Jump to content

Turatie ralanti


Boditza
 Share

Recommended Posts

asta este piesa.

20160725_164301.jpg

daca nu poti citi aici codul, mergi fa o poza la a ta pe masina ca poti baga lejer telefonul acolo.

este deasupra bateriei, usor in stg ei cum stai cu fata la motor.

Link to comment
Share on other sites

la mine imi crescuse uor consumul ( nici eu nu imi dadeam seama la drumuri zilnice dar, la un drum de buc-cta mi-a luat can cu 1l/100 mai muklt decat de obicei.

in afara de asta, cand acceleram statea sa se mai gandeasca parca daca o face sau nu si la accelerari scurte si decelerari vibra puternic si cu zgomot de se scutura toata partea fata. 

 nici eu nu aveam nici o eroare.

mie mi-a diagnosticato un mecanic si am schimbat-o singur.

IMPORTANT:

uitasem :) :

ca sa fii sigur ca e de la ea, demonteaza piesa, dai cu WD40 in toate orificiile, pune compresorul pe stuturile alea si sufla bine sa intre WD ul pe acolo, dupa care trebuie obligatoriu sa scurgi WD ul din ea ( aplecata si prin batai ritmice in palma cu stuturile in jos ).

 dupa asta o montezi, si mergi un timp cu ea . daca nu mai face, e de schimbat daca tot persista simptomele, trebuie cautat in alta parte.

sper sa fi nteles ce ti-am explicat.

succes

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

o intrebare:am un passat b7 2.0 diesel cffb care are momente cand la pornire turometrul oscileaza,porneste scade turatia si dupa aia creste iar.ce poate fi?si alta chestie ,am patit ca de cateva ori sa porneasca dupa ce invarte de 4-5 ori,ca si cum n-ar avea motorina,asta dupa ce a stat cam 4 ore de la prima pornire(care a fost ok).Pe vagcom nu apare nicio eroare.

 

Edited by ovidiu81
Link to comment
Share on other sites

https://youtu.be/sAmhdld3H-E

video cu pornirea grea.

Dimineata a pornit ok,am facut un drum de cateva sute de metri  si dupa ce a stat cam 4 ore iar a pornit greu.

 

Edited by ovidiu81
Link to comment
Share on other sites

Ai incercat o scanare cu VCDS-ul? Par bujii incandescente arse.

La mine face asa cand sunt 17-18 grade de ajuns cat sa nu mearga bujiile dar nu destul pt ca motorina sa explodeze (rationamentul meu :) )

Link to comment
Share on other sites

Am facut scanare si nu da nicio eroare,dubios este ca dimineață la 3 grade porneste perfect,asa face dupa ce stationeaza in jur de 4 ore(pe la pranz ora 12).Cateodata dimineață are fluctuatii la relanti,se balbaie ca si cum ar da sa se opreasca ,scade pana la 700de turatii si dupa se accelereaza singura.

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa nu măsoare bine debitmetrul. Bateria ai verificat-o ?

Link to comment
Share on other sites

Bateria este ok,dar de ce face doar dupa ce sta o anumita perioada de timp?Daca ar fi debitmetrul n-ar trebui sa faca permanent?

Link to comment
Share on other sites

La pornire rezistenta de platina din el e rece și dacă e depusă mizerie poate apărea un delay și motorul compensează din turație.

Link to comment
Share on other sites

Dar totusi n-ar trebui sa apara o eroare s-au sa faca tot timpul?La mine porneste ok dimineața ,merg cam 1km ,stationeaza in jur de 4 ore si atunci porneste greoi. Si mai apare balbaiala aia dimineața,dar nu permanent.

Link to comment
Share on other sites

Eroarea nu apare dacă valoarea chiar decalibrată ea încadrează intre niște limite. Nu poți sa faci vreo legătură de cind Îți face și în ce condiții ? Poți sa te gindeşti și la partea de alimentare ,  eventual aer, dar verifica bine bateria. Ai trepidații la pornire sau doar turatie oscilanta?

Link to comment
Share on other sites

Atunci cand se balbaie dimineata are si usoare trepidatii.Dar totusi de ce porneste greu dupa ce stationeaza cele 4 ore,sa nu se incarce bateria datorita drumului scurt pe care il fac ?Pornirea greoaie a aparut de vreo 2 săptămâni.

Edited by ovidiu81
Link to comment
Share on other sites

Asta ma gindesc si eu, uita-te pe blocul 61 la batery regulator sa vezi starea bateriei , cit e de incarcata si ce depreciere are ca si capacitate. Acum ca a venit frigul, la orice baterie capacitatea scade, daca mai faci si drumuri scurte nici nu se incarca ok. Ai garaj, ramine in frig tot timpul sau exista diferente de temperatura in cele 4 ore?

Link to comment
Share on other sites

Bateria  citi ani are? Cati km are masina ?

Edited by rayn
Link to comment
Share on other sites

Bateria are 4 ani,km 211000.Masina sta afara,dar dimineata la prima pornire porneste ok,dupa ce sta alea 4 ore nu mai porneste.O sa mai verific odată bateria.Am observat ca daca o pornesc mai devreme de cele 4 ore nu sunt probleme,posibil sa nu se incarce destul bateria in drumul scurt pe care il fac si consumatorii sa fie mari dimineața.

Atunci ramane balbaiala aia care o face uneori la pornire,poate fi tot de la baterie?

Link to comment
Share on other sites

Fa-i o masuratoare si daca este descarcata pune-o pe redresor.Daca simti ca motorul porneste ''scuturat/zdruncinat'' atunci bateria o sa te lase in curand.Bateria este originala a masinii sau a mai fost inlocuita?

Link to comment
Share on other sites

Daca electromotorul nu da peste cap cu turatia care trebuie, da. Patru ani pentru baterie originala n-ar trebui sa fie o problema dar doar pe tester poti sa fii sigur. Daca intri cu vcds ul pe modulul de incarcare posteaza ce gasesti si mai vedem , asa sunt doar supozitii.

Link to comment
Share on other sites

Am facut o scanare a bateriei de pe masina.Logul este facut cu masina in stationare si fara consumatori.O chestie ciudata este ca eu pe masina am baterie Exide(7p0915105E) dar fara bem code si cu vag imi apare alt model cu o serie unica.Oare nu este codata bateria pe masina?Sa fie schimbata?

Log-GOLBATERIE-WVWZZZ3CZCE109433.txt

Log-GOLLOGBAT.txt

IMG_20161107_093538.jpg

Edited by ovidiu81
Link to comment
Share on other sites

Posibil ca datele sa le fi generat modulul singur neavind codare introdusa. Din ce am citit, în timp și după mai multe porniri modulul învață ce comportament are bateria și se adaptează la ea. Valorile sunt ok dar ar fi bine sa scanezi din nou după 4-5 ore cind nu ar trebui sa porneasca ușor. 

Link to comment
Share on other sites

Cu alte cuvinte am ajuns de unde am plecat:)Totusi cand porneste greu ce ar trebui sa mai verific cu vag-ul?Debitmetrul cum il verific?

Edited by ovidiu81
Link to comment
Share on other sites

Verifica cimpurile legate de aer, ai cantitate de aer primită și ai și informații despre cit ar trebui sa fie după maparea motorului. Chestia cu revenit așa e, plecam de la posibile cauze și eliminam cite una, vezi ca nici în service nu se rezolva din prima cite o problema mai sensibila. Electromotorul ar mai putea fi o cauza, nu am văzut niciunul de SS , doar am citit ca sunt mai robuste dar tot se duc în timp lagărele și atunci curentul debitat de baterie nu mai e suficient pentru o turație necesara la pornire. Poți sa scoți mufele de pe injectoare și sa vezi pe vag turația cind dai la demaror, în condițiile de  temperatura scăzută. 

 

 

 

Edited by alin_irimia
Link to comment
Share on other sites

Totusi la 211k a fost vreodata verificat/servisat electromotorul?? In general dupa 160-180k trebuie servisat.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, rayn said:

Totusi la 211k a fost vreodata verificat/servisat electromotorul?? In general dupa 160-180k trebuie servisat.

Unde scrie ca trebuie servisat? Cine zice asta?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!