Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Si la mine inainte sa schimb discurile pe spate, se simtea o bataie destul de serioasa la franare pe spate. NU DARDAIA volanul, dar simteai cum vibreaza ceva pe spate la o franare serioasa...

Placutele mai prindeau pe disc doar pe jumatate din latimea lor si erau uzate aproape de limita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu una din placute de interior (pe spate)fier pe fier.Sa blocat o culisa de etrier si doar placuta interioara sa uzat si chiar a ajuns la 50%din fierul placutei.Tocmai veneam de la munte,am sesizat problema dar ce sa remediez noaptea pe coclauri,cu toate ca eram circumspect pt ca placutele aveau maxim 30.000km (Trw).Sa ciugulit si invinetit discul,dar nu am avut probleme cu el,doar am schimbat placutele si setul de culise la toate 4 roti si nu am sesizat lucruri anormale la franari pe puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabi, zici ca n-are rost sa mai pierd vremea cu cele de pe spate...oricum, acum se simte doar la franari violente, gen 150->0, incalzite in prealabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,indiferent cine iti rectifica discurile pe fata,nu o sa le mai scoata cum sunt 100%din fabrica,deci o sa existe mici tolerante.Trebuie sa fie un mare meserias sa scoata discurile stas.Am vazut multe discuri rectificate la masini de la Phaeton pana la Matiz,la multi le-a reusit...la multi nu le-a reusit operatiunea.Am vazut un Astra G cu 70.000km la bord in care proprietarul a vazut discurile putin uzate de la placute cu mici canale pe ele si a crezut el de cuviinta sa le rectifice ca sa fie ca noi.Le-a facut de balamuc si tremura volanul si la franari la mica viteza.Peste 3 zile dupa operatie si dupa montarea placutelor noi si-a comandat discuri si injura de mama focului pe colegul lui de job..strungarul care executase strunjirea discurilor. :lol: .

Totul depinde de cat de bun meserias este strungarul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este f bun, insa are un strung vechi...nu f performant. Cu toate astea a facut destul de multe discuri, inaintea mea a facut la un mercedes C220. Plus ca manopera a fost 0 lei, pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu te costa nimik,le poti rectifica si pe cele de pe spate.E bine daca este meserias bun... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de la o buna perioada de timp am inceput sa optez pentru discuri si placute after market... prefer piesele sport, de vreo 60 000 km folosesc doar placute EBC green stuff impreuna cu discuri ventilate si sunt ft multumit de performantele lor :) recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi s-a aprins martorul de bord pentru placte, insa la o prima vedere cele de pe exterior fata par sa mai aibe carne. O fi o problema la cele de pe interior? se pot vedea? sau cu senzorul?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic totusi ca poate ai jantele deformate/ovalizate. Dupa rectificare trebuie sa parcurgi km buni pentru a se forma din nou placutele pe disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi s-a aprins martorul de bord pentru placte, insa la o prima vedere cele de pe exterior fata par sa mai aibe carne. O fi o problema la cele de pe interior? se pot vedea? sau cu senzorul?

Merci

Asa am patit eu. Mi s-a aprins martorul de placute, iar cele din exterior inca mai mergeau. Cele din interior insa erau praf, asa ca le-am schimbat. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat cu tremuratul pe frana. Era un cap de bara pe stanga. L-am schimbat si acum totul merge bine. Si am si echilibrat rotile. Mecanicul a zis ca este de la capatul de bara tremuratul. Dar nu stiu cum sa rezolv partea cu franatul in suturi. Si am mai observat ca dupa un drum mai lung daca pun mana pe jante cea dupa spate stanga e mai calda decat celelalte. Sa fie asta problema? O fi de la discuri si placute sau de la un rulment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la franatul in suturi..doar ca la mine se simte si in frana de motor..si la viteza mica mica daca am geamul deschis aud un zgomot de roata ovala (am rotit rezerva pe fiecare roata in parte si tot se auzea..). Rulmentii nu au joc sau zgomote ciudate pe elevator. Poate frana in suturi de la amortizoare? Eu am si un mers in suturi fix la 40km/h ..in orice treapta..pe care il asociez cu acest franat in suturi

Modificat de adyo13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am la bord 180.000 km. Nu stiu sa se fi schimbat pana acum discurile originale pe fata. Eu de cand o am, de 90.000 km nu le-am schimbat si nici proprietarul initial nu cred ca a facut-o.

Doar placutele au fost schimbate de 2 ori de catre mine (in ultimii 90.000 km = 6 ani) si acum au carne jumatate pe ele (aceasta a ii-a pereche).

Am constatat cu stupoare cu discurile pe fata au 18.5 mm... masurate cu sublerul. Ca urmare decizia va fi de schimbare urgenta a acestora impreuna cu placute noi.

M-am orientat catre:

- brembo (245 setul si 157 placutele = total 402)

- ate (370 setul si 159 placutele = total 529)

- trw (330 setul si 117 placutele = total 447)

- pagid (265 setul si 151 placutele = total 416)

Din ce am mai citit prin topic-uri consider ca cele mai bune ar fi ATE.

1. Dar daca nu o sa-mi permit ATE (intrucat trebuie sa ma gandesc si la un posibil necesar kit pt etriere, la furtunase de frana, la sprayuri de frana, degripare, si altul de gresare), oare PAGID ar fi mai bun ca TRW sau BREMBO? Daca cobor stacheta de la ATE, ce recomandati din celelate?

2. Mentionez ca schimbatul se va face la mecanic dar nu stiu daca el va asigura sprayurile si vaselina necesara :-). In mod normal se asigura?

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe fata disc+placute TRW si nu am sesizat diferente fata de ce am avut inainte placute ATE disc Zimmerman, doar ca se innegresc mai tare si mai repede jantele.

In mod normal spray, vaselina si ce mai foloseste pe acolo mecanicul intra la manopera, sunt niste consumabile pe care le foloseste el sa faca treaba, ar fi culmea sa-ti ceara sa iei un spray de vaselina pt cateva fasuri care le da el pe acolo.

Oricum sa insisti sa iti curete bine pe acolo si sa-ti greseze glisierele si tot ce mai trebuie pt ca altfel o sa tot ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus acuma vreo 3 luni placute si discuri pe fata ATE.

De franat franeaza bine dar iese din placute un praf negru care se depune peste tot pe jante.

Pesemne asa or fi toate placutele noi, mai ecologice si iese praful ala din ele.

Daca merita sau nu nu as putea spune, posibil sa tina mai mult ATE cine stie, dar nu cred ca o sa mai reziste masina pana la urmatorul schimb de discuri pe fata.

Si TRW sunt bune, atata timp cat nu pui nu stiu ce firma fantoma nu cred ca ar fi vreo problema.

Ceke ATE sunt date cu o vopsea gri ca sa nu rugineasca, la mine mecanicul a sters acea vopsea cu o carpa si diluant.

La TRW vin unse cu un fel de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.tocmai.ro/directie-sisteme-esapament-acumulator-1533733.html

ce parere aveti de aceste discuri , referitor la calitate pret ?

Nu vreau sa fac reclama ci doar sa ne sfatuim , a mai folosit cineva acest model , daca da ce placute de frana sa folosesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luni le montez eu pe fata, vedem pe urma cum se comporta, placute eu folosesc de aproape 2 ani ferodo premier si nu sunt probleme, nu scartaie, praf ce ii drept mai lasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pe a mea oem, acu trebuie schimbate, am fost cu masini care au ate/ferodo si alte modele dar parca cele oem te pun in cap mai repede, celelalte parca "aluneca" nu bruscheaza, am vorbit cu un tip ce frecventeaza deutchland' si a zis ca 60 de euro oem pe fata

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la pret cum sunt , e promotie sau doar vorbe 125 lei buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc ma intrebi pe ine au costat apx 200 lei cu reducere/ bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere si tu un pret de la volksmann ptr niste discuri ATE sau TRW, eu pe discuri si placute ATE cred ca am dat in jur de 450 pe set de discuri si placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia e sa si tina , nu 10k si iarasi schimbate ca se ovalizeaza, eu am incercat 2 seturi de trw si nu mai recomand nimanui, nu a trecut nici un set de4k de km, rodajul si montajul a fost facut exemplar

Singurele discuri care au fost ok pe masinile detinute si nu sau ovalizat, inca masinile merg cu ele sun ate power disc, acum am optat sa iau brembo voi vedea pe urma dc voi regreta sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acum s-au sucit oamenii, Cand au vazut ca sunt interesat de discuri mi-au spus ca de fapt nu brembo max sunt la 125 sunt brembo normale, atuci am intrebat ;;bine si care este promotia ;;;;, dupa care au inchis telefonul RRRRRRomanii !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!