Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Desi tu NU alegi cu masina la circuite sa le faci rodajul, dar daca doresti si ai aerisirea facuta bine la cele 4 roti prin cadere libera simultan...
Mergi cu masina si franezi de mai multe ori...iesi cu masina pe un drum intins unde poti roda noile frane prin incalzirea treptata a acestora printr-o suita de 5-10 franari de la 80km/h pana la 40km/h, dar fara sa frannezi brusc (nu apasa pedala la maxim astfel incat sa risti blocarea rotilor intrucat exista riscul ca placutele de frana nerodate sa amprenteze discurile! chiar daca vezi ca in timpul procedurii de rodare incepe sa iasa fum nu te ingrijora, e normal!). Pe urama dupa ce se incing discurile, NU te opresti imediat ca se decalesc discurile....mai mergi cu masina o perioada sa se ventileze si raceasca cu aerul venit de la viteza masinii. Aceasta procedura permite o depunere uniforma a materialului de frictiune de pe placute pe discurile de frana. Evita cateva zile sa fanezi violent, franeaza usor fara blocarea rotilor, condu preventiv.

Ai grija unde alergi cu masina!

Uite aici un filmulet expicativ.

 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si culisele sa fie unse si fara uzură vizibila, deoarece discurile vechi nu erau folosite pe toate suprafata lor de frânare. Verifica si pistonasele sa nu fie blocate, ruginite. Sa verifici la astea noi daca fenomenul persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonasele au fost curatate si schimbat garniturile cu un an in urma,au intrat ușor in etrier,culise am montat noi in partea de jos iar sus am montat dein alea vechi care nu aveau uzuri.Garnituri culise noi.In partea stanga parca daca atingi cu mana este mai cald in dreapta mai putin.In drepTa parca se vad cercuri concentrice pe disc,in stânga începe sa luceasca discul.Am sa verific pe dreapta ce o fi,parca din cele analizate frâna nu prinde la fel.Ce părere aveți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Salutare, as dori sa schimb si eu discurile si placutele pe fata.

Intre TEXTAR discuri/placute sau TRW discuri/placute. Ce imi recomandati, dar doar astea 2 variante (fara ate brembo sau ferodo). Am observat ca la TEXTAR nu au placutele acel canal pe mijloc, la TRW au, conteaza? 

Vreau sa le achizitionez de la epiesa.

Si pentru ungerea culisantelor am inteles ca ar fi buna pasta cu cupru, am gasit de la liqui molly sau crc. Este buna informatia ? 

Cu stima ! 

Modificat de roberto9n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe textar in pereche adica discuri si placute si ca vaselina foloseste numai pe baza de cupru restul sunt varza.Nu ai treaba cu acel canal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta placute cu continut cat mai ridicat in cupru, diferentierea o face simbolul cu cele trei frunze pe ambalaj .Textar sunt ok la discuri iar placutele ATE cred ca au mai mult cupru in compozitie decat echivalentul de la Textar in aplicatia ta

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentri sfaturi. 

Nu prea as vrea sa amestesc Ate cu Textar, poate Ate sunt mai bune ( nu ma pricep de asta intreb aici). 

Vroiam sa fie acelasi producator pentru disc si placuta, eram cam 60%-40% in favoarea celor Textar, dar am tot citit pe aici si putini zic de Textar si mai multi de Trw, asta cu ceva ani in urma.  M-am gandit ca poate s-au mai schimbat lucrurile si sa cer o parere.

Daca mai aveti recomandari astept cu bucurie, pana ajung la 100% pe una din ele :D

Cu stima ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune oricare dintre cele 3, eu de fabrica am avut Textar sau Ferodo daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, mai moi dintre Textar si Trw aveti idee care sunt ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ungerea culiselor PFG110  de la TRW ,l-am gasit la 18 lei si pentru pistoane 31942 (VWG052150A2) FEBI.

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cupru? astia spun ca de litiu: https://shop.ahw-shop.de/lithium-schmierfett-180g-tube-original-vw-audi-getriebefett-bremsaggregate?c=1394

Recent am inlocuit la cineva un piston de frana si in kit a venit ceva pasta roz, presupun doar ca era pt culise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat mai demult si era vaselina siliconica, alba.

ideea e sa gresati cu ceva care rezista temperaturilor dar nu afecteaza mansoanele de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru culise puteti folosi vaselina ceramica sau siliconica.
Pentru urechile/tablitele/ghidajele placutelor si alte suruburi ale etrierelor puteti folosi vaselina cuprata.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva recomandari intre Trw sau Textar discuri+placute mai aveti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu mergi pe original daca te indoiesti de cele enumerate mai sus?

Mergi pe Textar in pereche sau poti lua in calcul si zimmermann daca esti dispus sa pui ce este mai bun...eu trw nu o pun in categoria premium.Sa stii ca mai conteaza si montajul sa fie executat ca la carte!

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma indoiesc, sunt sigur ca sunt.piese premium, dar as vrea ca din cele 2 propuse de mine sa aleg pe ala mai bun, adica sa am o franare buna si sper sa nu am parte de ovalitatea discurilor, ca la discuri imi e putin frica. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Brembo si plăcute si discuri si pana acum e ok.Am pus in toamna cred ca am peste1000km cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/8/2019 at 5:33 PM, sdR+ said:

De ce nu mergi pe original daca te indoiesti de cele enumerate mai sus?

Mergi pe Textar in pereche sau poti lua in calcul si zimmermann daca esti dispus sa pui ce este mai bun...eu trw nu o pun in categoria premium.Sa stii ca mai conteaza si montajul sa fie executat ca la carte!

Sunt mai bune zimmerman decât ate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum privesti lucrurile...ate vine ca si echipare de fabrica pe cand zimmermann nu...ate este un fabricant renumit in sisteme de franare iar zimmermann nu bineinteles ca asta nu inseamna ca zimmermann nu sunt bune daca ei fabrica sa zicem numai discuri ori placute si sunt destul de calitative ca si piese. Fiecare o sa vina cu , cate o parere si sincer cate pareri atatea recomandari si decizia o sa iti apartina doar tie la final.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei doar aparente pui zimmerman. daca vrei ceva care sa te opreasca mai rapid decat cele stock pui ferodo ds2500 sau EBC, pentru inceput :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am testat personal, dar cu un miu de 0.5 sunt sigur ca sunt mult mai eficiente decat cele stoc. As fi curios cum se comporta la rece, ca la cald e clar ca sunt mult peste OEM sau mainstream. Pana la urma e vorba de siguranta, nu neaparat sa le duci la extrem, nu voiam sa spun ca un golf diesel e o masina de curse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!