Jump to content

Octavia III scout


miliktsi
 Share

Postare recomandată

 

ce o zice ala acolo ... se descurca acceptabil si cu ce caucuri are .... cine vrea mai mult de atat tre sa caute altceva

 

pe la minutul 6:45 asa , parca nu trimite putere la spate ?

Modificat de burtal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....din pozele de prezentare ale haldex v de site-ul skoda reiese ca sistemul (off-road mode or not) ar trimite pana la 85% din putere pe o singura roata (chiar si o roata spate)....

daca n-o pusese pe burta cred ca ar fi trebuit sa urce dambul ala....sau macar sa mestece toate rotile.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sistemul poate trimite cit vrea el pe orice roata ... depinde pe care, daca diferentialele sunt deschise va pune cei 85% tot timpul pe roata care este in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In limita a 50% din cuplul destinat puntii spate (ca aialalti 50% sunt tot timpul pe fata). Dar cu diferentiale deschise...

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fata mesteca... Din pacate nu vedem roata dreapta spate, posibil sa fie in aer?

Oricum la ce inclinatie are dambul ala nu ar fi trecut, ramanea pe burta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin din pozele de pe skoda nu e 50/50. E minim 5% pe roata. Maxim 85% pe roata. Orice roata. Nu avea cum sa fie in aer dreapta spate in situatia aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ai 85% pe o roata, trebuie sa ai trei diferentiale blocabile, adica off road adevarat.

 

Haldex imparte cuplul de la 95/5 fata/spate, la 50/50 fata/spate. Cum diferentialele fata/spate sunt deschise, cand una din rotile de pe aceeasi punte patineaza, cealalta sta pe loc. Mai nou, au bagat functia EDL pe fata, adica ESP-ul infraneaza roata care patineaza prea mult pentru a pacali diferentialul sa o miste putin pe cealalta.

 

Prin urmare, daca cate una din rotile de pe o punte are aderenta zero, esti un peste pe uscat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai 3 diff blocabile nu cumva obtii 25% pe fiecare roata?

https://www.skoda.at/rund_um_skoda/allrad_4x4/technologie

http://www.skoda.com.cy/models/new-yeti-outdoor/technology

cel putin cu asta se lauda..........

Modificat de pandulinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar marketing. Cel mai bun exemplu e chiar testul de mai sus: daca o roata patina (poate si cealalta) de ce nu preluau celelalte sarcina?

 

Observi ca acolo e trecut un 2%. Daca ala 2% nu se transforma in aderenta, diferentialul muta totul pe cealalta roata. Inca nu pot face electronic ce face un LSD.

Poate are Nor chef sa explice mai mult. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si unde se termina marketingu' si unde incepe tehnica. Io pa ce dau banii pana la urma? Pe niste desene frumoase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai banii pe un surogat de 4x4 și pe o ușoară iluzie de off-road. ;) Clipul postat de burtal ar fi trebuit să fie mai mult decât concludent.

Acum serios, pentru o diferență de 4k (parcă atât era) față de Combi "normal" la ce te aștepti?!

Este oare cineva aici care chiar crede că poate cumpăra, pentru "juma' de Logan", ceea ce francezu' numește "the real deal"?!

Discuțiile de genul acesta nu sunt deloc constructive, ne lamentăm că primim puțin pentru că plătim puțin. Le voi considera "off" de acum înainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a lamentat nimeni. Incerc sa inteleg pe ce eventual o sa dau banii. Cu exemple clare din brosuri sau informatii de la dealer sau de pe net.

Pun intrebari si incerc sa separ gargara de informatii corecte.

Tu esti cel care de fiecare data ai atitudinea "ce vrei domle la banii astia?".

In fond e tarlaua ta. Faci ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu: vei da banii de cativa cm in plus garda la sol si tractiune integrala. Si vei avea niste avantaje, eu le-am mai mentionat pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pandulinu

Greșești, nu este vorba de nicio tarla aici. Este vorba de posturi inutile, fără valoare pentru topic. Vrei să știi pe ce dai banii?! Întreabă la reprezentanță, la Skoda direct și aici pe forum după ce ai cele două răspunsuri. Astfel punem "cap la cap" informația și tragem o concluzie. Tăiem toate supozițiile și păstrăm informația concretă. Nu o lălăim în discuții sterile în care unii încearcă să atragă atenția asupra faptului că totuși, nu ne permitem să vorbim de 4x4 și off-road la banii ăștia (și nu's numai eu aici, recitește) iar alții vin cu presupuneri la nesfârșit doar pentru a-și alimenta iluzia că dau o sumă mică pentru un scop mare.

 

În altă ordine de idei, dacă sunteți în căutarea unei mașini care vă depășește bugetul și mai aveți și dubii cu privire la așteptări acoperite de specificații "cețoase", renunțați la modelul respectiv. Intrați în zona de confort financiar, acolo unde puteți să spuneți fără să vă tremure vocea "știam că e p'acolo da' mă așteptam la o idee mai bine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la parerea ca, decat un SUV, cu aceeasi integrala, isi merita intr-o masura mult mai mare, banii, un Scout. L-am vrut si eu cand am luat G7-le dar nu exista.

 

Haldex e un lucru bun, Haldex V e si mai bun, cupleaza spatele (adica mareste sarcina pe punte) in cca 100 milisec cea ce inseamna ca intervine repede cand ai nevoie, la pierderi de aderenta. La pierdere aproape totala de aderenta, intervin diferentiale fata/spate si acolo vorbim de bani multi.

 

Daca ar fi sa imi spun parerea dupa 8 ani cu Haldex 4 si 4motion-ul scump si drag: don't get stuck!

:biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kthor

Pai asta am facut. Am intrebat la reprezentante si am primit raspunsuri care se bat cap in cap. Sau raspunsuri care contrazic informatiile de pe site. Abia dupa aia am indraznit sa deranjez pe forum.

Nu inteleg de ce daca cineva nu stie un raspuns la o intrebare se simte obligat sa raspunda ....de cele mai multe ori fara legatura.

Am intrebat daca pozele care prezinta tractiunea se apropie sau nu de realitate.

In caz ca nu e evident intreband pe forum ma astept in cel mai bun caz sa obtin niste PARERI ale unor utilizatori pe care sa le corelez cu info din alte parti.

N-o mai da iar cu Offroadu' ca n-a avut nimeni pretentia de la octavia sa faca Offroad.

Pozele alea vorbesc de tractiune si cum lucreaza ea, de ex pe un drum asfaltat acoperit cu gheata. Nu e offroad.

Iar discutiile despre depasirea bugetului ...sunt puerile. Tu in "zona de confort financiar" dai banii fara sa pui intrebari sau sa intelegi pe ce ii dai?

Cred ca amesteci intr-un mod nefericit calitatea de "membru" cu cea de "moderator".

Modificat de pandulinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu amestec nimic, să nu fim copii. În zona de confort financiar nu mai vânăm iluzii și suntem mulțumiți cu ideea că "atât dai, atât face". Când ieși din acea zonă ai brusc impresia că dacă pentru tine o sumă este mare așa trebuie să fie și pentru producător. Și cauți să-ți justifici inutil "nodul din papură".

Și n-o mai lua ca pe un atac la persoană, poziția mea este valabilă pentru oricine are același comportament. Sunt colegi care au Scout. Cât de mult au despicat firu'n patru pe tema Haldex-ului?! Ce concluzie tragi tu de aici? Că au fost ignoranți sau plini de bani?! Că n-au știut să-și protejeze investițiile?!

Uite, dadu a tras o concluzie mult mai caldă decât cea enunțată de mine inițial. Haideți să revenim cu informații tehnice atunci când suntem siguri. Până atunci decideți singuri dacă merită sau nu diferența de preț. Nu este vorba de deranjat, iar exagerezi. Este vorba de informație care nu lămurește nimic și pe care alții vor trebui s-o parcurgă inutil. ;)

Și ca să închei:

On 29.01.2016 at 5:53 PM, pandulinu said:

.....din pozele de prezentare ale haldex v de site-ul skoda reiese ca sistemul (off-road mode or not) ar trimite pana la 85% din putere pe o singura roata (chiar si o roata spate)....
daca n-o pusese pe burta cred ca ar fi trebuit sa urce dambul ala....sau macar sa mestece toate rotile.....

Ar fi trebuit să urce dacă știa off-road. Uite aici pretenție...

 

On 27.01.2016 at 9:09 PM, pandulinu said:

@sosoktm....dupa ce am dat search pe google, am citit specificatii, si am pus intrebari la dealer si pe forum, sunt lucruri care se bat cap in cap sau se contrazic unele pe altele.
Asta e kkt-ul!

Aici trebuia să te oprești și să concluzionezi cu privire la achiziție. Sau să insiști la Skoda invocând incompetența răspunsului dat de reprezentața de aici.

 

Iar mai jos speculații... "ar fi, n-ar fi", "producătorul zice da' nu explică - ar fi, n-ar fi", etc.

On 30.01.2016 at 5:11 AM, pandulinu said:

daca ai 3 diff blocabile nu cumva obtii 25% pe fiecare roata?
https://www.skoda.at/rund_um_skoda/allrad_4x4/technologie
http://www.skoda.com.cy/models/new-yeti-outdoor/technology
cel putin cu asta se lauda..........

 

On 29.01.2016 at 8:18 PM, pandulinu said:

Cel putin din pozele de pe skoda nu e 50/50. E minim 5% pe roata. Maxim 85% pe roata. Orice roata. Nu avea cum sa fie in aer dreapta spate in situatia aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o vizita sumara la dealer, am aflat din spusele lui, ca scout vine cu alte arcuri, alte amortizoare si alte bucse. Acum... doar spusele lui... iar termenul de livrare 4 luni

Modificat de miliktsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gasesc optiunea de a pune inchidere electronica a hayounului. stie cineva care este optiunea?

Merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, miliktsi said:

Nu gasesc optiunea de a pune inchidere electronica a hayounului. stie cineva care este optiunea?

Merci frumos.

sa fie asta?

Trapa portbagaj electrica

 

EUR315,60

On ‎30‎.‎01‎.‎2016 at 1:01 PM, miliktsi said:

3 garzi diferite am descoperit la 3 dealeri dif. Unul dintre ei a zis ca vine cu roti de 16 standard.

Vine standard cu jante de 17 insa nu cele din pozele de prezentare (cele din prezentare Nivalis se numesc, mai tb 163 eur)

Garda la sol am aflat multumita lui Sosoktm, este data strict de dimensiunea anvelopelor 225/50/R17...in esenta fiind break 4x4 dar cu anvelope mai inalte:))

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, zaxas said:

 

Garda la sol am aflat ca este data strict de dimensiunea anvelopelor 225/50/R17...in esenta fiind break 4x4 dar cu anvelope mai inalte:))

hai ca sa fiu convins ca nu se intelege o jumatate de adevar :D

scout si modelul "normal" dar cu PDG au aceleasi arcuri/amortizoare, care sunt insa mai lungi de modelul fara pdg.  Diferenta in plus pentru scout provine din roti cu diametru mai mare - guma 225/50/17 la scout versus 225/45/17&205/55/16 la normala . Pachetul PDG insa exclude janta de 17, dar buzunarul generos depaseste acest obstacol marunt...

Cu privire la clipul din link, pe noroiul in cauza, la inclinarea aparenta din teren (va spun din experienta offroad ca panta pare muuult mai dulce in filmari decat in realitate)....nu am ce vina sa ii gasesc octaviei. Este un 4x4 acceptabil la clasa asta si atat. Nu awd, nu lsd, nu diferentiale blocabile la cerere. Sa mai spun ca pe noroiul ala gumele  "de iarna"  sunt aproape la fel ca alea "de vara"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.02.2016 at 9:22 AM, zaxas said:
On 01.02.2016 at 9:22 AM, zaxas said:

 

Garda la sol am aflat multumita lui Sosoktm, este data strict de dimensiunea anvelopelor 225/50/R17...in esenta fiind break 4x4 dar cu anvelope mai inalte:))

Total gresit !

Garda la sol este de 17 cm si NU vine strict din anvelope.

Hai sa incercam sa discutam pe cifre si nu pe pareri, asta ca sa mentinem si topicul intr-o zona informativa si nu doar de emitere pareri.

Deci, inca o data:

225/45/17 vs. 225/50/17:

Ne intereseaza 1 singur detaliu si anume intaltimea talonului, adica sidewall height: este

Sidewall Height inches (mm) 4 (101.6)  vs. 4.43 (112.5) 0.43 (10.9)

Avem 1.1 cm talon mai inalt pentru 225/50/17 vs. 225/45/17. De unde pana unde sunt 3 cm aici ? Despre ce vorbim ?

 

Inca ceva catre toti colegii de forum interesati de Scout: oameni buni, sunteti in Bucuresti, ce-i atat de complicat sa va programati la un TD cu masina ce va intereseaza, care este tot in Bucuresti ???

Masinile nu se cumpara in functie de gargara de pe forum, te duci, te urci in ea, o buchisesti 1h, o conduci cateva ore si apoi te hotarasti...

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

o buchisesti 1h, o conduci cateva ore

De parca te lasa sa o alergi cateva ore...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, dar conteaza cum pui problema.

Daca vrei sa cumperi, primesti masina si 1 zi, nu doar cateva ore. Pentru TD extinse cand te dai singur, se face contract de comodat cu dealerul pentru a se putea incredinta masina.

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus că sunt destule reprezentanțe, cel puțin în București. Și îți poți împărți aspectele pe care vrei să le verifici, pe fiecare sesiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!