Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Dupa o luna de asteptare, am fost sunat azi sa ridic masina din service. Aprox 13000 de ron de plata si discount 6% la piese :))) . Am ajuns, am platit si am dat sa plec. Fac 5 metri cu masina, guess what?! Martor de motor aprins si masina facea ca dracu. Ma gandesc serios sa intru cu masina in PBN, ca tot abia ce l-au renovat. Masina a ramas in service pentru verificari ulterioare.   :dry:

 

Ca si piese, sunt exact cele postate de un coleg in februarie cu 1.4 tsi 122 cp. 4 pistoane, au pretul complet de 4462 Ron

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dobitocii aia nu au mers cu ea in jurul serviceului sa vada ce si cum? Mi se pare o aberatie sa stai o luna pt 5 metrii de mers cu masina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.: Am fost sunat de consilierul de service si mi s-a transmis ca un injector este defect si trebuie inlocuit. pret 1500 ron cu manopera cu tot.

 

La tribunal cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu

CAXA al meu, la 97700 km - martie 2015, a inceput cu erori, balbaieli la relanti "EPC" si "Check engine" aprins.

 

Cum am facut toate reviziile la PBN, hai la ei.

Diagnoza, tetser aprindere si injectoare ( schimbasem bujiile la ei in oct sau nov 2014), inca aveam problema; test compresie - > "compresie slaba" pe cilindrul 1, "la jumatate" fata de ceilati cilindri,conform consilierului de service.

"-Trebuie sa desfacem motorul sa vedem de ce are compresia slaba!

 - OK

- ...dar costa in jur de 1600 RON demontare/demontarea!!

-?? alta posibilitate nu exista?

- Nu!

-OK! ...desfaceti motorul!"

 

La demontare au constata ca  una din  supapele de evacuare  de pe cilindrul 1 se arsese si "ciupise" din scaunul de supapa. De ce?

 

" - Se pare ca injectorul de pe cilindrul 1 a  debitat mai mult combustibil, ca urmare ardere mai intensa si temperatura mai mare a dus la arderea supapei!"

 

Deviz preliminar 13700 cu TVA numai piesele, cu chiulasa la schimb! NB: FARA MANOPERA!!

 

Am intrebat de culanta, consilierul mi-a zis ca  va scrie, si ulterior, ca a scris la importator dar dupa 3 zile - recunosc ca nu am avut rabdare - am ridicat masina cu platforma - motorul "in batista" :-D; cost total diagnoza plus demontat motor cca 1200 RON.

 

PBN - never again, doar pentru tinichigerie- aici chiar sunt meseriasi.

 

 

Asa ca Luciosu, bafta multa!

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e masina ? cu cat si unde ai rezolvat pana la urma problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparata in mai 2010.

Am rezolvat problema la un cunoscut care are service; schimbat supapa, reparat chiulasa - scaun supapa, injector, role intinzatoare pt cureaua accesorii + ulei s.a.  3300lei.

PS Am facut deja 10000 km de la reparatie.

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

pai ce treaba are injectorul cu pistonul? au umblat si la injectoare? eu cred ca n au montat ceva cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian dacă as STI ți-as spune. Din păcate iei nu prea mai știu ce sa spună după ce au încasat 13000 RON si mașina nu a fost reparata. Am contactat vw Germania, coordonatorul de la PBN si banca pentru a contesta plata efectuată.

Dacă mai sunt cazuri de pistoane sparte, ar fi bine sa va faceți văzuți, pentru ca urmează partea de proces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

pai vezi ca mai sunt cazuri pe forum de 1.4 tsi 160 cp cu pistoane sparte. mai mult vezi ca este un site din germania unde gasesti foarte multe cazuri de masini ca a ta cu probleme la pistoane. reducere costuri= scadere fiabilitate. as tb sa schimbe motorul cu totul asa cum au facut cu injectoarele la motoarele PD. asta este defect de fabricatie.

Modificat de aurelian.paratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu. Am peste 100 de pagini printate din tot felul de tari, Germania, Italia uk Australia pana si Singapore. Cred ca oricum ma așteaptă proces

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

adevarul este ca merita ca toti sa ne unim si sa i dam in judecata, pentru ca mergi dai 20.000 euro pe o masina (bani pt care muncesti de te ia  d....cul) de la care doresti sa n ai probleme (motor =caroserie). Iau masina cu distributie pe lant ca sa ajung sa l schimb ca pe o curea la 90.000 km. A se cerceta cate variante de distributie au scos dupa 2007 si nici azi nu au rezolvat intinderea lantului sau intinzatorul. mai mult cand pornesti masina (prima cheie) da rateuri,nici nu poti sta langa ea de miros iar ei zic ca este normal. Cum dracu sa fie normal cand detonarile motorului nu sunt normale? Eu cred ca spargerea pistoanelor are trei patru cauze :

- eroare constructie (proiectare motor)

- materiale de proasta calitate

- pornirea la rece a motorului cu acele detonari urate ....pana ajunge catalizatorul la temperatura ceruta

-lubrifiere slaba

-cauze externe care tin de proprietar(alimentare benzina proasta,softuri etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca înainte cu o luna am fost la revizie. Am dat 300 de lei pentru diagnoza si nu avea nimic. Acum sa înțeleg ca are.situatia este jenanta deoarece ar trebui sa fie cel mai tare service vw si de fapt e cel mai varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios... Inainte sa iti crape pistonul, simteai trepidatii fine in volan si in maneta de la schimbatorul de viteze, la relanti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudy: da simteam. Problema este ca un piston mai exact pistonul 1 s-a spart si pe cilindrii 2 si 3 era compresie foarte proasta, sub 6. doar pe cilindrul 4 compresia era in regula si culmea, acum mi se spune ca injectorul 4 a dat coltul., cel putin asa le-a iesit la scanarea cu VAS, "cylinder missfire". Culmea este, daca ar fi sa le dam crezare, ca la scanarea facuta cand am facut revizia nu a iesit nimic si nici in momentul cand am bagat masina in service pentru pistoane nu avea missfire.

 

 

PS: Astazi astept sa primesc o rezolutie pentru ca este inacceptabil,  din punctul meu de vedere,  sa ai masina in service o luna , sa te cheme sa o iei pentru ca a fost reparata si masina sa fie in continuare cu probleme majore. 

 

Cand o sa am timp o sa postez si factura cu codurile pieselor. Pentru variator, cu toate ca am cerut sa fie ultimul model mi-au montat unul care se termina in  E si cred ca au iesit deja cu H, pistoane sunt OEM codul : 03C107065CK , pret :3600,58 Ron + TVA (tot setul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

pai la 3600.58 ron +tva pistoane ,nu puteai sa iei de la wosner care erau 900 euro?......oricum jegosi cei de PBN. Iti tin masina 1 luna ,te cheama sa o iei si ti -o preda cu probleme. Dar ei n au scos-o in probe? probabil au pornit-o ,pus testerul pe ea,totul a iesit in  5 minute de mers ca fiind OK si apoi hay sa o predam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca la Wossner erau 900 de euro dar am zis ca nu ma mai complic plus 2 ani garantie. si diferenta nu e atat de mare, maxim 400 de lei. pretul cu TVA a fost de 4464 Ron

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, diferenta de pret este mica dar cele wossner sunt forjate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz, scuza-mi ignoranta, dar nu am nici cea mai vaga idee despre diferente. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele forjate sunt mult mai rezistente si mai scumpe in general, plus ai si avantajul ca sunt mai usoare.

Alea OE sunt facute prin turnare in timp ce forjatele sunt facute prin deformarea metalului.

@prunaionutz ai un link sau codul de produs pt wossner?Ai fost  multumit de ele?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acum link-ul, dar per total sunt multumit de ele. Trebuie doar sa lasi motorul sa ajunga la temperatura inainte sa tragi de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luciosu, te'am intrebat pentru ca ceva de genul am patit si eu. Din pacate, defectul asta nu apare pe testere in faza incipienta. La primul piston schimbat am patit exact ca tine, a aparut check engine in bord si a inceput sa faca ca toti dracii, deja mult prea tarziu. Piston topit, zgariat blocul.

Totusi, la al doilea piston pe care l'am schimbat, am sesizat  trepidatiile, m'am dus cu ea la service, mi'a facut compresie si pe un cilindru mi'a gasit o valoare in jur de 5, cand a desfacut era pistonul deja crapat, la fel si o supapa. Totul fara sa apara nicio eroare in bord. 

Daca vrei sa te ajut cu mai multe informatii, poti sa imi scrii pe PM. De asemenea, am scris patania mea pe sub-forumul de Scirocco la momentul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudy: stiu de "norocul" tau. Culmea este ca esti din Focsani ca si mine. :) Este strict problema lor. Ar trebui sa aiba niste bullet-points de facut cand fac verificarile pentru fiecare motorizare in parte, deoarece stiu care sunt problemele si ce ar trebui sa verifice in principal. Altfel, nu vad de ce la revizie imi bag verificarea de 300 de Ron sau ca sa îmi spună de plăcutele de frâna sau de ștergătoare ? Acum corespondez cu ei, astept rezoluția si daca nu este satisfăcătoare, vor fi contactați de avocat.

 

TDR: multumesc pentru raspuns. M-am dus la PBN pentru aia 2 ani de garantie. O sa schimb tot ce e de schimbat, momentan schimbate pistoane si distributie inclusiv variatorul si cred ca o pun la vanzare. Macar daca o cumpara cineva sa aiba 2 ani de zile timp sa se bucure de masina.

 

Personal, imi place foarte mult masina dar atatea probleme n-am mai avut. 

Mai am o Lancia Delta 2010, 1.4 benzina 150 de cai , cumparata de noua. Pana aacum i-am schimbat doar uleiul si filtrul de ulei, la 30000 de km, cum scrie in carte. In rest nimic. La Scirocco, înafara de toate consumabilele de mai multe ori, de n-spe mii de ori becurile ca sunt varza, am schimbat ambreiaj cu totul, inclusiv volant, pistoane ,distributie.

 

Putin pe langa: daca auziti sau simtiti o bataie fina pe partea stanga a masinii, in special cand e pe liber, este volant, care si daca este schimbata va face tot la fel, doar ca mai putin proeminent. Asta a fost pe sistemul "asa face toate"

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu turbina nu ai avut probleme? Eu am schimbat'o si pe aia la 90 de mii  :D  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Luciosu: mi se pare tragic prin ceea ce treci. Eu ma consum foarte mult la problemele de genul. Nu inteleg de ce nu ii actionezi in instanta? Practic masina ta de cati km si timp a iesit din garantie? Atat timp cat mii de utilizatori au avut aceeasi problema cred ca vor fi posibile despagubiri. Parca au fost niste probleme aseamanatoare la 1.2 TSI si citisem ca VAG a platit piesele, in afara de manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!