Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Confirm. Acolo se aude. Dar de ce la rece mult mai intens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra

iar canistra

L.E.: nu stiu de ce nu merg link-urile; e vorba de canistra de carbon. Cu un mic search se rezolva treaba :rolleyes:

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am identificat si eu intr-adevar de acolo se aude ...

nu ma deranjeaza foarte bine ca stiu de unde se aude acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: auzi la ei ca bat tachetii la toate motoarele de pe goalfele noastre :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din cate stiti, se poate pune un bloc motor de tip AUB de 101CP, 75Kw ( Polo, Lupo, Fabia) pe un Golf 4, 1,4, 16V pe care a fost un motor de tip AXP de 75CP, 55Kw ? Daca da, se accepta la RAR la identificare? Vreau sa utilizez chiulasa, kitul de distributie si baia de ulei de pe motorul tip AXP si bloc motor de tip AUB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,In ce priveste tachetii nu se pot regla asa cum zicea un coleg de pe forum,tachetii sunt hidraulici.E normal ca pina la incalzirea motorului sa se auda un " tacanit "din partea lor.Si fiti pe pace motoarele sunt ok totul depinde de ce vrei si stii sa le ceri plus de cat le pui in carca.E un motor de 1,4 in 16 v sprinten ,economic, dar cu care nu poti trage rulota dupa tine.Va salut si multi km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis sa scriu si aici...eu nu am gasit cand aveam nevoie de info.

Am inlocuit astazi distributia (piese Contintech) si pompa de apa(Hepu) si lichidul de racire la al meu Golf IV la fix 140.000km.Masina am luat-o cu 121.000km si am zis ca mai bine o schimb.S-a dovedit ca totusi fusese schimbata la 80.000km dupa cum spunea si in carte.Din pacate curelele vechi erau in ultimul hal de distruse iar pompa pierdea antingel.Se pare (sau o fi placebo) ca motorul nu mai este asa zgomotos!

Toata operatiunea a costa 1000ron in service autorizat VW!

Ma bucur ca am terminat cu ce era mai important pe lista de intretinere.Mai urmeaza discuri si placute noi si sper ca asta sa fie totul pentru viitorul apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic: Pacat de noi Brasovenii, unde la TESS (dealer autorizat VW), un schimb al distributiei al unui astfel de motor, costa aprox. 2000RON fara exagerare, informatie data chiar un reprezentant TESS Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti probleme cu bobinele de inductie? Eu le-am schimbat pe toate si acuma iara a puscat una...mentionez ca am folosit piese originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rasfoit tot topicul asta si ca si concluzie...Nu am inteles mare lucru. Se zice ca benzianarele sunt mai usor de intretinut insa din ce citesc pe aici nu s-ar zice. Daca mai citesc si alte topic-uri cu probleme la benzinarele de 1.4 si 1.6 cred ca o sa raman ca tot TDI-ul e mai usor de intretinut. Poate un pic mai scump dar oricum mai fiabil.

Ma interesa daca are rost sa ma orientez spre un 1.4 75cp sau 1.6 102cp care ar iesi mai bine cu taxa avand euro 4.

Tot un TDI ar fi de dorit, dar daca gasesc un benzinar ok, merita? Concluzionand, cum e consumul la cele doua de mai sus? Sunt fiabile, necesita vizite dese la service?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sincer nu cred ca problemele care apar la bezinare sunt mai dese ca la TDI. Fiecare motor are piticii lui... Per total diferente mari la intretinere nu sunt. Cele mai vizibile diferente sunt la pretul de achizitionare. Poti vedea consumurile pe la topicurile dedicate (eventual poti intra si pe la aria seat sau skoda ca pana la urma motoarele tot alea sunt).

Insa per total eu zic ca merita motorul pe benzina. Eu sunt foarte multumit de el desi e doar de 1.4. Cel de 1.6 cred ca e si mai ok ca senzatii, insa are consumul putin mai maricel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita benzinarul. alta forta ai cu el, ma rog nu si la 1.4. dar daca te hotarasti pt 1.4 , sa fie in 16v si cred ca cel mai bine sa aiba motorul tip AXP. eu unu il am de 2 ani si sunt foarte multumit de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de fiecare masina, mie 1.4 16 v axp, ma secat de bani. Acum am descoperit ca sunt duse sondele lambda si nu stiu ce pulverizator de benzina, si colac peste pupaza si ac a cazut. Sa fim seriosi, toate masinile o sa ajunga in service pana la urma, ideea e piesele pt masina sa fie destul de ieftine. App. consumul fara sondele lambda e cam de 12 13%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa te lase la un moment dat anumite piese, cum ar fi sonda lambda, si pe mine m a lasat, am schimbat o, merge fara probleme masina. schimband periodic anumite piese cum ar fi filtrele, bujii, sondele,curele etc. , nu risti sa se defecteze alte piese mult mai importante... e valabil pt orice masina care are o anumita "varsta " , numa bine :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap e normal sa mai cada cate o piesa. dar la mine au cazut cam toate odata. si radiatorul am vzt ca are o mica scurgere de antigel. astept preturile de la piese si sper sa am bani pt toate ca sa rezolv pana sapt viitoare. mam saturat sa am consum de 13%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lord_byron, acuma depinde si de persoana care a folosit masina inaintea ta, sau daca ai luat-o de noua de cum ai folosit-o tu. un rodaj nefacut cum trebuie sau o exploatare defectuasa a masinii poate duce la problemele pe care le ai tu nu doar la un golf ci la orice masina (consum mare sau caderea anumitor piese)

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms dergolf , masina o am din germania, cumparata cu 70k km, cu cartea service ok, ispectie cam la fiecare 10k 15k km, dar se pare ca, ajunsa pe taramurile noastre s-a imbolnavit. Sper sa o fac cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,sunt nou pe forum si as vrea sa zic ca mi-am luat si eu recent un golf IV 1.4 16V adus din germania cu 130.000 km la bord si am o problema cu el.mi se opreste motoru cateodata si nu imi dau seama de ce.se opreste rar dar in mod normal nu ar trebui.aveti vreo sugestie cu ce ar putea sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alta nedumerire. Azi, mergand sa alimentez la Rompetrol, ii spun angajatului de acolo sa-mi alimenteze cu benzina 99. Uitandu-se pe capacul de la benzina, el imi spune ca pentru motorul meu e recomandat benzina de 95. L-am aprobat, insa, am insistat sa imi puna benzina 99, pentru ca motorul este mult mai "nervos" cu benzina de 99, fata de cea de 95 (chiar se simte diferenta la pedala, are mai multa vlaga cu benzina de 99). Intrebarea mea e, in ce mod imi poate afecta benzina de 99, motorului meu (AXP), facut pentru benzina 95?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot modelul asta de motor il am si eu: AXP

Nu am bagat niciodata benzina de 99, ci numai de 95 de la Petrom, sau EFIX de la Rompetrol.

Am discutat problema asta cu mai multi si mi-au zis ca degeaba e arderea mai buna, ca s-ar putea sa iti pice altceva. Unele piese sau garnituri nu rezista, ceva de genul...

Eu unul nu ma pricep la motoare, dar asa mi-au zis mai multe persoane care sunt soferi mai vechi decat mine.

Motorul de 1.4 nu e atat de puternic incat sa-l fortezi cu demaraje si alte figuri. Trebuie sa-l menajezi asa cum o cere el :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o simpla intrebare:

Dc motorul de 1.4 16v BCA are bobine de inductie si cel AXP nu are? Am auzit pe multi care se plangeau ca le cad bobilele pe cand eu am niste simple fise care intra direct in capul bujiei.

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu benzina aceea eFix mi se pare foarte foarte foarte puturos! :| Anyway, multumesc pentru raspuns, insa, poate sa explice cineva problema din punct de vedere tehnic? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!