Jump to content

SEAT Ateca - discutii generale


cristi511
 Share

Postare recomandată

Sunt cam in aceeasi situatie ca tine @TheMailman . Din cauza subwoferului am fost obligat sa iau roata de rezerva.

M-am gandit totusi ca daca momentan ma satisface leonul s-ar putea sa nu am probleme cu ateca.

Ma gandesc ca ar fi o varianta sa dam placa jos cand avem multe bagaje.

Singurul inconvenient ar fi sunetul de rulare mai pronuntat la interior. Nu stiu cum e la ateca dar la leon daca dau placa jos creste zgomotul sesizat la interior.

Apropo mai ai ceva informatii legate de livrare? Am ramas cam singurii care nu am intrat in posesia masinilor inca.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa rezolvi daca dai placa jos, cu roata de rezerva si 4drive nu mai ai inaltime variabila a podelei portbagajului. Eu ma descurc cu portbagajul, are 100 de litri in plus fata de Leon si asta se simte, e mai inalt, pot pune trolere in picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fost util un spatiu de depozitare pentru placa (Yeti avea asa ceva, posibil la Skoda sa se fi pastrat si la Karoq) sau rulou in loc de placa. 

Pana acum, concedii de o sapt ptr 3 adulti si un copil mi'au confirmat insa ca portbagajul e suficient (fwd cu roata de rezerva), insa nu e la fel de practic ca al unui break (la Forester capacitatea pe hartie e 388l, dar ruloul ce permite usor incarcarea extra pe verticala face portbagajul mai util decat la Ateca) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian m-am exprimat eu gresit. Cand am zis placa ma refeream la cea de sus care se deschide odata cu haionul.

Acum 5 minute ma uitam la nisan murano 2011 al unui vecin si pare mic rau spatiul din portbagaj. In specificatii e dat ca 400l.

Deci exact cat ateca 4drive cu roata de rezerva. 

Ar merge inlocuit hard topul cu asa ceva: 

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00KMKWWGS?pc_redir=1409148919&robot_redir=1

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merge pus rulou decat daca schimbi si carenajele laterale din plastic.

Daca nu ai bagaje foarte grele, poti pune placa pe podeaua portbagajului.

Marimea portbagajului mi se pare suficienta la 4drive. Noi avem doi copii, si inca nu am simtit sa fie prea mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu roata de rezerva e suficient de mare? 

@Sop Estimarea e pt februarie dar stii si tu ca nu te poti baza pe ea. Partea pozitiva e ca pe Germania a primit unul saptamina trecuta un 1.5 TSI 4Drive, semn ca incepe productia si pt 4x4. Comandat in decembrie 2017!!! Cei cu FWD primesc intr-un timp oarecum rezonabil dar la 4drive e dezastru. Mai era unu cu 4x4 comandat in noiembrie 2017 si l-a prins WLTPul. Astepta si el sa fie livrat iarna asta.  Pe Romania sigur mai sint care asteapta, dar prea putini pe forum.  Noroc ca cei de aici mai vechi sint entuziasti si ne tin si pe noi la curent si ne ajuta sa visam in continuare :)   Craciun Fericit!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur ca am inteles intrebarea cu roata de rezerva. Eu am si roata si subwooferul acolo. Nu am dat-o jos vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei din Bucuresti care vor sa vada Cupra Ateca, este parcata in fata showroom-ului Seat de la Porsche Bucuresti Nord.

Ca prima impresie, e doar o Ateca normala, cu cateva, foarte putine, elemente distinctive. In rest, interiorul, cel putin cu scaunele standard, este 99% identic cu masina mea, chiar si scaunele au aceeasi tapiterie, puteau sa o diferentieze mai mult, cum au facut cu Leonul.

20181228_081150.thumb.jpg.8c4ec04c494ff855dff9ce225efb9bbe.jpg20181228_081147.thumb.jpg.0c02838ea6b3b007d627f21554b76226.jpg20181228_081104.thumb.jpg.cbd30c5e691934152ba44672925f4cbf.jpg20181228_084213.thumb.jpg.c7d0a728fe109190ed33e1e5258cc398.jpg20181228_081130.thumb.jpg.8edd9e736ea8acd2ffc72b1a46f1669e.jpg20181228_081113.thumb.jpg.5b54c45bd96525e1fcb9b7c6cd4513c5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu, la ora 8 nu era inca deschis showroom-ul. Poate diseara la 6, cand merg sa ridic masina de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alte schimbari ti-ai fi dorit sa existe? 

Atat pentru Leon cat si pentru Ateca s-a lucrat  la aceleasi detalii (jante, frane, evacuari, ornamente piano black, mai nou ornamentele in culoarea cuprului,cusaturi,embleme) n-as zice ca exista o diferentiere mai mare intre un Leon normal si un Leon Cupra.

De asemenea exista si dotare optionala pentru bucket seat, dar nu se poate pune in combinatie cu pachetul de piele existent pe masina din poza.

Pretul pentru Cupra Ateca incepe de la 45.000EUR TVA inclus. (avand foarte multe dotari in standard)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, vorbim de o masina care are un pret mult mai mare decat orice model de la Seat. Pentru ca nu vorbim de un model premium, aceasta diferenta de pret trebuie sa se regaseasca in ceva in plus palpabil pentru a fi justificata. In afara de motor, frane si cateva modificari estetice la exterior si foarte putine la interior, eu nu vad nimic care ar putea justifica 11.000 euro in plus fata de masina mea. In afara motorizarii si franelor mai mari, vad niste jante mai mari intr-o culoare discutabila, niste spoilere cu un design la fel, discutabil, precum si niste sigle necunoscute. Iar la interior, in afara de un volan tesit cu cusaturi maro, nu vad absolut nimic schimbat.

Inteleg motivatia lor de a incerca sa vanda Cupra ca pe o sub-marca separata de Seat, insa strategia asta nu va putea da roade cand cresti si preturile nejustificat. Argumentul ca Leon Cupra e la fel nu sta in picioare, pentru ca masina aia nu costa cu 11.000 euro in plus fata de o masina similara, non-Cupra. 

Nici nu am luat lista de dotari standard la Cupra Ateca sa le compar cu ce am pus eu pe masina, insa e putin probabil sa fie toate optionalele alese de mine standard la Cupra Ateca.

E adevarat, modelul asta e intr-o gama de putere unde deocamdata e singur, nu exista un alt model non-premium care sa ofere o motorizare pe benzina cu 300 cp, cel putin eu nu stiu sa existe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal imi place Cupra Ateca , si e interesanta ideea de a face un brand separat , si cred ca fanii Seat vor fi si fanii Cupra . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La interior s-a facut chrome delete pe toate ornamentele, virtual cockpit-ul are noi moduri de vizualizare , totodata exista diferente si  pe interfata media sistem-ului. De asemenea  are praguri iluminate si alte moduri de condus.

Eu cred ca diferenta de 11.000 de euro s-ar justifica doar din motor  , totusi 5 secunde 0-100km/h pentru un SUV este o performanta. Suspensia este si ea schimbata avand stabilitate sporita  si o garda la sol mai mica fata de o Ateca normala. In plus fata de Leon Cupra , Ateca beneficiaza si de valve/clapete in evacuare care sunt sau nu deschise in functie de modul de conducere in care se afla masina.  

Am avut ocazia sa conduc Cupra Ateca pe circuitul Catalunya din Barcelona si iti pot spune ca este incomparabila cu o varianta normala. Masina nu a avut nicio ezitare in viraje, este foarte stabila si agila datorita noii suspensii. Motorul si-a facut treaba excelent in combinatie cu noul DSG7 pus pe Cupre. Franele Brembo dupa cateva ture cu franari de la ~220km/h nu au dat niciun semn de "oboseala".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca 11000 euro in plus sunt justificati intr-o masura destul de mare de performantele deosebite pe care le are fata de oricare alt Seat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este cati dintre voi ati da banii aia pe o asemenea masina. Faptul ca are 300 cp sunt irelevanti pentru mine, atata timp cat isi pierde toate avantajele pe care le are un Suv fata de o masina normala: suspensie mai confortabila, garda la sol mai mare. Eu as alege oricand un Leon Cupra decat o Ateca Cupra.

Cat despre dotari, dupa ce am studiat cu atentie lista de dotari de baza, apreciez la cel putin 14000 euro diferenta intre Cupra Ateca si Ateca mea. 

Daca Leon Cupra se poate considera o masina de nisa, Cupra Ateca va fi o raritate pe strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La livrare imediata sunt 2 Ateca Cupra, insa cea ieftina e +49k, iar cealalalta sare de 53k, mult peste preturile la care ajungea un Cupra pana acum si probabil un SQ2 cam tot p'acolo ar fi (chiar daca e ceva mai mic, mai degraba va atrage clientii in aceasta gama de preturi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja sunt destule comandate. Sigur va avea o gama restransa de clienti dar pentru cineva care va vrea ceva mai mare decat sq2 sigur cupra va fi o opriune de luat in seama fiind mai ieftina decat sq3.

Ca si parere personala nu imi plac scaunele.

Comparand cu cele scoica de leon cupra1p astea mi se par ca nu isi gasesc locul pe ateca cupra.

 

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunele sunt cele sport care vin cu tapiteria din piele pe Excellence, masina mea are fix aceleasi scaune. Si eu am spus mai sus ca standard trebuiau sa puna alte scaune,, cu sustinere laterala mai buna si cu burete mai dur, astea sunt destul de confortabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53k pentru un Seat...e exagerat oricum ai da-o...din pacate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un SUV cu 300cp si 5,2 secunde pana la 100km/h la numai 50 mii euro?? Acum l-as lua, nu gasesti nimic comparabil la banii astia! Si nici nu mi se pare chiar asa de exagerat. Dar , din punctul meu de vedere, sunt doua probleme: 1. nu am banii si 2. Vw Golf R

Nu l-as compara cu Kodiaq RS, skoda e diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scump... ramane totusi un motor de doar 2.0 chiar daca scoate 5 sec 0-100 isi va arata limitarile cilindreei mici la gabaritul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce gabarit te referi? Ateca non-Cupra are pana in 1600 kg indiferent de echipare si motorizare, chiar si versiunea cea mai grea, 2.0 TDI 190 CP DSG 4Drive. Ma indoiesc ca Cupra Ateca va avea mai mult. Eu cred ca oricum ai da-o, specificatiile tehnice sunt foarte bune, 300 CP, 400 Nm si 0-100 in 5,2 secunde, repet, pentru un SUV compact non-premium. Chiar si S Q3 va avea aceeasi motorizare, insa ceva mai puternica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!