Jump to content

Octavia III scout


miliktsi
 Share

Postare recomandată

legat de cei 1,5 cm in plus...personal eu as mai vrea inca 1,5 cm in plus:)

am ca referinta allroad-ul vechi care urca garda la 23cm...aia masina.

Personal..cu cat ai mai multi cm  la garda cu atat mai bine...nu ai nevoie de ei tot anul dar cand se intampla este bine sa-I ai:)

de ce scout are 340Nm iar break 4x4 320Nm nu stiu.

probabil si datorita faptului ca treptele de viteza din cutia lui Scout au clar o alta etajare fata de break 4x4.

nu stiu cum e volan sport..dar asta in 3 spite mi se pare excellent.

agatatori in portbagaj are...

nu are aricii aia modulari pt bagaje.

 

ce poate offroad mode pe yeti..demo aici

https://www.youtube.com/watch?v=DG-J_pDPjuE

 

p.s ca si costuri, nu bag mana in foc dar cautand pe net..cutia cu 4x4 era la 5500usd iar aia cu 4x2 este 3500 $..dif de 2000 S...ce mare chestie o fi acolo nu stiu...dar 2k dif..cam mare ...intre 4x4 si fara la cutie

 

p.s pt drive test, am fost al |Porsche Buc Nord, au una dar cu cutie automata...

 

daca alegi scout nu vei putea avea

-carlige de bagaje in portbagaj --ai sigur carlige

-Lumini de siguranta in capitonajul usilor fata--si astea zic eu ca sunt
-volan sport -nu stiu ce insemna...dar asa arata volanul in 3 spite si al mine http://images.caricos.com/s/skoda/2015_skoda_octavia_scout/images/1920x1080/2015_skoda_octavia_scout_14_1920x1080.jpg

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zaxas: ce interior ai ales ? Cu plansa bord bicolora sau integral maro ?

Ai si vreo poza cu interiorul ? Eventual si scaunele, sa vedem si noi modelul ?

 

Pozitia de condus cum ti se pare ? Stai "in tavan" sau e suficient de coborat scaunul in pozitia "jos"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zaxas: ce interior ai ales ? Cu plansa bord bicolora sau integral maro ?

Ai si vreo poza cu interiorul ? Eventual si scaunele, sa vedem si noi modelul ?

 

Pozitia de condus cum ti se pare ? Stai "in tavan" sau e suficient de coborat scaunul in pozitia "jos"?

bi-color exact cum este in poza cu volanul

scaunele nus e mai vad ca am luat huse:) ..am un bebe care a sosit odata cu masina:)

pozitia de condus este mai inaltata..personal asa imi place...ce e mai nasol..eu am 1,85 si am luat optiunea trapa...care mai scade din inaltimea plafonului si uneori...dau daca ma ridic putin in scaun..mai ating pe sus:)..asta pt ca tin scaunul aproape de max ridicat..daca il cobor jos de tot nu mai este pb..dar nu mai este senzatie de putin inaltat la volan..cum imi place...

marea mea pb este la scaune..pt ca imi par mai mici...in Audi erau scaune..aici cred ca sub 1,75 esti ok in ele...(ma refer la lateralele scaunului care ma cam imping..o fi ok pt race:) dar eu nu prea vreau asa ceva.

oricum la urmat masina ma intorc la un audi sh...

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus niste poze aici http://vwforum.ro/gallery/album/929-scout-2015/

aparatorile din spatele rotilor cam jenante...la audi imbraca frumos toata zona...aici..economie

am dat jos rotile originale de vara Micehlin primacy3 si le-am inlocuit cu Michelin CrossClimate.

chiar daca nu e in topic, crossclimate sunt excelente pe uscat si zgomot rulare foarte mic , practic nu am simtit diferenta fata de primacy 3. pe gheata si zapada...crossclimate se comporta exact ca Dunlop Wintersport M3 dupa 5 ani:)..adica uzate:)

goodyear4season sunt mai zgomotoase insa isi fac mai bine treaba pe zapada..(asta ca paranteza pt ce ce vor anvelope allseason)

am pus info astea pt ca atat la scout cat si la crossclimate am cautat pe net la greu inainte sa cumpar  si nu am prea gasit info...ma gandesc ca poate ajuta pe viitor...

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu contra-aripile din spate este cost saving la greu.

 

Ma duc si eu sa vad azi un Scout, sunt curios de masinuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, nu retin daca ai fost sa vezi/mergi cu Xp-ul. Poate faci o comparatie directa intre cele doua vizand finisajele/calitatea constructiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cristi :)

 

Intr-un final le-am vazut pe amandoua, le-am buchisit pe toate partile, deci am putut sa-mi fac o idee despre ambele.

 

Le vad asa:

Leon XP: mai pronuntat caracterul lifestyle, mai putin pronuntata latura practica. Il vad ca arhisuficient in off-road pentru 80% din posesori. Estetic, arata cel mai bine, este mai agresiv, mai angular, protectiile off-road nu ii strica designul. Nu mi-a placut pozitia la volan. Oricat de jos ai cobori scaunul, la 1.87 inaltime cat am, stau prea sus, am ochii aproape de rama geamului lateral, ceea ce - ca si perceptie - imi anuleaza orice sportivitate mi-ar putea da masina.

 

Octavia Scout: caracter practic si offroad mai pronuntat. Break-ul de Octavia oricum arata foarte bine. Era expus Scout-ul in paralel cu un RS Break, astfel incat le-am putut compara foarte usor. E greu de ales intre ele. Scout-ul pare mai "rau" si mai agresiv, dar intr-un stil solid. Fata si lateralele arata foarte bine la Scout. Minusul e pe partea de spate, unde, datorita consolei foarte lungi au trebuit sa "taie" din bara pentru a-i da un unghi de iesire suficient, astfel incat masina arata foarte "cocotata" daca o privesti din spate. Din fata si din lateral privita - repet, arata foarte bine.

La interior - surpriza placuta. Pozitia de condus e cu scaunul apropiat de podea, se simte foarte ok la interior. Trim-urile cu aspect de "lemn", dar mate, au un design foarte interesant, din punctul meu de vedere, vizual si haptic sunt cele mai calitative trimuri de pe Octavia 3. La pornirea unitatii media, ai sigla Skoda pe un background "off-road" - nice touch.

 

Ajungem si la capitolul cu dezamagiri: pozitionarea de pret. In foarte multe tari in care de vinde, Scoutul e pozitionat ca varf de gama si vine stadard cu dotari gen Xenon si Alcantara.

In Romania este un fel de chel-line: nu are nici macar geamuri electrice spate, nici Bolero.

Astfel, o echipare cu 1.8TSI DSG, cu optionale Xenon, Bolero, scaune incalzite, senzori fata-spate, alcantara, Kessy, portbagaj electric si Canton sare de 31,000Eur pret de lista.

Ca si comparatie Leon XP echipat identic e 30,000Eur pret de lista.

 

Problema o vad in felul urmator:

- la 31,000 fundamental este o Octavia Break. La revanzare este privita la fel, deprecierea este uriasa pentru un Scout, cu atat mai mult cu cat pui optionale pe el. Orice dotari ai pune, fundamental va avea acelasi plastic tare pe consola centrala si aceleasi fete de usi - e usor revoltator ca la 31,000Eur sa primesti aceleasi fete de usi ca la 13,000Eur la o Octavia chel-line.

- Culmea e ca Superbul echipat identic (fara 4x4) este la acelasi pret lista. Am coborat din Scout si am urcat intr-un Superb Style. Diferenta e uriasa, ma refer strict la materiale si finisari, nu vorbesc de spatiu interior.

- in clasa ei, Scout e pozitionat foarte sus: un Kuga 2.0 TDCI 180 Powershift Titanium X, dotat echivalent + Navi, se poate lua in 28,000Eur - caz concret, nu din auzite. La revanzare Kuga, desi e Ford, sta mult mai bine comparat cu Scout. Yeti e tot in zona aia. Intrebarea este "de ce ai mai cumpara Scout" in conditiile astea ? Asta e si motivul pentru care este o masina foarte rara, acest Scout, chiar si la generatia trecuta. Pacat, caci masina are calitati reale, am vazut niste filmulete cu ce se poate face cu un Scout si am ramas foarte impresionat.

 

Concluzionand, daca ar fi fost lista la maxim 24-25,000 pentru 1.8TSI DSG, cu Xenon, Bolero, scaune incalzite, senzori fata-spate, alcantara, Kessy, portbagaj electric si Canton, as fi trecut peste fetele de usi si consola centrala si as fi vazut-o ca o varianta foarte buna pret/calitate, mai ales ca planurile de viitor imi cer o masina si cu valente practice. La 31,000 no way ! La banii astia vorbim de Kuga, Tiguan la promotie, Yeti, Tucson - asta ca sa ramanem in clasa asta.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am decis ca imi place ideea de SUV lifestyle (evoque) si astept pana in vara sa iasa suvul seat, moment in care cel mai probabil voi preda cheile de la leon. M-am obisnuit cu ideea de hatch, cu spatiul oferit si cu senzatia primita la pachet. 

 

Revenind la topic, desi mai putem adauga si Golf Alltrack in comparatie, strict dpdv al partii practice skoda castiga; Seatul pare ca are finisaje mai bune iar Golful e din alta liga de pret +38k. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus un rep ca echiparile sunt rezultatul negocierii dintre importator si fabrica. Nici eu nu inteleg de ce nu vor sa vanda Scout. Ma uit si eu dupa Scout sau Xp......si cred ca o sa castige O3 Style

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, la suma asta nici nu m-as uita la Octavia. Asa cum a mentionat si @75NOR mai sus, primesti aceeasi baza ca la 13k euro. Parca suna mult mai bine o Superb cu PDG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tiguanul aduce in plus fata de scout cam ce? Companrand mere cu mere( nu tigguan cu 1,4 tsi vs scout cu 2,0 tdi) , un tiguan accesorizat similar nu iese la 31.000 pret de lista, nici dupa discount sau rugaciuni.Sau golf alltrack e acceptabil la 38 k euro?

Daca privind dpdv al revanzarii, atunci fundamental orice masina non chel-line va avea pierdere mai mare decat varianta neaccesorizata, indiferent de marca. Sunt relevante aprecierile obiective, sau ajungem iar sa ne uitam la q7 cu 200.000 km. Comparam superb+pdg cu scout cand o comparatie logica ar fi cu octavia break 4x4? Ca au preti similar e doar o coincidenta.

 

Nisa in care joaca scout e populata de alltrack uri, allroaduri, xperience ul de la seat, outback ul de la subaru si probabil superb scout, cand va iesi.  Statistile impartiale pozitioneaza mai avantajos skoda fata de ford ca valoare a deprecierii, deci un kuga titanium hyper-interstelar va pierde mai mult. Statistic :D

Chiar si in declinarea "offroad", diferentele interioare fata de varianta civila a caroserie sunt minime cam pe la toti producatorii.

Personal apreciez posibilitatea de a configura un vehicol conform preferintelor individuale, in paralen cu eventuale pachete predefinite. Sunt destul de putini in zona asta de pret care dau o asa mare libertate de alegere. De ce sa platesti xenon de 1000 euro daca iei scout dar nu circuli noaptea decat ocazional? Sau sa prinesti alcantara "cu japca" daca vrei textil neaparat (cazul meu)? Aaaa, daca vorbim de gama L&K te astepti la asa ceva datorita prozitionarii anterioare a liniei si asteptarilor astfel creeate.

Dar nu la scout ;)

Astfel, in zona asta de buget, singurul competitor real cred ca e seat ul. Nu kuga, nu Duster, nu Qashqai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie chiar mi-a placut Scout-ul, pe bune. Daca Leon XP-ul mi s-a parut ok, dar nu m-a atins la coarda sensibila, Scout-ul chiar mi s-a parut o masinuta speciala, as fi trait cu fetele alea de usi si consola centrala din plastic tare.

 

Chiar ma si vedeam cu Scout-ul prin Apuseni, Cheile Dobrogei, Clisura Dunarii, Garana si alte locuri de poveste prin care nu ma lasa inima sa bag Superbul.

Dar, repet, la 31,000 lista....e "fuck no!" O sa valoreze 12-13 000 dupa 2 ani.

Asta e, o sa-mi inchiriez Duster ca sa vad locurile misto din tara :)


Revenind la topic, desi mai putem adauga si Golf Alltrack in comparatie, strict dpdv al partii practice skoda castiga; Seatul pare ca are finisaje mai bune iar Golful e din alta liga de pret +38k. 

Ej nebun ? :)  Alltrack ? Iesi in aceiasi bani cu un 320d XDrive Touring nou. Mi se pare bataie de joc pozitionarea la Golf Alltrack...


Mi-a spus un rep ca echiparile sunt rezultatul negocierii dintre importator si fabrica. Nici eu nu inteleg de ce nu vor sa vanda Scout. Ma uit si eu dupa Scout sau Xp......si cred ca o sa castige O3 Style

In Norvegia, Suedia, Australia, Scout-ul este varf de gama, pe nivel superior lui RS.

Exact asta i-am intrebat si eu aseara, de ce nu vor sa vanda Scout...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tiguanul aduce in plus fata de scout cam ce? Companrand mere cu mere( nu tigguan cu 1,4 tsi vs scout cu 2,0 tdi) , un tiguan accesorizat similar nu iese la 31.000 pret de lista, nici dupa discount sau rugaciuni.Sau golf alltrack e acceptabil la 38 k euro?

Daca privind dpdv al revanzarii, atunci fundamental orice masina non chel-line va avea pierdere mai mare decat varianta neaccesorizata, indiferent de marca. Sunt relevante aprecierile obiective, sau ajungem iar sa ne uitam la q7 cu 200.000 km. Comparam superb+pdg cu scout cand o comparatie logica ar fi cu octavia break 4x4? Ca au preti similar e doar o coincidenta.

Nu am spus ca Tiguanul aduce ceva in plus in offroad, pentru ca nu aduce. Idem Kuga.

Am iesit la ceva zapada pe dealuri cu Tiguan Track&Style si se termina repede treaba, nu avea Offroad function si imediat mirosea ambreiajul.

Personal nu agreez ideea de SUV, prefer la orice ora o masina gen "allroad". De asta m-am si uitat la Scout.

Tiguan are o promotie buna de final de cariera, daca nu ma insel R-Line-urile de pe stock au vreo 4-5000Eur discount si ies sub 30,000Eur.

De alltrack, am mai spus, e o gluma proasta pozitionarea.

 

Hai sa discutam doar de masini noi, mai mai pot cu discutia cu sh de germania :(

 

Superb cu PDG  = offroad, este un nonsens. Ecartamentul si ampatamentul sunt mult prea mari pentru a incerca orice altceva in afara unui forestier plat. Nu are pic de protectii la aripi, praguri, va sari vopseaua dupa 3 iesiri in afara asfaltului de la pietricele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tot ce a spus sosktm.

revenind la comparatii:

Golf Alltrack, la interior, calitatea materialelor este mult peste skoda Scout.(verificat); insonorizarea clar mai buna, mai versatile masina per ansamblu as spune...cu singurul minus capacitatea portbagaj unde Scout clar il depaseste.

 

BMW 320xDrive este in alta liga si  incepe de la 40800 euro..iar daca pui pe el ce trebuie sare de 50k.

Mie mi se pare foarte bine pozitionat Scout-ul.

In general, producatorul cand pozitioneaza o masina intr-o gama de pret...o face dupa studii atente.

cati bani dai atat si face:).

 

cu seatXP un filmulet haios

https://www.youtube.com/watch?v=trJG_NJlcyk

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zaxas & soso: guys, nu a zis nimeni (ma refer cel putin la mine) ca nu ati facut alegerea potrivita. Chiar contrar, Scoutul chiar e un mare underdog in piata auto.

As fi vrut si eu sa ma alatur, doar ca... personal nu pot justifica - nici macar emotional, rational nu mai vorbesc - un price tag de 31,000Eur, pentru ca vine echipat chel.

 

A o lua chel-line doar de dragul de a o lua, iarasi nu e o optiune. Xenon, Scaune incalzite, Bolero, geamuri electrice spate nu sunt mofturi si retrofitul nu merita - iese mai scump ca originalul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, cred un SUV e cea mai proasta alegere (adica, i know better :blush: ). Un break inaltat cu integrala e ideal pana la off-road-erele adevarate.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75nor....eee, la 31k nu e chiar chel, dar bine ii sta de pe la 33 incolo :))))

mi-a cazut falca la o configurare de scout cand am vazut geamurile spate la optionale, adica e chiar de toata jena, mai ales ca, asa cum ai spus si tu, pe la altii e clar asezata in zona varfului de gama. Poate importatorul de RO o vede un fel de pickup double cab ?!?

Eu n-am luat scout din singurul motiv ca am gasit pe sedan aproape tot ce voiam si o consider o oferta interesanta pt cine vrea putin mai mult decat break ul de serie.

p.s. cumpar garda la sol de scout :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75nor--nu este pb de alegere potrivita la mine, ba chiar as spune ca Scout este o Octavie de 18k cu inca atat optionale:))

Personal nu am avut bani de Q5 (masina care imi place) si am luat Scout.Nu pot spune ca nu imi place Scout dar nici exaltat nu sunt.

Am luat masina exact pentru centimetri aia in plus si parca tot as mai vrea inca 2-3 cm.

Are cineva idee, pe Scout se pot monta inaltatoare cum se poate pune pe break? stiu ca alea de la break nu se potrivesc..dar daca a mai inaltat cineva un scout de generatie mai veche..chiar sunt interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75nor....eee, la 31k nu e chiar chel, dar bine ii sta de pe la 33 incolo :))))

mi-a cazut falca la o configurare de scout cand am vazut geamurile spate la optionale, adica e chiar de toata jena, mai ales ca, asa cum ai spus si tu, pe la altii e clar asezata in zona varfului de gama. Poate importatorul de RO o vede un fel de pickup double cab ?!?

Eu n-am luat scout din singurul motiv ca am gasit pe sedan aproape tot ce voiam si o consider o oferta interesanta pt cine vrea putin mai mult decat break ul de serie.

p.s. cumpar garda la sol de scout :)

Daca peste Xenon, Bolero, Canton, Kessy, Sunset, Alcantara, portbagaj electric, scaune incalzite si...evident geamuri electrice spate :) mai pui Columbus si Plafon panoramic - adica tot ce poti sa visezi la o masina, iesi pe la 33-34k :)

 

Problema e ca importatorul porneste cu Scoutul de la Ambition, dar fara pachetele de optionale promo de la Ambition. De asta e chel-line.

La altii pleaca de la nivel de Style+  de asta iese mai bine.

Are cineva idee, pe Scout se pot monta inaltatoare cum se poate pune pe break? stiu ca alea de la break nu se potrivesc..dar daca a mai inaltat cineva un scout de generatie mai veche..chiar sunt interesat.

Pai ai 17cm, adica Octavia Break normala (14cm) + 3 cm de la PDG.

 

Nu prea mai ai cum sa o inalti in siguranta, adica daca pui distantiere sub arcuri, o sa ai surprize de tinuta de drum.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru doritori avem masina asta sau asta sau asta. Si beneficiem de devalorizare.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatul alb de la Weltauto nu mai e. Mi-a fost oferit mie cind l-am luat pe al meu :) fata de al meu nu are alcantara si trapa, plus ca parea sa fie Euro 5, eu am avut o problema cu culoarea. Mie mi s-a oferit la 27, s-a vindut la 22 :)

Mai e un XP pe weltauto la Brasov - e aproape full, ca al meu, nu are ACC dar are sound system. E putin sub 30 si are sub 5000 de km. Skodele din anunturi au km mult mai multi.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fond daca nu vor sa o vanda....de ce sa-i obligam. Comparatiile cu alte clase (gen tiguan) mi se par nefericite. Eu o compar cu octavia Style si nu vad destule motive sa dau 4000e in plus pe Scout....chiar daca mi se pare mai simpatica.

Multumesc posesorilor pt informatii si celorlalti pt pareri.

Scout! You're out!

Modificat de pandulinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajunge cam des în discuție partea cu "nu vor să vândă" și riscăm să umbrim ideea topicului. Mai ales că avem o recenzie închegată din partea lui 75NOR plus câteva rânduri pentru corecția cursului discuției din partea lui sosoktm. Adăugăm tot ce s-a specificat dpdv tehnic despre Scout și obținem un fir cât de cât realist din subiectivismul fiecărui participant la discuție. Cu alte cuvinte ceva folositor... până venim cu expresii de genul celei menționate la început.

Uităm câteva elemente importante:
 - nu există off-road la 30k;
 - nu există 4x4 la 30k;
 - nu există noțiunea de preț prea mare pentru o marcă sau un model anume atât timp cât prețul respectiv nu este cerut pentru fum;
 - simplul fapt că pentru cineva 20k sau 30k sau cât o fi, reprezintă o sumă consistentă nu face ca o mașină de valoarea respectivă să fie o mașină scumpă dpdv al pieței auto;
 - nu suntem "buricul târgului" când vine vorba de piața auto (de orice piață, da' rămânem în domeniu);
 - orice producător este interesat să-și vândă progeniturile fără a se concentra excesiv pe o marcă anume;
 - în cazul de față producătorul este VAG, nu Skoda;
 - "canibalizarea" poate aduce și profit iar uneori este un proces care se întâmplă aleator fix conform planului avut în vedere de către producător;
 - mașinile de serie nu au fost și nu vor fi instrumente ale pieței financiare, criteriul randamentului financiar ex-ante, exprimat prin valoarea de revânzare, fiind inutil dpdv al producătorului;
 - mașinile de serie cu prețuri "fără sens în ochii cumpărătorului" sunt, de cele mai multe ori, cele cu randament financiar mic pentru producător și mare pentru cumpărător (sub aspectul achiziției).

Scout, ca oricare altă mașină de serie, beneficiază de un preț pe măsura a ceea ce oferă. Știu, există o corecție din partea producătorului prin acea "negociere" cu importatorul însă realitatea rămâne: cine va avea nevoie de ceea ce oferă Scout și își va permite prețul cerut, va deveni client VAG. Cine consideră că este mai bine reprezentat de Combi, XP, Tiguan, Yeti, etc., va renunța la ceea ce Scout oferă în plus (dacă este cazul) și va deveni... client VAG. ;)

Asta ca să știm cam pe unde stăm, față de VAG, atunci când ieșim furioși de la Skoda și intrăm la Seat sau, de ce nu, la Audi. :)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba exista si off-road si 4x4 nu numai sub 30k ba chiar si sub 15k.

E drept ca nu are faruri adaptive, parbriz incalzit si alte minunatii dar exista:

LADA NIVA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu există. Din păcate, pentru că și eu mi-aș dori. Doar dacă nu cumva rusnacii au făcut un imens progres față de ce aveau prin 2005-2007. Am condus așa ceva contra unui Defender și unui clasa G și ambele au desenat cercuri în jurul meu, cum ar spune românul. Literalmente, încercând să găsească cea mai bună trasă de remorcare astfel încât să nu fie nevoie să abandonăm furia rusească în pădure. Inutil să mai spun că eu am abandonat volanul și i-am lăsat pe cei care aveau mai multă experiență să negocieze situația. Și tot nu a putut să iasă "pe roțile ei".

 

Da, Niva reprezintă un început în domeniu și este mult peste oferta SUV-urilor sub aspectul capabilităților off-road și 4x4. Dar aici se cam oprește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!