Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

Au venit (in sfarsit si cu mare intarziere) diuzele spalatoare mixte - perdea si jet - de Audi. Cu putin noroc montez diseara.

IMG_20170424_173143.jpg

Link către comentariu

Gata montajul, a durat fix trei minute, nu e nevoie de scule. Au venit gata reglate si merg perfect, deci se potrivesc si la Golf/Octavia fara probleme.

Link către comentariu

Boon, te-ai miscat mai repede ca mine :) 

Se declipseaza tragand de ele dinspre capota in jos ? 

Ce impresii ai dupa montaj vs. celelalte ? 

Link către comentariu

Este un retrofit ieftin si rapid, combina cele doua sisteme de stropire si pare ca se curata mai bine parbrizul la trecerea stergatoarelor.

Oricum rezolva problema spalatoarelor cu trei jeturi - care se infunda periodic cu mizerie si trebuie curatate.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Le stiu, le stiu. Tot am insa un mare semn de intrebare in ce priveste timpii Leon-ului, faza cu rapoartele scurte ar explica situatia, dar dupa cum iti spuneam - eu sunt sceptic ca a pus Seat alte rapoarte fata de restul fratilor din grup..

 

Link către comentariu

Am facut un pic de curatenie mai sus ca sa nu suparam moderatorul :cool: parerea mea, la cum se misca Xp - ul meu, este ca nu are de la ce sa fie decit de la rapoarte la cutie mai scurte, ceea ce ar fi logic avind in vedere greutatea superioara modelului de serie.

Care vin si cu un consum superior de motorina ... dai un ban dar stai in fata.

Link către comentariu

Ar trebui de curiozitate sa incercam sa vedem dupa seriile de sasiu daca cumva daca sunt componente diferite in cutie, banuiesc ca ar trebui sa se poata afla nu? 

Daca ideea enuntata e corecta, atunci iata un alt posibil tuning, schimbarea unor rapoarte in cutie :D - presupunand ca ar fi posibil..

 

 

Link către comentariu

Pai conform brosurilor Seat, intre XP 184 4 drive si FR 184 DSG (diferenta de 0,7 secunde la 0-100 in favoarea XP ului) este un singur lucru diferit (pinioanele din cutie fiind identice): primul grup conic, care pare la XP sa fie mai scurt cu 1 dinte (raport 3,989 fata de 3,987 la cele "normale"). Alte diferente nu gasesc. Mai poate fi softul cutiei diferit (alte puncte de schimbare care sa tina cont de tractiunea 4x4 si de greutatea suplimentara).

Link către comentariu

Sincer eu nu stiu ce sa mai cred,dar ideea este ca Xp-ul pune bine puterea jos...fiind si 4x4,dar totusi fata de GTD-ul meu este mai grea cu 200kg normal undeva ar trebui sa fie o diferenta :)

 

Modificat de tgb97
Link către comentariu

7secunde suta.. e ok pt ce greutate are. O detin de 2luni si inca ma uimeste.

Voiam sa te intreb, ai plasa despartitoare? cea pt bagaje

Link către comentariu

Nu, este unul din minusuri daca te uiti pe postul cu care am inceput topicul :) si ca sa faci retrofit trebuie sa gauresti plafonul. Dar exista solutii elegante AM. Eu nu am apelat la ele (desi am un despartitor universal de la fosta masina) pentru ca de regula la mutari si demolari folosesc Touranul :)) in plus am bare de tavan si portbagaj suplimentar.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Si a mai trecut un an, am mai facut o excursie la Dragasani cu masina. Mai intai i-am facut baie (e incredibil cit jeg se poate pune in citeva zile in Bucuresti):

 

IMG-20170604-WA0006.jpeg

IMG-20170604-WA0010.jpeg

Apoi ne-am pus la drum si am ajuns aici:

IMG-20170605-WA0007.jpeg

IMG-20170605-WA0009.jpeg

IMG-20170605-WA0025.jpeg

IMG-20170605-WA0027.jpeg

Cu consumul stam cam asa (adica deloc rau avind in vedere ca nu am mers la consum ci la placere):

IMG-20170605-WA0031.jpg

Masina mi se pare in continuare extraordinara, se misca foarte bine si e in acelasi timp si confortabila si spatioasa. Recomand :))

Link către comentariu

Foarte tare locatia, o sa o trec si eu pe lista de "to do" :) 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Si un upgrade extrem de practic si de ieftin (14 lei) la o problema care ma scotea din sarite - umplerea rezervorului cu lichid de parbriz. La Hyundai am avut sistemul cu balama din 2008. Multumesc colegului @Boditza ca ni l-a impartasit (mari oameni craiovenii :)) ).

 

20170705_104033_resized.jpg

Se va aplica si la Touran.

Link către comentariu

@vdragos: tot cu titlu de Poke, pot spune ca odata cu acest up-grade ai adus mai aproape Seatul de ceea ce ofera Skoda in standard :) Ma rog, "emotiile auto" presupun ca nu ai nevoie de chestii practice, ca sa respectam filosofia marcilor :lol: 

Link către comentariu

Aici te-ai intepat, VAG ofera acest tip de capac in standard la toate marcile incepind cu MY 2017.

Dar poti afirma cu siguranta ca acest capac este singurul detaliu care scoate Skoda in evidenta :)) pe cind la Seat mai sunt si altele :biggrin:

 

Link către comentariu

Ma bucur ca te-am putut ajuta @vdragos:). Crezi ca poti face un filmulet cu noile duze de la spalatorul de parbriz? Vreau sa vad daca e vreo diferenta fata de ceea ce am eu deja.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!