Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

S-ar putea sa ai formata o bavura pe marginea discului si la viteze mici, mai ales cand pleci de pe loc si ai actionat frana inainte, se atinge placuta de marginea aia si scartaie pana se departeaza suficient de disc. Daca e asta atunci se poate lua cu flexul cu grija bavura aia sau mai simplu, faci o mica tesitura la placuta sa nu mai atinga acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si ce zici tu, dar se manifesta si la viteze mari inafara localitatii (100km/h)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pivotii de g4 sunt prinsi cu suruburi,nu capsati.Nu costa mult si nu e greu de schimbat un pivot.

Daca ai aprins martorul de placute mai poti circula 500-1000 de km maxim,dar pt siguranta ta schimba placutele pt ca e posibil sa fie tocite neuniform .

Sunt ok trw si daca vrei sa schimbi si discurile iti poti lua tot trw sa fie pachetul complet de trw.

Salut

Gabi

Multumesc pentru sfaturi, le voi urma ( am deja 470 km out of range - inca nu scirtie si nu sint semne de slabire frine, dar mai merg maxim 600 km asa -> 2-3 saptamini), e posibil sa cumpar si placute si discuri noi 9 sa vad cu bugetul cum voi sta) - asta ca sa fiu sigur de inca 40k pentru placutele noi si apoi sa mai schimb iarasi discurile peste alti 120.000km :D, are ceva daca nu le schimb tura aceasta, totusi, parca mai bine schimb placutele acum si pivotii si mai am un suport stop stinga de schimbat - s-a uzat de la ceva ploi si imi arde becurile de semnalizare pe spate...si asa vad ca am de investit : 220 ron in placute set fata +spate + pivoti stg +dr = 170 ron + suport spate becuri stop/semnalizare- hella - 120 ron - totla distractie ~510 RON plus manopera la placute + pivoti ~120 ron - caci la suport far ma bag eu ...vine cam 630 RON - daca as pune si discurile...parca sar de tot din schema de data asta :(...oare va trebui sa inlocuiesc si lichidul de frina sau doar sa-l completez ( parca ar fi bine sa-l inlocuies, asa-i ?)

Multumesc mult

Flavius

Modificat de reflavius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cica la 2 ani se schimba lichidul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavius,

daca vei schimba si discurile e bine sa te uiti si la garniturile pistonaselor si sa le schimbi si pe acestea preventiv.

Un kit pt etriere ce vine cu absolut tot ce e necesar e in jur de 60 ron.

Eu cand am schimbat discurile, respectiv respectivele garnituri, a trebuit sa completez ceva lichid de frana pt ca se pierde.

Plus ca va trebui sa faci si o aerisire a sistemului de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa cum am scris in posturile de mai sus am probleme cu discurile si placutele pe spate.Placuta nu calca pe toata circumferinta discului.

Saptamana trecuta la ambele rotii am dat jos etrieru,am curatat culisele,am curatat discul,am curat placutele,am gresat culisele,am facut cum trebuia toata lucrarea ca astazi cand m-am uitat la roata sa vad ca din nou nu calca pe tot discul.

Chiar ieri am spalat masina si azi era ruginit discul si normal trebuia sa nu mai fie dupa cateva franarii,dar culmea este ca am facut chiar 60 km azi si arata tot asa.

Sincer sa va zic nu ma agitam atata pentru niste discuri si placute dar faza e ca si tine frana slab.Pe fata le-am schimbat si merg superb,arata impecabil

Am pus o poza mai jos sa vedetii cum arata dupa 60 km de mers cu masina.

Singurul lucru care nu l-am facut la masina a fost o aerisire pe spate,in rest absolut tot i-am facut pe spate sub indrumarea unui mecanic ca eu am zis ca poate am uitat sa mai montez discuri

post-46557-0-91803400-1342183303_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Poate trebuie sa se mai rodeze, si mie mi-e si frica sa ma uit cum calca placutele, am peste 1500 de km de cand le-am schimbat.

O sa ma uit si eu astazi sa ma minunez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

razvan, prezoanele alea 2 de ghidaj sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sunt ok si le-am si gresat

acum nu stiu la ce te referi cand zici daca sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul asta de frane pe spate (parca Lucas ii zice) este pe multe masini, si Opel si Ford si cred ca este belea mare cu el. Ma uitam azi intr-o parcare si nu am vazut una ca lumea. La toate cu sistemul asta discurile aratau jalnic. Pot spune ca la alea unde calcau placutele pe jumatate din suprafata aratau bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce tip de vaselina ati gresat prezoanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grafitata de planetara,respinge foarte bine apa si rezista la caldura.La setul de reparatie culise TRW se da o vasilina incolora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul asta de frane pe spate (parca Lucas ii zice) este pe multe masini, si Opel si Ford si cred ca este belea mare cu el. Ma uitam azi intr-o parcare si nu am vazut una ca lumea. La toate cu sistemul asta discurile aratau jalnic. Pot spune ca la alea unde calcau placutele pe jumatate din suprafata aratau bine.

sistemul asta o fi el pe multe masini dar am vazut si masini care arata discurile pe spate bine.

deci problema e de undeva da de unde?

Ma repet:de ce placuta nu calca pe toata circumferinta discului?de unde este problema?

am cu ele aproape 10.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ma refeream la faptul daca nu sunt strambe, uzate neuniform, sau orice ce nu pare sa fie normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La setul de reparatie culise TRW se da o vasilina incolora.

o fi siliconica? oricum, trebuie sa mi le iau de acasa pt ca pe aici nu exista....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este siliconica. Si eu am schimbat glisierele si era in chit o vaselina transparenta care semana la aspect cu o miere mai groasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane, poate ai etrierii strambi. Adica, sa se fi marit distanta intre brate. Asta e mai putin probabil sa fie, dar merita verificata treaba. De asemenea, sa nu cumva sa ai prezoanele strambe. Si asta e mai putin probabil sa fie.

Problema cred eu ca vine de placute care or fi niste facaturi ordinare, iar fetele care stau pe etrier nu sunt realizate ca lumea. Din cate inteleg eu, la tine nu calca spre interiorul discului, nu? adica spre butuc...ori polizezi putin placutele astfel incat sa iei "excesul" de pe portiunea unde calca pe disc pana ajunge sa atinga si partea care ramane neatinsa, ori faci niste tiganisme pe etrier pe post de distantiere intre placute si etrier din niste tabla ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane, poate ai etrierii strambi. Adica, sa se fi marit distanta intre brate. Asta e mai putin probabil sa fie, dar merita verificata treaba. De asemenea, sa nu cumva sa ai prezoanele strambe. Si asta e mai putin probabil sa fie.

Problema cred eu ca vine de placute care or fi niste facaturi ordinare, iar fetele care stau pe etrier nu sunt realizate ca lumea. Din cate inteleg eu, la tine nu calca spre interiorul discului, nu? adica spre butuc...ori polizezi putin placutele astfel incat sa iei "excesul" de pe portiunea unde calca pe disc pana ajunge sa atinga si partea care ramane neatinsa, ori faci niste tiganisme pe etrier pe post de distantiere intre placute si etrier din niste tabla ceva.

la mine nu calca pe tot discul placuta de la exterior nu cea dinspre butuc

placuta care e actionta de pistonas arata super bine numai de la exterior arata rau

culisele le-am gresat si le-am si studiat si au o oarecare frecare pe ele,eu cred ca e normal

strambe sa fie culisele e posibil,nu stiu trebuie sa verific

dar e normal ca,culisa sa aiba un pic de joc in portetrier??

si sincer nu stiu daca as schimba placutele de frana si sa ramana discul daca isi va mai reveni

si cam cata vaselina se pune pe culise cand le gresezi??

post-46557-0-83172200-1342338860_thumb.j

post-46557-0-23068600-1342338863_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa aiba joc,cu vasilina dai putina..ungi cu degetul pe lungimea ei si spre exterior unde iti intra burduful lasi mai multa.Sa nu abuzezi de vasilina pe culise.La treaba cu calcatul pe discul de frana...trage de 4-5 ori frana de mana in mers,scoti masina din viteza si tragi usor de frana de mana si treptat..nu direct.Fa lucrul asta de 4-5 ori si vezi apoi cum se prezinta discurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavius,

daca vei schimba si discurile e bine sa te uiti si la garniturile pistonaselor si sa le schimbi si pe acestea preventiv.

Un kit pt etriere ce vine cu absolut tot ce e necesar e in jur de 60 ron.

Eu cand am schimbat discurile, respectiv respectivele garnituri, a trebuit sa completez ceva lichid de frana pt ca se pierde.

Plus ca va trebui sa faci si o aerisire a sistemului de franare.

Ok

Dan

multumesc pentru pont, la fel si tie @marius.1982.11

Se va apropia periaoda de revizie, voi reveni cu impresii apoi.

Toate bune

Flavius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am facut aprox 1000km pot sa zic ca sunt multumit de frane, am pus pe spate discuri si placute ATE si pe fata ATE POWER DISC cu placute ceramice. Merita investitia acuma sa vedem cat o sa tina,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placute mincate de carii sau de molii ati vazut?

post-1792-0-75635500-1343074020_thumb.jp

azi am dus masina la pus discuri si placute:

post-1792-0-60835500-1343074084_thumb.jp

facut poza la disc dupa vreo 30-40km de fitiiala dar nu se vad prea bine diferentele :)

pentru interesati o sa mai revin cu amanunte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat surplusul de ferodo si rugina de pe butuc inainte sa pui discurile cele noi? :-w

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal, chiar daca butucii erau cum nu ne asteptam, adica aproape curati :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea Dragos,ce marca de placute de frana erau alea mancate de molii?Fenomenu cu gaurelele in placute se datoreaza faptului ca sunt producatori care mai pun in fereodul placutei bucatele mici metalice sau de cupru(sunt foarte mici aproape insesizabile).Cand se incing bucatelele respective sau cand ''pleaca'',lasa o carie ..o gaurica in placuta.Alt fenomen nu imi explic care sa duce la astfel de gauri.Am facut poza special ..ca sa se vada ''frimiturile'' metalice.

post-64586-0-81576100-1343115361_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!