Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

off top:

eu am 150 cp pe alta masina ( similar cu superb ), " aditivabili" :) si se simte

foarte bine cand il "aditivez"  - pe drumuri de munte , autostrazi aglomerate RO si drumuri extraurbane RO altfel, sunt suficienti 150 cp.

pe autostrazile externe, nu se simte diferenta de putere, cand mergi pe CC iar nu se simte diferenta de putere.

end off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, ska said:

Depinde si de ce stil de conduci adopti, si unde vei folosi masina? Strict urban, cred ca si 150cp sunt suficienti. 100% autostrada? Si acolo la viteze de croaziera 150cp sunt ok.

Drumuri nationale, multe depasiri? Deja ar fi bine 190cp ( Superb e totusi o masina maricica )...

Sunt reisar! Alerg tot ce prind, catei pisici! 

Glumesc, urban si extra-urban, mai degraba in weekenduri si vacante cred fiindca in Bucuresti metroul e V3@tZa.

Problema e ca la 190 pretul creste considerabil...

38 minutes ago, cascadoru said:

off top:

eu am 150 cp pe alta masina ( similar cu superb ), " aditivabili" :) si se simte

foarte bine cand il "aditivez"  - pe drumuri de munte , autostrazi aglomerate RO si drumuri extraurbane RO altfel, sunt suficienti 150 cp.

pe autostrazile externe, nu se simte diferenta de putere, cand mergi pe CC iar nu se simte diferenta de putere.

end off.

150 CP cu soft vrei sa zici?

Nevasta-mea nu ar accepta sa ii fac soft :)) asa ca mai bine o pun sa superte ea diferenta.
Mersi de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrea SH benzina isi tine si mai bine pretul... din pacate :D 

Decat sa regreti, mai bine ia din start 190cp. boss. mai bine sa fie decat sa nu fie. :lol: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si 150 si 190 (proprietar de 190), nu am observat o diferenta notabila intre ele. Ambele sunt lenese. :(

As merge in orice zi pe 220 benzina minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, you little hater :P

Si ce te-au certat baietii in paginile trecute ca nu stii ce vrei.

Ce serie la cutie are 2.0 TDI 150? Vreo problema ceva la cutie sau?

Modificat de Ciprian01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia o sa fie DQ250 (6 viteze) sau DQ 381(7 viteze), ambreiaj umed, no problem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre 2.0 TDI 150 si 190 CP, la Passat B8 Variant (care banuiesc ca are cam aceasi greutate ca un Superb sedan) se vede la viteze de autostrada. Dar autostrada trebuie sa fie cea din Germania :D . Spun asta pentru ca atunci cand "o calci" la 120-130 km/h motorul de 190 cp reuseste inca sa te bage destul de bine in scaun. Cel de 150 cp nu se descurca prost la viteza asta, dar nu mai are aceasi vlaga ca cel de 190 cp. Dar cum la noi 130 km/h e top speed legal....nu prea mai conteaza detaliul asta. OK, poate depasirile in segmentul 80-120 km/h dureaza semnificativ mai putin cu 190 cp (asta nu am testat cand am condus masina de 150 cp, testul fiind facut pe autostrada cu ambele).

In rest, pana la 100 sau 120 km/h, diferentele intre cele 2 motoare sunt mici si nu prea pot fi luate in considerare. Ba chiar as spune ca motorul de 150 cp pare mai fasnet, pentru ca are turbina mai mica si ajunge la presiune maxima mai repede...deci turbo-lag mai scazut (ma rog, asta e impresia personala dupa ce am condus ambele versiuni).  OFF-topic: apropo de lag, mi se pare ca ambele motoare "sufera" de un lag al pedalei de acceleratie pentru ca atunci cand calci pedala doar la 10-20% din cursa, motoarele par sa nu raspunda deloc...probabil vreo masura de reducere a emisiilor si consumului...sau sunt eu nebun...nu stiu :)

Eu am ales un B8 cu motorul de 190 cp pentru ca masina asta avea majoritatea dotarilor pe care mi le doream eu...nu a fost strict o alegere in functie de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, reveniti va rog la sfaturi de achizitie si lasati versusul 150 cu 190! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dbk iti multumesc tare mult de raspunsul detaliat! Mi-am facut un overview.

@vdragos mi se pare ca exagerezi, vorbim de un motor cu 2 puteri diferite iar parerile de mai sus sunt constructive fiindca duc la consilierea mea privind achizitia unui model Superb 3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ciprian01Domnule coleg, acest topic nu are strict rolul consilierii dv., cu atit mai mult cu cit aici nu veti primi (ceea ce s-a si intimplat) decit pareri de genul "mie imi place x sau y", "mie mi se potriveste x sau y" sau "cifrele arata ca x este asa si y este asa".

De ce sa alegi un motor mai slab pentru unul mai puternic este o chestiune de alegere personala, care depinde de nevoile tale, pe care userii nu le cunosc si nici nu trebuie sa le cunoasca, iar pentru versus exista o arie separata cu reguli stricte. Nu in ultimul rind, rolul forumului nu este sa te convinga de ceea ce poti constata si singur daca chiar doresti sa-ti cumperi ceva. Cum Superb diesel nu este deloc o raritate, daca esti intr-adevar interesat sa cumperi, poti face usor drive test cu oricare dintre motorizari, fara a polua inutil aceasta arie utila cu pareristica.

Pe o tema separata, Regulamentul interzice reclamatiile legate de moderare in aria tehnica. Considera-te asadar avertizat oficial de incalcarea Regulamentului, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Doresc si eu sa achizitionez un Superb.

Pe care dintre cele doua le-ati recomanda:

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-superb-ID7Gyyu7.html VIN:TMBAH7NP5G7026610

Sau

https://www.olx.ro/oferta/skoda-superb-IDcSGsD.html VIN: Tmbah9np7g7012834

Strict dintre cele doua,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vad superb-ul ala fara xenon, makes me ?. Cred ca e destul de usor de ales care masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Xenon, dar cu 270.000 Km...Eu nu m-as incumeta sa merg la drum lung (sa ies din tara de ex.) cu o masina cu atatia Km. As avea emotii ca ajung inapoi pe platforma. Mai bine Logan. Astia-s Km de casare. Mai vad si carligul in spate. Cred ca nu a fost de decor. O fi tras si rulota la viata ei. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima. Doar citind al doilea anunt, iti dai seama de multe..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa cativa ani cu masina din semnatura luata de noua si plimbata multi km prin UE (nu mai locuiesc de ceva ani in RO) am hotarat ca ar fi cazul sa fac un upgrade de putere, tehnologie, dar si spatiu si sa trec la Superb 3 190CP DSG 4x4 Combi. Azi am facut un drive test cu modelul 2019 (pre-face lift) si am ramas suuuper dezamagit: masina fara putere, lag urias de cel putin 1-2 secunde in orice treapta de viteza si orice setare (Drive/Sport). Am plecat de la premisa ca performantele imbunatatite de pe hartie corespund cu realitatea (putere si cuplu mai mari, cel putin 0.5s mai rapida 0-100kmh). Am exprimat aceasta observatie dealerului care mi-a raspuns prompt ca toate astea se datoreaza normelor de poluare care au fortat setari "defensive" ale motorului si cutiei de viteze, valabil pentru toate marcile din grupul VW.

Cand am urcat inapoi in masina mea am regasit raspuns prompt la pedala de acceleratie, retrogradare cand e cazul si tot ce te-ai astepta de la un diesel de 170CP de care am fost multumit, dar simt nevoia de mai mult prin prisma nr. de km pe care ii fac anual (deci benzina iese din discutie).

Intrebare pentru voi (si in special pentru cei care au avut ambele modele - stiu ca sunteti cativa) este daca ati sesizat acelasi lucru ori am plecat eu cu asteptari prea mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat ambele D/S (mai putin padelele pt M). In S daca eram in zona 2000rpm nu mai retrograda chiar si la o apasare puternica a acceleratiei, spre deosebire de DSG6 care este foarte sensibila in S.

Acum n-as putea spune care-i cauza: DSG, turbo lag, setare defensiva, insa mi-a dat senzatia ca as fi condus 1.6TDI si nu 190CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drive profile is about throttle, suspension, steering, and other things but not gearbox.

D or S, are exclusively about the gearbox mode (how long to hold each gear and how quick to shift).

 

motoarele mai noi sunt mai elastice, iar impresia la condus este ca masina nu trage, defapt este facuta sa traga liniar fara explozii de putere la kick down si apoi plafonare dupa 2 secunde.

Daca o sa mai conduci asemenea masini, sa te uiti la vitezometru, te trezesci ca ai 100km/h si tu impresia ca de abia se taraie masina.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cipo said:

Am testat ambele D/S (mai putin padelele pt M). In S daca eram in zona 2000rpm nu mai retrograda chiar si la o apasare puternica a acceleratiei, spre deosebire de DSG6 care este foarte sensibila in S.

Superb 3 2.0tdi de 190cp nu are tot DSG6 ?

Modificat de daniel1982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce spui pt ca o senzatie similara am trait cand am trecut de la Vectra (manuala) la Superb DSG, insa trecand peste reprizele aparent slabe, urmarite cu ochii pe bord, a fost o situatie cand a trebuit sa traversez un sens giratoriu, am apasat pedala de acceleratie si nu s-a intamplat nimic pt 1-2 secunde dupa care a inceput sa prinda viteza, dar suficient pentru a crea o situatie relativ periculoasa prin incomodarea celorlalte masini din sens. Ori aici cred ca e vorba de o setare defensiva a DSG pentru protejarea ambreiajelor (supozitie personala) si eventual emisii reduse.

Confirmati situatii similare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, daniel1982 said:

Superb 3 2.0tdi de 190cp nu are tot DSG6 ?

E DSG 7, cel putin modelul 2019 (chiar si 2018 din ce am vazut).

OT: BMW are 8, iar Mercedes chiar 9 trepte (incomparabil mai confortabile ambele cutii, relativ la DSG). Merc E Class are in jur de 2000rpm la 200kmh (incredibila masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la viteza aia am auzit ca poate sa si zboare.

Revenind ontopic, aici nu discutam nici despre impresii de condus si nici versusuri nu facem. Discutam despre achizitia unui model care e mai la final de viata, ce motor si ce cutie stie fiecare mai bine ca de-aia s-a inventat test drive-ul. Multumesc de intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, cipo a scris:

(incomparabil mai confortabile ambele cutii, relativ la DSG)

Tehnologii diferite, convertizor vs dublu ambreiaj. Dsg-ul schimba foarte repede, convertizorul ofera confort dar are pierderi de putere mai mari comparativ cu dsg-ul, de asta se folosesc in principal pe motoare puternice.

în urmă cu 22 ore, deenman a scris:

Daca o sa mai conduci asemenea masini, sa te uiti la vitezometru, te trezesci ca ai 100km/h si tu impresia ca de abia se taraie masina.

Eu zic ca in cazul lui nu se aplica, fiindca 2.0 tdi pe superb fl e tot common rail, la fel ca pe superb 3. Diferenta era de la motoare la PD la CR cand ziceai ca abia trage si pe vitezometru era complet altceva.

Ori masina era pusa pe eco, ori avea ceva. Cauta alta cu aceeasi combinatie motor-cutie sa vezi daca se comporta la fel.

Dar oricum, masinile noi cu n filtre si masuri pro ecologie pierd la capitolul agresivitate si raspuns. Pe principiul, chiar te grabesti, chiar vrei sa poluezi? :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, mihai.onu94 said:

Cauta alta cu aceeasi combinatie motor-cutie sa vezi daca se comporta la fel.

Asta incerc sa obtin pentru weekendul viitor.

21 hours ago, vdragos said:

Deci achizitionam sau nu? Si cu ce optiuni?

e in topul listei scurte, dar pt ca o sa fie o masina de tranzitie pt vreo 2-3 ani pana cand apare MBUX pe E Class 400d (asta daca intre timp nu se schimba prea mult piata diesel si apar tehnologii mai performante pe benzina/hibrid), aleg una nu noua, dar de maxim 1 an si max 30K km. insa dotarile minime includ Columbus, camera marsarier, incazire scaune fata+spate, scaune cu memorie, parbriz incalzit, jante 18".

important pentru mine, dar greu de gasit in conditiile date: sistem audio Canton.

bonus: KESSY, carlig pt suport biciclete, clima 3 zone, "pedala virtuala" (ce urat suna)

mi-ar fi placut si Driving Mode Selection dar mai rar pe Superb 3 pre-FL (exista in lista de optiuni?)

 

edit: Style, nu Sport Line

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!