Jump to content

Instrument cluster IC (ceasuri) - probleme


Shok
 Share

Postare recomandată

Nu e nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • cudritescuvictor

    9

SIngura probleme este ca nu o sa indice bine RPM nu? in rest e ok se potriveste la mufe tot? Dar daca iau acea "foaie" cu RMP de pe ceasuri cu benzina si pun pe ceasurile cu diesel o sa indice bine? Imi cer scuze ca pun atatea intrebari dar vreau sa fac un upgrade la ceasuri sa pun cele cu bc si am gasit numai ceasuri diesel pe immo 3 si vreau foarte mult sa fac upgradeul acesta. Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ideea e ca tu o sa intrii pe rosu, daca ii dai peste 4500 rpm. Nu merge doar sa schimbi folia, deoarece aia de benzinar are plaja mai mare. Eventual facut rost de un dump de benzina, care sa meaga la clusterul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu becurile indicatoare ? la diesel difera ca la benzina :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de immo, la immo 2 ai indicatoru de immobilizator in cadrul turometrului, iar la immo 3 este la vitezometru

si folii evident

de ex

pe benzinar pe folie scrie EPC, iar pe diesel arata spirala de la bujii

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e immo 3 sigur. Eventual nu pot dezactiva de tot immobilizerul ca sa pot bune bord cu immo 2? Multumesc tuturor colegilor de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nicio problema.

Si EPC o sa i se mai aprinda? Si spirala de bujii ce face cu ea? SI turatiile? si viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau(fara intentia de a fi offtopic),daca chiar-si-chiar nu gasesti,ca sa nu te mai incurci(codari,immo-off,folie de bord,etc)iti iei ceva after-market(ma gandeam la ceasuri cu plasma) si ai rezolvat problema si ii dai si un aspect mai "personalizat".Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era un topic foarte explicit cu montarea ceasurilor bc... unde vin firele de la maneta la ce pini etc. stie cineva care este ca nu il gasesc? Multumesc inca odata colegilor de pe forum pentru ajutor

am gasit. topicul este acesta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=60232&hl= numai ca nu pot vedea pozele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T32b (conector verde la cluster)---- T6e (conector negru maneta stergatoare)

23 ---------------------------------------------- 2

24 ---------------------------------------------- 1

25 ---------------------------------------------- 4

masa------------------------------------------ 3

26 - senzor temperaura exterioara

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaadas, cauta pe traseul cablului care vine de la senzorul de viteza, sa nu cumva sa fie intrerupt cam in zona bateriei. Am mai gasit asa. Verifica bine firele, poti trage mai sanatos de ele, se intrerup la interior, dar izolatia poate rezista. Cand accelerezi, motorul se roteste putin, si intinde firul cat sa nu mai faca contact unde-i rupt. Cand nu accelerezi, motorul revine la pozitia originala, firul la fel si face iar contact, avand iar indicatie.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si eu am aceeasi problema!u ai rezolvat`o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Astazi in drum spre casa m-am trezit cu o mica problema la vitezometru. A ramas si in mers si la ralanti cat si cu motorul oprit la + 15km fata de viteza reala. Dupa ce am pus de cateva ori contactul si-a revenit la 0. Ceva idei?

20120625152325.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad eu acolo e +5Km/h. Ar fi bine sa-i faci un output test la ace sa vezi daca agata undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
cudritescuvictor

referitor la vitezometru care face ca un vu-metru....

am patit si eu aceeasi problema.... ba merge....ba nu merge....ba oscileaza. plus de asta in curbe la stanga sau dreapta mi se aprinde lampa de la bezina...si sunt avertizat si acustic. In momentul cand masina se intreapta indicatorul de benzina isi revine oarecum. Numai indicatorul ca vitezometrul pauza.... De asemeni nici kilometri nu mai sunt inregistrati.

Am citit pe forumuri si aici, mai ales ce a postat VIOELECTRIC, si am ajuns la concluzia ca ar fi cablurile sau cablul de senzorul de viteza pana pe sub baterie.

Problema mea e ca nu stiu care este senzorul de viteza??? cablurile e clar....sunt cele care intra in el :D

Am atasat 3 poze , in diferite pozitii, pentru a ma putea lamuri cineva. In ele am mai numerotat de la 1 la 4 niste "mufe" si as dori sa stiu ce sunt. 1 este senzorul sau mufa pentru ........... ; 2...................... ; 3....................... ; 4.....................

Eu personal banuiesc ca senzorul de viteza este 4 (se vede cel mai bine in poza 3).

Intruct nu am putut incarca aceste poze aici datorita dimensiunii le gasiti la adresele urmatoare...

poza 1: http://imageshack.us...197/poza1c.jpg/

poza 2: http://imageshack.us...109/poza2d.jpg/

poza 3: http://imageshack.us.../27/poza3l.jpg/

Acum daca l-am identificat, cum se scoate mufa din el??? se trage afara pur si simplu sau are vre-un element de siguranta??? nu de alta dar nu vreau sa stric ceva pe acolo.....

aici....., http://vwforum.promo...metru-golf-4/ , este mentionat ca pentru a se lucra mai usor se va scoate bateria si suportul ei de pe masina. Intrebarea mea este urmatoarea: este musai??? masina nu pateste nimic?? nu se reseteaaza ceva si dupa tb facute tot felul de setari pe care nu le stiu? sau se strica ceva??... (de cand cu atatea electronica pe masini...) si cand intreb astea ma refer la ceasurile din bord, inchidere usi, casetofon, clima ...etc....?

Astept cu mare interes raspunsurile si sfaturile voastre.

AM UITAT SA MENTIONEZ: este vorba de un Bora 1.4 Benzina, luna 11 an 2001. Fara computer de bord, cu clima, geamuri eletrice fata spate, inchidere centralizata, scaune incalzite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel din poz 4 este senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

...deci cum am banuit punctul 4 e senzorul de viteza. celelalte puncte ce sunt?

acum daca scot bateria, sa pot imbla la fire, se intampla ceva rau cu masina....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se intampla nimic rau cu masina daca deconectezi bateria. se reseteaza doar ceasul si kilometrajul din bord. si se mai reseteaza codul de la cass (daca e OEM) . in rest nu se intampla nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai cass OEM si e dupa 2001 masina, cass-ul o sa isi automat codul, de pe can - daca a venit in echiparea originala a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

prin faptul ca se reseteaza kilometrajul din bord te referi numai la cel mic, adica incepe de la zero sau te referi si la cel care tine totalul cu kilometri parcusi de cand e masina?

ce inseamna OEM?? masina e din luna 11 2001 si e din echipata din frabrica cu casetofon cu caseta si deasupra cd-plaier cu magazie (6 buc). am la cartea masinii un cod care e pentru casetofon (din cate stiu eu)

app... ce reprezinta celelalte puncte 1,2 si 3 din poze???

merci!

Modificat de cudritescuvictor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar cel mic.

2. mufa de la sonda lambda (sper sa nu ma insel)

1 sonda de mers inapoi

3 un capac , dop.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asta cu noul IC cu BC, la scurt timp dupa instalare, exact asa, la curbe tot beepuia ca nu am motorina, apoi isi revenea si tot asa, apoi am observat ca nu imi indica viteza si nici consumul instant (neavand distanta).

Verificasem sonda, case s-a dovedit a fi buna, presupun ca BC are un algoritm intern de filtrare a semnalului preluat de la sonda in momentul in care masina e deja in miscare.

Am scos bordul si am relipit pinul 28 de la mufa albastra, dar si altele, just to be sure si problema s-a rezolvat instant.

32 pin connector, blue:

1 - terminal 15 positive

2 - warning lamp for turn signal, right

3 - ouptut signal 1 from speedo AKA, speed signal(needed for NAVI install)

4 - warning lamp for trailer towing

5 - fuel gauge

6 - airbag

7 - terminal 31, sender earth

8 - coolant temp gauge

9 - terminal 31, earth

10 - oil pressure switch

11 - vacant

12 - warning lamp for alternator, terminal 61

13 - backrest lock warning lamp (certain countries only)

14 - warning lamp for rear fog light

15 - vacant

16 - open tailgate/boot lid warning lamp (CCO)

17 - warning lamp for main beam, terminal 56a

18 - warning lamp for turn signal. left

19 - ABS

20 - dash panel insert illumination, terminal 58b (needed for NAVI install)

21 - signal for driver's door open

22 - coolant shortage indicator

23 - terminal 30, positive

24 - terminal 31, earth

25 - self diagnosis/K-wire (needed for NAVI install)

26 - parking light right, signal for "lights on" warning buzzer

27 - parking light left, signal for "lights on" warning buzzer

28 - input signal to electronic speedo

29 - warning lamp for brake system

30 - S-contact (needed for Navi install)

31 - Seat-belt warning system

32 - vacant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna OEM??

Original equipment manufacturer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

Azi am ublat la masina si am verificat cabluile. Tot odata am curatat si contactele la senzor.

Acelasi lucru... vitezometru nu merge, la curbe rezervozul ma avertizeaza ca e gol, kilometri nu sunt inregistrati. Am verificat cu testerul si nu da nici o eroare. Motorasul de la ceas e in perfecta stare de functionare.

mai are cineva vreo sugestie???

cum as putea verifica cablurile de la zensor atfel? eu doar le-am examinat f atent si pipait tot odata.

astept sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!