Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am o nelamurire. Sambata am fost la service si am inlocuit discuri/placute spate ATE, placute fata ATE, lichid de frana. Dupa ce am plecat de la service toate bune si frumoase. In seara asta, am avut ceva treaba prin oras si cand am venit acasa am dat sa parchez. Am auzit un zgomot ciudat de la puntea fata in momentul in care am virat stanga dreapta (la manevrele obisnuite de parcare inainte/inapoi). Cat am mers cu masina nu am auzit nici un fel de zgomot, nici la viteza, nici in viraje, etc.. Inainte de a schimba placutele si discurile nu se auzea absolut nimic cand parcam masina. Are vreo legatura cu interventia din weekend?

 

PS: Am dat un mesaj la service astept un raspuns si de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu.... oricum, scoate roata si inspecteaza vizual, sa fie totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare, inainte de inlocuirea discurilor si placutelor (care sunt pe alt diametru fata de cele vechi- deci implicit etrierii lucreaza diferit) nu se verifica cursa    etrierilor?

 

Daca cu vechile placute/discuri uzate etrierii erau mai iesiti inafara, dupa ce pui discuri si placute noi, ei teoretic lucreaza bagati mai interior, si daca cursa lor este obturata de ceva depuneri, sau ca nu stiu/pot sa lucreze in regimul respectiv atunci apar probleme de uzura neuniforma/discuri ovalizate/vibratii in volan si franari mai pronuntate pe o parte.

 

 

Sa tinem totusi cont ca majoritatea avem masini de 7-10-15 ani vechime. 

 

 

|Ce propuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul discurilor este acelasi, poate doar grosimea lor sa difere de la nou la uzat , maxim 3 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce producator se afla in spatele discurilor originale fata de 280 care se potrivesc pe Golf 4, Octavia Tour etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu originale pe masina an de fabricatie 2000 , golf 4  ,     am trw  ,  acum o sa merg la reprezentanta sa  comand  schimbul , sant curios daca o sa fie tot trw?


am fost deja si m-am informat de preturi,   discuri fata spate +placute fata spate    originale oem  430 euro , saptamana aceasta o sa  fac comanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu chiar o sa dai aproape 2000 lei pe frane trw din reprezentanta cand poti sa dai 600 lei pe trw de la orice magazin de piese auto?

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desigur , asta ar insemna sa dau dublu   pe original , decat sa iau de exemplu  la jumatate  pe ate aftermarket  care pot fi chiar facaturi 


tinand cont ca sant plecat din tara i-mi convine  sa iau pe original 


daca iau aftermarket poate am norocul  sa  iau ceva facaturi ' :RO flag:  :RO flag:  :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu banii astia pui 3 seturi de TRW-uri AM. tot din aceeasi fabrica provin. Nimeni nu iti garanteaza 100% ca sunt mai bune cel putin practic. Multi au schimbat discuri in garantie.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina costa 2500-3000 euro

tu dai pe placute+discuri+manopera peste 500 euro

sunt destul de sigur ca de banii aia ai putea sa faci mai multe, lichid de frana, ulei servo, ulei cutie le-ai schimbat ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cu discurile vechi  pe original oem am aproape 220 000 km ,   foarte multi pe oras ,   


spui tu 3 seturi de twr  uri 


eu am facut un calcul si se pare ca sant 2 seturi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu inseamna ca te vor tine la fel, tot piese de schimb sunt, alta calitate, dar mereu sub cele cu care au iesit masina din fabrica. Asta este valabil la toate consumabilele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma costa set placute  fata spate  + discuri fata spate  ate in jur de 210 euro  luate din romania


pe original 430 euro 


am spus in romania sant multe facaturi  aftermarket , si nu numai   in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRW-urile sunt mai ieftine decat ATE dupa cate stiu.Pai si care este discutia, mai cumperi de la reprezentanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca discurile  +placute pe original   au calitate superioara decat cele aftermarket , asta e o parere personala 


eu am spus ca am twr pe masina nu stiu ce o sa-mi dea cand fac comanda  ?  


 o sa revin cu detali cand o sa le  cumpar 


cumpar din reprezentanta dintr-un singur motiv ,  multe facaturi pe piata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine te-a speriat cu piesele dar orice service serios aduce piese AM bune, de producator chiar si la reprezentanta, te intreaba daca vrei pe original sau AM de la acelasi producator numai ca cele originale au stanta cu VW- Audi in rest sunt la fel, cum sunt si bujiile Beru, una pe care scrie VW  este 120 ron iar tot Beru piesa de scimb este 60 ron si este identica, face aceeasi treaba. Iti spun asta ca pe minee m-au lasat bujiile originale pana in 35K si am pus AM care deja au 30K si functioneaza toate corect. Acum este alegerea ta.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.g nu e chiar la fel cu discurile și plăcuțele oe vs am. Dacă și la frane te zgarcesti. Eu știu multe cazuri concrete care au stat mai mult prin service-uri decât au mers cu mașina după ce au pus discuri am. Și în final au scos mai multi bani din buzunar decât dacă luau oe. Tine și de noroc, știu și câteva persoane cu discuri am care nu au probleme, dar riscul de probleme e mare. În schimb nu am auzit de discuri OE cu probleme după putini km. La plăcuțe nu e chiar asa diferența, dacă nu iei plăcuțe prea dure care sa strice discul prematur, sunt ok și cele am.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre discurile si placutele Starline stie cineva ceva? Firma respectiva asigura multe piese AM in Cehia(o piata de 90%), sunt ieftine pe piata noastra, din barfe aud ca ar asigura ceva piese si pentru uzinele Skoda.

Din specificatii ar avea continut ridicat de carbon si strat protector. Sunt la jumatate de pret fata de ATE.

Ma bate un gand, dar inca nu am auzit nici un fel de rewiev pe aici. Sunt cateva rewiev-uri pe net , pozitive, dar foarte putine.

As opta pentru varianta asta intrucat din ce vad pe aici, cu ovalizarea e la ghici. Macar sa se ovalizeze ceva ieftin decat ceva scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai timp de pierdut in caz ca nu sunt bune și nu ai bani de OE încearcă-le, măcar dai putini bani și vezi cum se comporta. Dacă îți permiți OE nu cred ca are rost sa te complici, timpul e mai prețios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba numai de bani, dar vad ca si cele scumpe sunt dubioase. Si am si niste cunoscuti cu OE in aceeasi situatie. De asta intreb. In plus le montez in regie proprie, de garantie deci nu poate fi vorba. Optez sa le montez in afara service-ului intrucat garantia e dubioasa, ce faci, le pui pe alea vechi pe masina si astepti concluzia lor?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ia ATE si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu am pus kit ATE pe fata si-s ok. Le-am pus de ceva km, vreo 40mii poate.

Prin 2008 pe spate am pus OE disc si placute(100eu tot), comandate pe le ahw-shop, stanta VW-audi etc, etc... s-au crapat lafel ca si cele care le-am dat jos si nu am abuzat de ele. Au microfisuri de alea de arata de parca ar fi niste tigai de la tara nu discuri originale!!!

 

Daca nu ai ovalizat butucul si cureti bine zona de contact si culisele etrierelor nu ai cum sa le ovalizezi decat cu tratament termic sau din cauza altor probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat discurile    si placutele  pe fata    din reprezentanta vw     ,  discurile sant trw   originale vw  si placutele pagid  originale vw   ,  pe spate surpriza   discurile ereau fara   marca vw  nu aveau nici un cod pe ele  ,  pe ambalajul lor scria  made in bosnia , eu cred ca discurile originale tre sa aiva   marca vw pe ele ?   pastilele ereau   textar   originale vw  datorita discurilor  am refuzat  intreg pachetul spate ,  ce spuneti  discurile spate tre sa fie   marcate vw    si sa aiva codul pe ele  ? poate sa dea cineva o confirmare , multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti  ceva de discurile  care au tratament anticoroziv  sa nu rugineasca  , cand se monteaza  tre date cu smingher  partile pe unde calca placutele sau se lasa asa   ? mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!