Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Le lasi asa nu le dai cu nimic va disparea stratul dupa cateva franari, sa nu uiti sa le rodezi (franari cat mai usoare in primii km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tarox, îți prezint 2 cuvinte pe care le-am invatat: aibă / șmirghel.

Cat despre tratamentul anti-coroziv, chiar și pe hârtia din cutie scrie sa nu îl cureți, sa îl lași asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
post-34985-1255713780_thumb.jpg
post-34985-1255713743_thumb.jpg

 

 

Uite disc si placuta OEM, din germania.

Discul e o tigaie, parerea mea, e plin de pete si de fisuri.


Placutele au 4 brnduri pe ele, VW-Audi, TRW si TEXTAR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Textar a fabricat suportul de baza a placutei (placa metalica),trw a montat materialul de frictiune (ferodoul placutei),si trw a ambalat produsul in cutie originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982   discul pe care l-ai pus in poza , este oem  ,   poti sa spui daca are   marca vw  pe el , si codul  de recunoastere ?  eu am fost la reprezentanta   si discurile spate aratau exact ca cel din poza ,  nu era marcat vw   nu avea  codul vw de recunoastere ,  pe ambalaj scria made in bosnia ,    cat despre placute eu stiu ca textar  este cel mai mare producator mondial   de produse  de franare pentru echipare oem   , in europa  cei mai  mari furnizori de  sisteme de franare sant    ATE ,BOSCH ,TRW   , deci ATE , BOSCH , TRW nu sant producatori   , nu  fac prin forte proprii  placute de frana ci le achizitioneaza de la producatori specializati  intre care TEXTAR  ESTE CEL MAI IMPORTANT ,    ca sa intelegem mai bine   la placuta din poza   in partea de jos este scris TEXTAR    acesta este producatorul , in partea dreapta sus  este scris TRW   acesta este distribuitorul ,  iar VW   AUDI  arata pentru ce echipare oem a fost  facuta ,   te rog  sa dai un semn pentru discul din poza  , mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

NU era nimic scris pe el. Pe cel din fata original era in relief.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pe cel din fata  este scris in relief , ai dreptare , pe cele de spate nu le-am luat datorita faptului ca nu aveau   stanta vw  ,   am crezut ca vor sa ma intepe  dar se pare ca nu ,   oricum ce sa mai crezi ?  nu stii ce mai cumperi   mi se pare o treaba murdara  ca un brend  asa mare vw  sa nu puna  marca pe discul spate , ca sa recunosti ca vine de la  vw ,  acum m-am hotarat  pentru spate cumpar  ate  sau textar    , mersi marius1982

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salutare, dupa ce am rectificat 2 perechi de discuri si le-am pus inapoi pe masina nu au disparut vibratiile in volan la franare .

Este posibil vreo bucsa sau pivot care are joc sa duca la aceste vibratii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat azi discuri ate si placute ate, insotite de rulmenti cu tot cu butuc noi, imbibate cu lichid de frana ate sl6. Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanmircea,amandoua discurile sunt ovalizate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

N-am schimbat placutele, mi se par bani aruncati sa le schimb cand sunt noi culmea si ATE cumparate de la reprezentanta .

Mai facem experimente masuram bataie la fuzeta, culise etrieri si alte jocuri poate gasim cauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pivotii se pot verifica usor cu o ranga faci parghie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as vrea sa-i dezamagesc pe cei care au aceasta problema, legata de ovalizarea discurilor,

dar eu nu cred ca se poate rezolva decat prin vanzarea masinii  :D .

Am facut tot ceea ce se putea omeneste, am schimbat: toate bucsele, pivotii, ambele fuzete cu butuci noi,

am pus numai discuri si placute noi ATE si slab dar sigur, dupa 10 000 km, incepe sa trepideze pe fata.

 

Va doresc o seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as vrea sa-i dezamagesc pe cei care au aceasta problema, legata de ovalizarea discurilor,

dar eu nu cred ca se poate rezolva decat prin vanzarea masinii  :D .

Am facut tot ceea ce se putea omeneste, am schimbat: toate bucsele, pivotii, ambele fuzete cu butuci noi,

am pus numai discuri si placute noi ATE si slab dar sigur, dupa 10 000 km, incepe sa trepideze pe fata.

 

Va doresc o seara placuta!

Pacient vine la doctor cu o durere de dantura , familia intreaba ce putem face ptr a-i trece durerea .

Doctorul raspunde , singura solutie o injectie letala si a scapat .

Cum sa vinzi masina ptr ovalizarea discurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt producator in afara de Ate nu ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Ate, Bosch,Brembo am avut probleme in max 20 000 km(si nu s-a intamplat sa inceapa sa bata la fix 20 000 ci incet incet din ce in ce mai mult in acest interval).Cu Trw inca nimic de peste 30 000 km.Nu am incercat alte branduri ca na nu are rost sa cheltui bani sa fac teste dar pot recomanda Trw.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat si eu azi discurile si placutele. Am pus de la Ate toate si am schimbat si lichidul de frana. Ca dimensiune au fost de 256. Toata treaba ma ajuns pe la 1080 lei (850 piesele si 230 manopera). Am facut test la franare si test la amortizoare. Au iesit toate OK mai putin frana de mana care nu prea tine ( a iesit 18 % si minimul e 20%). Urmeaza sa revin dupa vreo 200 km sa se pasuiasca discurile si placute. Pedala e un pic elastica nu este rigida ca la cele vechi dar mi-a zis ca o sa isi revina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia trasa de mine este urmatoarea:DIscuri ate trw sau ce vreti voi sunt ok pana pui o frana mai tare apoi se duc se ovalizeaza.Calitate proasta.Cele care se monteaza la reprezentanta sunt de 3 ori mai scumpe dar probabil ca nu se ovalizeaza nici la frane puternice.Golful 4 este o masina slaba la frane, discuri destul de mici .Asta este :) masina veche si noi vrem prea multe de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 10.000km cu trw (discuri si placute) pe fata, si cam 4000km tot cu trw (discuri si placute) pe spate, si nu am probleme de ovalizare,

 

ce-i drept eu nu franez violent sau in ultimul moment, dar nici nu merg cu piciorul pe frana :D

 

am fost la ITP sapt trecuta, a franat ala brusc de a sarit de pe stand (a iesit de pe role in spate)... mi-a zis si el.. bre da ce frane bune ai... pe ceasurile de la ITP arata undeva la 25-25 pe fiecare roata si aproape de 15Nm forta de franare

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, nu mai tot vorbiti prostii ca calitate slaba si pui frana brusca si se ovalizeaza si tampenii.

Eu am deja vreo 20k km cu placutele si discurile ate si n-am nici cea mai mica problema si eu intotdeauna franez in ultima clipa, pot spune ca am facut si franari bruste si n-au nimic.

Pe autostrada de la 190/200 km/h in 30 de m am redus viteza la 130/140

Puneti-va la punct bucsele, pivotii , bratele si ce mai au legatura cu ovalizarea discurilor si puneti discuri de calitate nu cumparate de pe net de la nustiu ce site-uri.

Mergeti la cel mai mare magazin de piese auto in oras, acolo daca cumparati ceva primiti si garantie si mai ales daca al montati intr-un service autorizat e si mai bine.

Nu trebuie sa dati sute de euro pe un set de discuri si placate doar sa aibe pe el o stampila ca doar nu aveti Ferrari.

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu as vrea sa-i dezamagesc pe cei care au aceasta problema, legata de ovalizarea discurilor,

dar eu nu cred ca se poate rezolva decat prin vanzarea masinii  :D .

Am facut tot ceea ce se putea omeneste, am schimbat: toate bucsele, pivotii, ambele fuzete cu butuci noi,

am pus numai discuri si placute noi ATE si slab dar sigur, dupa 10 000 km, incepe sa trepideze pe fata.

 

Va doresc o seara placuta!

Pacient vine la doctor cu o durere de dantura , familia intreaba ce putem face ptr a-i trece durerea .

Doctorul raspunde , singura solutie o injectie letala si a scapat .

Cum sa vinzi masina ptr ovalizarea discurilor

 

 

 

Salutare! Scuze ca nu am mai intrat de mult sa mai citesc reply-urile.

Sigur ca am glumit cu vanzarea, ca nu-mi permit altceva, dar cu toate eforturile

nu reusesc sa rezolv buba.

 

 

Alt producator in afara de Ate nu ai incercat?

 

 

Am inceput gradual cu: LPR, TRW, doua randuri de ATE, la al doilea rand am schimbat tot ce am mai enumerat mai sus,

intradevar am 10 000 km si doar o slaba bataie in volan la franari de la viteze mai mari, 80-100 km/h.

Dupa ce am montat TRW si am vazut ca-i naspa am crezut ca ATE sun desavarsite fiind piesa de fabrica la VW.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cultura mea, daca schimb placutele spate, si infiletez pistoanele cu cheie pt asa ceva, mai e nevoie sa si aerisesc instalatia? Mi-a fost schimbat in urma cu 1 luna lichidul de frana, si mi-a fost aerisita instalatia, pedala se comporta excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nevoie sa aerisesti, important este sa te uiti la vasul cu lichid sa fie intre linii

 

dar atata timp cat nu ai completat cu lichid de frana vreodata, nu are cum sa creasca nivelul sau sa dea pe langa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Deenman , Cu ce cheie vrei sa "infiletezi" pistonul?

Aia ar trebui sa culiseze in asa fel incat sa-l poti impinge inapoi cu mana, nu se infileteaza si in nici un caz cu cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!