Jump to content

SEAT Ateca - discutii generale


cristi511
 Share

Postare recomandată

Vorbesc prostii, am verificat azi, nu merge nici din cheie sa inchid haionul, doar din butonul de pe haion. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce știu asta ii o măsură de siguranță. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e o măsură de siguranță, dar nu e singura și se poate și fără... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai rascolit azi prin meniuri cu Obd'ul, dar degeaba, nu am gasit de unde'as fi putut activa inchiderea la o simpla apasare.

De asemenea, am vrut sa maresc la 5 semnalizari functia confort, dar la Ateca se pare ca maximul e de 3.

Am activat, in schimb, aprinderea avariilor in caz de franare de urgenta.

 

PS: daca vreun moderator binevoieste, ar putea muta discutiile incepand de ieri aici, uitasem ca exista topic dedicat codarilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se poate închide din interior sau de pe telecomandă, la apăsare continuă a butonului. Sa înțeleg ca unele modele au venit codate intrun fel și altele în alt mod? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca da. A ta stiu ca a fost printre primele, ulterior s'or fi razgandit.

La mine era clar Inactive in meniul din OBD si sigur nu mergea inainte, ca inca de la inceput am incercat toate posibilitatile (tinut apasat lung pe inchiderea din interior, pe cea dedicata de pe telecomanda sau apasat prelung ptr incuierea masinii) si degeaba, portbagajul ramanea deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La franarea de urgenta clipesc stopurile, iar la oprire pornesc avariile. Eu zic mai bine sa le lasi asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci niveluri fixe de dotare, optional mai poti adauga doar trapa, carlog remorcare si roata de rezerva de dimensiuni mici.

Ce e ciudat e ca acum apar toate versiunile cu acelasi tip de suspensie pe spate, nu mai conteaza FWD sau 4drive?

Aiurea ca nivelul de top (cel putin la ei) vine obligatoriu cu 19" si cu piele. Sunt curios daca la noi Style va veni cu faruri full LED, la englezi doar nivelul de baza mai are halogen. La fel si cu 8" navi sau Park assist la Style sau Full link standard inca de la Reference. Cel mai probabil nu ...

Vad ca la ei nu mai scrie nimic de Alcantara/piele maro, culoarea Beige Cappuccino sau incalzirea auxiliara

 

La cum arata catalogul de la englezi, daca as fi fost nevoit acum sa iau o masina, probabil ca nu as mai fi ales Ateca, la optionalele pe care le'am pus anul trecut acum ar fi trebuit sa merg pe Xcellence Lux (ei au si 1.6TDI disponibil), dar pielea si jantele pe 19" ar fi fost prea greu de digerat

 

Sa vedem la ce dotari s'a orientat importatorul ptr noi...

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate asta e trendul. Se merge pe diverse versiuni cu putine optionale asa cum era pana acum la japoneze si coreene.

Deabia astept sa vad versiunile si optiunile in romania.

Oricum mai mult ca sigur se vor orienta in functie de ceea ce s-a vandut pana acum in tara 

De exemplu la momentul asta in franta excellence vine standard cu trapa si digital cockpit.

In functie de ceea ce va alege importatorul e posibil sa renunt la comanda si sa dau alta noua.

Cert este ca se vor reduce mult timpii de asteptare.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n'as fi atat de sigur ca se vor reduce dramatic timpii de asteptare, la englezi inca se dau termene de 8-10 luni, la nordici sunt care au asteptat 13 luni ptr livrare.

Echipari standardizate inseamna doar mai putina logistica/ planificare, montatul tot ca si pana acum dureaza

De la dealer nu ai nici o info despre cand vor avea informatii concrete cu configuratiile ptr Romania?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noile configuratoare nu au nicio legatura cu trendul. Ciclul WTLP de testare impune testarea fiecarei masini vindute - deci la masinile de serie personalizarea devine imposibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continui eu... :) si producatorii, ca sa nu testeze fiecare masina vanduta, prefera sa testeze un numar de masini si apoi sa le vanda pe toate celelalte echipate la fel, mod prin care reduc costurile. Ca sa poata vinde masinile la fel ca inainte ori cresteau preturile cu costul testarii ori il plateau ei. 

 

Imposibil nu este sa vanda masini personalizate, doar foarte scump! Dar banuiesc ca vor ramane valabile programele de genul “Volkswagen Individual” unde iti poti face masina fix cum vrei dar la un pret pe masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca, se pare, nu sunt destule dispozitive pentru a testa configuratii individuale, cum se comandau pana acum. Poate ca nu ar costa mult o testare in sine, insa ar ingreuna mult procesul de dupa fabricare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui sa ne obisnuim usor usor cu variantele propuse de importator.

Ceea ce zice @Rave este perfect adevarat.

Tind sa cred si sper ca vor fi mai multe variante din care sa alegi. 

Este clar ca vor fi putine optionale care vor putea fi alese. Si daca ramanem doar la 4 modele de baza vor avea sigur de pierdut la capitolul vanzari.

Reference va fi cumparat de cei cu buget restrans dar poate va fi ocolit daca va fi chel-chel.

Style cu ceva optionale era o varianta buna de luat in calcul pentru un potential cumparator.

Legat de fr nu vreau sa comentez prea mult pentru ca parerea mea e ca s-a stricat spiritul fr odata cu introducerea de motorizari mici pe acest model.

Excellence cred ca era cel mai bun model raportat la pret/calitate(optiuni). Iar daca il vor pastra versiune de top si vor pune ca si dotari de baza piele si navigatie e clar ca pretul va sari in sus cu cateva mii bune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc ca vor fi tot 4 nivele de baza cu cate o derivare fiecare, cu optionale cam ca la englezi

La englezi nici DCC'ul nu'l mai vad pe liste, standard sau optional ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va pierde nimeni nimic la vinzari pentru ca in afara de marcile superpremium, niciun generalist nu va mai oferi personalizare din cauza de WTLP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in afara de VAG, doar Opel (din ce cautasem anul trecut) oferea posibilitati mai multe de configurare, restul erau deja pe nivel de dotare + 2/3 optionale. Deci oricat ar incomoda noua politica VAG, nu ai alternative

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/10/2018 at 2:50 PM, vdragos said:

Noile configuratoare nu au nicio legatura cu trendul. Ciclul WTLP de testare impune testarea fiecarei masini vindute - deci la masinile de serie personalizarea devine imposibila.

@edi10000 ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prostii... Atunci la concurenta de ce nu este asa? La noul Focus nivelul de personalizare creste raportat la vechiul model, la Toyota sau Peugeot la fel. Exemplu personal: ma intereseaza o masina din clasa mica pentru prietena si ma uitat la Aygo. Am ramas socat: anul trecut erau 5 variante de echipare, acum sunt 13.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cate optionale poti adauga la Aygo? ?

M'am uitat pe fuga la un nivel superior de dotare si in afara de tapiserie si inca o chestie minora, nu poti adauga altceva. Deci unde e libertarea aia de configurare?

La VAG, pana acum, aveai cate 30-40 optionale pe care le puteai adauga, pe langa nivele de dotari standard (3-4 si alea). Acum, Ateca, conform link'ului de mai sus, va avea la englezi 7 nivele standard la care poti adauga 2-3 optionale. Probabil tot asa va fi si la noi.

Ford si Peugeot posibil sa ofere inca personalizarile ptr a avea un atuu in fata concurentei, insa testarea individuala a fiecare configurari va costa si dura ... sa vedem daca va tine "oferta"

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca odata cu wltp si renuntarea la atatea optionale la grupul vag japonezii intra tare pe piata.

Pana acum nu prea avei ce alege de la ei. Varianta cheala medie si de top.Daca au trecut la 13 variante e clar unde vor sa atace.

Sunt foarte curios cum va aborda porshe romania piata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!