Jump to content

Turatie ralanti


Boditza
 Share

Postare recomandată

Salut,

De cateva zile am devenit si eu proprietarul unui Passat B7 cu motor 2.0 140cp(CFFB e codul din clona VCDS) 4motion. Inca descopar diferite lucruri la mersul de functionare al lui si ce mi se pare relativ ciudat este ca sta destul de turat la ralanti pana ajunge apa la 90 de grade. Odata ajuns sta la ~850rpm dar pana acolo sta putin sub 1000rpm.

Nu stiu daca este normal sau nu insa ma asteptam ca in momentul in care ajunge apa la 40-50-60 grade motorul sa nu mai fie turat ca si cum ar fi rece.

Start/Stop intra deja cand e apa la ~70 de grade dar cand porneste este tot turat.

Poate este normal dar poate cineva sa imi confirme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am bagat de seama acest aspect

M.am uitat si eu acuma dupa ce am pornit.o la rece si am mers cu ea. Da sta sub 1000rpm, doar daca dau drumul si la caldura. Eu zic ca e perfect normal si nu ai dc sa.ti faci griji.

Eu nici nu.mi bat capul cu astfel de calcule si observatii milimetrice.

Stai linistit si bucura.te de masina. Eu zic ca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De cateva zile am devenit si eu proprietarul unui Passat B7 cu motor 2.0 140cp(CFFB e codul din clona VCDS) 4motion. Inca descopar diferite lucruri la mersul de functionare al lui si ce mi se pare relativ ciudat este ca sta destul de turat la ralanti pana ajunge apa la 90 de grade. Odata ajuns sta la ~850rpm dar pana acolo sta putin sub 1000rpm.

Nu stiu daca este normal sau nu insa ma asteptam ca in momentul in care ajunge apa la 40-50-60 grade motorul sa nu mai fie turat ca si cum ar fi rece.

Start/Stop intra deja cand e apa la ~70 de grade dar cand porneste este tot turat.

Poate este normal dar poate cineva sa imi confirme?

 

nu cumva incearca sa isi faca regenerarea ? In teorie nu trebuie sa stea asa turata, mult timp, daca totul e ok - nu face regenerarea, bateria este ok si incarcarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si sistemul Start/Stop nu trebuia sa nu functioneze cat timp isi face regenerarea? Treaba e ca el merge si inainte de 90 de grade. Ce am mai observat e ca odata atinsa temp de 90 de grade start/stop-ul nu mai functioneaza o perioada dar apoi merge fara probleme. Ce-i drept nici nu am mers mult cu ea sa imi dau seama dar din teorie la fel stiu si eu ca ar trebui sa scada turatia mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mergi din prima fara sa dai drumul la caldura. Asta pana ajunge la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mergi fara caldura/AC si fara consumatori: incalzire in scaune, oglinzi, lumini etc. De obicei sta asa turata sa produca curwnt sa aiba startstopul rezerva de curent. Daca fara consumatori sta turata e o problema....poate bateria slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am venit de la o plimbare scurta acum ... si intr-adevar , si la mine sta chiar sub linia de 1000. dar cu caldura data pe maxim, deci cred ca era pornit si radiatorul ala electric, auxiliar... 

 

oricum, daca nu am observat pana acum ... vb lui Ionut, bucurati-va de masina, ca daca stati sa va ingrijorati la fiecare chestie din asta... o sa stati tot timpul stresati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut CBAB - cu tot cu consumatori, in scurt timp dupa pornire, revenea in jurul la 850. E adevarat ca nu avea SS si managementul bateriei/incarcarii era un pic diferit.

 

acum, monitorizez si la cele de care vb voi, si vedem. Atata timp cat incarcarea e ok, bateria ok, DPF ok - nu aveti de ce sa va faceti griji.... apa, paie si bataie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea are aceleasi simptome pana ajunge apa la 90 grade , acum pot sa zic ca e perfect normal , eu ii cautam nod in papura la a mea , mergi linistit cu masina ca sigur nu are nimic , mai ales ca la a mea incarcare+ bateria sunt super ok ! Asa face ea in sezonul rece ! Daca e cald afara 7-9 grade masina nu a mai facut asa ceva , asta doar cand e frig si dai drumul la incalzire in scaune , incalzire in masina ! Deci mergi si bucurate de masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa cum am zis. Nu.mi bat capul. Dar e normal sa fie asa pana creste apa si dupa aceea daca si caldura pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este schimbata in Ianuarie 2015 la reprezentanta (am luat istoricul). Daca intra la categoria asa face toate o las in pace :).

Multumesc tuturor pentru sfaturi si daca mai aveti sunt binevenite in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: daca opresc clima desi nu am ac pornit turatia scade. Deci merge :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut ca nu era problema tehnica. Era doar ceva normal.

Motorul trebuia sa compenseze caldura pierduta cumva. Si ridica turatia.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simtome are si masina mea,poate sa stea turata din cauza ca innainte cu 20 de minute porneste sirocoul si ar avea nevoie sa incarce bateria la loc?mi sa spus ca bateria ie un pic slaba dar nu  stiu care ca am 2 -ie normal 2 baterii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cum sta cu incarcarea si starea bateriei.

 

da, sunt si variante cu webasto care au doua baterii. Una in fata, alta in portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stii daca passatul are sirocou ? Are buton undeva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit frigul (sub 5-7 grade) si a mea a inceput sa stea la 1000 pana ajunge la 90 de grade. 2.0 CFFB

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inca o telecomanda la cheia masinii,cand ma trezesc dimineata ies pe balcon si dau sa mearga ,se poate programa si din setariile masinii.

da si climatronicul are si el un buton cu un desen pe el ceva de genul 3 sageti ondulate orientate in sus ......cred

Modificat de cocorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , nu vad la Climatronic nimic in plus la mine , nu are sigur ! Salutare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara!

De ceva timp ma confrunt cu urmatoarea problema la care INCA NIMENI nu i-a dat de cap:

Am un mica oscilatie la turometru (3-5 mm). NU OSCILEAZA LA RELANTI. NU INTRERUPE motorul. 

Atunci cand accelerez mai brusc, sau cand tin accelerat constant, turometru nu urca perfect liniar, iar pe acceleratie constanta turometrul oscileaza (uneori) f putin.

 CATEODATA masina accelereaza cumva ... mai greoi, mai infundat, nu aerisit. ( Am senzatia ca trebuie sa apas mai tare pe acceleratie). Nu stiu cum altfel sa descriu fenomenul.

 EGR - ul schimbat acu 1 luna la VW.  Pe laptop - 0 erori - nu am masurat insa valori, presiuni, etc pt. ca nu stiu.

ORICE sfat e binevenit. MULTUMESC FRUMOS!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma, la un CFFB, cu motorul cald, e normal ca uneori sa ii creasca turatia de relanti la 1000 rpm? (excluzand regenerarea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, cristi_van said:

Pana la urma, la un CFFB, cu motorul cald, e normal ca uneori sa ii creasca turatia de relanti la 1000 rpm? (excluzand regenerarea)

E normal. Tine si de consumatori. Depinde cat si cum incarca bateria , de nevoia de curent. Dar am observat o chestie: cu motorul cald sta turata la 1000 dar daca calc un pic acceleratia scade la 700-800. Incercati. Cred ca e ceva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.06.2016 at 8:30 PM, bvc said:

Buna seara!

De ceva timp ma confrunt cu urmatoarea problema la care INCA NIMENI nu i-a dat de cap:

Am un mica oscilatie la turometru (3-5 mm). NU OSCILEAZA LA RELANTI. NU INTRERUPE motorul. 

Atunci cand accelerez mai brusc, sau cand tin accelerat constant, turometru nu urca perfect liniar, iar pe acceleratie constanta turometrul oscileaza (uneori) f putin.

 CATEODATA masina accelereaza cumva ... mai greoi, mai infundat, nu aerisit. ( Am senzatia ca trebuie sa apas mai tare pe acceleratie). Nu stiu cum altfel sa descriu fenomenul.

 EGR - ul schimbat acu 1 luna la VW.  Pe laptop - 0 erori - nu am masurat insa valori, presiuni, etc pt. ca nu stiu.

ORICE sfat e binevenit. MULTUMESC FRUMOS!!!!!!!!!!

ar putea fi o problema pe admisie.

verififca filtru aer, debitmetru, regulatorul de presiune (N75) si furtunasele aferente acestuia.

ai cumva si consumul crescut usor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru casacadoru:

ms pt sfaturi. consumul zic eu e ok. nu stiu un cod pt n75, sa pot vedea un pret, sa-l schimb, sa vad cum se comporta.

Modificat de bvc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!