Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Iti pot spune ca la mine este mai pregnant zgomotul cu 5W30 decat cu 40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prea logic sa fie asa, daca e mai putin vascos ajunge mai repede in motor, cel putin asa inteleg eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ulei pot spune si eu asa:

 

Castrol, Germania, Romania 5W30 il mananca pe paine de la orice producator

Motul 5W40 nu a ciupit gram din el in 15000

Mobil One 5W40 la fel. In momentul asta motorul are Mobil si va ramane pe Mobil.

 

Si la fosta masina 1.6 16V BCB am avut surpriza sa constat ca scade nivelul uleiului cu 5W30, la 5W40 nu a ciupit niciodata.

 

In alta ordine de idei, la o franare mai agresiva, evitand un accident pe fabulosul traseu Comarnic-Sinaia au ramas rotile blocate, m-am dus taras-gropis dar am scapat teafar.

Erorile in Bord au fost pe pompa de servo (Defective) si pe comunicarea cu modulul  ABS (intermitent - Defective). Ca si prima masura si banuiala am verificat modulul ABS care parea sa fie defect..dubios totusi.

 

La o verificare mai atenta a masinii si a sistemului de franare, cu demontare roti am realizat cu stupoare ca "desteptii" de la PBN, la ultima revizie facuta in reprezentanta au schimbat placutele de frana pe fata si au montat etrierul stanga fata stramb. A fost un "first" pentru mecanici cat si pentru mine pentru ca nu am mai intalnit asa ceva vreodata. Placuta ramanea blocata in butucul discului si nu putea sa sara pentru a facilita functia ABS. So Beware!

 

Uzura era de 70% intr-un colt si 10% in altul.

 

 

Pai si nu te-ai dus sa ii 'mangai' putin cu partea mai uzata / ascutita a placutelor montate prost ? Asa ar merita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timpul nu mi-a permis dar cu siguranta am sa ma ocup de asta dupa sarbatori. Dar am sa ii mangai indirect. Atentat la siguranta.

 

Sa nu facem OffTopic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine papa putin din 5W-30, in timp ce din 0W-40 absolut nimic. Precis pe acesta raman(Mobil New Life) . Mie motorul cu acesta din urma a devenic un pic mai silentieoasa la mersul in gol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din a 4-a schema de la #728 vad ca CAVD are incalzire auxiliara. Sincer, mi se pare ca baga caldura destul de greu. Nu prea isi face simtita prezenta incalzirea asta.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa aiba...la mine in etka dupa seria de sasiu apare cablajul si codul pt mufa pt rezistenta de incalzire (1k0972704c)ca fiind pe masina dar rezistenta este doar desenata si nu are cod de piesa.Posibil sa existe deja cablajul si sa nu fie piesa legata(necesar de tras si alimentare pt ea).Oricum in descrierea vinului am 7p0 adica W/o aux heater.

@Prunaionut intreaba-i ce marca este, cea oem este borg warner.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de pe site este KKK. Is that a bad thing? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e cu incalzirea in interior pentru vremea rece cu noile tsi-uri pe curea? Tot la fel de greoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ce incalzire rapida ai avea daca ar fi cureaua din lana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea distributiei pe lant, trebuie schimbat si uleiul?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi zic ca asa ar fi procedura: distributie+ulei+filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

LE: Bine, nu "trebuie", dar asa e recomandat.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend am iesit la plimbare cu masina. Afara erau in jur de 0 grade si nu am stat sa incalzesc motorul. Am iesit din cartier si ajuns in splai i-am dat talpa. La 4900-5000 rpm a dat in nas, turometrul a coborat pe la 3200 si check engine se aprindea intermitent. A stat asa aprox 10 secunde apoi s-a stins si a inceput sa se comporte normal. Am pus vcdsul pe ea si am gasit missfire pe 2.

S-a intamplat din cauza ca motorul a fost rece sau e semn de ceva mai grav ?

Am sters eroarea si nu a mai reaparut de atunci. Masina are in jur de 24k km.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a taiat alimentarea, semn ca ceva nu i-a convenit. Nu are legatura cu motorul rece, cu toate ca nu e indicat sa o bruschezi neincalzita.

Ori benzina proasta, ori o bujie dormea in momentul ala...cine stie, la prima strigare nu ar trebui sa fie mare lucru.

Ca si paranteza, sa nu mai deschid alt post si fara sa te ingrijorez, pe langa ca imi mai datea cateodata si mie in cap, missfire pe cilindrul 3 destul de constant si un tremurat la relanti...am constatat ca aveam benzina in ulei si bujiile prajite, iar cea de pe cilindrul 3 fiind si uda.

Pompa de inalte (High Pressure Fuel Pump) defecta...scapa benzina pe la cilindru. Azi, maine trebuie sa ajunga piesa si dupa ce este montata, revin cu detalii.

Asa ca urmariti nivelul si mirosul uleiului, preventiv. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la spusele lui lau03; cel mai probabil un amestec prost de benzina ( folosesti 95??) sau o bujie avand in vedere ca nu a mai aparut problema...

Off topic: tu nu sti ca atunci cand motorul este rece nu este indicat sa sari de 2700-3000 rpm? Si asta fara accelerari bruste? Apoi va minunati ca apar probleme si sunt vw-urile proaste..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgd_b92 In momentul acela aveam lukoil 98 ecto. De obicei merg cu petrom 99.

Nu am spus ca este proasta masina si am fost oarecum obligat de situatie sa accelerez puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama ei de accelerare, 5000RPM? Si asa dureaza ceva pana sa incarca tachetii si tacane de toata frumusetea. 

In cazul in care nu reapare, esti ok. Basmele spun ca motoarele astea aveau problema la pistonul nr.3 dar asta e alta poveste. Da vina pe bujie sau pe bobina si urmareste evolutia.

 

LE: Daca era in perioada de preincalzire a catalizatorului cand intrerupe daca o calci? Nu avea nicio legatura ca era motorul rece? Incearca sa pleci cu ea cand e in alea 30 de secunde. Ia vezi, ii place? ~ Lau03

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu inteleg de ce bagati benzina proasta in masini.. Lukoil, petrom,etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca lukoil este o benzina proasta dar nah, trebuia sa alimentez si nu aveam alta benzinarie in zona. Cat despre petrom nu mi se pare asa proasta chiar este in topul preferintelor mele. Mol nu imi place din simplu motiv ca mi se pare adormita masina, OMV 101 nu difera cu nimic de petrom 99.

 

Nu inteleg ce e asa anormal sa duci motorul in 5000 rpm, poate doar ca nu am asteptat sa se incalzeasca dar in schimb a tot vazut astfel de rpm.

Modificat de aurelmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mai degraba e de ce mergi tare cu motorul rece? Eu nu trec nici de 3k rpm, cat timp e motorul rece, nici nu ma gandesc sa ajung la 5k...

Mai ales iarna! Una e sa mergi cu motorul rece cand sunt 30 de grade afara si alta e sa mergi asa cand sunt 0 grade afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris mai sus am fost obligat sa accelerez pentru a evita o situatie neplacuta (datorita unui participant la trafic care presupun ca uitase semnal dreapta pus sau s-a razgandit in ultimul moment).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez cu Rompetrol Efix S, mi se pare ca masina e mai 'jucausa' masina cu benzina asta. O sa incerc si de la Mol. Omv nu ma incanta deloc.. Petrom, lukoil,agip, exclus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!