Jump to content

Instrument cluster IC (ceasuri) - probleme


Shok
 Share

Postare recomandată

bosh, sagem, motometer, magneti marelly, vdo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • cudritescuvictor

    9

are cineva idee de ce mi-se sterg km parcursi ?

la cat se sterg?

stiu la passat B5.5(3BG) ca dupa 2000 km se reseteaza. Nu cred ca la golf sa fie diferit.

Daca nu e asa mai da cateva detalii, poate te ajutam intr-un fel:)

Modificat de oozz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@force one Calculand 2400 cat iti apare in computerul de bord - 2000 la cat se reseteaza = aprox 400 km cat indica la tine

deci.. logica lui oozz se confirma se pare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare sa se confirme... 2400 Km pe IC si 406 pe ceas. Asta ar insemna ca pe la 1993-1994 KM sa se fi resetat. Mai degraba mi se pare o problema electrica care se produce aleator din cauza vibratiilor. Poate fi un scurt pe butonul de reset, sau mai degraba intreruperea alimentarii instrumentelor, probabil sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.

kilometrajul din bord (sub cel total) se reseteza la 2000. si cel din BC la mai mult. parca 3500 km.

ai facut reset la amandoua exact in acelasi moment? acum ~2400 km? sau a facut el singur la ambele cand au ajuns la km la care se resetaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat reset la amandoua in aceiasi zi , in acelasi moment , imediat dupa schimbul de ulei si filtre....numai ca cel din dreapta , s-a resetat singur . :D este normal?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cel din dreapta cand ajunge la 2000 km o ia singur de la 0. e normal asa.

si cel din BC se reseteaza la mai mult, parca 3500 sau 5000 km. si asta e normal. si la mine am vazut o mica dif intre ele de rveo 2 km la 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e normal. Se reseteaza dupa 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am facut un calcul dupa km aratati in poze. Pozele eu le-am luat doar ca un punct informativ ca sa ne arate care kilometraj se reseteaza.

cel din dreapta se reseteaza sigur dupa 2000 km, despre cel din BC nu stiu sigur.

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc......am prins ideea ,

cel din dreapta se reseteaza dupa 2000km si cel de pe BC undeva peste 3500 km .

multumesc pt raspunsuri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BC se resetaza la 10.000 km sau 100 ore de mers.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Hallo!

Simptome: acul sare in sus si in jos, aparent fara prea mare legatura cu viteza cu care merge masina.

Am citit topicul in care alt vitezometru se comporta ciudat. Solutia era de umblat un pic la sigurantele ceasurilor de bord. Dupa ce am incercat asta nu au mai mers geamurile + oglinzile!

Am mai invartit putin sigurantele si acum geamurile + oglinzile merg, insa vitezometrul e tot aiurea.

M-as fi uitat si la "senzorul de pe langa cutia de viteze", dar nu stiu care e.. (G IV TDI cutie automata).

Banuiesc (sper) ca este o mufa ceva stricata, un cablu cu izolatia belita, ceva de genul asta. Am mai avut probleme de genul asta - ba cu pornirea, ba cu ventilatorul si au fost legate de cabluri.

PS: nu am climatronic, nu am facut test cu vag-com

Ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca un test cu vag-com...cutiile automate au un ECU pt gestionare cuplu si senzori...daca nu cumva eroarea e din bord (IC).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... multumesc, sper sa nu fie bordul. Ideea e ca numai acul de la vitezometru se misca aiurea, restul indicatoarelor sunt OK. Problema a aparut dupa o ploaie torentiala, m-am gandit ca poate s-a facut un scurt pe undeva.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea sa fie senzorul de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care pe unde e ?

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply. Te rog citeste si Regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea sa fie senzorul de viteza

corect sau poate in acel cordon care vine pe senzor sa fie rupt firul de semnal care in mufa este in mijloc(pe laterale trebuie sa ai + si - ).eu zic sa tragi de fire poate unul dintre ele se tine doar in izolatie(eu am intalnit un caz de la apa si sarea de pe drum)

senzorul indiferent de cutie este in stanga masinii langa planetara(la alea automate pot fi 2 sau 3 senzori de viteza)

ps pt a vedea daca bordul e defect intri cu vag com si dai test actuatori pe bord (17) ;)

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Sunt posesorul unul golf IV 1,9 SDI din 2003. De ieri am observat ca acul vitezometrului cade brus la 0 km la scaderea sau cresterea brusca a vitezei apoi revine la normal la mers constant sau accelerare nefortata. Mai exact cand schimb vitezele si trebuie sa o accelerez mai cu sprint sau o accelerez in mers brus, ori daca iau piciorul de pe acceleratie si scad viteza imi cade acul la 0 km apoi isi revine repede si functioneaza normal pina la urmatoarea scadere sau crestere brusca a vitezei. Cand viteza este constanta acesta functioneaza normal. Am citit topicul despre vitezometru dar nu am gasit raspuns la probleme mea. Am fost la tester cu ea dar nu am nici o eroare si nici in bord nu mi se aprinde nici un martor. Mentionez ca este fara computer de bord.Am citit topicul despre vitezometru dar nu am gasit raspunsuri la problema mea si pe functia serach nu am gasit altceva. Multumesc de raspunsuri.

Modificat de emil0202
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,problema la tine este fir rupt pana la senzorul de pe cutie sau apa in interiorul lui ,dar eu zic sa verifici firele sa nu fie rupte sau sa se tina doar in izolatie ,asa ca scoate acea mufa afara de pe senzor(in stanga masinii deasupra planetarei pe cutie) si trage mai sanatos pe rand de cele 3 fire, eu zic ca cel de semnal ar trebui sa fie (in mufa in mijloc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa cele spuse daca ai posibilitatea fa si o scanare VAG-COM unde iti va indica daca sunt probleme cu firele sau cu senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul VAG COM -ul si totul a fost ok nici o eroare. Daca ar fi rupt firul nu ar trebui sa nu mai mearga deloc. Probleme sunt doar la accelerarea brusca. La drum intins totul e ok. Dar, la schimbarea vitezelor inferioare cand trebuie accelerata mai brusc (sprintul acela sportiv scurt necesar schimbarii vitezelor) pentru a trece in viteza superioara atunci cade acul. Daca o accelerez treptat finut nu cade.

Modificat de emil0202
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu, doar ca acul "cadea" cand nu acceleram. Problema era senzorul de pe cutia de viteza. L-am curatat si totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul VAG COM -ul si totul a fost ok nici o eroare. Daca ar fi rupt firul nu ar trebui sa nu mai mearga deloc. Probleme sunt doar la accelerarea brusca. La drum intins totul e ok. Dar, la schimbarea vitezelor inferioare cand trebuie accelerata mai brusc (sprintul acela sportiv scurt necesar schimbarii vitezelor) pentru a trece in viteza superioara atunci cade acul. Daca o accelerez treptat finut nu cade.

exact asta explici! defectul care ti-am zis eu ca este ,de aia pleaca profesionisti de pe acest forum ca vad ca unii nu dau 2 bani pe stiinta lor! daca ai un generator de semnal dreptunghiular scoate acea mufa afara pune pe firul din mijloc ,pune contactul si urca semnalul pana pe la 120 km si misca de fire in acelasi timp sa vezi surpriza! eu am reparat pana acum cateva vw(cu acest defect :) ) ,de ce crezi ca am zis exact ce problema ai?

hai cauta sa vezi ca poti sa rezolvi problema fara sa dai cateva milioane si sa te abureasca aia de la service ca a fost cine stie ce calculator dus :) (bineinteles nu toti sunt la fel...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate vi se pare ciudat, dar la un sdi, g4 am schimbat senzorul temperatura motor, care era defect si apoi omu` a observat ca nu ii mai oscileaza ind de la vitezometru`. A fost pe la multi meseriasi si nimic. Odata cu senzorul temperatura sa rez si cu vitezometrul. Ce legatura au una cu alta , ma intreb si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei da eu nu zic sunt si ciudatenii din astea dar astea odata trebuie tratate in mod normal si apoi trebuie sapat mai adanc,eu zic in continuare ca logic asta e defectul pt ca la plecare sau frana de motor se misca motorul impreuna cu cutia din tampoane si firele care sunt rupte in izolatie se manifesta exact asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!