Jump to content
Skiper1a

Alegere jante OE - Golf 7

Recommended Posts

Skiper1a

Salutare, 

 

Am de gand pentru vara sa trec de la 15" la 17" pe un G7 1.2 tsi 105cp . Nu-mi dau seama insa, cat de mult o sa scada comfortul pe drumurile noastre pitoresti . 

 

ceva pareri ? de la cineva care a facut upgrade-ul asta sau chiar si de la cei ce au primit masinile direct cu jante pe 17" .

 

Am cautat prin topicurile existente, insa nu am dat peste raspunsuri la subiect .

 

Toate bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

Va fi mutl diferit. Personal simt de la 17 la 18 diferenta . La mk7 am decis sa-l tin pe 16" vara - 16 iarna. Cred ca cel mai eficient test pentru tine ar fi 2-3 zile in jantele alcuiva puse pe masina.  Din ce oras esti ca nu apare in profil vad.

 

Atentie totusi cu 17" pe suspensie standard de la rotile de 15". As recomanda macar niste arcuri mai dure si doar 20mm coborata (evident merge si 30 sau 45mm dar depinde cum te impaci cu astfel de garda la so). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skiper1a

Merci pentru feedback .

 

In Bucuresti sunt si da , ar fi ceva sa fac un test 2 3 zile cu unele de 17" sa vad ce zi cum .

 

"Atentie totusi cu 17" pe suspensie standard de la rotile de 15" " : la ce te referi Voinea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

 Toate masinile VW de dupa 2005 (si am avut mereu si cate una luata de noua) in momentul cand pui roti de 17 sau 18 standard suspensia este impusa sport. La 15 si 16 ai mai moale (de asta pe mk7 acum am ales sa fie cu 16" din fabrica deoarece Sportsvan-ul e o masina de familie). Si pe vechiu PLUS rulam iarna 16", iar vara 17". Arcurile ce vin standard cand ai masina comandata cu roti pe 17 sunt mai dure.  Sa mergi cuminte sunt ok. Sa mergi sportiv le simti ca e cam barca.  Roti pe 15" chiar nu am avut pe nici una din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skiper1a

am inteles .  16" sunt probabil cele mai indicate insa cu 17" arata mai misto ( se cere automat si coborata ) .

 

E una daia : look-ul bate utilul :) ( asta pina la primele gropi sau denivelari serioase ) 

 

Multam.

Edited by Skiper1a

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

17' pe 1.2TSI inseamna un efort mult prea mare pentru motor, ca sa nu mai vorbesc de greutatea nesuspendata care creste foarte mult si va influenta decisiv evolutia sasiului (greutatea suspendata).

 

Asta vrea sa-ti spuna si Dragos, exista o legatura calculata intre cele 2 greutati astfel incat curba de amortizare sa fie optima (amortizor, arc).

Citeste explicatii pe larg AICI.

 

Pe langa asta nu cred ca offset-ul de la jantele de 15 il vei putea pastra la cele de 17, ca sa nu mai vorbesc de offset-ul general rezultat cu tot cu anvelopele de pe 17 care va iesi mult din specificatii (geometria suspensiei).

 

Eu zic ca nici nu are rost sa incerci.

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skiper1a

mda, deci o sa pun 16" pina la urma si le pastrez pe cele de 15" pentru iarna. 

 

multam pentru sfaturi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

Succes in alegere. Exista modele ce par mai mici datorita designului. Vezi ce alegi fara buza in interior si nu o sa-ti para rau sa rulezi 205/55/16 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skiper1a

pai ma gandeam fie Toronto (5G0601025M) ( in poze arata ca vin cel mai bine ) fie Novara ( 5G0601025BQ ) .

 

Cam astea sunt optiunile de-mi plac. 

 

Toate bune. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodita100

Eu am avut 17 ("Dijon" (10-spoke) - 4 alloy wheels 7J x 17 - tires 225/45 R17) din fabrica (echipare sport - A8F Sports equipment) si acum am pus 16 cu 205/55/16 .

Ar trebui sa se simta cam barcuta ? sau invers e ok ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DDoc

O sa se simta un pic barcuta, prin curbe, dar si in linie dreapta... mai ales ca ai fost obisnuit cu suspensie sport + roti de 17 si abordai curbele in viteza cu incredere ;) ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodita100

pai si acum tot suspensia sport este pe masina ... eu nu am inlocuit decat rotile de la 17 la 16 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
DDoc

 Si eu tot pe suspensie sport am inlocuit rotile de 17 cu 16. Cele de 16 au ruliu mai mare, balonul fiind de 55 , comparativ cu cele de 17 care sunt de 45. Cu cat sunt mai mari rotile, scade "grosimea cauciucului" (de la 55 la 45 in cazul acesta) , creste stabilitatea (masina sta mai lipita de asfalt) si scade comfortul, pe cand invers, scade stabilitatea si creste comfortul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
iou.paul

Teoria e una, practica nu e chiar asa.

Trecerea de la 55 la 45 e defapt trecerea de la 112.75mm (205*0.55) la 101.25mm (225*0.45). Bineinteles ca e important si balonul anvelopei, dar suspensia face diferenta mult mai mult, avand o cursa semnificativ mai mare comparativ cu comprimarea unei anvelope de calitate umflate corect. In cazul anvelopelor pe 17, conteaza mult mai mult cei 20mm in plus la latime, care ofera un plus de aderenta.

Sa nu uitam de balonul anvelopelor din F1 :D sau, mai aproape de realitate, WRC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mohicanu

Masina mea a venit cu roti pe 15 din fabrica fara suspensie sport. E ok sa pot monta roti pe 17 pana la urma? In cartea de identitate sunt trecute si roti pe 17 si 18.

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Sigur ca poti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Silviu_7

Eu am roti de 18" 7,5j et 51(Rotary) pe masina care a venit din fabrica cu Dover pe 16" si nu au existat probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skiper1a

pina la urma am luat Toronto (5G0601025M) 16" . Urmeaza sa le incalt peste 2 saptamani si vedem . Oricum de la 15 la 16 sper sa fie numa' de bine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiM

Un pret si de unde le-ai achizitionat se poate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai_tmn

simti vreo diferenta fata de 15" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi Dunca

Salutare,

De unde se pot cumpara jante in afara de reprezentanta ? Sunt multe magazine online , dar oare sunt serioase ? Sunt si multi producatori , dar oare cum imi pot da seama care sunt bune si care nu ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Depinde despre ce jante vorbim. OEM sau aftermarket? Oricum la reprezentanta doar sa prinzi vreo oferta, altfel sunt niste preturi enorme. 

Eu unul am luat jante oem prin ebay de la magazine mari din Germania. Sunt la al 2 set. Nu recomand sa se ia de la particulari pt ca poate sa fie teapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laslito

Buna ziua,

Stie cineva la fecelift ce ET au jantele de 16 si de 15? Vreau sa iau niste jante de tabla ptr iarna.

Multumesc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Orice intre 45 si 51 se potriveste fara emotii. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

salutare..la noua mea masina care o sa vina am dat comanda pe 18,jante  jurva..la ce sa ma astept  de la aceste dimensiuni tinand cont ca acum am  pe 16?

Edited by MariusPD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri