Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Tizule, multumesc, dar nu e pentru mine, dar e din familie, ca sa zic asa. Circul ocazional si eu cu masina, cu breakul asta am facut 3,000km

Vezi poza de mai jos, cu situatia actuala. Se schimba breakul de S2 cu un break de S3. Rulajul de 160,000km in 3 ani obliga la diesel. Era buget de la L&K, dar, pentru ca livrarea era in 45 saptamani, a trecut sa se mearga pe un Style.

In cazul meu, adica sedanul de S2, e clar: va fi S3 sedan, 2.0TSI 220, dar astept sa apara SportLine-ul, va fi MY2017

 

post-9928-0-81730000-1375685180.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 f*cks given. Imi place atitudinea.

Stiam ca vrei vrummtututupoc si nu intelegeam ce e cu schimbarea de directie. 

45 de sapt termen de livrare...wtf...e bentley? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la mine ramane cu vrum-vrum-poc-poc, dar mai am de asteptat 1 an.

La 160,000km in 3 ani cat face break-ul nu avea alta optiune decat TDI 190.

45saptamani, da, am ramas interzis. Era o configuratie de Break L&K cu ACC si BlueLava ca si optiuni, in rest un L&K standard. Am ramas blocat. Initial era si plafonul panoramic in config, dar mai adauga 5-10 saptamani peste cele 45 :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

mie tipul de la ElcarGid mi-a zis ca toate masinile au venit in max 3 luni, indiferent de configuratie. L&K nu mai stiu daca vandusera.....

eu cand am comandat, aveam o alerta de motor+cutie de 8 saptamani. masina a venit in 9....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/6/2016 at 4:53 PM, Gorillaz_Doktor said:

mie tipul de la ElcarGid mi-a zis ca toate masinile au venit in max 3 luni, indiferent de configuratie. L&K nu mai stiu daca vandusera.....

eu cand am comandat, aveam o alerta de motor+cutie de 8 saptamani. masina a venit in 9....

 

La o configuratie Ambition + ceva optionale mi-au dat un termen de livrare de 15-20 saptamani, dar au zis ca mai exact imi spun saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/24/2016 at 8:25 PM, skoderia said:
On 1/24/2016 at 8:25 PM, skoderia said:

Multumesc colegilor pentru lamuriri.

Am insa o piatra pe suflet si anume sub emblema cu Skoda, in fata, in grila radiatorului sunt senzorii de Front Assist si ACC. Eu am luat variant Ambition , fara ACC. Pe mobile am descoperit ca exista modele unde acea grila este foarte urata, o scobitura de plastic urata si chiar I-am trimis si consilierului de vanzari un mail in care sa-mi confirme ca masina nu vine cu panarama aceea in grila.

Nu de altceva, dar in configuratorul de Romania nu exista acea grila cheala, nici macar la variant Active, in schimb la nemti exista si nu vreau sa am vreo surpriza, mai ales ca l-am intrebat si atunci cand am facut configurarea, dar acum l-am rugat sa confirme.

Este cineva care a achizitionat noul Superb Ambition, dar fara ACC? Sunt curios cum are grila, in dreptul acelor senzori si aici nu ma refer ca are sau nu are crom, ca ala trebuie sa fie, ci daca exista acel trapez frumos cu finisaj ca de sticla.

Am vrut sa adaug si doua poze ca sa ma intelegeti mai bine, dar nu am idee cum se procedeaza aici.

 

Salut - toate Superb-urile vin cu Front Assistant standard. Deci nu exista niciunul cu acea gaura in frila. Stai linistit! :)

Quote
On 1/31/2016 at 8:02 PM, edi10000 said:

Ati vazut ca au reorganizat configuratorul si nu mai poti comanda suspensie adaptiva pentru nici un nivel de echipare?

On 1/31/2016 at 8:02 PM, edi10000 said:

 

Din cazua restrictiilor de productie a fost scos temporar din configurator. Va reveni cand va fi disponibil in fabrica.

Modificat de crystyann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, sper ca intr-o luna sau 2 sa dau si eu avansul ptr un Superb Style 150 CP TDI. Manuala oameni buni, sa stiti ca exista si aceasta optiune, sa nu stea motorul subturat. Un DSG mie imi fura total placerea de a conduce. Stiu.... va plangeti ca motorul e slab, ca nu trage, ca trebuie 190 CP... Pentru mine si 12 secunde era Ok  Asa ca cei 150 CP vor fi mai mult decat satisfacatori (8.8 secunde daca nu ma insel). Racheta ptr mine :)))

Sambata acum am un TD cu acest motor, pe hartie arata foarte bine 0-100. Sunt familist, nu vreau masina de curse si nici nu fac depasiri la limita. Va anunt dupa test drive ce iese.

Optionale configurate (sper eu cu cap dupa ce am citit 2 zile la topicul asta :)))) ): Cleverpack Style*** (sistem de navigatie Columbus inclus) / Camera video spate / DAB - receptie audio digitala / Duze stropitoare parbriz incalzite / Intelligent Light Assistant / Interior piele / Jante aliaj usor Pegasus 8Jx18" / Pachet fumatori cu scrumiera mobile (desi sunt nefumator - ma oblige sistemul) / Pregatire telefon cu Bluetooth , conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata / Prezoane antifurt / Scut protectie motor / Stergator luneta / Travel assistant si traffic sign recognition

Total cu cleverbonus si actiune cleverpack, adica scazuti deja 1000 de Euro, ajunge la EUR 32.507,59

Reducere dealer: 2.540 Euro, o sa mai scad cu REMAT-ul vreo 1000 (500 probabil platesc bonul asa ca intra la cheltuieli). Va mai ramane de achitat 29.000.

Iar asta e doar prima oferta, fiindca mai astept si alte oferte sa pot face o contra-oferta. Negociez la sange tot :) Cel mai bun sa castige

In legatura cu termenele de livrare, v-am atasat un print screen sa va faceti calculul, sper sa mai scada.

Eu initial optasem pentru pielea Bej. Din pacate aceasta nu mai e disponibila pe Style ci doar L&K, a luat foc fabrica care le faceau iar acum iau pielea de la fabrica cu care au si cei de la MB contract.

Va multumesc din suflet pentru pareri, au contat foarte mult si m-au ajutat sa clarific anumite neclaritati referitoare la motorizari si Optionale.

ScreenHunter_02 Mar. 01 18.18.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Liviu

Felicitari pentru viitoarea comanda, ai ales o configuratie buna.

2 remarci, totusi:

- Daca tot vrei interior piele integral, iti sugerez sa te uiti si la optiunea de piele perforata si ventilatie in scaune. Iti asigura un confort net superior fata de pielea "'simpla"

- Ref la DSG, discutia e interminabila si versusul nu-si are locul aici, dar devreme ce producatorul a lasat optiunea de a alege tipul de transmisie dorit, e dreptul fiecaruia sa aleaga cum doreste. Totusi, ar fi bine sa nu ne sustinem alegerile personale ca avand caracter de lema, chiar daca vrem sa ne justificam rational alegerile facute. Tind sa cred ca nu ai facut un drum mai lung - gen 500km cu o masina echipata cu DSG ca sa vezi cu adevarat despre ce e vorba, la fel cum tind sa cred ca daca DSG avea in dreptul ei un cost 0 la echipare, ar fi crescut spectaculos numarul celor care ar fi ales-o, la fel cum s-a intamplat cu S2-ul pe final de cariera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Da, de fapt nu am mers niciodata cu un DSG, ci doar cu automata am avut ocazia acum vreo 4 ani pe un Smart. Nu are rost sa comparam fiindca probabil e cu totul altceva DSG-ul asta de la Skoda.

Eu nu am ales DSG-ul strict dpdv financiar. Am scos tot ce se putea considera ca "moft" astfel incat sa am totusi o echipare frumusica si sa mi-o si permit.

Pielea perforate - nu stiu ce sa zic, eu nu am deloc probleme cu transpiratia vara in sensul ca nu transper. Am 55 kg imbracat :))))

Am facut exact cum ati spus si voi si va multumesc inca o data pentru acest topic, am ales configuratia care mi se pare mie ok, astfel incat sa ma incadrez in buget (desi l-am depasit cu 8.000 de Euro fata de bugetul initial fiindca eu voiam o O3 initial) si astfel incat sa ma bucur de masina ptr urmatorii 7 ani.

Pastram legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu, eu as renunta la echiparea style in favoarea dsg. Fa, un test cu dsg. Nu se compara cu AT. Ca sa pastrezi placerea de a conduce optezi si pentru un volan cu padele.

 De asemenea, in functie de numarul membrilor familiei, as pune 190 CP sau 180 CP tsi daca ramanem pe style - asta in functie de rulajul mediu anual. Masina are masa mare si cand este incarcata, poate trece de 2000kg. In asmenea conditii nu ti se va mai parea racheta in comparative cu golful.

Dar, nevoile si placerile personalizeaza alegerea

4 hours ago, Liviu_sbn said:

 Am 55 kg imbracat :))))

Vei scoate sub 8.8 secunde :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E suficient sa faca trade-off optiunea "piele" contra "DSG", nu trebuie sa renunte la Style. Mai ales ca pielea neventilata vara are darul de a-ti face fleasca orice camasa pe spate, iar daca mai si esti in pantaloni de stofa deschisi la culoare, cand te dai jos din masina e "priceless" efectul vizual, mai ales daca ai si vreo intalnire cu vreun client...

La 150cai, chiar si cu DSG masina e departe de a fi racheta pe DN-uri in depasiri de coloane, necesita Sport non stop daca vrei sa se miste. Trebuie sa stii sa te joci cu pedala de acceleratie, cum bine spunea un coleg.

Iar cu 4 persoane si bagaje nu prea ai unde sa te aventurezi in depasiri fara mult spatiu. Sa fim totusi realisti.

E un cruiser relaxat ok, dar cine se asteapta la altceva sau mai mult de atat va avea o supriza neplacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Ca posesor de 150 CP DSG, confirm cele spuse de 75NOR. Desi pe hartie are performante dinamice sensibil egale cu S2 170 cp, diferentele sunt clar sesizabile. Sa-mi fie invatatura de minte! Din cauza persipiratiei (atat a mea, dar si a pasagerilor), raman la textil .Piele ventilata daca exista buget. ACC e bestial, pe autostrada pot trece 100 km fara sa atingi pedalele. Il recomand.. in rest, pretul este bun. si perdelutele. recomand, indiferent daca vrei sa foliezi sau nu ulterior...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mine motorul de 150CP este foarte bun pe MQB (Golf-Octavia-Leon) , chiar se misca bine si in depasiri, dar pe Superb clar este un entry level, eu precis cu motorul de 190CP as lua, ca totusi masina este cu 250-300 kg mai greu ca un leon...adica cat un leon burdusit bine de tot... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident, aia 150cai se simt cu totul altfel pe o masina de 1300kg vs o masina de 1500-1600kg, pe care daca o incarci ajungi la 2,000kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu+sotia+ copilul = 55+45+10 = 110

Cand plec in concediu fiecare vine cu masina ca sa nu stam inghesuiti. Alti pasageri nu o sa am, iar daca o sa am pasageri va fi pe drumurile din RO dar fara atatea bagaje cum se intampla cand plec 2 sapt in concediu.

Bagaje (pt 2 sapt de concediu): 4 bagaje maxim a cate 25 de kg fiecare. Aici am calculat 4 trolere mari, cele mai mari pe care le am, incarcate full. Le-am cantarit in aeroport cand am fost in Madeira si nu depasea 25 de kg unul si era burdusit. Asta inseamna inca 100 de kg la bagaje, hai 140 ca mai creste si copilul, sa dea fix 250 cand adaug si greutatea oamenilor din masina. Desi mereu luam doar 2 geamantane si cateva sacose cu jucarii de plastic ptr nisip, dar sa fie...

Oricum as face, eu unul cu familia in concediu nu ajung la 2000 de kg. O sa fie vreo 1700-1750 maxim.

Maine am test drive-ul. O sa fiu si cu sotia si doumnul de la Avia. O sa mai iau cu mine un troler plin cu cele mai grele lucruri pe care le gasesc :) Nu glumesc!

19 hours ago, Gorillaz_Doktor said:

Ca posesor de 150 CP DSG, confirm cele spuse de 75NOR. Desi pe hartie are performante dinamice sensibil egale cu S2 170 cp, diferentele sunt clar sesizabile. Sa-mi fie invatatura de minte! Din cauza persipiratiei (atat a mea, dar si a pasagerilor), raman la textil .Piele ventilata daca exista buget. ACC e bestial, pe autostrada pot trece 100 km fara sa atingi pedalele. Il recomand.. in rest, pretul este bun. si perdelutele. recomand, indiferent daca vrei sa foliezi sau nu ulterior...

ACC - parerea mea e ca este in plus. Eu am Cruise Control pe G4 si ma ia plictiseala si cu el pe autostrada. Noroc ca mai sunt si altii pe autostrada si mai depasesc/accelerez eu din cand in cand. Cruise control-ul isi face treaba, franez daca am ceva in fata, apoi doar apas butonul si accelereaza singura la viteza pe care i-o setasesm... Serios, mare lucru chiar nu fac, iar la drumuri de 18 ore sigur as adormi la volan pe autostrada cu ACC sa nu fac chiar nimic. Asta e un moft din pct meu de vedere, chiar un posibil factor de producere a accidentelor in combinatie cu oboseala si plictiseala la volan.

O sa schimb culoarea cu siguranta: Blue Lava imi place f mult.

On ‎3‎/‎2‎/‎2016 at 4:16 PM, 75NOR said:

E suficient sa faca trade-off optiunea "piele" contra "DSG", nu trebuie sa renunte la Style. Mai ales ca pielea neventilata vara are darul de a-ti face fleasca orice camasa pe spate, iar daca mai si esti in pantaloni de stofa deschisi la culoare, cand te dai jos din masina e "priceless" efectul vizual, mai ales daca ai si vreo intalnire cu vreun client...

La 150cai, chiar si cu DSG masina e departe de a fi racheta pe DN-uri in depasiri de coloane, necesita Sport non stop daca vrei sa se miste. Trebuie sa stii sa te joci cu pedala de acceleratie, cum bine spunea un coleg.

Iar cu 4 persoane si bagaje nu prea ai unde sa te aventurezi in depasiri fara mult spatiu. Sa fim totusi realisti.

E un cruiser relaxat ok, dar cine se asteapta la altceva sau mai mult de atat va avea o supriza neplacuta.

Poate o sa renunt la piele daca tapiteria standard de pe style o sa-mi placa, mai vedem. Oricum, asa mai economisesc 1000 de Euro. Si ii bag in buzunar, nu in alte dotari

Pielea ventilate vine cu problem mari: se rupe f usor din cauza gaurilor acelea. E de ajuns sa ai o capsa la buzunarele blugilor la spate si sa ti-o agate, ca oricum tarai fundul pe scaun, nu ma ridic de pe scaun ca sa ma mut 5 cm mai in spate sau cand intru/ies din masina. Iar daca va luati piele perforate, sa verificati iubita/sotia inainte sa intre in masina cu fusta sa nu aibe fermoar fusta la spate, sau altr briz-briz-uri pe fusta, metalice. As muri sa stau cu ochii pe ce se imbraca si cum se misca in masina. Momentan pielea perforate e o noutate, si ca orice noutate, dureaza pana sa ajunga la maturitate. Peste cativa ani isi vor da si ei seama de neajunsuri si vor cauta alte modele de piele perforate, veti vedea. Fiindca cea de acum nu merita.

Nevasta-mea mi-a zis azi ca nu vrea sa dea mai mult de 25.000 pe masina :))) Dar ce mi-e 3 mii de Euro in plus pentru o achizitie care sa ma tina 7 ani....

Revin maine cu impresia celor 150 CP TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca un ochi si la optiunea de Alcantara: pe spatar si sezut ai Alcantara, un material misto si foarte rezistent la uzura, iar lateralele scaunului si spatele acestuia sunt acoperite cu piele.

E mai ieftina decat optiunea de integral piele

Misto Blue Lava, arata foarte bine pe masina :)

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alcantara ar fi fost si prima mea optiune. I-am aratat-o si sotiei. Miscare proasta... O uraste. Daca nu-i spuneam de existenta ei era mai bine. O puneam in fata faptului împlinit ?

Oricum, am convins-o ca diferenta de la 25.000 cat zicea ea pana la 28.000 cat o sa fie in final ii scoatem din vânzarea Golfului. Ea nu voia initial sa-l vindem ca am băgat bani Multi in el sa-l intretin. Dar i-am explicat ca necesita 2 asigurări, 2 roviniete, 2 schimburi de ulei si filtre, etc.... Ea e mai grijulie cu banii. Am convins-o instant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste cei 1000, 350 mai poti reduce din DAB si Inteligent Light Assist.

DAB este un standard prea putin folosit in RO si oricum un standard ce nu va mai prinde aripi nici in Europa. (daca nu ma insel si in afara ai posturi generice/ "de stat" pe DAB)

Daca ACC este inutil pentru tine atunci cred ca ILA inca pe atat. Dynamic Light Assist era mai interesant dar doar o comutare "automata" intre faze nu mi se pare mare branza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei- pai si Superb nu e facuta tot pe platforma MQB? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari ptr decizie. Am facut si eu DT cu tdi de 150 cai si mi s-a parut sprinten ca S2 de 170 in oras, singur in masina. La drum lung nu am fost dar cred ca ptr familia vostra e suficient.

entry level este cel 1.6 tdi. Acest e mid level. Si BMW 518d are aceleasi caracteristici ca 20 tdi de 150

Cei 190 de cai ii simt peste cei 170 de cai de la S2. E chiar fun de condus cu cutia manuala.

apropo de dsg de pe mqb, citesc tot mai multe reviewuri pe caradvice din australia unde, surprinzator ptr mine, au toate marcile din europa, japonia si sua. Deci e cea ma tare piata din lume ptr cumparator :)

acestia testeaza toate noutatile de la vag, si de fiecare data cand pun mana pe un dsg nou, il critica dpdv al rafinamentului si al balbaielii in oras, mai ales in combinatie cu start stop. Chiar au un comparativ manuala - dsg pe golf 7 gtd si favoritul este cel cu manuala. Ptr cei care nu au testat manuala o recomand sa o faca. O sa fie surprinsi de performate si rafinament. 

Concluzia: dsg e gandit ptr aglomeratia din oras unde se balbaie din pacate. Prin urmare merge mai bine la drum lung unde manuala il bate clar. Deci e loser in ambele situatii.

personal am testat si dsg pe superb 2 de 170 cai si mi s-a parut catastrofa in oras. Vibra ca toate alea l semafor si o simteam ca se chinuie. Cea noua e o imbunatatire dar au stricat-o cu start-stopul :(

100% satisfacut am fost de dt cu 330xd, 520d si x5 35d toate automate. Astea sunt un vis ca rafinament si compromisul cu viteza de reactie. 

In schimb automate conduse de mine in sua de la toyota, scion, chrysler, gm - catastrofe. Chiar si mersul la dea pe autostrada era dificil. 

Dsg for me is not there yet...

 

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, edi10000 said:

@Andrei- pai si Superb nu e facuta tot pe platforma MQB? :)

Ai dreptate, nu eram bine informat in tema asta. Am crezut ca era facut pe alta mai mare. Bine ca ai scris !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, sln said:

peste cei 1000, 350 mai poti reduce din DAB si Inteligent Light Assist.

DAB este un standard prea putin folosit in RO si oricum un standard ce nu va mai prinde aripi nici in Europa. (daca nu ma insel si in afara ai posturi generice/ "de stat" pe DAB)

Daca ACC este inutil pentru tine atunci cred ca ILA inca pe atat. Dynamic Light Assist era mai interesant dar doar o comutare "automata" intre faze nu mi se pare mare branza.

Bine ca mi-ai zis de DAB - am crezut ca mareste semnalul la radio sau ceva de genul... Il scot :)

In legatura cu ILA - asta nu comuta intre faza lunga si faza scurta, cu acest system din cate am inteles eu, poti merge cu faza lunga cand iti vine altul din fata. Acest system doar coboara luminile mai jos astfel incat sa nu-l orbeasca pe cel din sens opus. Eu zic ca e folositor sa ai vizibilitate mai buna cand treci pe langa cel din sens opus, sa nu mergi pe bajbaite.

Renunt la piele. Asta e. Despre cea ventilata mi-am spus deja parerea, dar aveti dreptate si cu cea normala. Ma gandesc ca daca toti spuneti acelasi lucru inseamna ca stiti voi ce stiti. Pana si dealer-ul mi-a zis sa renunt la piele :)) Iar tapiteria standard imi place.

In fine, fara piele ma ajunge Style- Blue Lava cu optionalele mentionate mai sus pe la 31.500. Dealerul imi face un discount de 2500 la acest pret. Mai scad REMAT-ul 1000, ajung pe la 28.000. Oricum, negocierea continua, sigur mai scad 500 ca-mi asteapta contra-oferta cei de la Brady :D 

Ma gandesc serios daca sa-mi iau COMBI sau nu. Nu-l iau pentru portbagajul imens caci imi ajunge si cel de pe Limo, dar parca imi place mai mult. O sa vad.

De tras trage bine TDI-ul asta de 150 CP - Manuala. Nici macar nu am fortat-o prea tare si sotia ma ruga sa o las mai incetul cu accelerarile :))))

Consumul instant a fost de 4,4 la 100 km/h. La 130 urca la 5%. Which is very good! Pe cei 20 de km am facut o medie de 5.5 %. Dupa cum am spus, nu am fortat-o prea tare. Am condus aproape legal... Oricum, sunt sigur ca se pot scoate si consumuri mai bune la drum intins. Iar pe serpentine imi permit sa o calc fara jena, media la consum va fi foarte ok.

Spre deoasebire de Superb 2, 3-ul nu iti face rau de masina. Datorita suspensiei independente de pe S3, nu te simti ca intr-o barca pe bancheta din spate. Pentru asta garantez, un tester mai bun decat sotia mea nu exista :)

Cica avansul minim este de 5000 de lei ca sa intre masina in productie mai repede (plata totala cash). Sa nu astept 2 luni pana fac rost de banuti. E si asta o chestie buna avand in vedere termenul de livrare...

Am configurat tot felul de optionale pe Ambition, si am ajuns la concluzia ca nu se prea merita. E drept, te ajunge cu 2000 de Euro mai putin, dar pierzi foarte multe dotari pe care le ai standard in Style: iluminarea interioara cu led, keyless entry, trapa portbagaj electrica + pedala virtuala, AC pe 3 zone, jante Pegasus pe 18'' si multe multe altele (proiectoare cu fct cornering, scaun sofer electric, DMS, parasolare lueta si lateral spate, etc.. lista continua). M-ar durea sufletelul sa renunt la pachetul Style pentru doar 2000 de Euro. Ideea e ca recomand Style-ul daca va permiteti.

Lane assistant - pe langa faptul ca e foarte enervant in oras, la drum lung la noi in tara ai foarte putine zone unde drumul este marcat corespunzator - este useless. Fac 2 concedii pe an in afara tarii si doar pentru atat ma lipsesc de el.

Blind Spot Detection la fel. Nu am avut niciodata nevoie de asa ceva. E de ajuns sa ma aplec putin in fata si vad totul in unghiul mort in oglinda. La iesirea cu spatele ai avea nevoie, dar cine te pune sa parchezi cu fata masina cand cea mai usoara este gararea cu spatele, mai ales cu senzorii de pe spate. Again, useless.

ACC - total useless. Ma gandesc cum ar fi sa ma urc in masina si sa ma duca ea... plictisitor. Iti fura placerea condusului. Te mai si adoarme la volan si risti accidente.

Daca gresesc cu ceva va rog sa-mi spuneti. Asta e doar impresia mea despre masina si sistemele ei, altii s-ar putea sa nu vada lucrurile la fel.

Pozitia de condus mi-a placut foarte mult. Masina nu se simte mare, e chiar usor de condus. Interiorul e genial, stilat, destul de luxos.

PS: Ghearele alea de care se mentiona la inceputul topicului, din cate am inteles vin standard daca iti iei Bi-xenoane. Pe Ambition acestea sunt incluse in Clever pack, pe Style sunt standard. Dar mare lucru nu e de ele, e doar un model sculptat in sticla interioara din far. Important e cum iti configurezi masina sa te simti tu bine in ea, nu pe ea.

 

In legatura cu forta motorului in depasiri, am intrat in depasire cu a 4-a pana la 140 de km pe ora, nu a fost nevoie de a 5-a fiindca pierdeam secunde pretioase.

Concluzia e ca motorul de 150 CP TDI te ajuta in depasiri cand ai nevoie, atata timp cat nu fortezi si conduci iresponsabil. Recomand acest motor!!

Desigur, trebuie sa si stii cu ce viteza si in ce treapta intri in depasire. De asta si iubesc cutia manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, Liviu_sbn said:

Spre deoasebire de Superb 2, 3-ul nu iti face rau de masina. Datorita suspensiei independente de pe S3, nu te simti ca intr-o barca pe bancheta din spate. Pentru asta garantez, un tester mai bun decat sotia mea nu exista :)

Am crezut ca sunt eu nebun cand am testat S2 / 170cp / DSG si li s-a facut rau si dealerului in dreapta si sotiei in spate si mie putin la volan :) A fost unul din motivele pentru care am renuntat la S2 in favoarea G7.

Ma bucur sa aud ca la S3 s-a rezolvat problema, cand o sa am nevoie de o masina mai mare o sa intre in carti :)

Gandeste-te bine la break .. la berlina iti intra bagaje peste necesitati dar daca e sa bagi o bicicleta sau altceva agabaritic este mai practic un break .. daca iti iei un break din prima nu o sa ai ce sa regreti ca nu ti-ai luat .. se pare ca arata si bine break S3

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma puteti ajuta cu o decizie. Facand plata cash, nu sunt obligat sa fac CASCO la ei, chiar nu voiam fiindca mi se pare foarte mult sa dau 100 de Euro pe luna (aproape 6000 de lei pe an)... Prin urmare, ce asigurator mi-ati recomanda pentru CASCO, unul care sa fie ok dar si pretul ok de asemenea. Nu am avut niciodata CASCO, de aia va si intreb. Aveti vreo recomandare din experienta voastra?

Multumesc frumos!

24 minutes ago, codz said:

Gandeste-te bine la break .. la berlina iti intra bagaje peste necesitati dar daca e sa bagi o bicicleta sau altceva agabaritic este mai practic un break .. daca iti iei un break din prima nu o sa ai ce sa regreti ca nu ti-ai luat .. se pare ca arata si bine break S3

Da, ai totala dreptate. Break-urile imi plac foarte mult. Iar S3 arata mult mai bine break decat berlina. Oricum am renuntat la piele, la DAB, apraope 1400 de euro, mai dau 900 de Euro pe Break. Sa fie bal pana la capat...

30 minutes ago, codz said:

Am crezut ca sunt eu nebun cand am testat S2 / 170cp / DSG si li s-a facut rau si dealerului in dreapta si sotiei in spate si mie putin la volan :) A fost unul din motivele pentru care am renuntat la S2 in favoarea G7.

Cred ca Platforma MQB a rezolvat problema asta, permitand suspensiile independente pe spate.

Eu nu am rau de masina, dar si mie mi-a fost rau cand am mers in spate in S2. A fost singura data cand am avut rau de masina. Nu am ajuns sa dau la ratuste, dar ma simteam oribil. Eram alb la fata. Iar soferul a condus cat se poate de calm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Liviu_sbn said:

 

In legatura cu ILA - asta nu comuta intre faza lunga si faza scurta, cu acest system din cate am inteles eu, poti merge cu faza lunga cand iti vine altul din fata. Acest system doar coboara luminile mai jos astfel incat sa nu-l orbeasca pe cel din sens opus. Eu zic ca e folositor sa ai vizibilitate mai buna cand treci pe langa cel din sens opus, sa nu mergi pe bajbaite.

 

ILA este doar un comutator automat al fazelor in functie de luminile de pe contrasens.

Ceea ce spui tu este SLA care intradevar mentine lumina de drum si obtureaza fasciculul asa incat sa nu orbeasca conducatorul de pe contrasens iar tu sa ai vizibilitate maxima de-a lungul acostamentului

 

BTW

Si S2 are suspensie independenta in spate

Modificat de Makron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!