Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Sunt scumpicele pe Pagid,in jur de 250 lei,este sistemul mare de franare de pe Passat.Completeaza-ti profilul ...oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acest sistem de franare il am si eu pe A3 (tot cu ASZ), intr-adevar placutele costa dublu fata de cele "standard", dar franeaza mai bine si tin mai mult (sunt mai mari), eu spun ca merita... si nu le schimbi toata ziua. Eu am mers pe discuri ATE si placute TRW pe fata si ATE/ATE pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mi se par cam scumpe. Ma gandeam ca le pot gasi la un pret mai bun aici pe site. Calitativ vorbind unde claseaza (varf de gama, mijloc,etc.)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de placute uzuale, non-tuning, se spune ca cele mai bune ar fi ATE, apoi TRW. Asta e din ce am auzit si ce am citit, desigur este posibil sa ma insel.



ATE pe fata costa peste 300 lei, daca bine tin minte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei ceva mai ieftin,trebuie schimbat producatorul,pagid sunt bune.Comline 100 lei,Brembo 190 lei,Lpr 110 lei,Bosch 170 lei,placutele originale bat in 400 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles de la colegi ca au mai cumparat piese originale si la pret ok de la Volksman?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator aseara vorbeam cu cineva care spunea ca a transportat elemente frana (n-am intrebat despre ce este vorba placute, discuri, etrieri etc) Brembo din Italia (cica acolo este fabrica) in Cehia la o uzina VW unde se fabrica Touareg, Q7, Cayenne si Up.

 

GABIVVX ce stii despre placutele Comline ? am vazut ca au si filtre, cineva le lauda grozav, spunea ca pretul mic se datoreaza marcii care nu este cunoscuta la noi, dar produsele sunt de o calitate foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brembo am senzatia ca au fabrica si in Polonia .Pe anumite modele Vag(mai smecherite)sistemul de franare este conceput si produs de Brembo dar nu au voie sa expuna pe etrieri sau la vedere insemnele Brembo.

Comline este o firma din UK dar la ce preturi au produsele lor,mai mult ca sigur sunt produse in China.Sunt foarte ...foarte ieftine.Am dat multe seturi placute/disc si nu am avut probleme cu ele(am dat doar pt ca lumea mai cauta si ieftineala maxima din cauza banilor)...dar nici nu pot spune ca sunt bune si comparabile cu marcile celebre.

Spre exemplu:un set de discuri de frana de master 2008 pe pe ate sunt 600 lei si pe comline 300 lei..deci la jumatate de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica fabrica Brembo este in Italia langa Milano, au si pista (circuit, nu stiu exact) pentru experimente. Probabil au fabrica si in Polonia, tipul pe asta o stia pentru ca de acolo a incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dabrowa Gornicza, Polonia

La Muela Zaragoza,Spania.

In China.

De Polonia stiu 100% pt ca am vazut cateva colante in limba poloneza pe cateva produse brembo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru seria caroseriei WVWZZZ1JZ6W012808.AXR,ma poate ajuta cineva cu un cod pentru placute de frana fata si spate(placute TRW)?Pe unele site-uri am cautat  set de placute dar au mai multe dimensiuni(inaltime.grosime.latime)si nu stiu care sa fie bune.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat placutele frana fata, inainte aveam Ferodo acum am pus TRW, cred ca ferodoul de pe ele este mai tare, la frane mai puternice scartie celalalte nu, probabil sunt mai moi.

 

Pe cutie scria Made in UE, deci dumnezeu stie pe unde sunt facute.

 

Pret 110-120ron (placute cu senzor), am avut avut mai multe oferte, ATE erau 160.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

            Eu am mai schimbat placutele si pe fata si pe spate .de fiecare data am pus la loc ce am dat jos.respectiv TRW pe fata si ATE pe spate, dupa cum am luat masina acum 4 ani de la nemti.Atata timp cat nu am avut probleme de nici un fel cu franele merg in continuare asa.Nu pot sa va spun de discuri ca sunt originale.Un set de placute ma tine in jur de 40000km,cu mentiunea ca zona este de deal si franele sunt foarte solicitate.Chiar si acum am in jur de 38000, cand placutele pe fata au ajuns la senzor.Ce pot sa va recomand eu este ca niciodata nu o sa gresiti daca in momentul cand schimbati la masina un set de placute sau orice altceva,o sa puneti acelesi lucru in loc.Asta intradevar si in functie de buget.

            Esti un domn GABI,am facut comanda de placute TRW135 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu scartait pe vremea asta aveti ?

Doar la primii 200 m ?

Am schimbat cu ATE si cam freaca acum la plecare de pe loc dimineata......

Tamburii spate se aud mai puternic in primul km de pe loc....semn de uzura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate se aud zgomote gen huruit la primele 3-4 franari.(vorbesc de g4).Din cauza umezelii prinde putina rugina pe extremitatea discului spate...apoi dupa cateba franari totul revine la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ramana placutele pe tambur daca sta mult cu frana de mana trasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai tambur nu ai placute ,ai saboti si nu au cum sa se lipeasca de tambur cu frana trasa numai daca pui intre ele lipici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmeaza sa schimb si eu placutele saptamina viitoare, si ma intrebam, ar fi nevoie sa cumpar ceva vaselina rezistenta la temperatura sa ung culisele etrierelor, si am mai vazut ceva adeziv sa prinda placuta de etrier, e necesar? ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina poti pune un pic pe bolturi de adeziv nu ai nevoie ca tin clemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai tambur nu ai placute ,ai saboti si nu au cum sa se lipeasca de tambur cu frana trasa numai daca pui intre ele lipici :D

 

Se lipesc de zici ca nu e adevarat mai ales daca a intrat putina apa/umezeala si afara-s minus multe grade.

Mai e si problema eterna a cablului care se intepeneste.

La VAG am vazut ca-s mai de calitate cablurile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa scartaie placutele in primii 1000 de km. Dup-aia n-am mai avut nici o problema, merg foarte foarte bine, franeaza calumea si nu se aude nici un zgomot suspect. E vorba de discuri si placute ATE atat fata cat si spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce diametru exterior trebui sa aiba discurile de frana pentru un golf 4,motor 1.4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!