Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Mda... asta au pus cei de la Tg Mures in 2015. 

 

Pana la urma problema s-a rezolvat, nu era distributia care facea zgomot ci pompa de inalta.... de ce ? Pentru ca in lipsa de Rompetrol prin apropiere, si aditivi la mine am bagat omw maxx 100. Am observat eu a 2-a zis ca facea urat motorul.... asa ca am bagat peste niste OMW de 95. Nimic tot la fel de urat. 

Azi la fel facea masina cand am fost la reprezentanta unde domnul de acolo a zis ... nu e distributia cu toate ca facea motorul facea urat. Nici relanti-ul nu era corect adica iti mai dadea un fel de suturi uneori. 

 

Am plecat de la ei, am mers pana la un rompetrol am bagat 30 litri efix s de 98, talpa si gata. Zgomotul extrem de mult diminuat.

 

M-a mancat in fund sa bag OMW ? M-a mancat. Pana acum am mai folosit dar fara probleme. O fi fost lotul asta mai prost... sau mai cu apa. 

 

Cert e ca cel mai frumos merge masinuta asta cu Rompetrol de 95 si 5 ml metabond megasel plus cu 5 ml redline si-1. Nu zgomote nu nimic.  

Ma gandesc si la faptul ca uleiul New Life ar fi cam subtirel deci o trec pe un 5w40 cand ajung la 6k cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul cu uleiuri laudai mult acest ulei. Ai ajuns la concluzia ca e mai bun un 5w40 pentru tsi-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul stie sa mearga cu 0w30, 5w30 si 5w40.  Eu am ales 0w40.  

 

0w40 este subtirel la rece iar  eu am laudat uleiul pentru sepcs. Baza folosita etc. Dar si de sunetul motorului.  

 

O sa trec la 5w40 dar nu am precizat la ce 5w40.... redline full saps. In prezent 0w40 poate fi inlocuit in bine cu un 5w40 baza GTL sau ester. Pentru ca cele 2 baze ofera acelasi punct minim dar puncte maxime mai bune. 

 

Tachetii hidraulici de la 1.4 tfsi se amorseaza mult mai bine cu 0w40 decat cu 5w30 si posibil mai repede fata de un 5w40 HC. 

 

Uleiul nu ca este bun, este exceptional, doar ca felul in care masina a reactionat la benzina de 100 OMW a fost total ciudat. De la un rontait de zici ca aveam un lant pe duca la relantiul instabil. Problema s-a rezolvat cu benzina de rompetrol. 

Daca aveam o banuiala ca uleiul e prost il scoteam asa cum am scos castrolul dupa 600 km sau amsoilul la 2k km. 

 

 

Orice ulei ai cumpara din comert va prezenta urmatoarele faze. 

Vascozitate normala in bidon, in motor dupa 2-3-4k km se va subtia si dupa va incepe procesul de ingrosare. Exceptie face eneos sustina si shell helix ulta cu GTL la faza de ingrosare + uleiurile full PAO. Ele vor avea foarte putin afectata vascozitatea inspre ingrosare.

 

Daca studiam mai bine problema cu eneos sustina 5w40 mai mult ca sigur pe el mergeam. Dar nu imi pare rau nici de new life. Exceptional ulei. 

 

In filmuletul asta se poate auzi felul in care masina a pornit si zgomotele facute de pompa la benzina de 100. Evolutia in grade C se poate evalua la fel. Cand uleiul e prea fluid ai avantajul ca ajunge repede unde trebuie si asigura protectie prin aditivi conventiolali + solizi dar ofera motor mai zgomotos pentru ca vascozitatea este mai redusa fata de un 5w40 de exemplu.

https://www.youtube.com/watch?v=IsnSJB46wAA

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te vad priceput in uleiuri. Poti explica pe topicul dedicat putin despre mobil S 3000 x1 5w40, vizavi de performante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic de explicat la el... un sigur lucru pot spune, in bani nu cu mult mai multi sunt alternative cu MULT mai bune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Sunt la al patrulea schimb de X-Cess 8100 5w40. Nu prea am ce sa compar cu Castrolul pe care l-am folosit la primele revizii. Am aproximativ 72k km. Zornaitul l-am auzit o singura data anul asta la pornirea la rece, vara dupa ce masina a stat in soare toata ziua. Cu Castrol se auzea zornaitul cam de 2-3 ori pe an si asta la km mult mai putini (in jur de 20-30k). Atentie, e vorba de zornaitul acela metalic si nu de zgomotul de tacheti care se aude ceva mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai adus vorba de x-cess...daca la alte uleiuri in primii 1-2000 km de la schimb motorul era mai silentios si apoi devenea mai zgomotos, cu Motul de la inceput zgomotul motorului s_a mentinut constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vreun motiv adevarat sa-l schimbi - cel care e pe masina agata (cum a fost la mine cazul) sau nu functioneaza in parametri - atunci in cazul unui eventual schimb ia-l pe cel original (de la cei care se ocupa cu reparatii/comercializare turbo).

Am vazut pe un forum german ca cei care au schimbat cu forge nu au fost foarte incantati.

Mai ales ca la actuatorul forge trebuie facute setarile de adaptare pe turbina.

Actuatorul original vine gata presetat.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e mi-a fost schimbat in garantie.

Daca nu as fi avut sansa asta, de unde as fi putut procura unul original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija clapetei de admisie. Nu te grăbi sa schimbi actuatorul. Eu am mers vreo 7000 de km si sunt alții care au făcut 20000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am 10-12k km de cand face asa..

@fixpixu: multumesc pentru info; o sa caut unul OEM in dezmembrari, daca cel Forge nu face minuni. Am stage 1 si TBE decat si speram sa tina mai mult boost cel AM. Inca nu am facut update de soft pentru decat.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am stage1 și sunt mulțumit cum împinge motorul la turații joase cat și înalte. Nu se simte ca se plafoneaza. Tine bine boost-ul.

După ce mi s-a montat actuatorul l-am verificat și am observat ca ar avea un mic preload.

Ca fapt divers, am umblat împreună cu proprietarul zilele trecute la actuatorul unei Alfa Romeo mito multiair 1.4 a unui coleg. Actuatorul avea, dacă se poate numi asa, preload negativ din fabrica - pe care l-am ajustat la unul pozitiv de vreo 3-4 mm

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am zis ca masina scoate fum negru si cateodata nu porneste la cheie  ci doar daca accelerezi, dupa testari de o saptamana, PBN a venit cu un verdict. 

MI-AU PICAT INJECTOARELE. 3 dintre ele pentru ca al 4-lea a fost schimbat de ei.

 

Nici macar nu stiiu cum sa mai reactionez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate aceste defectiuni trebuie sa fie conexate cumva intre ele.

As merge pe ideea ca mecanicii n-au respectat procedurile de lucru asa cum sunt prevazute in ELSA.

Din pacate greu de demonstrat, ar trebui sa citesti pe erwin VW despre operatiile necesare schimbarii short block ca sa-ti dai seama daca impacteaza turbina, sau injectoarele.

 

Injectorul schimbat de ei, pentru ce motiv a fost schimbat?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolfin: daca as sti ti-as spune. Au schimbat pistoanele si distributia. cand am vrut sa plec cu masina mi-a aparut check engine si mers nerotund. dupa diagnoza a iesit un injector defect.

 

Poate impacta schimbarea turbinei, injectoarele. N-a fost schimbata ddoar turbina ci si toata tubulatura si toate furtunele.

 

Offtopic: pe consilierul meu de service l-au ajuns blestemele, e in medical, si-a rupt spatele.

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weltauto si sa se spele pe cap cu ea...

Sigur nu o mai cumpara Weltauto, la ce defecte are, sau doar pe o suma modica.

Cat e un injector, 1000 lei? Mai mult, mai putin? Nu se pot repara?, Erau firme care pentru motoarele diesel schimbau supapa din capul injectorului, cca 500 lei.

Nenorocire cu masina ta, sincer e de plans........Parca aveai 78-80000 de km?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul costa 1100 de ron + manopera, masina are 78k km. A mai patit cineva sa ii pice toate injectoarele in acelasi timp, ca imi pare tare ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamaie de motor ai mai nimerit. Adica asa ghinion mai rar. Bine la 1.4 160 din pacate nu e atat de rar pe cat ar trebui, dar nici chiar asa. Plus ca nu cred in asa coincidente. Ca la spital cand te duci cu o boala si apoi te trezesti cu alta.

Meseriasii din reprezentante stiu doar sa faca revizii, in rest desi au la dispozitie soft in care se explica fiecare procedura, fiecare surub arata lipsa de profesionalism.

In cazul tau e posibil sa se fi sarit niste etape in reparatie ca sa economiseasca la manopera sau nu s-a schimbat tot ce se recomanda a se schimba pt ca era pe culanta.

 

Sincer mai simplu iei niste injectoare sh si inchei balciul cu PBN, apoi vinzi masina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca tu ai avut un nenoroc inca la inceput si s-au bagat in motorul tau marii mesteri de la reprentanta si cred ca este o reactie in lant ca nu au respectat ceva si/sau in cel mai rau caz au mai si schimbat cate ceva pe acolo fara sa stii tu...sau poate nici macar seful de service. Nu exista sa pice asa in sir indian mai toate piesele importante numai la motorul tau. Eu in 100 K km nu am avut nici una din aceste probleme desi nu am menajat masina...a vazut turatii, drumuri lungi..viteze mari... dar ce este important: nu a fost desfacut niciodata si nici un Dorel nu si-a bagat nasul. Poate ca am avut si noroc...dar la tine precis este ceva ciudat si nepricepere crunta la o motorizare ca al tau!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un site:

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/98-regulator-presiune-benzina.html

 

La diagnoza sunt exact simptomele care le aveam eu,fiind atehnic de formatie. :) Ei au schimbat galeria de admisie (fix asa era trecuta turbina pe deviz) care vad ca are legatura. 

 

Nu mi-a raspuns nimeni la o intrebare: e posibil sa pice toate injectoarele in acelasi timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o discutie cu seful de service. Se pare ca au ajuns la concluzia ca sunt injectoarele dupa ce au luat-o prin eliminare. eroare este de amestec prea bogat, lambda este ok. s-a verificat presiunea combustibilului in rampa si la concluzia asta au ajuns. Mi-a transmis ca vor mai face niste teste.

 

Are altcineva vreo parere legat de amestec prea bogat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in urma diagnosticarii, injectoarele dau niste valori, care pot arata cu precizie daca sunt sau nu defecte. Faptul ca le-au luat prin eliminare si au picat  deodata toate 3 ?  hmmm suna a oameni nepriceputi.

Picatul tuturor injectoarelor era o chestie ce se intampla pe la Renault, la diesel, 1,5 dci dar din cauza piliturii cauzate de pompa de motorina. Dar aici ce motiv sa pice toate odata?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!