Jump to content

Turatie ralanti


Boditza
 Share

Postare recomandată

Va salut. Eu am problema invers de cat spun colegii pe aici. De cand am luat masina(1an) sta undeva la 780 oricum sub linia de 800 ture. O perioada lam crescut cu vcds pe la 840-850 dar acum cateva zile l-am coborat la valoarea initiala, dar e f suparatoare aceasta vibratie. Motorul tot cffb dsg.  Imi da usoare vibratii in podea( face mai tare cand sunt in D/S la semafor) .           Am fost ieri la un mecanic si mia spus ca el crede ca din cauza cutiei am aceste vibratii(ramane cumva tensionat ambreiajul). Mia zis sa schimb uleiul si filtrul si e posibil sa se mai imbunatateasca acest aspect. 
    Nu stiu ce sa cred. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- trebuie sa localizezi exact unde e problema (motor sau cutie )

2- revizia la DSG nu rezolva nici o defectiune

3- verifica injectoarele (sunt cu probleme la cffb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un service aici in Gl, oarecum renumit ca se pricepe la cutii automate si cand ii fac revizia ii spun si de problemele astea sa vad ce parere au ,daca e de la cutie sau motor.

   Injectoarele ar trebui verificate pe banc nu? Are vreo relevanta sa fac un log cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Asta ar fi un minim de valori care le atasez . Sunt la prima cheie de astazi. Poate ar mai fi trebuit sa bifez si alte campuri.(astept sugestii) Urmeaza sa descarc de pe calculator si log-ul. Multumesc!

213E6860-A48F-412E-A60B-087B596BDBA0.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 3/30/2020 at 6:00 PM, Alexandru-Passat B7 said:

Va salut. Detin de curand un Passat B7 2012, 2.0, 170CP, DSG. Astazi am facut schimbul de ulei si filtre si cand sa dea masina afara mecanicul a observat ca la relanti turatia sta putin peste 1000 si ca ar fi o problema dar nu stie exact de la ce (era final de program si vedem maine). Precizez ca nici in marsarier nu intra camera, pe tester ii scrie ca nu o poate configura ca nu sta la relanti, functia start/stop la fel nu da semne de viata. Cand ii dau pe D, turatia uneori scade, alteori scade mai greu, alteori fluctueaza. Ceva pareri? Ce ar putea fi? Stiu de cand am luat masina ca bateria e putin slabita. Multumesc anticipat

Salutare

Ai rezolvat ceva? La mine e problema identica si inca nu am gasit pe nimeni care sa stie de ce face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Adică cum face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, F l o r i n said:

Adică cum face?

Salut

sta turata 

in P sta pe la 1100 de turatii

in D scade pe la 900 de turatii

iar daca dau drumul la Ac scade la 800 de turatii

deci e invers decat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De ceva timp am sesizat o problemă cu turatia la motor, atunci cand o pornesc se tureaza in 1100 iar peste nici un minut incepe să scadă la turația normală.

Motorul este de 1.4 de 122 cp, aveți vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/26/2021 at 10:38 AM, sufleth said:

Salut

sta turata 

in P sta pe la 1100 de turatii

in D scade pe la 900 de turatii

iar daca dau drumul la Ac scade la 800 de turatii

deci e invers decat trebuie

Salutare, vin si cu rezolvarea problemei la masina mea si anume am inlocuit pedala de acceleratie si totul a revenit la normal

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 10/21/2020 at 9:26 PM, Teo23 said:

Va salut. Eu am problema invers de cat spun colegii pe aici. De cand am luat masina(1an) sta undeva la 780 oricum sub linia de 800 ture. O perioada lam crescut cu vcds pe la 840-850 dar acum cateva zile l-am coborat la valoarea initiala, dar e f suparatoare aceasta vibratie. Motorul tot cffb dsg.  Imi da usoare vibratii in podea( face mai tare cand sunt in D/S la semafor) .           Am fost ieri la un mecanic si mia spus ca el crede ca din cauza cutiei am aceste vibratii(ramane cumva tensionat ambreiajul). Mia zis sa schimb uleiul si filtrul si e posibil sa se mai imbunatateasca acest aspect. 
    Nu stiu ce sa cred. Voi ce parere aveti?

Salut! Poti sa-mi spui te rog cum ai crescut turatia din vcds. Multumesc!

Modificat de etower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate suporta. Vezi pe 01 engine, in 10 Adaptari 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Doar pe varianta 12.12 ma lasa sa modific relantiul. Am o alta interfața v 14 si nu ma lasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 7/18/2017 at 11:00 AM, chiken71 said:

Va salut, aceeasi problema am si eu o problema de ceva timp, motorul tremura la ralanti, vw pasat B7 1,6 tdi 105 cp , fabricatie 2011 . I-am facut o diagnoza in urma cu ceva timp, cel care a fcaut-o a gasit unul din injectoare cu presiunile diferite fata de celelalte trei. Se pare ca ar fi o problema cu injectoarele pe motorul acesta? Un mecanic auto care zice el ca se pricepe, imi spune ca inlocuirea injectorului cu unul nou nu erezolva problema intrucat celelalte sunt uzate si acesta nou nu. solutiile propuse de el au fost ori toate patru injectoare noi ori unul singur sh, care este deja uzat. Astept pareri si sugestii din partea voastra. Multumesc.

Care a fost problema pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua, 2.0 CFFB 2011 Passat B7 DSG.

Am achizitionat masina in urma cu cateva luni si in momentul achizitionarii motorul functiona la 1000 rot/min.initial am crezut ca e regenerare dar tot nu a scazut nicioadata turometrul sub 1000 rot/min. Cu ajutorul unui OBD monitorizez DPF ul cand isi face regenerare ,acesta fiind ok cantitaea de cenusa.Regenearea se face la 350 km avand o naveta zilnica de 30 km. am schimbat urmatoarele: Baterie deoarece avea pornirea greoaie, senzor lichid racire, Thermostatul de pe cutia DSG si Thermostatul de pe motor si Sonda Lambda deoarece se aprinsese Check Engine. PE VCDS  n am nici o eroare masina merge foarte bine. Nu stiu unde sa ma duc cu ea toti ridica din umeri.Aveti vre o idee? Ce valori sa verific pe diagnoza etc, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat incarcare alternator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe VCDS imi arata ca incarca 12.3 si am pus aparat de masura la bornele bateriei si imi arata 13 ..

 

Am lat diagnoza si m am dus la masina sa va arat valorile  cu motorul oprit. Am vazut o postare de genul intr-un alt topic cu 1000 rpm la relanti si omul respectiv a schimbat acceleratia.Eu fara sa apas acceleratia imi arata pe vcds  Accelerator pedal position :14,5%. Asa este normal sau sa fie cu totul alceva de vina pt problema mea? Multumesc

Aveti si voltajul bateriei in poza!

passat.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza este făcută cu motorul pornit sau oprit?

Nu ştiu la CFFB, dar la CBAB  fără să atingi acceleraţia este 0. Înclin să cred că şi la CFFB  ar trebui să fie tot aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza este cu motorul Oprit ,doar contactul pus.Inainte am avut CBAB foarte multumit de motorul acela

Modificat de edi12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa și una cu motorul pornit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/16/2024 at 4:21 PM, edi12 said:

Pai pe VCDS imi arata ca incarca 12.3 si am pus aparat de masura la bornele bateriei si imi arata 13 ..

 

 

La 13V esti sub limita de jos a incarcarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul nu incarca suficient din cauza aia si sta la 1000 rpm. Sta turata sa compenseze dar degeaba. Trebuie sa ai in jur de 14v... chiar peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mâine o sa va atașez poza cu motorul pornit.. ideea e ca la mine deci cum pornesc motorul  instant sta turat la 1000 rpm,nici măcar sa pornească la 850 sau cât trebuie în mod normal și abia după sa se accelereze la 1000. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am pus alta peda noua de accelerație  decât să fac proba și aceeași treaba si cu cea noua! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit cu o poză..  mai exact senzorul de temperatura al motorinei are cablajul  izolat cu banda izolieră..semn ca un Dorel și a băgat nasul aici. Cand mișc cablul motorul isi schimba mersul.O sa ajung acasa pe seara pun vcds și sa vad ce temperatura îmi indica senzorul de temperatura al motorinei. Mai jos aveți pozele atașate! 

 

Link poza: 

https://imgur.com/a/48YyDW8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!