Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Nu are niciun efect, stai linistit ca nu se va tura mai mult sau mai repede. E posibil ca daca scoti acel limitator sa ai probleme cu senzorul de la pedala, in caz de apesi mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau as putea sa mai tai din el... ca sa nu am probleme cu senzorul :icon_thumright: , merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dc sa tai din el? Ce ti-a facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci il scot de tot , vreau un plus de acceleratie, ce se poate intampla in afar de senzor ? pe la motor cu ce ar afecata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, vreau un plus de acceleratie,

...schimba motoru.. :D ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi poate spune cineva cate Kg pot sa pun pe variant 1.4 16v fara sa il obosesc? Vreau sa car ceva gresie, bagaje si inca vreo 2 persoane si vreau sa stiu care ar fi limitele. Numai gresia si ceva adezivi ar fi vreo 300kg, drumul e de vreo 220km. Nu am gasit alt topic similar, si am zis sa propun aceasta intrebare aici pt ca ar putea sa devina o problema pt 1.4 16v, deci oarecum ma incadrez in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general e recomandat cam cat este trecut in talon... Nu e problema ca obosesti motorul cat obosesti discul de ambreiaj... Daca e prea grea masina s-ar putea sa incepe sa-ti patineze si atunci s-ar putea sa ai o problema...bagaje + 2 pers + 300 kg eu zic ca ok... Depinde de persoane si de ce intelegi prin bagaj :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU am un 1.4 si iam schimbat toba si iam schimbat teava de la jumate am pus una mai sanatoasa si iam pus un turbocharger electric si pot sa zic ca mam tinut bine dupa un bmw 2.0 adik 1 metru dar consumu este undeva la 14 chiar mai mult dar merita :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general e recomandat cam cat este trecut in talon... Nu e problema ca obosesti motorul cat obosesti discul de ambreiaj... Daca e prea grea masina s-ar putea sa incepe sa-ti patineze si atunci s-ar putea sa ai o problema...bagaje + 2 pers + 300 kg eu zic ca ok... Depinde de persoane si de ce intelegi prin bagaj :))

Nu cred ca e relevant, sa iti spun de ce: m-am uitat pe talon la un variant TDi si lucrurile stau asa:

1.4 16v masa proprie: 1170Kg, maxima autoriz 1735Kg, deci pot sa pun 565Kg

1.9TDI masa proprie: 1395Kg, maxima autoriz 1900Kg, deci pot sa pun 505Kg

Ti se pare normal, tinand cont si de cuplu la TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cu ce tip de amortizoare sunt echipate , din fabrica, golfurile de 1.4 ? pe gas sau ulei ? intreb pentru ca trebuie sa le shcimb pe fata, si vreau sa fie de acelasi fel ca si pe spate.... merci :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fata gaz si spate ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) serios ? nu stiam asta, credeam ca pe fata sunt pe ulei, avand in vedere ca ale mele sunt cam scurse si se vad urmele de ulei pe ele....hmm oricum o sa constat cand le desfac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fabrica asa s-au pus, dar daca au fost schimbate e posibil sa fi fost schimbate cu ulei pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare all am si eu o curiozitate si o problema tot odata. anul trecut mi-am pus freon in instalatie toata vara a fost ok racoare frumos acum cand s-a incalzit afara am vrut sa dau drumu la aer si pauza... baga aerul de afara fara pic de racire. instalatia am verificat-o cand am bagat freon a fost lasata 10 min cu presiune pe ea si nu a pierdut deloc.... de ce nu mai am freon? am uitat sa specific aerul nu l-am pornit decat atunci dupa nu l-am mai pornit deloc deloc!! si curiozitatea cat este necesar sa incarci instalatia complet cat freon si cat ulei??la mine nu mai am banutul ala de scria cat intra in ea.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai parca era 750 mg de freon si te rog uita-te daca scapa pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da astazi am facut plinul dar nu aveau solutie daia pentru verificat. daca se intampla sa raman iar fara freon e clar ca imi pierde pe undeva... mai aveam fff putin freon pe furtunase acum nust unde s-a dus restul sper sa fie bine. azi am mers cu aerul mai mult timp poate din cauza ca a fost ne folosit si-a pierdut din proprietati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

izmail incearca din curiozitate sa faci un plin cu Petrom 99+(fara sa fac reclama)...eu am simtit o diferenta enorma...motorul urca mult mai bine in turatie si toarce mult mai bine...bafta-n trafic !

Modificat de PaulAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie cu benzina de 95 si cu inca o persoana in masina mi-a luat 180 pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija cu benzina de 98+ , am inteles ca strica sonda lambda si uneori apare check engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie acest motor mi se pare ok.Vis a vis de demaraj mi se pare suficient de sprinten pentru un 1,4.Consumul este super bun in afara si se poate merge cu 130 km/h lejer .

Vis a vis de fiabilitate pot afirma ca nu am avut nici o problema.Am cumparat masina la 40000km si acum are 98000km si nu am schimbat decat bujiile si distributia la 87000km.Cand am desfacut distributia am gasit o rola din cele 2 de plastic ,fisurata.Deci nu va sfatuiesc sa mergeti la risc,adica fara a schimba distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija cu benzina de 98+ , am inteles ca strica sonda lambda si uneori apare check engine

Eu la inceput alimentam cu benzina de 95 ptr ca pe capacul de la rezervor asa e recomandat(parca merge si de 91 :unsure: ). Mi s-a aprins check engine de vreo 2 ori insa probabil si de la senzorul defect de la vitezometru :unsure: Pe langa asta, cand apasam acceleratia scurt nu tasnea imediat(pe cat de mult poate tasni un 1.4 ^_^ ) ci facea un zgomot ca de Dacie care merge cu gazolina si cu avansul prost reglat :lol: (stiu ca mi-a mers si mie asa Dacia). De atunci mi-am dat seama ca manaresc astia benzina :RO flag: :ceuameni: si i-am bagat de 99... de atunci n-am mai avut probleme :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa incerc si eu faza cu carrera 100 ca nu ii place cu 95 tot asa imi clantane avansul cand bag piciorul in ea.la consum se cunoaste vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de 2 ani de cand am masina am bagat numai 95 de la OMV si nu am avut nicio problema, acum fiecare cutestele lui :icon_thumright: . In ceea ce priveste consumul ar trebui sa creasca un pic din cauza arderii mai rapide a benzinei (nush sigur)

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin brici

Am alimentat si eu cu 99+ de la Petrom o buna perioada, si am observat o crestere a consumului. Din punctul meu de vedere raportul performanta/costuri nu este justificat, asa ca am revenit la 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:eek: Poate graficul urmator va fi folositor...Ar fi super daca s-ar face un test similar si pe un VAG

aVFh5B9-0ff22c117a32ad81db95ce6f88248dd1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!