Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

Frumoasa media de viteza :D , un consum cat se poate de decent pentru motorizare de altfel, keep on rollin' ;) 

Link către comentariu

Plasticul a fost revopsit sau schimbat?

Tin minte la Polo Cross ca costa un element de plastic de pe aripa mai mult ca aripa :))

Link către comentariu

Spoiler, overfendere, janta se inlocuiesc. Usa, aripa se indreapta si se revopsesc. Nu se pot repara elementele de plastic negru, nu sunt vopsite, au culoarea in masa.

Link către comentariu

Mda, "frumoasa" distracția, noroc cu Casco, ce sa zic

Link către comentariu
1 hour ago, ToniM said:

Tin minte la Polo Cross ca costa un element de plastic de pe aripa mai mult ca aripa :))

Dap si la Octavia Scout e la fel, costa plasticul ala de rupe si nu se poate repara/vopsi

Fara CASCO nu ai cum sa tii masinile astea... E cam mare bluff-ul zic... ;)

Link către comentariu

Well - ingrijorarea mare este despre cum o sa iasa si nu despre cit costa - in general cumpar masinile in leasing si asigurarile sunt un must. Insa cu Porsche am avut experiente bune la munca deci nu ar trebui sa-mi fac prea multe griiji.

Incidentul in sine este un exemplu de minimum impact - maximum damage - s-a executat o depasire a unei masini oprite neregulamentar linga o intersectie, care masina a plecat de pe loc in timp ce era depasita si se executa viraj la dreapta - dauna la tabla e facuta de un holzsurub care tinea spoilerul respectivului. Restul elementelor sunt doar frecate. O sa aflu cit costa overfenderul pentru ca o sa-l schimb si pe cel din stinga lovit cu usa anul trecut.

Link către comentariu

@ToniM 230 de RON overfenderul fara manopera de montare :))

Probabil vineri se finalizeaza perfuziile.

Link către comentariu

Hai ca nici nu e chiar asa de rau, asteptam externarea cu voie buna! :D

Link către comentariu

Pai stii cum e vorba olteanului cu dovleacul crescut pe deal: cind se face mare se rupe vrejul si o ia la vale si se sparge. Iar olteanul zice: ramasei fara el dar frumos se duse!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am ridicat masina ieri, dupa aproape trei saptamani. Bineinteles ca nu e 100% ca inainte (spoilerul spate nu e aliniat cu aripa si se vede urit pentru ca bandourile la Xp au continuitate de jur-imprejur) iar deflectorul de vint care a facut o gaurica nu a fost schimbat pentru ca a fost confundat cu jaluzeaua trapei, care nu are nicio problema. Cum s-ar zice :banghead:

Link către comentariu

-.-

Sincer îmi pare rău sa citesc...

Nervi de oțel si Weekend cât mai odihnitor...

Insa sa confuzi o piesa cu alta....eu unul nu prea înțeleg....Dacă mergeai la frizer si cereai un schimb de distribuție e una, însă pe Casco la reprezentanta . . . . . .

Link către comentariu

Pai stii cum e - lungeste doamne boala - dupa unele piese am stat la reconstatare, altele au venit cu cod bun pe cutie si inauntru altceva etc.

Uitati si voi lucrare de service de importator

 

IMG_20170805_1132007.jpg

Link către comentariu

Parerea mea este ca spoilerul este montat corect. Nu au lipit ornamentul pe aripa corect. Am patit si eu la Freetrack ceva asemanator. 

Eu sunt curios cum a iesit imbinarea culorilor la spoiler. Cat de bine au izolat intre culori ? Sau la tine ornamentele sunt aplicate pe spoiler ?

Spor !

Modificat de mihai p
Link către comentariu

Intai au vopsit si apoi au aplicat. S-a schimbat si overfender si spoiler deci greu de crezut ca overfenderul e montat gresit, mai degraba nu au reglat bara cum trebuie.

Oricum pe mine ma doare in cot care e cauza, mie trebuie sa-mi faca masina ca la fabrica si nu o sa-i las in pace pina nu o fac.

Link către comentariu

Imi pare rau sa vad rezultatul reparatiei si in cazul tau. Si eu am avut o lovitura in spate care a necesitat schimbarea tuturor celor 3 parti ale barei: partea vopsita, partea din plastic negru si ornamentul argintiu. Si eu care m-am ofticat ca am ales MTI pentru lucrare in loc de Porsche cand am vazut rezultatul :)). Deci se pare ca oricum nu iesea cum trebuie nici la ei.

Modificat de raladi
Link către comentariu

Este incredibil de cata indiferenta/incompetenta poate da dovada cel care a efectuat reparatia...

Chiar nu s-a uitat la masina inainte de a o considera reparata? 

Link către comentariu
On 05.08.2017 at 8:02 AM, vdragos said:

Am ridicat masina ieri, dupa aproape trei saptamani. Bineinteles ca nu e 100% ca inainte (spoilerul spate nu e aliniat cu aripa si se vede urit pentru ca bandourile la Xp au continuitate de jur-imprejur) iar deflectorul de vint care a facut o gaurica nu a fost schimbat pentru ca a fost confundat cu jaluzeaua trapei, care nu are nicio problema. Cum s-ar zice :banghead:

Imi pare rau...

Trebuia sa speli pe jos cu ala de face quality check-ul final, dupa lucrare :banghead:

Cu asa ceva nu trebuiau sa te cheme sa iti dea masina...

Nasol...timp si nervi si umblatura din partea ta...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ca sa stergem praful si sa updatam un pic povestea Seatului, trebuie sa va relatez ca in sfarsit ieri, 6 septembrie, am primit masina reparata complet in urma incidentului relatat cu citeva postari mai sus. Povestea in sine este halucinanta: asiguratorul (Uniqa) s-a miscat excelent, PBN a comandat imediat piesele ca sa nu-mi tina masina mult ... apoi a inceput cosmarul.

Masina a intrat in service pe 19 iulie, cind am fost anuntat ca PBN are toate piesele si ca timpul de reparatie este maxim o saptamina. Dupa doua saptamani si la insistentele mele, consilierul de service m-a sunat sa-mi spuna ca desi ornamentul barei spate a fost comandat corect si ca a sosit intr-o cutie etichetata conform comenzii, piesa din cutie nu se potriveste si trebuie comandata alta. Si pentru ca, nu-i asa, au lasat montarea la final si e o masina rara, va mai dura ceva.

In final a durat pina la 4 august, cind masina a fost livrata asa:

IMG_20170805_1131558.thumb.jpg.940cafc9cb364790c0adf01693c4e879.jpg

Dupa scandalul de rigoare (si din cauza faptului ca nu s-a remediat si plasa deflectorului de vint al trapei, care e taiata citiva centimetri sub rama) am agreat cu consilierul sa fiu chemat in service in momentul cind aprovizioneaza deflectorul si atunci sa remediem si alinierea ornamentelor. Ce-i drept atunci mi-a spus ca reparatia trapei este subiect de aprobare a garantiei. A fost si un incident haios cu el pentru ca nu stia care este deflectorul de vint si s-a jucat la telefon cu mine vreo 10 minute cu jaluzeaua electrica a panoramicului, incercind sa vada unde e taiata. Noroc ca atunci i-am dat si un email cu poze ...

... pentru ca pe 29 august cind l-am gasit la telefon, nu-si mai aducea aminte de mine.

In fine, a programat masina pe 6 septembrie si tot ieri am si luat-o. Nu-i reparata perfect dar imbinarea arata mult mai bine decit in poza de mai sus.

In ce priveste trapa ... PBN si PIA m-au dat-o peste nas. Deci nota bene! Plasa deflectorului (care sta pliata in canalul de scurgere a apei) " prezinta urme de pete care sunt consecinta unei interventii externe si de aceea garantia nu este aprobata". Piesa costa in jur de 1000 de lei fara manopera!

Ce sa mai spun? Avem putin peste 13 mii de km si trapa am deschis-o de vreo trei patru ori. Plasa aceea pare retezata cumva mecanic si nicidecum in urma vreunei coroziuni chimice. Cit priveste urmele de pete, plasa e murdara de tot felul de chestii ... inutil de spus ca nu am intervenit in niciun fel asupra ei. Si uite asa isi alunga Porsche clientii.

O sa escaladez subiectul si o sa postez si pe forum rezolvarea. Viata, nene :))

 

Link către comentariu

#bainene :banghead:

Incredibil, cat amatorism, la nivel de 2017, de la service-ul importatorului :( 

Ce pretentii poti sa mai ai - in cazul asta - de la un service mic al unei reprezentante din teritoriu ? 

Link către comentariu

Pai poti avea pretentii, de regula aia mici sunt mai ambitiosi si vor sa reuseasca :))

Mie mi se pare caz de manual: masina e beton, imi place maxim, serviciile importatorului si politicile lui sunt dezastru ...

Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai scris de mult aici ... dupa un tango de rigoare cu diversele entitati ale Porsche in Romania si ale statului, importatorul a ajuns la concluzia, in urma unei re-inspectii cu ocazia reviziei de un an, ca trapa se repara pe garantie iar pentru problema de caroserie de la bara spate se intervine din nou. Maine duc masina din nou la PBN ... fingers crossed.

Nu am critici la adresa importatorului Porsche Romania vis a vis de procedura de reclamatii: am reclamat prin intermediul paginii de internet, am fost contactat imediat, persoana desemnata m-a tinut informat tot timpul. 

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!