Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

apa la 90g furtunul care pleaca de la termostat nu este cald. cred ca e termostatul dar nu imi explic de ce apa ajunge normal la 90g si acolo intepeneste acul daca termostatul este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut. am si eu o problema asemanaroare. la relanti temperatura urca foarte greu,in 30 min ajunge la 40 grade. in mes scade la 0 ! am schimbat termostatul dar degeaba!

ma poate ajuta cineva cu o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare. Sunt bune valorile pentru motorasele de la clima? cele cu ac sunt cu aerul conditionat la maxim, cele cu caldura sunt cu caldura la maxim. Nu imi baga caldura,baga foarte putin. Caloriferul de caldura l am verificat, furtunurile de la calorifer frig ambele la 90 de grade. Apa sta la 90. nu am nicio eroare pe clima(apare v71 din cand in cand). Furtunul care iese din termostat frige cand apa este la 90 de grade. Ce ar trebui sa verific?

1ac.jpg2ac.jpg3ac.jpg1cald.jpg2cald.jpg3cald.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand iti bati joc de noi cu pozele alea si nu vedem nimic din ce scrie. Daca nu baga caldura si ai clapetele deschise (alea din climatronic) inseamna ca ai radiatorul infundat. Scoate furtunele din radiator si incearca sa-l cureti cu furtunul cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici v68 si senzorii de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am desfacut furtunele din radiator si  l-am curatat cu furtunul cu apa, nu a iesit nimic. Ambele furtunuri le radiatorului de caldura sunt calde la 90 de grade chiar frig. Faca caldura dar foarte putin. Nu am nicio eroare pe niciun senzor.

 

 

Modificat de MILEI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb de erori - nu in asta consta o diagnoza - vezi parametrii afisati, cat si cum lucreaza v68 si temperaturile citite de senzori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat v68 cu ac la maxim si caldura la maxim am valorile din pozele de mai jos.

1ac.jpg

1cald.jpg

Am testat v85 cu ac la maxim si caldura la maxim am valorile din pozele de mai jos.

2ac.jpg

2cald.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ai verificat si fizic/optic... cu ochiul adica....daca acesta actioneaza parghia flapsului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci - senzori ok, v68 lucreaza corect, clapeta actionata, totul ok... calorifer cu probleme - banuiesc ca ai verificat si daca pompa plimba apa prin sistemul de racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si pompa. Am desfacut furtunul de la retur si am accelerat, nu sunt probleme cu pompa Daca era caloriferul defect se mai incalzeau furtunurile care intra in el? Am bagat apa cu furtunul si pe tur si pe retur si iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, analizeaza tu....totul ok, dar nu ai caldura ? ce imi mai pot spune din spatele tastaturii .... ca ceva e defect - daca senzorii nu, daca v68 nu, daca clapeta lucreaza, pompa are debit.... atunci cine e de vina ?

Faptul ce iese apa din el, nu inseamna ca celulele nu sunt colmatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebare, trebuie sa schimb antigelul si cu ocazia asta, defapt s au cam nimerit bine pana la urma, G62 defect, cel putin asa zicea la o diagnoza si s a dus si termostatul, a ramas blocat pe deschis, intrebarea este, care trebuie sa le comand, aparent sunt 2 modele de termostat si 2 modele de senzor temp 4 fire..., 1.4 16v, AXP

Multumesc anticipat.

 

senz temp 2.png

senz temp1.png

termostat1.png

termostat2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Iti doresc noroc, o sa ai mare nevoie de el ca sa schimbi termostatul la motorul tau. Flansa termostatului sta in 2 holzsuruburi prinse in plastic, iar cand incerci sa le desfaci se distruge bruma de filet din carcasa termostatului care este scumpa, complicat de schimbat si cu multe furtune in ea. Eu zic sa desfaci mai intai flansa termostatului sa vezi daca poti sa o desfaci fara sa rupi filetele. Ca daca trebuie sa cumperi si carcasa, poate iti vine complet echipata cu senzor de temperatura G2/G62, termostat, garnituri si flansa termostat  montata deja. Poate termostatul nici nu este defect. Vezi daca nu sunt prinse in el bucati de plastic care nu-i permit sa se inchida. De ce presupui ca nu inchide? 

   Oricum, eu nu as cumpara in nici un caz  Facet. Ceva mai de soi, gen Hella. Uita-te la senzorul de temperatura pe care-l ai. Cumperi la fel. Termostatul eu nu l-as cumpara fara garnitura care trebuie pusa la flansa si as lua chiar si flansa noua. Eu stiu ca la 1,4 16V senzorul de temperatura este G2/G62 in aceeasi carcasa deci cu 4 fire, iar termostatul este de plastic ca si cel din ultima figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca nu inchide pentru ca dimineata dupa 2km deja furtunele dinspre radiator sunt calde si dupa 20 km, cateodata abia daca urca la 70, aa si caldura, am dat drumul la caldura treapta 2, afara sa zic 3/4 grade si dupa 20km inca puteam sta cu geaca pe mine(era placut si in tricou, dar placut, un minim sa zic) la cealalta masina dupa 7/8km te scotea afara de ce caldura baga), deci parerea mea e ca asta ar fi, iar G62  nu stiu daca are treaba cu termostatul, gen sa fie corp comun.... 

Iar g62, a dat eroare am sters o si nu a mai aparut in momentul ala, dar mai mult ca sigur e dus si ala, adica nici pornirea nu e cea mai cea si cateodata sta in 1100 rot/min si din cand in cand am niste pierderi de putere (cand trage cum trebuie, cand nu trage cum trebuie), dar asta mai putin probabil sa fie de la G62, cutoate ca ar fi fain :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu am zis ca G2/G62 este corp comun cu termostatul. Am zis ca daca rupi filetele vei fi nevoit sa cumperi tot ansamblul.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, ok pai o sa incerc sa fiu finut??, pai hella e mai ieftin decat facet..., acum nici nu stiu, ca si astea pot fi contrafacute..., senzorul de impulsuri arbore cotit l am pus delphi..., buget redus, 120 lei si aparent e ok...

Modificat de Iary97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am un golf 4 axp cu instalatie AC manual care sufla doar aer cald, indiferent daca setez comanda pe cald sau rece. Am gasit un filmulet pe youtube aici care la minutul 4:00 imi arata piesa presupus defecta. La ea se leaga direct cablul de la comutatorul cald/rece. Daca introduc "cilindrul" exact ca in film, masina sufla doar aer rece, iar daca il scot sufla doar aer fierbinte, indiferent cum setez eu comanda cald/rece din panoul de comanda.

Am fost la un service local din tg mures (aceiasi oameni la care imi duc masina pentru intretinere/revizii) si de data asta nu mi-au zis ce-i defect, doar ca piesa defecta se poate schimba dand jos tot bordul, operatiune care ma cam sperie, pentru ca e de munca 2 zile si apoi e frica de a ramane cu tot felul de zgomote si scartaituri.

Am gasit acest tutorial in care un rus schimba modulul v68 demontand doar consola centrala (la asta m-as baga singur). Stiti cumva daca pot schimba piesa mea defecta prin aceeasi metoda, avand in vedere ca din cate am citit v68 e specific pt climatronic, iar eu am AC manual, si eventual codul piesei pe care sa o cumpar inainte? 

Modificat de johnsmith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/26/2018 at 10:47 AM, johnsmith said:

Va salut!

Am un golf 4 axp cu instalatie AC manual care sufla doar aer cald, indiferent daca setez comanda pe cald sau rece. Am gasit un filmulet pe youtube aici care la minutul 4:00 imi arata piesa presupus defecta. La ea se leaga direct cablul de la comutatorul cald/rece. Daca introduc "cilindrul" exact ca in film, masina sufla doar aer rece, iar daca il scot sufla doar aer fierbinte, indiferent cum setez eu comanda cald/rece din panoul de comanda.

Am fost la un service local din tg mures (aceiasi oameni la care imi duc masina pentru intretinere/revizii) si de data asta nu mi-au zis ce-i defect, doar ca piesa defecta se poate schimba dand jos tot bordul, operatiune care ma cam sperie, pentru ca e de munca 2 zile si apoi e frica de a ramane cu tot felul de zgomote si scartaituri.

Am gasit acest tutorial in care un rus schimba modulul v68 demontand doar consola centrala (la asta m-as baga singur). Stiti cumva daca pot schimba piesa mea defecta prin aceeasi metoda, avand in vedere ca din cate am citit v68 e specific pt climatronic, iar eu am AC manual, si eventual codul piesei pe care sa o cumpar inainte? 

Imi dau si eu ca Gheorghe cu parerea, nu cumva sa se fi stricat/scapat ceva din spate de la selectorul aer rece/cald?

Iar daca e de acolo posibil sa scapi mai lejer cu demomtatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, Iary97 said:

Imi dau si eu ca Gheorghe cu parerea, nu cumva sa se fi stricat/scapat ceva din spate de la selectorul aer rece/cald?

Iar daca e de acolo posibil sa scapi mai lejer cu demomtatul.

Pai cam asta s-a stricat.. cred

Daca invart selectorul cald/rece cablul pare ok, dar piesa de care e legat cablul pare defecta/o suspectez eu a fi defecta, deoarece se modifica pozitia tijei cand comut pe aer rece/cald, insa nu se schimba temperatura aerului ce vine in cabina.

Ce cod are piesa de care e legat cablul selectorului cald/rece si eventual cum se demonteaza/monteaza? E legata si la ceva tevi de incalzire sau..?

Daca misc piesa incercuita in sus am doar aer rece, iar daca o trag in jos am doar aer fierbinte, indiferent de pozitia selectorului cald/rece

Untitled.jpg

Modificat de johnsmith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, e clar atunci ca aia e stricata, dar nu stiu cum se numeste/cod....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua

Am o Bora din 2000 și nu mai bagă caldura aproape deloc foarte slab temperatura la bord e ok acul sta fix la 90 grade nu scade nu creste ,am înlocuit termostatul pe vara ca nu mergea .

a mers ok pana acum câteva zile

antigelul e la nivel,acul sta la 90 fix,

care ar fi cauza.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!