Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Salutare, va multumesc tuturor pentru sfaturi. 

Am comandat placute+discuri Textar, sper ca am ales bine.

Astazi o sa le ridic de la magazin si urmeaza montajul. Montajul va fi facut de mine si as vrea sa ma lamuriti in legatura cu 2-3 aspecte. Stiu ca trebuie curatat bine butucul cu perie de sarma,curatat bine etrierul si portetrierul, si locul unde calca placutele, scot tablitele curat si le pun la loc. Am luat vaselina pe baza de cupru de la CRC sa ung acolo unde calca placutele. 

Ce nu sunt dumerit este, scot culisele, le curat cu carma uscata, dupa care cu perie de sarma sau merge si cu smirghel? 

Le-as unge tot cu vaselina pe baza de cupru ca stiu ca rezista pana la 1100grade. 

Pistonul meu merge usor il imping cu mana folosindu-ma de 2 chei si nu ma fortez prea tare (nici nu sunt un musculos), dar as putea sa il "cinstesc" si pe el cu ceva de ungere gen WD40? 

Sa apas pedala de frana sa iasa umpic spre afara si sa ii dau, preventiv ? 

Daca am uitat ceva sau poate nu stiu deloc, va rog sa imi spuneti. 

Cu stima

 

Cu stima

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa gasesti in cutia placutelor table noi, la culise folosesti doar vaselina siliconica f putina trebuie ,nimic pe paza de petrol , cu cupru etc. la fel si la piston nici vorba de wd 40 pe acolo. Culisele le cureti cu carpa, daca au rugina etc le schimbi sunt ieftine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca nemtii sunt niste idioti....si voi faceti curse pe soselele tarii si in trafic sa puteti incalzii discurile alea sa poate frana la adevarata lor valoare! ?
Pune tata discuri ATE, ca la cum se merge in Romania sunt perfecte....NU alergi pe circuite sa pui ceva mai calitativ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am ridicat si eu discurile si placutele de la Epiesa.

Dar maine o sa duc discurile sa mi le schimbe pentru ca ambalajul, punga aceea in care stau discurile era rupta la ambele discuri si ele prezinta zgarieturi si pe partea unde calca placuta si acolo unde intra cele 2 suruburi sunt zgariate. 

Stiam ca atunci cand iei discurile de noi, ca am mai luat de la ei aveau pe ele ca un ulei asa ceva de genu, astea nu au sunt perfect uscate si au si unelr urme de negreala asa. Ati patit vreodata treaba asta, sa va vina discurile cu pungile alea rupte si fara acel ulei pe ele ? 

Cu stima

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170-200 euro un set de placute. Probabil că țin și mai puțin fiind mai eficiente așa că folosirea unor asemenea plăcute sa frânezi intre semafoare este barbar și inutil.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU la semafoare ci intr-o situatie de urgenta, lafel ca si iti iei o masina de 420 de cai. Poti sa faci cu ea liniute intre semafoare, sau poti sa mergi ca si cu un golf 1.4 si f civilizat, dar si cand faci o depasire, esti la un nivel net superior fata de un 1.4...nu vad care e problema. E vreo problema cu asta si nu ma prind eu?

@nemtalaul nu mai stiu, m-am uitat mai demult si nu erau exagerat de scumpe. Dintre review-urile de pe yt unu spunea ca tin mai mult decat cele stoc, iar cele stoc pe mine ma tin de ma plictisesc de ele.

@roberto9n acuma serios, ulei pe discuri. Sper ca a fost o gluma :lol:. Cele ATE care le-am luat eu aveau un grund gri pe ele, care la prima franare s-a dus. Poate confunzi cu rulmentii.

Noi ne batem tastatura in coeficienti de frictiune mai mari si tu o dai cu uleiul pe discuri :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DS2500 de 6 ani şi 48.000 Km pe maşina din semnătură, uzură 50%.

Apropo de discuri, nu e glumă, anumiţi producători le acoperă cu ceva uleios şi le ambalează în hârtie cerată pentru protecţie anticorozivă. De aceea există spray-uri de frâne.

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vă mulțumesc pentru raspunsuri!

Ce părere aveți despre ATE POWER DISC + ATE CERAMIC?

"

On 2/8/2019 at 5:33 PM, sdR+ said:

De ce nu mergi pe original daca te indoiesti de cele enumerate mai sus?

Mergi pe Textar in pereche sau poti lua in calcul si zimmermann daca esti dispus sa pui ce este mai bun...eu trw nu o pun in categoria premium.Sa stii ca mai conteaza si montajul sa fie executat ca la 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATE nu recomanda combinatia asta, doar Power Disc in combinatie cu placute normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 Nu nu nu. Nu ulei, am zis ca un ulei ceva de genu. Stiam ca nu ai cum sa pui pe discuri ulei sau alt tip de lubrifiant dar  nu stiam cum sa numesc lichidul acela care l-am gasit la alte discuri cumparate de noi.

Ideea e ca astea nu au avut si asta vroiam sa stiu. Daca ati patit si voi sa le primiti fara. Eu la celalalte discuri inainte sa le pun pe masina, le-am sters cu spray de discuri si s-a dus grundul. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, UNHleaSHD said:

Salut! Vă mulțumesc pentru raspunsuri!

Ce părere aveți despre ATE POWER DISC + ATE CERAMIC?

"

 

Eu am de cativa ani si sunt foarte ok la franare. Doar ca se aude un zgomot la franari mai bruste de la 120 pana pe la 80 , dar la fel fac si placutele normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2019 at 7:16 AM, GTD said:

ATE nu recomanda combinatia asta, doar Power Disc in combinatie cu placute normale.

Unde este menționat acest aspect? 

Mulțumesc frumos pentru lămuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regasesti informatia pe site-ul ATE impachetata asertiv

image.png.419f550c5689b97ad1c8229f28801805.png

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

? ceramice pentru confort?? Păi și pentru performanță ce folosim??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate ceramic nu au nimic cu "performanta" sau cu ceramica decat cu denumirea sunt placute normale cu continut scazut de cupru si compusi de culori deschise care sa iti dea impresia ca nu murdaresc asa tare jantele.Un set de placute care merg la discuri ceramice costa cat doua alh-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTD
Si ce placute din gama normala de pret recomandati? Ate,textar, ferodo, mintex, jurid, trw, brembo etc

@aditzu'
al doilea e powerdisc, adica striat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa recomand placute si discuri ATE.

ale mele au venit in cutii nu in pungi, cu grund pe discuri, le am montat pe spate la masina din semnatura. Dupa un rula de 3_4sute de km, am dat placutele jis si le am curatat de grundul luat de pe discuri si acum , dupa +15 mii , constat ca sunt f ok. 

Cele originale la 30 mii aveau santuri de +1mm.....astea sunt lucioase inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Ford am avut placute ATE pe discurile de fabrica. Am mancat placutele in 15.000km cu un motor de 68cp :)) si discurile niciodata nu au lucit. Apoi am pus placute Ferodo, credeam ca tin mai bine. Am deja 20.000km cu ferodo si discul luceste ca oglinda, dar nu tine nici pe departe la fel de bine ca ate.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@UNHleaSHD merita diferenta de pret?

Sau daca pun PowerDisc trebuie un anumit tip de placute de la ATE? Sau accepta orice placute de la ATE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg pe power disc cu ate ceramic.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, aditzu' said:

@UNHleaSHD merita diferenta de pret?

Sau daca pun PowerDisc trebuie un anumit tip de placute de la ATE? Sau accepta orice placute de la ATE?

La orice oră prefer ATE. Vreau să mai încerc Textar, Mintex și Jurid. Bani de EBC  nu am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jurid am avut discuri si placute venite cu masina din germania si au fost foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 chestii mi-e frica. 1. Ovalizare. 2 .Franare ineficienta fata de ce am pe masina acum. - disc oem 3. Scartait de fiecare data la fiecare franare.

De JURID nu am auzit niciodata....doar te ATE TRW TEXTAR..si clar cand ai banuti..OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!