Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Eu pot sa va anunt ca la vreo 1000 si ceva de km de la schimbare pe spate discuri si placute ATE in sfarsit calca placutele pe tot latime discului! Din ce m-am uitat ramane doar cam 1 cm maxim spre butuc unde nu este urma de placuta dar cred ca e normal.

Finally!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea Dragos,ce marca de placute de frana erau alea mancate de molii?

Simer

n-am vazut chestii de genul ala cind erau noi, probabil ca au fost la interior

oricum, nici colegul care a prestat lucrarea nu a mai vazut asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja daca mi-ai pomenit de Simer...e clar. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e vorba de Simer, e posibil sa se fi desprins bucati de ferodou, nu cred ca baga ei metale in placute. E scump metalu'!:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rideti voi de Simer, dar frinele erau frine taica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vezi tu ca astea or sa fie si mai bune dupa ce le termini rodajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred, ca si astea sint naspete, doar sint Febi .... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca ne punem cate-un eleron d-ala ca la Veyron ca sa ne ajute la franare. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io mi-as pune un Veyron la un eleron de Golf :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Curand trebuie sa schimb placutele si discurile de frana pe un golf4 1.9 tdi 115 4Motion din 2000 .

Ce marca de placute/discuri ar trebuii sa am in vizor pentru cumparare?

Masina e 4motion, sistemul de franare e exact acelasi cu cel de pe standard? Ori am nevoie de discuri si placute speciale pentru versiunea 4 motion ?

Stiti de unde le-as putea procura la un pret cat mai bun ? (site,magazin,user pe forum,etc) Stiu site-ul http://ingaraj.ro Am auzit ca sunt foarte seriosi, aveti experiente cu ei ?

Astept sfaturile voastre, Va multumesc mult !

Modificat de geoflp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La placute si discuri, poti merge pe ATE, Trw....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

ATE ar fi smechere, TRW ieftine si bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbogdanmircea: incearca si pe onauto

Mi-am schimbat placutele si discurile acum un an. Am pus si pe fata si pe spate ATE Power disc si placute tot ATE. Primavara asta am vazut ca imi incepe sa tremure volanul si sa tremure si pedala la franare. Am zis ca s-au ovalizat discurile. Dar masina cateodata tremura, cateodata nu. Indiferent de viteza. Logic daca discurile erau ovalizate trebuia sa tremure tot timpul. Si am mai sesizat ca atunci cand masina nu tremura la franare parca se opreste in "suturi" foarte fine. Aveti ideea de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa patesc si eu ..doar ca tremuratul fara frana e doar intre 30-50km/h ...iar cu frana cam de la orice viteza se simte in pedala, insa foarte usor. Mai simt o senzatie de roata ovala la viteze foarte mici..insa ma gandesc ca daca era ovala ar fi tremurat mai tare la viteza si s-ar fi redus cu anvelopele desumflate (nicio diferenta cu 1.5 atm). Am schimbat anvelope fata cu spate, capete de bara+bucse brat, tampon motor stanga, facut unghiuri, echilibrat..si nicio schimbare. As continua cu discurile si apoi amortizoare..dar sunt destul de scumpe si as vrea sa rezolve ceva..

Sent from my MB525 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Era un user care spunea ca avea bataie in fuzeta si de asta ii tremura volanul.

Daca nu s-a rezolvat ar trebui masurata bataia la discuri si la fuzeta, sunt singurele chestii care pot duce la tremurat la franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis aici cum se comporta

http://vwforum.ro/topic/16757-discuri-frana-si-placute-inlocuire/page__st__1400#entry1862391

si un post mai jos care a fost constatarea. Numai ca la mine s-a intamplat in urma unei interventii la roata respectiva (schimbat rulmentul)

Pentru ce spuneti voi mai pot fi si alte cauze: placute uzate aiurea din cauza nefunctionarii glisierelor (a patit un amic la un opel care avea sistem de franare pe spate identic cu golf 4 -placuta din exterior mai avea vreo 5 mm dar cea din interior nu mai avea ferodo deloc), jante strambe (daca stiti ca ati luat gropi si aveti talonul mai mic sa va asteptati si la asta), neechilibrare corespunzatoare, galme pe cauciuc si poate ca mai sunt si altele.

Pentru inceput ar fi bine sa dati fiecare roata jos si sa examinati suprafata discului si grosimea placutelor, apoi invartiti discul cu mana, daca este ovalizat se simte la mana ca se invarte cand mai usor cand mai greu. Cu ocazia asta examinati si jantele daca au vreo strambatura prin interior, de obicei se vede la buza. Dupa aia puneti roata la loc si invatiti-o pentru a observa eventualele deformari.

Normal verificarile astea se fac cu ceas comparator, dar de multe ori se vede si ochiometric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis aici cum se comporta

http://vwforum.promo...00#entry1862391

si un post mai jos care a fost constatarea. Numai ca la mine s-a intamplat in urma unei interventii la roata respectiva (schimbat rulmentul)

Pentru ce spuneti voi mai pot fi si alte cauze: placute uzate aiurea din cauza nefunctionarii glisierelor (a patit un amic la un opel care avea sistem de franare pe spate identic cu golf 4 -placuta din exterior mai avea vreo 5 mm dar cea din interior nu mai avea ferodo deloc), jante strambe (daca stiti ca ati luat gropi si aveti talonul mai mic sa va asteptati si la asta), neechilibrare corespunzatoare, galme pe cauciuc si poate ca mai sunt si altele.

Pentru inceput ar fi bine sa dati fiecare roata jos si sa examinati suprafata discului si grosimea placutelor, apoi invartiti discul cu mana, daca este ovalizat se simte la mana ca se invarte cand mai usor cand mai greu. Cu ocazia asta examinati si jantele daca au vreo strambatura prin interior, de obicei se vede la buza. Dupa aia puneti roata la loc si invatiti-o pentru a observa eventualele deformari.

Normal verificarile astea se fac cu ceas comparator, dar de multe ori se vede si ochiometric.

ai zis asa:"daca este ovalizat se simte la mana ca se invarte cand mai usor cand mai greu" dar daca si la mine face asa dar se simte usor asta inseamna ca e ovalizat?

Mentionez ca nu am batai in volan sau alte chesti care sa tina de fuzeta sau discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa-mi dau seama, poate ca nu, dar mai era ceva la mine: se vedea si cu ochiul liber cum se modifica spatiul intre placuta si disc.

Oricum mecanicul meu mi-a zis ca din fabricatie sunt foarte usor ovalizate ca sa indeparteze placutele in timpul mersului.

Dar daca nu ai vibratii in volan sau in pedala atunci probabil ca asta trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
razvan_andrei82

Salut! Dupa ce am schimbat discurile de frana fata si placutele de frana fata (a doua oara), am aceleasi simptome. Adica tremura volanul si se simte usor in pedala la franari la peste 120 km/h. Mentionez ca discurile si placutele sunt ATE si au fost schimbate in urma cu 7000 km, masina avsnd in total 73.000 km. Am echilibrat rotile, am facut un test pe stand care a iesit ok si acum caut pe cineva cu un ceas comparator ca sa verific daca e de la discuri.

Discurile sunt in garantie, dar trebuie demonate si trimise la producator pentru a vedea daca este o problema de fabricatie sau de utilizare. Merg mai sportiv, dar nu cred ca asta este problema. Nu stiu ce sa mai verific pentru a elimina toate posibilitatile problemei.

Daca stiti pe cineva in IASI cu CEAS COMPARATOR as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost curatata suprafata de asezare a discurilor pe butuc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Da, a fost curatata. Am stat langa mecanici cand au fost montate discurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Azi am fost la alt service si am urcat masina pe stand sa verifice discurile si articulatia rotilor fata....Concluzia a fost ca totul pare in regula, adica discurile de frana se rotesc usor, rulmentii sunt ok, bielete ok...

Inca nu am gasit un service in Iasi care sa masoare exact gradul de deformare al discurilor de frana cu ceas comparator sau alte instrumente...

Daca stiti pe cineva as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: Am avut discurile ovalizate, se simtea din ce in ce mai nasol cand se incalzeau discurile dupa cateva franari. Am fost la un prieten, le-am dat jos si le-a pus pe strung. aveau o abatere maricica, cel putin unu din ele. A luat in acelasi plan si partea care vine asezata pe butuc, deci probleme de planeitate nu are. Nu am facut decat discurile fata, m-am gandit ca cele de spate nu au cum sa dea bataie asa mare, insa la niste franari la viteze mari se mai simte o dardaiala. Sa fie din cauza discurilor spate? Sa ma duc sa le rectific si pe alea?

Mentionez ca discurile fata mai au 20mm, dupa strunjire...stiu ca sunt aproape de cota de schimbare, insa as vrea sa le tin pana termin setul acesta de placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu discurile de spate.La franare fata iti da vibratii ,spatele nicidecum.De regula alea de spate le strunjesti cand au umeri din cauza uzurii si sunt inestetice.Pt linistea ta le poti lua la strung sa stai linistit ..dar iti garantez ca problema nu este de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la cineva ca ii dardaia volanul din cauza discurilor/placutelor spate. In exterior avea ceva carne pe placuta, dar pe interior frana cu fierul ca ferodo nu mai avea deloc (numai la o roata era situatia asta). Plus ca discul avea uzura neuniforma pe ambele parti. Dupa schimbare discuri/placute spate s-a remediat problema. Oricum trebuie examinate si vazut care este situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!