Jump to content

Octavia III scout


miliktsi
 Share

Postare recomandată

De am gasi si un scout sa fie disponibil in bucuresti pe undeva.... a fost unul si a fost vandut, mai este unul la patronul de la brady din militari care ajunge la serviciu aproximativ la 2 saptamani. am inteles acum ca mai exista una la directorul de la pbn dar nu l-am gasit niciodata acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.01.2016 at 11:07 PM, pandulinu said:

incalzirea stationara.....e la acelasi pret cu o alarma cu pornirea motorului. iar alarma te ajuta si vara.

Desi nu la fel de eficienta ca pornirea motorului cu „alarma”, si incalzirea stationara te poate ajuta vara intr-o oarecare masura.

In schimb, pornirea motorului cu „alarma” pe timp de iarna nu este la fel de eficienta ca incalzirea stationara. Pentru ca incalzirea stationara nu porneste motorul, ci il preincalzeste, reprezentand astfel un mijloc de protectie a motorului, care nu mai este nevoit sa porneasca la rece in zilele friguroase de iarna. 

On 25.01.2016 at 10:03 AM, zaxas said:

de ce scout are 340Nm iar break 4x4 320Nm nu stiu.

Pentru ca informatia din brosura ar putea fi gresita? :-) Dupa parerea mea, atat Combi 4x4 cat si Scout au 340 Nm, daca vorbim de varianta 2.0 TDI 150 CP 4x4 M6. Vezi site-ul Skoda din Cehia.

On 27.01.2016 at 10:16 PM, corsi said:

Garda la sol:

Style= 14cm

Style+PDG= 14+1,5=15,5cm

Style+PDG+ roti Scout=14+1,5+1,25= 16,75cm

Scout pe hârtie = 17,1 cm

Rămâne o diferența de 3,5mm teoretic. Practic poate nu e nici aia.

De fapt: Octavia Combi 4x4: 13,9 cm, Octavia Combi 4x4 PDG: 15,4 cm, Octavia Scout: 17,1 cm. Te-ai gandit ca, totusi, la Octavia Scout si inaltarea ar putea fi un pic mai mare decat PDG-ul de pe Combi?

Si ca sa va starnesc un pic imaginatia, priviti aici: Skoda VisionS

P.S.: Acest topic a ajuns foarte greu de urmarit. Daca am putea sa fim un pic mai la obiect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.02.2016 at 9:26 AM, 75NOR said:

Total gresit !

Garda la sol este de 17 cm si NU vine strict din anvelope.

Hai sa incercam sa discutam pe cifre si nu pe pareri, asta ca sa mentinem si topicul intr-o zona informativa si nu doar de emitere pareri.

Deci, inca o data:

225/45/17 vs. 225/50/17:

Ne intereseaza 1 singur detaliu si anume intaltimea talonului, adica sidewall height: este

Sidewall Height inches (mm) 4 (101.6)  vs. 4.43 (112.5) 0.43 (10.9)

Avem 1.1 cm talon mai inalt pentru 225/50/17 vs. 225/45/17. De unde pana unde sunt 3 cm aici ? Despre ce vorbim ?

stimabile, pari un individ cerebral, e pacat sa te repezi ca un copil. Afirmatiile si descrierile pe care le-am enuntat mai sus au ca baza lucruri verificate si analizate cu atentie.

Astfel:

- amortizoarele si arcurile sunt identice la scout si octavia cu pdg

- diferenta de garda provine NU doar din balonul anvelopei ci si din diferenta de diametru a jantei (uiti ca pdg nu se livreaza cu 17 inchi). Ai pierdut deci pe drum o juma` de inch

- geometria este profund impartiala :D

Astfel, diferenta reala dintre calcule este de aprox 2-3 mm, pentru care o justificare poate fi decupajul diferit al barilor sau .....altceva. ATENTIE, comparatia este intre varinata PDG si scout. Daca dai jos pdg din calcul, ajungi la diferenta de aprox 3 cm intre garda la sol standard (nu sasiu sport) si scout.

spor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabile,

Apreciez interventia ta, dar as prefera sa lasam sarcasmul la o parte...

Daca ai fi citit cu mai multa atentie si nu te-ai fi repezit sa raspunzi ai fi vazut ca am comparat 225/45/17 cu 225/50/17, deci vorbim de acelasi diametru al jantei.

Chiar daca ai fi inclus in discutie rotile standard de Style, care vin cu 205/55/16 la PDG - daca nu ma insel - tot acolo ajungi. Pana una alta 205/55/16 si 225/45/17 sunt identice ca si diametru, diferenta de janta se compenseaza din diferenta de talon, deci in traducere libera o masina echipata cu 205/55/16 va avea aceeasi garda la sol ca una echipata cu 225/45/17.

Geometria e impartiala, asa cum ai spus.

Si...din nou ajungem la ceea ce am spus mai sus: diferenta de garda la sol intre Octavia Scout 4x4 - fie ca e echipata cu 205/55/16 sau cu 225/45/17 - si un Scout ce vine cu 225/50/17 este de 1.1cm, asa cum am mentionat anterior.

Pana la urma, ai comparat PN-ele de la O3 Scout si O3 PDG pentru arcuri si amortizoare direct din ETKA si sunt identice ?

Modificat de kthor
eliminare spații...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca insist :D

stage 1 - octavia simpla , roti 205/55/16 sau 225/45/17 - garda 145 mm (cam asa era, nu mai stau sa caut)

stage 2 - octavia simpla roti 205/55/16 si pdg, garda are +15 mm fata de stage 1. De amorul artei, tot atat ar avea si 225/45/17 +pdg. Tot geometrie. Cresterea e exclusiv din piese mai lungi

stage 3 - piesele mai lungi de la stage 2 + 225/50/17. adica scout. Nu imi dau seama unde nu e clar.Si da, castigul din balonul gumelor de scout e aprox 1,1 cm, DAR 225/45 NU il gasesti pe pdg.

da, verificarea s-a facut pe serii de sasiu de la o3 4x4  non pdg/o3 4x4 pdg/o3 scout

deci stage 2 o ridica din piese, stage 3 din balonul anvelopei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.01.2016 at 5:31 AM, Michael said:

Garda la sol:

-Octavia Combi 4x4 - 139 mm

-Octavia Combi 4x4 PDG: 154 mm

-Octavia Combi 4x4 Scout: 171 mm

Caroseria Scout este deci cu 17 mm mai sus decat a unei Octavia Combi PDG, iar puntile sunt cu cca 12-13 mm (din cauza marimii diferite a rotilor).

@sosoktm, fie cifrele oferite de Skoda pentru garda la sol in cazul Scout sunt mincinoase (umflate pe hartie cu cca 4,5 mm), fie sunt corecte si atunci cresterea garzii la sol nu are cum sa provina doar din dimensiunea mai mare a rotilor.

Diferenta pe hartie intre Scout si PDG 4x4 este de 17 mm. Inaltarea data de 225/50/17 fata de 205/55/16 este de 12.5 mm.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic Michael, scriam mai in spate ca e posibil ca diferenta nejustificata sa fie din designul diferit al barilor. Nu pornesc insa de la ideea ca ne minte constructorul si cred ca toti oamenii sunt buni, pana la proba contrarie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva: garda la sol se masoara de la bara pana la sol ?

Cel mai jos punct al masinii nu e bara (fata sau spate). Latura inferioara a bratelor suspensiei, sau zona scutului fata ar trebui sa fie cel mai coborat punct.

 

On 04.02.2016 at 5:52 PM, sosoktm said:

stage 3 - piesele mai lungi de la stage 2 + 225/50/17. adica scout. Nu imi dau seama unde nu e clar.Si da, castigul din balonul gumelor de scout e aprox 1,1 cm, DAR 225/45 NU il gasesti pe pdg.

 

Corect :D

Adica 1.5 din "piese" + 1.1 din anvelope = 2.6cm. Adaugam cei 14.5 cm garda la sol la Octavia "simpla" = 17.1 cm garda la sol la Scout.

Exact asta ziceam si eu, contrazicandu=l pe colegul @zaxas care spunea ca toata diferenta de garda la sol vine din anvelope.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, 75NOR said:

14.5 cm garda la sol la Octavia "simpla"

La Octavia, garda la sol „standard” este 14.0 cm, respectiv 13.9 cm la versiunea 4x4 (probabil din cauza masei mai mari). Cel putin asa ne informeaza Skoda :-)

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici unul din dealerii care mai posteaza pe aici nu vor sa lamureasca subiectul... De ce oare..?! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

am confirmat comanda pentru un Scout 2.0 TDI DSG pe 4.02.2016 primind un termen de livrare in sapt. 16-20 mai. (dealer-ul mi-a spus neoficial ca in jur de 3 luni)

Vreau sa stiu daca cineva are sau a folosit sistemul de incalzire auxiliara (nu l-am comandat -  insa pana maine 9.02.2016 pot sa adaug la configuratie si acest optional). Nu am uzat de acest optional pana acum si din acest considerent nu-i cunosc pe deplin utilitatea (doar din descrierile gasite pe net).

Configuratia actuala include parbriz incalzit si scaune fata/spate incalzite. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/4/2016 at 5:52 PM, sosoktm said:
18 hours ago, ghizguin said:
18 hours ago, ghizguin said:

Buna ziua,

am confirmat comanda pentru un Scout 2.0 TDI DSG pe 4.02.2016 primind un termen de livrare in sapt. 16-20 mai. (dealer-ul mi-a spus neoficial ca in jur de 3 luni)

Vreau sa stiu daca cineva are sau a folosit sistemul de incalzire auxiliara (nu l-am comandat -  insa pana maine 9.02.2016 pot sa adaug la configuratie si acest optional). Nu am uzat de acest optional pana acum si din acest considerent nu-i cunosc pe deplin utilitatea (doar din descrierile gasite pe net).

Configuratia actuala include parbriz incalzit si scaune fata/spate incalzite. 

Multumesc.

 

 

Salut si felicitari pentru alegere !

De curiozitate, cum arata configuratia ta, ce optionale ai mai pus pe masina ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

dab, columbus, canton, bixenon, geamuri el fata/spate,parbriz incalzit, incalzire scaune fata/spate, driving mode, priza 230, tempomat.

Inca nu sunt hotarat daca in urma configuratiei deja alese se justifica adaugarea de incalzire auxiliara.....

multumesc pentru sfaturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumoasa configuratia, probabil in zona de 30-31K :)

Pe ce culoare ai mers ?

Ai putea sa pui doar un Viper cu pornire motor din telecomanda. 2.0TDI-ul incepe sa sufle cald in habitaclu cam in 3-4 minute dupa pornire - asta am vazut la mine. Cu scaune incalzite deja e suficient - si alea se incalzesc bine in cam in 3 minute de la pornire. Scutesti aprox 500Eur din diferenta de la incalzire la Viper cu pornire motor. Parerea mea :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EA 288 se incalzeste chiar mai repede decit EA 189 - in opinia mea webasto e strict o optionala de confort, am avut masini fara si n-au suferit mecanic din cauza asta, totusi nu pot sa nu recunosc ca la Touran, faptul ca la -15 grade afara iti face apa 60 de grade in doua minute e un avantaj. Dar cum spuneam, e doar de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a mers negocierea cu dealerul? Ai obtinut discount pe modelul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoare albastru denim.

Au fost ok din punctul meu de vedere. Discount 6%.

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am renuntat la adaugarea incalzirii stationare....nu ramane decat sa astept pana in mai.

multumesc 75NOR si vdragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data, felicitari pentru alegere si asteptare usoara :)

Pune si niste poze dupa ce soseste, sa ne delectam si noi...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scout are acelasi sistem 4x4 cu Superbul?  si in filmuletul asta ca si in cel cu scout  roata spate nu se invarte... sa fie de la traction control ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Scout are acelasi haldex ca si Superb-ul..ca si octavia, ca si tiguan, ca si golf ca si... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ca si a45 'megheu,,,sau cla45 'megheu. Mai zicem? :))))

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,,,,in cazuri extreme poate sa trimita puterea doar unei singure roti ( a se exclude cea de rezerva :) ). Ce face electronica asta :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!