Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Nu merge sa iei Small Fleet la o bucata la Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu. Dar suntem in Romania, e treaba dealerului sa mai gaseasca o firma care vrea 1 bucata, ii factureaza aluia 2 buc, firma imi refactureaza instant masina. Daca vrea sa faca vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge asa, si in plus am impresia ca nici nu stiti legislatia fiscala sa credeti ca o firma s-ar baga sa va ajute pe dumneavoastra. Este mult prea complicat, prea multe explicatii de dat la fisc pentru zero castig al firmei (de fapt sigur pentru pierdere). Mai bine vorbiti cu un contabil de profesie sa va explice, dar nimeni nu e nebun sa achizitioneze pe pers. juridica un bun de 25-30k euro, purtator de TVA si sa-l vanda catre dumneavoastra (persoana fizica) in secunda doi pentru ca nu poate recupera TVA-ul, pentru ca e obligat sa inscrie bunul in contabilitate, trebuie sa asigure amortizarea pe minimum 5 ani si dupa aceea se poate gandi la vanzare. Iar sa credeti ca dealerul auto e interesat sa faca scamatorii pentru una bucata automobil in niste conditii dubioase cand grosul vanzarilor sale este pe flote (max. 5% din vanzarile din Ro sunt pe persoana fizica) este (ma scuzati) pueril. Singura solutie viabila este sa-l luati in leasing pe firma unui prieten bun (dar bun, sa nu va lase in drum) si daca aveti banii dupa un an de zile (perioada minima) in care platiti in locul firmei ratele, platiti valoarea reziduala si firma va vinde masina (dar sunt costuri destul de mari). My 5 cent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zero castig = zero pierdere = zero explicatii.

TVA-ul il factureaza catre persoana fizica fara probleme, nu e nici o implicatie pe TVA deci. Are TVA pe factura de achizitie si acelasi TVA pe cea de vanzare.

Nu exista nici o obligatie de amortizare inainte de vanzare, trebuie doar ca pretul fara TVA sa acopere valoarea neamortizata, ceea ce se intampla daca vanzarea se face in secunda 2.

Clientul PJ care ar lua cele 2 masini ar avea si o acoperire perfect comerciala si anume: ca sa obtina pretul respectiv pentru 1 bucata trebuie sa ia 2, scapand de cea de-a 2-a imediat. Iata deci si justificarea.

Pe praful asta sa vanda ei flote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Zero castig= nimeni nu se baga (eu unul nu m-as baga la asa ceva pentru zero castig).

2. Ok, sa ii spui si proprietarului firmei care va face acest mare gest caritabil ca o sa aiba maaari probleme la fisc cand va veni controlul pentru ca el isi deduce TVA-ul pentru achizitii (vorbim de platitori de TVA, pentru restul nu are rost sa discutam) si nu are cum sa justifice deducerea TVA pentru un bun instrainat rapid.

3. Mai cititi legea, esti obligat sa pastrezi minim 3 ani automobilul, altfel va trebui sa returnezi si TVA-ul dedus.

Solutia exista, se numeste leasing, dar si costa. PS Daca am gresit cu ceva in explicatii, mea culpa, nu sunt expert in domeniul contabil. Chiar sunt curios ce solutii ati gasit la problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Motivatia e simpla: o firma mica, un IMM care vrea in final doar 1 bucata.

2. Din cate stiu se deduce 1/2 din TVA, deci in cel mai rau caz firma nu deduce acel TVA si cumparatorul final ii va rambursa, pe langa pretul cu TVA al masinii inca 1/2 x 24% din pretul fara TVA = cam 10% din pretul total, ceea ce reduce avantajul de la 17% la 7% (cam cat au obtinut colegii nostri la achizitie individuala) deci nu mai merita. In final pare ca nu merge schema (dar nu din cauza fiscului) ci fiindca astia de la Porsche au prevazut care poate fi schema si nivelul reducerii e fix acolo unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se deduce nimic pana nu se amortizeaza. Daca o iei si o vinzi imediat facturezi tot tva-ul. Nu cred ca e vreo problema, se poate face. Numai ca cel ce intermediaza trebuie sa faca niste eforturi si plus de asta trebuie sa fie cineva de incredere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Intermediarul tb sa aiba printre alte obiecte de activitate si comertul cu autovehicule. Altfel nu vad cum poate justifica o vanzare rapida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Sau se achizitioneaza pe firma prietenului si mergi tu cu ea. Trebuie sa fiti prieteni f f f buni . Relatia e bilaterala: tu platesti ratele la timp, el nu-ti da masina la buyback..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si asa recuperezi doar jumate de tva si trebuie sa iei 2 din start. Deci ar trebui sa-l convingi si pe el :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus: iti inteleg "motivatia", dar, inca o data, nu merge. Oferta e dedicata PJ-urilor cu minim 2buc/achizitie in acelasi an.

In plus, @Edi are dreptate dpdv financiar. M-am lovit si eu de intrebarile astea.

 

Poti face cum spunea @Doc mai sus, dar trebuie ca si prietenul tau cu firma pe care o iei sa-si cumpere 1 masina, ca sa puteti accesa pachetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Este prima mea postare pe acest forum si cu acest prilej vreau sa va impartasesc faptul ca tocmai ce am comandat un Superb in data de 7.Ian.2016.

As vrea sa va fac o introducere inainte de a va spune si configuratia aleasa.

Tot citind pe aici si innebunit de noul Superb aparut vara trecuta am hotarat sa cer o oferta de pret la cativa dealeri cu preturile modificate in urma reducerii de TVA.

Am mers pe mana AVIA MOTORS Pantelimin intr-un final. In urma discutiilor telefonice am hotarat sa ma duc pe 7. Ian la Bucuresti sa vedem cum sta treaba, eu dorind in prealabil sa command masina undeva prin Mai cand imi facusem eu calculul financiar ca ar fi oportun, dar dealerul mi-a spus ca dureaza 6 luni de cand se face comanda. Si asa am ajuns sa dau comanda pe 7.

Initial am dorit un Superb Ambition 2.0 TDI 150CP, manuala (automata nu e pt mine deocamdata) , culoare Magnetic Brown, cu urmatoarele dotari optionale: faruri bixenon, maxi-dot color, compartimente portbagaj cu capac, duze stropitoare incalzite, jante aliaj Helios, oglinzi pliabile si electrocromice, ornamente praguri usi spate, led extins spate, plase portbagaj, scaune fata incalzite, navigatie Amundsen, stergator luneta, volan cu comenzi.

Toate bune si frumoase pana a doua zi cand m-a luat cu fiori gandul ca o sa-mi para rau mai tarziu de configuratia actuala. Si de ce va spun asta? Colegul Dragos, cu care sunt amic si care posteaza aici mi-a spus ca e relativ moale motorul de 150 CP. A cam avut dreptate, eu facand un test la dealer cu acest motor si am zis ca e ok in acel moment, dar stand si judecand la rece acasa mi-am dat seama ca trebuie sa fac upgradul la 190 CP (acum eu avand un RS benzina undeva la 250CP care chiar se simte). M-am mai tot uitat si la diverse teste si filmari dupa care am hotarat sa mai pun anumite optiuni si anume: am schimbat culoarea in Albastru Lava, motorul de 190 CP, DCC, sunet Canton, Alcantara plus scaun electric sofer, keyless, sunset. Toata afacerea s-a ridicat la 29.369 E cu TVA inclus si reducere dealer.

Acum astept si programul rabla fiindca am acasa respective masina si oricum Superbul va ajunge undeva in Iunie probabil.

Stiu ca sunt multi care ar fi configurat diferit masina, fiecare stie mai bine ce ii trebuie si cum simte. Daca as fi avut disponibil un buget si mai mare as fi luat toate optiunile posibile, dar m-am rezumat doar la ce v-am spus mai sus.

Sunt curios daca mai sunt posesori de acest motor si pot spune cum se simte, cum trage, cat consuma, eu ramanand cu o doza de indoiala in ceea ce priveste motorul de 150 CP cu toate ca ei dau niste date tehnice destul de optimiste, in schimb nu se simte asa, eu mergand cu vreo doua passaturi, unul de 140 de cai 4x4 , iar altul de 170 cai DSG, ambele tragand mai bine decat Superbul de 150.

In schimb ce pot sa spun este ca se simte foarte ok masina la condus, intr-adevar se simte mai usoara decat RS-ul meu, chiar daca in realitate am vazut una cantarita si avea in jur de 1630kg, deci cu mult peste ce da producatorul.

Ma bucur ca acum sunt membru al acestui forum si putem impartasi pareri legate de masinile pe care le avem sau le vom avea.

Astept opiniile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitări pentru achiziţie si asteptare uşoară! Sper că ai pus şi ceva senzori de parcare dar ai uitat să ne spui.

Modificat de mishu_manhi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate utiliza tichetul rabla dupa ce noua masina a fost comandata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bune si frumoase pana a doua zi cand m-a luat cu fiori gandul ca o sa-mi para rau mai tarziu de configuratia actuala. Si de ce va spun asta? Colegul Dragos, cu care sunt amic si care posteaza aici mi-a spus ca e relativ moale motorul de 150 CP. A cam avut dreptate, eu facand un test la dealer cu acest motor si am zis ca e ok in acel moment, dar stand si judecand la rece acasa mi-am dat seama ca trebuie sa fac upgradul la 190 CP (acum eu avand un RS benzina undeva la 250CP care chiar se simte). M-am mai tot uitat si la diverse teste si filmari dupa care am hotarat sa mai pun anumite optiuni si anume: am schimbat culoarea in Albastru Lava, motorul de 190 CP, DCC, sunet Canton, Alcantara plus scaun electric sofer, keyless, sunset. Toata afacerea s-a ridicat la 29.369 E cu TVA inclus si reducere dealer.

Acum astept si programul rabla fiindca am acasa respective masina si oricum Superbul va ajunge undeva in Iunie probabil.

 

Sunt curios daca mai sunt posesori de acest motor si pot spune cum se simte, cum trage, cat consuma, eu ramanand cu o doza de indoiala in ceea ce priveste motorul de 150 CP cu toate ca ei dau niste date tehnice destul de optimiste, in schimb nu se simte asa, eu mergand cu vreo doua passaturi, unul de 140 de cai 4x4 , iar altul de 170 cai DSG, ambele tragand mai bine decat Superbul de 150.

In schimb ce pot sa spun este ca se simte foarte ok masina la condus, intr-adevar se simte mai usoara decat RS-ul meu, chiar daca in realitate am vazut una cantarita si avea in jur de 1630kg, deci cu mult peste ce da producatorul.

Salut si bine ai venit pe forum si mai ales, pe zona de Superb :)

 

 

Am mai spus asta, e foarte important inainte de achizitie sa poti face un TD extensiv (adica nu cei 5-10km ai TD-ului standard) pentru a putea intelege bine masina si daca e adaptata nevoilor tale. In general, iti trebuie cam 100km sa te acomodezi pe deplin cu masina, dincolo de entuziasmul "noului". Mai ales in cazul unei schimbari radicale (gen diesel-benzina si invers)

Din ce am observat, dealerii sunt receptivi la astfel de cereri de TD extins, este si in interesul lor, pana la urma.

 

Pot sa-ti spun ca m-am dat cu cel de 190TDI cu DSG. E ok, e un cruiser rapid, dar nu e racheta. Daca vii de pe RS benzina chipat, o sa fii cam desumflat daca iti setezi asteptari mari. Motorul se acordeaza bine cu masina, e rapid, dar confortabil, nu are "fireworks"-ul pe care il da benzina peste 4,000rpm.

 

Te felicit pentru Albastru Lava, e o culoarea foarte frumoasa. De altfel, configuratia "revizuita" e foarte interesanta, Canton, Alcantara, Keyless si sunset sunt alegeri pe care le-as face si eu.

As mai fi bifat si "senzori parcare fata", daca nu ma insel Ambition vine cu senzori spate in standard.

 

Am 2 observatii, totusi:

1- Nivelul de optionale specificat de tine peste Ambition, te duce foarte aproape de standardul de pe Style. Nu ar fi fost mai ieftin sa mergi direct pe Style + Alcantara + Canton ? Mai ales, daca vrei Navi Amundsen, iesi mai bine la Style, alegand pachetul cu Navi Columbus, e foarte avantajos ca pret, iar Columbusul este peste Amundsen

2- E vreun motiv anume (gen rulaj mare) care te duce spre diesel ? Nu ar fi fost mai naturala o alegere 2.0TSI 220cai ? Sa nu regreti mai tarziu... Dieselul va avea vibratii, limitari de plaja de turatie, banda de cuplu relativ ingusta si "sensibilitati" in ceea ce priveste regenerarea filtrului de particule - alegand diesel va trebui sa ti le asumi pe toate :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata am semnat pentru confirmarea modificarilor, iar acum tocmai ce am primit informative de la fabrica prin intermediul dealerului ca masina va avea data de livrare in saptamana 14 din acest an. Am ramas blocat (probabil pe motorizarea de 190 CP nu au comenzi prea multe), oricum am convenit cu consilierul de vanzari ca asteptam si rabla oricum.

 

Felicitări pentru achiziţie si asteptare uşoară! Sper că ai pus şi ceva senzori de parcare dar ai uitat să ne spui.

Are senzori parcare spate in standard la Ambition.

Se poate utiliza tichetul rabla dupa ce noua masina a fost comandata ?

Da, se poate utiliza, pana nu dai avansul oricum nu poti face nimic.

 

Am 2 observatii, totusi:

1- Nivelul de optionale specificat de tine peste Ambition, te duce foarte aproape de standardul de pe Style. Nu ar fi fost mai ieftin sa mergi direct pe Style + Alcantara + Canton ? Mai ales, daca vrei Navi Amundsen, iesi mai bine la Style, alegand pachetul cu Navi Columbus, e foarte avantajos ca pret, iar Columbusul este peste Amundsen

2- E vreun motiv anume (gen rulaj mare) care te duce spre diesel ? Nu ar fi fost mai naturala o alegere 2.0TSI 220cai ? Sa nu regreti mai tarziu... Dieselul va avea vibratii, limitari de plaja de turatie, banda de cuplu relativ ingusta si "sensibilitati" in ceea ce priveste regenerarea filtrului de particule - alegand diesel va trebui sa ti le asumi pe toate :)

Asa este, echiparea se duce spre Style, dar facand configurarea se mai adaugau vreo 3000 in plus si intr-adevar cu Columbus, dar deja ma depasea grav, si asa sunt depasit de buget.

Senzori de parcare fata nu ii vad folositori, nu m-au incantat niciodata, rulaj mare nu fac, dar am vrut diesel pe Superb chiar daca la un calcul nu se castiga nimic, le-au gandit ei sa iesi tot acolo. In schimb la o masina mai mare decat Octavia vad direct ca motorizare un diesel, cum vad la un SUV numai diesel, e o chestie de perceptive, repet, nu de castig, eu probabil voi face sub 20.000 km pe an, dar sunt hotarat sa o tin pana apare modelul nou, deci circa 7 ani si din acest motiv am luat-o ceva mai echipata.

Cred ca nu ma prea pricep sa dau quote pe aici

Modificat de skoderia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skoderia - spor la asteptare! (2 luni mi se pare termenul normal, 6 fiind extraorinar de mult si aiuristic chiar)

In alta ordine de idei am avut surpriza azi la semafor sa ma intalnesc cu un S3 280. Posesorul o fi pe forum? (ca as fi remarcat cu motorul asta)

Asa ca, nu m-am putut abtine si l-am luat la intrebari la un semafor despre consum. Va tineti?

pe Sport 17 in oras

Normal 12-13

Mixt cam 11...

Stiam ca ar fi mult da mai ca e prea mult! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, acum intelegeti de ce la o masina mare merita diesel? Benzinarul e gourmand, mai ales unul cu cai si la care te si dai, la mine RS-ul e ok daca mergi frumos, adica batraneste, iese la consumul din carte, chiar ma uitam azi si am exact consumul din carte, adica 7.8 mediu, dar sa nu va spun ca in talpa pe podea, am avut si consum de 25%, si nu ma refer la instant, deci...

E drept ca si bucuria e bucurie si are pretul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari skoderia! Si eu am ales ambition cu 190 cai si manuala si nu regret. Poti sa vizitezi pagina din aria masina mea ptr mai multe detalii. Ai pus cumva si pachetul de portbagaj electric si perdelute la spate? Fara el, mie imi crestea termenul de livrare cu 5 Sapt.

Sunetul de baza mi se pare foarte ok, canton cred ca e extraordinar... Eu am preferat dotari practice gen carlig, pache de drumuri grele si pachetul cu xenon, jante 17" etc

Ai avut pachetul cu xenon la reducere?

Asteptare usoara!

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei am avut surpriza azi la semafor sa ma intalnesc cu un S3 280. Posesorul o fi pe forum? (ca as fi remarcat cu motorul asta)

Asa ca, nu m-am putut abtine si l-am luat la intrebari la un semafor despre consum. Va tineti?

pe Sport 17 in oras

Normal 12-13

Mixt cam 11...

Stiam ca ar fi mult da mai ca e prea mult! :(

Nu inteleg reactia ta. Ce anume e mult ? O Octavia2 1.6 benzina aspirat tot atat consuma...

 

Sau, iti inchipui ca un 2.0TDI 190 alergat in oras pe sport o sa consume 5% ? Tot in 12-13% se va duce.

 

In plus S3 280 e 4x4, deci aprox 120kg in plus si mai mult fier in miscare, are minim 1.2-1.5L/100 influenta in consum.

Astazi de dimineata am semnat pentru confirmarea modificarilor, iar acum tocmai ce am primit informative de la fabrica prin intermediul dealerului ca masina va avea data de livrare in saptamana 14 din acest an. Am ramas blocat (probabil pe motorizarea de 190 CP nu au comenzi prea multe), oricum am convenit cu consilierul de vanzari ca asteptam si rabla oricum.

 

Asa este, echiparea se duce spre Style, dar facand configurarea se mai adaugau vreo 3000 in plus si intr-adevar cu Columbus, dar deja ma depasea grav, si asa sunt depasit de buget.

Senzori de parcare fata nu ii vad folositori, nu m-au incantat niciodata, rulaj mare nu fac, dar am vrut diesel pe Superb chiar daca la un calcul nu se castiga nimic, le-au gandit ei sa iesi tot acolo. In schimb la o masina mai mare decat Octavia vad direct ca motorizare un diesel, cum vad la un SUV numai diesel, e o chestie de perceptive, repet, nu de castig, eu probabil voi face sub 20.000 km pe an, dar sunt hotarat sa o tin pana apare modelul nou, deci circa 7 ani si din acest motiv am luat-o ceva mai echipata.

 

Felicitari si asteptate usoara. Termenul de livrare e normal si eu am patit la fel: comandat fine de Jan livrare mijloc de Apr. De altfel, Aprilie e o luna excelenta de facut rodajul :)

 

Ref la Style vs. Ambition, nu am vazut in paralel Ambition si Style pe Superb3, dar pe Superb 2, intre Ambition si Style (atunci se numea Elegance) era si o diferenta de forma scaunului, era mai bine profilat in zona umerilor scaunul de Style. Si, materialele aratau mai bine pe Style.

La fel ca tine, am ales un Ambition si l-am dus cu dotari exact cat un Elegance, era o diferenta de vreo 500Eur. Dupa livrare am regretat alegerea facuta, trebuia sa fac un extra-efort financiar...

Iti spun asta doar in ideea in care vrei sa tii masina 7 ani si e cea mai aiurea chestie sa ai regrete ulterioare, pentru ca va trebui sa traiesti cu alegerea facuta (pe foarte multi bani).

Vezi ca Ambition nu are pachetul de lumini ambientale din tavan si mai sunt ceva diferente pe acolo.

La o configuratie foarte dotata pe o anumita linie echipare, este foarte indicata (si financiar) trecerea la urmatorul nivel.

 

Iar ca si rulaj, la sub 20,000km/an, e cam degeaba dieselul. Pierzi placerea benzinei si nu castigi nimic, nici rational, nici emotional, ci doar vei fi la revanzare cu o masina cu rulaj neverosimil...

 

In the end este alegerea ta, tu o platesti, tu de dai cu ea, tu te bucuri de ea. Doar incercam sa fiu "dracusorul emotional", :) in ideea ca e pacat sa regreti dupa. Bafta !

 

PS. Venind de pe RS, care sigur e 225/40/18, o sa ti se para mega barca pe viraje cu 17'' Superbul, vezi ca are un talon foarte mare, e 215/55/17 - daca nu gresesc. Ai putea sa te gandesti la un 18'', este 235/45 si ar fi minima diferenta pret

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sln, sunt de acord cu 75NOR. O medie de 11 la un motor de 280 de cai mi se pare, sincer...mica (chiar surprinzatoare/optimista). Chiar daca are cilindreea de 2000, respectiv 4x4.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acum de curiozitate la baietii cu S3 280 de pe briskoda, sa vad ce consumuri au. Daca transformam mpg-ul lor in sistemul nostru, ei scot cam 9% media la un mers linistit, cu varfuri spre 15% la mers cu "artificii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bani si vrei sa te simti bine- benzina de 220 sau 280 CP. Daca vrei consum- dieselul de 150 CP. Pentru "viata" mai multa- 190 CP. E vesnica dilema: femeie frumoasa pentru care trebuie sa ai portofel sau gospodina care tine cu casa? Eu acum as alege prima varianta, peste 10 ani probabil ca pe a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge "femeie frumoasa care sa tina cu casa" ? :)

 

2.0 TSI de 220 este mai ieftin decat TDI 190 si am asa o senzatie :) ca se discuta mai bine la achizitie pe marginea unui TSI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!