Jump to content

Turatie ralanti


Boditza
 Share

Recommended Posts

Nu are legatura cu km. Obosește după numărul de porniri.

Link to comment
Share on other sites

Iti zic eu sau daca nu ma crezi mai intreaba si tu un electrician,google :)  Se da jos si se verifica periile,colectorul,bucsele,rotorul sa nu aibe joc axial ca altfel ''fura curent''

în urmă cu 14 ore, Manuel N. a scris:

trebuie servisat?

Tu ai senzatia ca tine o mie de ani??!

 

Edited by rayn
Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 15 ore, alin_irimia a scris:

 

în urmă cu 15 ore, alin_irimia a scris:

Nu are legatura cu km.

Perfect de acord dar te poti raporta la acei nr de km afectuati. Este o valoare medie si nu poate fi luata ca referinta.Am fost la mai multi electricieni specializati in reconditionari alternatoare/demaroare si din experienta lor cam acea valoare este.

 

Link to comment
Share on other sites

Știu mașini cu peste 250 000 la care nu a umblat nimeni la electromotor și sunt convins ca mai sunt și aici colegi care au mulți km fără probleme cu el. Nu face parte din componentele la care as umbla fără un motiv anume pentru ca în general electromotorul cere multă muncă pentru demontat și montat. E mai ușor sa constați indirect dacă e el de vina și abia atunci sa te ocupi de el, recondiționarea nu e complicata.

Link to comment
Share on other sites

Cum sa umblii aiurea la electromotor pt ca "trebuie servisat" , Super tare colegule !!! Pai tie nu iti ajung 5000 euro anual pentru " servisari dinastea" care trebuie facute dupa parerea ta , la mai multe piese ale masinii , dupa cum zic " electricienii sau mecanicii" la care ai fost ! 

Link to comment
Share on other sites

Dar electromotorul nu poate fi verificat fara sa demontez jumatate de masina?Ca daca fac 2-3 verificari cu dat jos si pus inapoi ,iau un motor de banii pt.manoperă.

Link to comment
Share on other sites

Si toate astea pentru un electromotor heavy duty care rezista de 10 ori mai mult ca unul fara start-stop :)

Link to comment
Share on other sites

Am verificat alternatorul,electromotorul si sunt ok.Am oprit motorul si dupa ce a stat cam 3min. cu consumatori porniti,becuri,incalzire bateria avea 11v la borne.este ok?

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 4 ore, ovidiu81 a scris:

Am verificat alternatorul,electromotorul si sunt ok.Am oprit motorul si dupa ce a stat cam 3min. cu consumatori porniti,becuri,incalzire bateria avea 11v la borne.este ok?

Du-te si verifica cu aparat special bateria sa iti indice viata ei , eu la mercedes am patit , acum pornea la 5 min nu mai pornea , cazuse un element la ea cred ... Verifica la specialist bateria ! 

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut problema asta pe B6 si era bateria cu un element in scurt :). Mai avea 1 an de garanție si mi-au schimbat-o gratis . Dupa ce opream motorul indica 10,5v si pt pornire imi trebuiau cabluri sau redresor ! 

Link to comment
Share on other sites

La acumulatorul pe baza de plumb acid tensiunea specifica pe celula e de 2V. Sunt 6 celule deci 12V.Chiar și la bateriile AGM unde se poate debita curent mare și la o scădere a tensiunii, 11 V la puțin după oprirea motorului e anormal. Probabil un element e pe duca și la temperaturi scăzute e terminat . Lasă mașina cum e, eventual împrumută o baterie citeva zile dacă ai de unde și te lămurești. Colegul Ungureanuion a spus cam tot ce trebuia legat de aruncat banii pe fereastra fără motiv.

Edited by alin_irimia
Link to comment
Share on other sites

On 10.11.2016 at 17:44, ovidiu81 a scris:

Dar la mine porneste dimineața si face figuri dupa ce sta 4 ore,adica porneste dupa ce invarte de 3-4 ori.Am un video cu pornirea grea.

https://youtu.be/sAmhdld3H-E

Da , pornea si a mea dimineata , am facut 3 km am oprit sa cumpar ceva si nu a mai pornit ! Bateria era cauza ! 

Link to comment
Share on other sites

am pus bateria pe redresor. daca mai face figuri am sa iau alta baterie.

Link to comment
Share on other sites

16 minute în urmă, ovidiu81 a scris:

am pus bateria pe redresor. daca mai face figuri am sa iau alta baterie.

N-are nici cea mai mica legatura redresorul !!! Schimba bateria , o incarca masina ta daca era buna bateria ... In fine !

Link to comment
Share on other sites

o sa dau comanda de o baterie noua, dar nu stiu ce sa iau,stiu ca trebuie sa fie  agm dar nu stiu ce marca. tu ce baterie ai luat? 

Link to comment
Share on other sites

On 09/11/2016 at 0:05 PM, alin_irimia said:

Știu mașini cu peste 250 000 la care nu a umblat nimeni la electromotor și sunt convins ca mai sunt și aici colegi care au mulți km fără probleme cu el. Nu face parte din componentele la care as umbla fără un motiv anume pentru ca în general electromotorul cere multă muncă pentru demontat și montat. E mai ușor sa constați indirect dacă e el de vina și abia atunci sa te ocupi de el, recondiționarea nu e complicata.

Discutiile astea apar pentru ca ff multe masini sh ajunse in Romania, au 100-150 mii km dati inapoi

On 10/11/2016 at 0:14 PM, ovidiu81 said:

Am verificat alternatorul,electromotorul si sunt ok.Am oprit motorul si dupa ce a stat cam 3min. cu consumatori porniti,becuri,incalzire bateria avea 11v la borne.este ok?

Daca nu se mai activeaza start/stopul, bateria este dusa, start/stop merge numai cand bateria este incarcata optim. Ca regula de baza (12,6)12,8V cu motorul oprit si 13,6-14,4 cu motorul pornit. 

On 15/11/2016 at 6:47 PM, ovidiu81 said:

o sa dau comanda de o baterie noua, dar nu stiu ce sa iau,stiu ca trebuie sa fie  agm dar nu stiu ce marca. 

Cand va veni momentul ala voi incuraja economia nationala cumparand de la Rombat.  PS- cele mai bune sunt yuasa sau gs-yuasa.

Edited by yuk
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, yuk said:

Discutiile astea apar pentru ca ff multe masini sh ajunse in Romania, au 100-150 mii km dati inapoi

Daca nu se mai activeaza start/stopul, bateria este dusa, start/stop merge numai cand bateria este incarcata optim. Ca regula de baza (12,6)12,8V cu motorul oprit si 13,6-14,4 cu motorul pornit. 

Cand va veni momentul ala voi incuraja economia nationala cumparand de la Rombat.  PS- cele mai bune sunt yuasa sau gs-yuasa.

La mine bateria are cu motorul oprit 12.4v.sistemul start&stop functioneaza, problema este cu pornirea dupa un anumit timp....atunci pornește dupa ce invarte de 3-4 ori.chiar nu știu  ce sa-i mai fac, erori nu apar pe  vagcom. 

Link to comment
Share on other sites

Inprumuta o baterie de la cineva o zi - doua si vezi daca mai face. Asa poti sa-ti dai seama daca este de la baterie....

Link to comment
Share on other sites

o sa fac ca pe vremea bunicilor, o iau prin eliminare,oricum bateria are 5 ani. o sa iau o baterie noua si dupa aia vad ce mai urmeaza:) 

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 20 ore, ovidiu81 a scris:

o sa fac ca pe vremea bunicilor, o iau prin eliminare,oricum bateria are 5 ani. o sa iau o baterie noua si dupa aia vad ce mai urmeaza:) 

99% se va rezolva problema care nu are legatura cat V are in ea , daca are element/elementi cazuti nu fac mereu , crede-ma ca am patit-o pe pielea mea ! Schimb-o ca nu ai nimic de pierdut ,dar din ea este problema , dupa parerea mea ca persoana care am patit-o personal ! Salutari

Link to comment
Share on other sites

On 17.08.2016 at 10:50 AM, Manuel N. said:

E normal. Tine si de consumatori. Depinde cat si cum incarca bateria , de nevoia de curent. Dar am observat o chestie: cu motorul cald sta turata la 1000 dar daca calc un pic acceleratia scade la 700-800. Incercati. Cred ca e ceva din soft.

Da, si la mine am observat acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

acum alta dilema, ce baterie trebuie sa iau? a mea are 68a si la pornire 680.este ok daca iau de 70a si 760a.ce firma? care au acel bem code ca s-o pot coda pe masina?

Link to comment
Share on other sites

Doar baterii om gasesti pe 68ah. Si cred ca nu întâmplător. Bem code gasesti numai pe cele om. Eu mi.am schimbat de curând bateria. Mi.am luat un exide de 70 parca fără bem code. La codare, am băgat codul vechi. Abia dupa câteva luni de la inlocuire pot spune ca e totul in regula. La început mi se tura moturul in relanti desi afara era cald si nici regenerare nu.si făcea. Deci...tu alegi. Ori iti iei om si dai cca 1000 Ron ori am si dai cca 500 ron

am uitat sa.ti zic, eu am gasit numai la oradea un service care vindea baterii si care chiar stiau cu ce se mananca agm-urile. Din pacate nu am cum sa ajung pana acolo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!