Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

,,,leam montat deja ( fata , spate ) ...la "recomandarea"  unui coleg ce zicea ca pe masina de firma (peugeot 207) are montate comline si cas oke ...eu nu vreau sa ma tina o vesnicie :) vruiam niste pareri ca nu ma pricep deloc la chesti de masini acum invat ...

 

Pai inainte de a le cumpara trebuia sa te documentezi, sa vezi ce spune lumea despre ele, nu sa le cumperi/montezi si dupa sa ceri pareri.

 

P.S. Cu elementele de siguranta nu se joaca, ca e in joc viata ta si ale celorlalti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu e prea tarziu nici pt lb materna

serios ?  vrei s-o arden gramatical ?

P.s    "pt"  "lb"   pe viitor abtine te rog vb de masini aici nu te limba romana

 

Foarte serios

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;

- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;

- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;

- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;

- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);

- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;

- scrierea cu diacritice este optionala;

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manolevw ar trebui sa-ti asumi pentru ca marius1982.11 are dreptate. N-ar trebui sa faci un efort pentru a vorbi corect despre masini, fara suparare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Spuneți-mi vă rog ce oferte ați prins voi/aș găsi la schimburi de discuri și plăcuțe la service-urile din București. Mă interesează doar Brembo sau ATE, deoarece OEM sunt enorm de scumpe, iar în celelalte firme nu am încredere. Până în prezent, ofertele primite pe ATE și Brembo au variat între 1000 RON și 1200 RON(piese + manoperă). Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate stiu eu golf 4/bora sunt echipate atat cu sistem de frane, discuri cat si placute ATE, deci sunt OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe acest topic multi posesori de golf folosesc wd 40 pe la pistonasele de la etriere atentie acest spray poate degrada burdufurile de cauciuc de protectie sau chiar si garniturile mai bine nu folositi asa ceva folositi vaselina speciala pt asta care nu ataca cauciucul si apropo am facut revizie la sistemul de franare am pus discuri fata/spate plus placute noi TRW dupa 2000 km parcursi franele sunt excelente in comparatie cu ce era pe masina recomand TRW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se folosește vaselina siliconica. Oricum wd40 nu este un lubrifiant bun pt zona aia, chiar dacă nu ar ataca garniturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca din cauza discului ovalizat sa se ovalizeze rulmentul sau butucul(sau amandoua)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa se duca si rulmentul pe butuc daca se merge mult cu discul ovalizat...

 

nu merita tinute discurile daca sunt ovalizate, eu mi-am schimbat singur discurile si placutele si pe fata si pe spate..

 

70 lei discul pe spate de TRW, 80 lei placutele pe spate tot TRW

110 lei discul pe fata de TRW si 120 lei placutele pe fata tot TRW

 

pe fata dureaza maxim o ora sa vi le schimbati singuri (cu tot cu curatat si eventual vopsiti iar etrierii cu pensula :D ), scoti culisele, impingi pistonasul, scoti discul, si pui totul inapoi

pe spate e nevoie de o cheie sa invarti pistonasul la locul sau...

 

in tot acest timp nu umblati la lichidul de frana, daca nu curge pe nicaieri nu are rost.. eu chiar am desfacut pe spate sa vad daca curge incolor, si era perfect lichidul, si nu l-am schimbat niciodata de cand am golful, la T5 la fel... lichidul e OE

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema cu roata dreapte fata,in sensul ca imi tot ovalizeaza discul.Ieri am schimbat,pe langa amortizoare si tot ce tine de directie,rulmentul,butucul si discul(rectificat,Zimmerman) iar la prima frana sm observat ca franeaza in scaturi(senzatia de ou care se rostogoleste).Azi merg sa imi pun discul pe carel-am avut pe stanga,poate poate...Daca nu,cred ca pun barosul pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba rectifici discul. El are o mica 'ovalizare' din fabrica pentru a impinge placutele. Parerea mea e sa schimbi discurile cu ate sau trw. Eventual te duci la un service sa iti verifice cu un comparator butucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si am pus discul care era pe stanga si nu mai franeaza in scaturi.Rulmentul si butucul sunt noi,ieri i-am schimbat.Sper sa nu se mai ovalizeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

in tot acest timp nu umblati la lichidul de frana, daca nu curge pe nicaieri nu are rost.. eu chiar am desfacut pe spate sa vad daca curge incolor, si era perfect lichidul, si nu l-am schimbat niciodata de cand am golful, la T5 la fel... lichidul e OE

 totusi, sa ne rezumam la sfaturile date de producator, adica schimabrea la 2 ani, nu cum ne-am riscat fiecare dintre noi.

 

mai mult, trebuie sa fii atent la lichidul de frana din vas, sa nu-ti dea pe afara cand impingi pistonasele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butucul se unge cu vaselina inainte de montarea discului? Am vazut diferite tutoriale in care unii mecanici ungeau butucul, asr majoritatea se rezumau doar la curatare. Cum e mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că puţină vaselină cu cupru la spray ar fi utilă pentru a evita lipirea discului de butuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru culise etrier este buna textar ceratec, sau degradeaza burdufii de cauciuc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este bună, dar mai degrabă ar trebui TRW BRAKE GREASE

La asta chiar zice în specificaţii că este şi pentru glisiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am condus de vreo 2 saptamani masina si mi am dat seama ca la franare ( cu viteza putin mai mare de 60km+ ) masina incepe sa vibreze , si se simte tot mai tare de atunci, am inteles ca se pot ovaliza discurile? In mers nu are nimic masina, indiferent de viteza, doar la franare.. si e ciudat ca nu am discurile nici de 3000-4000 km.. De la ce ar fi putut sa se ovalizeze?

Modificat de daverthebrave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru culise etrier este buna textar ceratec, sau degradeaza burdufii de cauciuc?

aia sau cea recomandata de lupo.

sau orice vaselina siliconica, pt a nu ataca burduful.

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dispun de textar ceratec dar am văzut o fisa tehnica in care se specifica ca are in componenta produse petroliere. Trw brake grease am căutat pe la magazinele de piese auto dar nu o au si nu o pot aduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici vad ca spune si de culise.

eu am cumparat de la TRW, vaselina siliconica.

cand cumperi kit de reparat culise primesti si 1-2 pliculete cu vaselina. am crezut ca nu imi ajung si am cumparat un tub separat. nu trebuia, ce e in pliculet e arhi-suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut parca am luat vaselina asta....

post-14266-0-33778200-1429809980_thumb.j

Nu mai tin minte pentru ce am luat-o dar e buna pentru culise?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie ceva similar cu vaselina Pagid/Textar Ceratec, care nu este specifica pentru culise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e pentru suprafata de contact dintre placuta si etrier?sau intre butuc si disc?sau intre disc si janta...? :)

Am gasit ceva interesant intre timp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!