Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Aduce a sunet de pompa lichid racire care e pe duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dupa ce se schimba pistoanele cele noi tot asa proaste sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La accesorii mă gândeam și eu...dacă e de la accesorii sau pompa de apă afectează dacă mai merg așa o sapt, două(până la următorul salariu:) )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa iti spun daca pistoanele noi sunt la fel de varza  pentru ca nu am mers cu masina decat 100 de km pana s-a rupt axul si palele turbinei.

 

Pentru Mike   si ceilalti care au zgomotul pe decelerare. Zgomotul se aude de la tija de actionare a clapetei de admisie a aerului din turbina care are vibratii foarte mari. Mai clar spus nu afecteaza turbina,poti merge cu ea asa cum e si 10 ani. 

 

Offtopic : stie cineva pe o persoana cu un GOLF GTI cu numar B-96-JJJ ca imi pare cunoscut numarul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principal creste jocul si se atinge de peretii turbinei. Si in cazul in care pica, asta se poate schimba dar nu la reprezentanta deoarece ei nu reconditioneaza turbine, ei doar le schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap stiu. dar din ce am inteles tija se poate schimba dar aceasta nu prea pica. Eu am BorgWarner ca si tine TDR. Era bine daca aveam Garrett ca lucrez la Honeywell :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luciosu tu ce fel de pistoane ti-ai pus?originale sau aftermarket?am inteles ca sunt pistoane aftermarket forjate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

originale . 03C107065CK. asta e codul. dar tu de ce iti faci griji ca ai alt cod de motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine asta ii codu de piston 03c107065bf..nu imi fac griji doar vreau sa stiu daca sa mai tin masina sau sa ii dau drumul dupa reparatie..deasta vroiam sa stiu daca piesele noi le-au facut de calitate mai buna sa tina mai mult sau tot din kkt sunt.:)


azi am primit raspunsul de la firma ce verifica chiulasa..si e in parametrii normali deci vor sapa mai adanc in motor la pistoane...probabil pistonul 2 este crepat pt ca am compresie 6 la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic astea noi nu au mai picat. sunt model dupa 2011. Dar si tie ti s-au spart pistoanele ? ce cod de motor ai ? si ce an ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noiembrie 2010, cavd parca


prima data distributia a picat la 64000.acum pistonul si bineinteles trebuie sa schimb si distributia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cavd daca are 150cp sau ai cavd si ai gresit nr de cai in profil...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu. poate CAVA ? si nu ai incercat sa bagi ceva pe kulanz ? mai ales ca se schimba distributia a 2 a oara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de la turbina nu are Cum sa atingă în paleti ..Ea are o parte unde e prinsa de corpul turbinei de housing ...și o parte unde vine tija declarat wastegate ..Este ca o ușă cu balama ...cel puțin așa este La blg

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu clapeta face zgomot ci tija care actioneaza clapeta. ea incepe sa aiba joc. dar dupa cum am spus si primit confirmari ca nu are probleme, nu lezeaza cu nimic. la mine este axul si palele care s-au rupt, adica partea de dedesubt care ar trebui demontata de pe chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam așa e la 1.4 tsi

Postez de pe tapatalk :)

post-104729-14430976267219_thumb.jpg

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fac rost de filmulet o sa il postez. 

 

Offtopic: Vezi ca ti s-a mutat localitatea in Filiasi , pit ! :)


https://www.google.ro/search?q=1.4+tsi+cavd+turbina&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIqsuvuNaPyAIVk_CACh1I7wh_#imgrc=3_RL58nlyb2VSM%3Ala tija asta ma refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kulanz sau in romana culanta. reprezinta un serviciu post garantie. prin care fabrica si importatorul iti acopera o parte din costuri. trebuie sa ai reviziile la reprezentanta si sa te certi cu ei. :)

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!