Jump to content

Turatie ralanti


Boditza
 Share

Postare recomandată

Am incercat deja asta.  Într-adevăr, cateodata turatia isi revine. Dar numai cateodata. Problema are doua aspecte. Unul psihologic (ptr mine este enervant tare) si unul dpdv al consumului. Mi se pare ca este marit tare consumul atunci cand e turatia crescuta. Oricum, o problema este cu siguranta, chiar dacă o pot lasa in continuare asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu turatiile am observat si eu chestia asta, cand e motorul cald si sta turata la 1000 rpm, daca ai calcat putin aceleratia scade turatia, probabil e ceva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca opresti motorul si il repornesti nu scade la 800rot/min?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine își revine la loc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut, aceeasi problema am si eu o problema de ceva timp, motorul tremura la ralanti, vw pasat B7 1,6 tdi 105 cp , fabricatie 2011 . I-am facut o diagnoza in urma cu ceva timp, cel care a fcaut-o a gasit unul din injectoare cu presiunile diferite fata de celelalte trei. Se pare ca ar fi o problema cu injectoarele pe motorul acesta? Un mecanic auto care zice el ca se pricepe, imi spune ca inlocuirea injectorului cu unul nou nu erezolva problema intrucat celelalte sunt uzate si acesta nou nu. solutiile propuse de el au fost ori toate patru injectoare noi ori unul singur sh, care este deja uzat. Astept pareri si sugestii din partea voastra. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici ai raspuns la intrebarile tale. Spor la citit.

Foloseste functia search.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am si eu problema cu supraturarea la relanti (Passat B7 2.0Tdi, Dsg, 2011, 140Cp, 289000km) - la pornire la rece, dar se intampla si peste zi, motorul sta in minim 1000 rpm, cand normal ar fi sub 900rpm- am reclamat simptomele si dupa consultul de azi la Aliat VW Tg Mures verdictul a fost dur rau - injectoarele uzate care nu mai permit o pulverizare corecta a motorinei, excesul trece in baia de ulei (intradevar mi-au arata ca am nivelul uleiului peste limite) iar asta provoaca si o ardere aiurea care a condus la infundarea filtrului de particule si sistemul incearca regenerarea acestuia prin supraturarea masinii. Inca nu am nici un martor aprins prin bord. Astept devizul dar nu cred ca o sa merg doar dupa opinia lor. Ce parere aveți? Ar putea fi si alte cauze care sa nu fie asa costisitoare. Sa poata fi de vina si rechemarea in service cu problema deasel gate (am fost prin primavara cand am facut si revizia)

Daca ati avut astfel de simptome va rog un reaply

Modificat de Mircea Lianca
Pentru a bifa reaply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au dreptate si injectoarele sunt duse,o se te cam usture la buzunare. Mie ,la AVIA , mi-au cerut 3500 lei pe un injector.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.10.2017 at 7:56 PM, EEXCALADE said:

Masina are softul dieselgate ? Daca da ,ai gasit problema .

Da, mi-au resoftat masina deja. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 17.10.2017 at 20:18, EEXCALADE a scris:

Fa dowgrade la softul anterior

SE POATE FACE ACEASTA? cei de la reprezentanta au zis ca-i imposibil !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un passat b7 si se tureaza la relanti aproape de 2000. Apa era la 90. Astept un raspuns multumesc!

Detaliaza problema!

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, marian844 said:

Am un passat b7 si se tureaza la relanti aproape de 2000. Apa era la 90. Astept un raspuns multumesc!

Nu isi face oare regenerare filtrul de particule ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, turatia motorului creste la aproximativ 1000 rotatii in doua cazuri: cand isi face regenerarea DPF(asta mai rar, in functie de cat de incarcat este, de trafic, de cat de des mergi in oras) si la pornirea climei, pana ajunge apa la 90 de grade si chiar si atunci revine la relanti doar la prima apasare de pedala. Ca sa nu se mai tureze nu dai drumul la clima, dar pe frigul asta...nu va mai ganditi ca se tureaza:)))

Modificat de brutusanf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste Load Managment si are legatura cu bateria si alternatorul .

Se activeaza de la orice consumator mai mare ,nu neaparat de la clima

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...chiar si de la incalzirea auxiliara :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Intrebare:  cat de grav este pentru motorul din semnatura daca sta pornit la relanti  6 - 10 ore / zi timp de 1 saptamana ? 

Cu mentunea ca in acesta saptamana ... motorul va merge si in regim normal de 2 - 4.000 ture alte 1 - 2 ore / zi ....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se doarme in masina?

probabil vei polua mai mult (daca asta conteza pt tine) si se umple DPF (daca ai).

dar se va si goli daca o pui in miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Alexandru-Passat B7

Va salut. Detin de curand un Passat B7 2012, 2.0, 170CP, DSG. Astazi am facut schimbul de ulei si filtre si cand sa dea masina afara mecanicul a observat ca la relanti turatia sta putin peste 1000 si ca ar fi o problema dar nu stie exact de la ce (era final de program si vedem maine). Precizez ca nici in marsarier nu intra camera, pe tester ii scrie ca nu o poate configura ca nu sta la relanti, functia start/stop la fel nu da semne de viata. Cand ii dau pe D, turatia uneori scade, alteori scade mai greu, alteori fluctueaza. Ceva pareri? Ce ar putea fi? Stiu de cand am luat masina ca bateria e putin slabita. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand se verifica sa nu fie o problema de baterie slaba, incarcare...si atunci intră load management si creste turatia. Mai departe,  poate ea in regenerare, etc....

Dupa aia se verifica ce e cu problema de la camera. Poate ai furtunasul de la stropitor rupt si iti oxideaza pinii in mufa albastra.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Alexandru-Passat B7

Va salut. Am fost la 2-3 mecanici, 2-3 testere diferite. Nimeni nu i da de cap problemei cu turatia. Masina sta turata chiar daca ajunge la 90 de grade sau mai sus. E un 2.0, 170CP, DSG.Astazi am facut RAR-ul si abia abia m au trecut deoarece masina statea turata la 1150 de turatii. In momentul in care am pornit clima a scazut la 930-940 si am reusit sa trec. Ceva idei? Regenerarea nu si face deoarece consumul la relanti e undeva la 0.7-0.8, ventilatoarele oprite. Nu stiu ce sa fac, nu stiu ce sa mai verific. Bateria e noua, varta de 70Ah AGM codata. Toti isi dau cu parerea, ca poate alternator, poate dpf-ul ptr ca la oil ash arata 0 si s-a umblat la el. Sincer nu stiu ce sa i mai fac sa nu pierd bani aiurea. Start/Stop functioneaza la primul semafor, la al doilea nu mai opreste motorul. Nu inteleg ce as putea sa mai verific. Nu ma pricep iar cei din service ridica din umeri. I am facut si downgrade la soft ca era cu diesel gate, degeaba, aceeasi problema. Ma puteti ajuta cu ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!