Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Cine ridica pretul ? Da si tu quote cu comment, ca sa intelegem la ce te referi.

 

Ideea e sa-ti configurezi o masina dupa gustul si preferintele tale, ca de asta dai comanda si nu cumperi din stock, sau masina de showroom.

 

Inainte de a da comanda trebuie sa te documentezi foarte bine pentru fiecare optionala pe care o vei bifa. Dotarile standard, alea sunt, fie ca le vrei, fie ca nu.

Trebuie sa intelegi ce face optiunea respectiva si cat o vei folosi cu adevarat in viata reala. Bifeaza lucrurile pe care stii sigur ca le vei folosi, nu cele care suna bine, sau pe care incearca unii/altii/prietenii sa te convinga ca sunt misto.

Exemplu: am un amic care si-a bifat park assist + park pilot, ca i s-a parut un gadget misto: 800Eur a costat si a recunoscut ca l-a folosit de 5 ori, ca sa se laude prietenilor. La urmatoarea masina si-a luat doar park pilot, ca doar de atat avea nevoie.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR si eu pe octavia am avut park assist. Tot de 5- 6 ori am folosit. Totusi te avertizeaza la locuri stramte. La fel face si park pilotul? Stiu ca la parkassist are senzori si in lateral spre aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

cleverpakul nu era cu faruri bixenon ?ca acu' vaz ca e cu columbus.....

L.E. - M-am lamurit, diferea la ambition / style...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti siguri ca parbrizul incalzit e pe aceeadi tehnologie cu Passat? In configurator la Vw sunt 2 tipuri de parbriz incalzit, iar la Skoda dupa pret pare a fi vechea tehnologie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti siguri ca parbrizul incalzit e pe aceeadi tehnologie cu Passat? In configurator la Vw sunt 2 tipuri de parbriz incalzit, iar la Skoda dupa pret pare a fi vechea tehnologie.

 Există sisteme noi de aer condiţionat, incluzând pentru prima oară noul sistem de climatizare cu reglaj pe trei zone, trapă panoramică cu acţionare electrică, încălzire staţionară, scaune încălzite, senzor luminos de ploaie, parbriz incălzit fără fire şi duze încălzite pentru sistemul de spălare a parbrizului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un superb in magazin, m-am uitat f. atent si nu se vedeau firele din parbriz, iti dai seama ca are parbriz incalzit doar ca are butonul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adigolf2003 te-ai hotarat pe ce motorizare / transmisie mergi?

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti siguri ca parbrizul incalzit e pe aceeadi tehnologie cu Passat? In configurator la Vw sunt 2 tipuri de parbriz incalzit, iar la Skoda dupa pret pare a fi vechea tehnologie.

Are 2 tipuri in configurator Passatul intrucat unul e cu reflexie radiatii infrarosu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adigolf2003 te-ai hotarat pe ce motorizare / transmisie mergi?

Tot in ceata sunt. In orice caz am anuntat vanzatorul ca renunt la cei 190 cp. Am nevoie de o masina mai mult de oras. Grea decizie..Poate ar trebui sa fac un test cu un benzinar dsg. Am avuz S2-ul diesel 140 cp, era destul de ok. Ce nu imi placea la el era garda cam joasa totusi, iarna stergeam tot pe stradute cu burta. La fel iarna trebuie sa parcurgi 4-5 km sa inceapa sa se incalzeasca, iar pana la munca faceam 7 km. 

La ce bani e optiunea pe Passat? La skoda parca e 280 de euro.

 

 

Sunteti siguri ca parbrizul incalzit e pe aceeadi tehnologie cu Passat? In configurator la Vw sunt 2 tipuri de parbriz incalzit, iar la Skoda dupa pret pare a fi vechea tehnologie.

Are 2 tipuri in configurator Passatul intrucat unul e cu reflexie radiatii infrarosu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti de : http://goo.gl/IB1vdb. Intareste si mai mult alegerea benzinei.

 

Pentru @75NOR ai dreptate.ar fi fost ok dsg 6 pe 1.8 TSI, insa vad ca pachetele la skoda sunt facute sa faci alegeri la extrem :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la fel ca si pe Passatul B8 - modelul curent

 

la drive test S3-ul avea clar parbrizul cu sarme prin el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adigolf2003 incearca sa gasesti un 1.8TSI DSG7 pentru drive test (cred ca edificator ar fi si o skoda 1.8TSI DSG7, diferenta fiind de aproximativ 100kg). Totusi Superb 3 cu motorul acesta este capabil de 230km/h si 0-100 km/h in 8 secunde, cu siguranta nu poti se poate spune ca e prea mic motorul pentru caroserie.

Eu am mers frecvent cu Octavia 3 1.8TSI DSG7 si in comparatie cu Superb 2 2.0TDI 170CP, Octavia 1.8TSI este racheta in accelerari. Plus ca de 2300 euro diferenta poti sa-ti adaugi optionale.

Spor la alegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rempha daca avea dsg 6 pe 1.8 tsi nu as fi ezitat, asa inca meditez...

Modificat de adigolf2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Si eu am cochetat cu 1.8 tsi dar dsg 7 m-a oprit. 2.0 tsi 220 cp cu dsg 6 ...aia e motorizare.

Cat priveste taxele pe diesel din stirea de mai sus...astept cu nerabdare momentul cand transportatorii francezi vor bloca autostrazile. Daca germania nu aplica aceeasi politica, francezii se vor muta cu bussinesul in tari vecine. Plus ca dracu' a vazut dube si camioane benzinare? Transportatorii sunt principalii beneficiari ai subventiilor pt diesel. Popularia plateste la pompa pretul integral. Francezi...deh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, 

 

Pe bune, nu inteleg curentul "anti-DSG7"...

Am acasa O2 FL 1.6 TDI DSG7, a ajuns la 55k km si nu are nicio problema, functioneaza impecabil.

 

Iar in ceea ce priveste povestea cu cuplul redus...de ce nu mergeti la un TD, asa cum sugera si @rempha ? Sigur exista un O3 1.8TSI DSG la TD prin Bucuresti.

Cat pare de "slabuta" motorizarea 1.8TSI prin prisma cuplului, in acceleratii este peste TDI, dar senzatia trebuie incercata pe viu...

 

Avem colegi pe forum cu O3 1.8TSI DSG.

 

In ceea ce priveste 2.0TSI-ul, desi pare raspunsul tuturor dilemelor, fiti sigur ca vine cu costuri suplimentare fata de 1.8, incepand cu consum, achizitie, etc.

 

Referitor la povestea "frantuzeasca", haideti sa nu facem si aici discutii gen "dieselgate", mi-au ajuns cele din topicul dedicat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut recent de la O2 2.0 TDI 140CP DSG6 (2006) la O3 1.4 TSI 150CP DSG7.

Am vrut liniște și chiar m-a impresionat aceasta. Prima oară am avut impresia că merg cu geamurile deschise fiindcă acum aud trecătorii de pe stradă, toate zgomotele, pietricelele de sub roți, păsărelele din copacii de lângă drum :) ...

De asemenea îmi place mult mai mult cum se aude motorul în accelerații. Superb față de diesel. Acum e adevărat că am avut PD-ul.

Pe scurt diesel înseamnă doar economie la mulți kilometri. Cu DSG-ul nici măcar cuplul la diesel nu mai este un avantaj.

Și apropo de cuplu. 1.4 TSI-ul la accelerări ușoare schimbă la 1750 de ture și cade în 1250. 2.0 TDI schimba la 2000 de ture. Per total am impresia că motorul pe benzină cu DSG7 schimbă în plaje de turații mai joase decât diesel-ul cu DSG6.

 

Pentru plăcerea mea și caracterul nobil de acum am decis să-mi iau doar pe benzină. Și nu are nici o legătură cu scandalurile actuale.

În concluzie recomand un DT cu ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce cunosc eu nu am mai vazut DSG7 cu probleme la masinile noi din ultimii 2 ani. Verisoara mea are un O3 1.8TSI 180CP DSG7 din 2013 cu 50.000km la bord fara absolut nici o problema la cutie (si nici alte probleme). Eu am condus aceasta masina si in oras de multe ori precum si la drumuri lungi cateva mii de km si pot sa va spun clar ca se misca mult mai bine decat S2 2.0TDI 170CP M6 (chiar si cu masina incarcata cu 4 adulti si bagaje full pentru 2 saptamani concediu). Evident ca ma astept ca acest motor si transmisie sa aiba mai mult de munca pentru a misca caroseria unui Superb dar dinamica tot va fi mai buna (cel putin din cifre) decat un Superb 2 2.0TDI 170CP M6:

 

S2 2.0TDI 170CM M6 (1555kg) 0-100km/h in 8.8sec, vmax=222km/h

O3 1.8TSI 180CP DSG7 (1335kg) 0-100km/h in 7.4 sec, vmax=232km/h

S3 1.8TSI 180CP DSG7 (1485kg) 0-100km/h 8.1 sec, vmax=232km/h

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de tine. 

 

Ai facut TD cu vreun Superb echipat cu DCC, ca sa vezi cum se simte ? Trebuie sa-ti faci o idee singur daca merita sau nu pentru tine. 

 

Ce vrei de la masina ? Super confort ? Sa fie doar responsiva si agila ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut dt mai demult. Nu am apucat sa vad cum lucreaza. Merita optiunea asta 700 euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

eu am mers cu DCC pe un S3 si mergand pe un drum neasfaltat, masina se "legana usor" in "comfort", apoi am mutat-o in "sport" si simteam toate denivelarile. Pe drum, in confort e ultraconfortabila. in sport e mai responsiva, dar nu simti chiar fiecare chistoc de tigara de pe drum. Din pacate DT-ul a fost scurt, nu am putut sa o testez cum as fi vrut. Eu am optat pt DCC, desi sunt sigur ca va sta in normal sau confort in cea mai mare parte a timpului. Totusi, ideea de a o "sportiviza"dintr-o apasare de buton mi--a placut si am platit pt asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce jante ai ales? 

 

eu am mers cu DCC pe un S3 si mergand pe un drum neasfaltat, masina se "legana usor" in "comfort", apoi am mutat-o in "sport" si simteam toate denivelarile. Pe drum, in confort e ultraconfortabila. in sport e mai responsiva, dar nu simti chiar fiecare chistoc de tigara de pe drum. Din pacate DT-ul a fost scurt, nu am putut sa o testez cum as fi vrut. Eu am optat pt DCC, desi sunt sigur ca va sta in normal sau confort in cea mai mare parte a timpului. Totusi, ideea de a o "sportiviza"dintr-o apasare de buton mi--a placut si am platit pt asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!