Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Numerele rosii nu le mai poti prelungi. Asta tocmai pt ca sa fii obligat sa platesti taxa. S-au gandit la toate conducatorii nostri.

Pe de alta parte, sigur colegul tau a avut alt cod de motor... nu se risca nimeni sa dea numar de omologare E4 pe un cod de motor E2.

Sunt masini care in Romania sunt omologate euro3 din 1998, chiar daca in brief-ul german scrie clar EURO2. Asta daca ai codul motor "castigator".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, cind trebuie sa platesti taxa iti cere cartea tehnica si brieful!!! pt confruntare, abia apoi platesti. Noua taxa nu o sa fie mai mica pt. ca se va axa pe norma de poluare si pe vechime (taxa ecologica) asa ca...

Nemtii au pus ( pe platforma MkIV -unele modele -probabil la cerere) ECHIPARI (nu conteaza numai motorul ci si anexele) Euro4 incepind cu 1999.

Modificat de Reed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie cum pot sa-mi prelungesc numerel rosi si in ce conditii? :icon_thumright:

imi pare rau sa aud ca ti-ai luat-o dar daca s-a tot scris pe forum ca singurul motor 1.4 euro4 e AXP-ul de ce ai mai facut-o?

Solutia e intr-adevar prelungirea numerelor, dar daca ai numere de "zoll" rosii vestea frumoasa e ca tre sa faci o plimbare cu masina in germania pentru prelungire.

de curand s-a dat o lege la ei cum ca daca vrei sa le prelungesti tre sa te prezinti cu masina, pana acum se putea si fara masina, doar cu actele, dar nu mai e valabil.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am un 1,4 16v AXP euro 4, sunt multumit de el momentan, sigur ca nu poti sa ii ceri marea cu sarea in ale vitezelor dar este recomandat soferilor calmi ce vor sa mai admire si imprejurarile cand merg in diferite locuri. Consumul este decent iar daca te dai la el poti fi sigur ca nu iti iarta buzunarele. Intre 100-140 km\h se comporta chiar bine cat despre intretinere, preturile nu sunt exagerate.... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse de rainkiss.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 16v cod motor BCA, un motor destul de sprinten in orash,la sosea cu vant in fatza urca cam greu in 140 150 :Driver: la 5100 ture aveam 170 la ora,3 persoane,si mai urca destul de usor,aveam jumate de pedala doar! consuma excesiv dupa 140 la ora :lol: cred ca sare in 8 la suta,9 la suta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

baieti cu 1.4 16v, voi nu aveti un sunet metalic la accelerare undeva la partea din fata? si cand stua ep loc si o accelerez brusc,se aude un sunet metalic! ca un vibrat de ceva de tabla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AVEM :Driver: asta ne este motorasul . asta numai cand stai la stop , in rest este ok ! am fost cu ea la service , can a inceput mecanicul sa insire , facea vreo 20 de milioane reparatia . ,,am fost in targ si am ascultat alte motoare de 1.4 , 16 v , si nu are nimic masina mea :)

Modificat de B_85_DIZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti cu 1.4 16v, voi nu aveti un sunet metalic la accelerare undeva la partea din fata? si cand stua ep loc si o accelerez brusc,se aude un sunet metalic! ca un vibrat de ceva de tabla

.....asa se aude si la mine...dar cred ca este o problema( "volant" ??_)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si la mine se aude sgomot metalic si un zornait parca...dar din cate vad este un sunet specific motoarelor de 1,4 AXP...mentionez ca vara abia daca se aude motorul..pe cand iarna sau cand este mai frig,in special dimineata se aude mai zgomotos...

sunt motoare bune ..dar au distributia zgomotoasa...

oricum ca sa ajunga un "dizelache" ar trebuii sa urle de 5 ori mai tare... :D

era sa uit;

ESTE EURO 4

uitati mai jos ceva interesant.... :lol:

....informatia de mai jos era prezentata in tabel pe 3 coloane in documentul original...observati ca fiecare rand prezinta 3 valori pentru fiecare tip de motor(nu am putut face uploud la documentul original,asa ca am copiat textul din el)

Engine code AEH /AGN/ AGU

Engines ⇒ Petrol engine /Petrol engine/ Petrol engine

Manufactured from 10.97 /from 10.97/ from 10.97

Exhaust emissions fulfil EU2 standard/ D3 standard /→ Note D3 standard → Note

Exhaust gas warning lamp no /no /no

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 2 4 / 2 4 / 2

Capacity I 1.6 /1.8 /1.8

Output kW at rpm 74/5600 92/5900 110/5700

Torque Nm at rpm 145/3800 170/3500 210/3750 to 4600

Bore Ø mm 81.0 /81.0 /81.0

Stroke mm 77.4/ 86.4 /86.4

Compression ratio 10.3/ 10.3/ 9.5

Injection/ignition Simos 2.2 /Motronic M 3.8.5/ Motronic M 3.8.5

RON min. 95 Super unleaded/ → Note 95 Super unleaded /→ Note 95 Super unleaded → Note

Self-diagnosis yes/ yes/ yes

Catalytic converter yes /yes/ yes

Lambda regulation yes/ yes /yes

Exhaust gas recirculation no/ no/ no

Turbocharged no/ no /yes

Engine code AGZ AHW AKL

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured from 10.97 from 10.97 from 10.97

Exhaust emissions fulfil D3 standard EU 2 D3 standard

Exhaust gas warning lamp no no no

No. of cylinders / valves per cylinder 5 / 2 4 / 4 4 / 2

Capacity I 2.3 1.4 1.6

Output kW at rpm 110/6000 55/5000 74/5600

Torque Nm at rpm 205/3200 131/3200 145/3800

Bore Ø mm 81.0 76.5 81.0

Stroke mm 90.2 75.6 77.4

Compression ratio 10.0 10.5 10.3

Injection/ignition Motronic M 3.8.3 Magneti Marelli 4 AV Simos 2.2

RON min. 95 Super unleaded → Note 95 Super unleaded → Note 95 Super unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation no yes no

Turbocharged no no no

Engine code AKQ APE APF

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured From 10.97 From 05.99 From 05.99

Exhaust emissions fulfil D3 standard D4 standard D4 standard

Exhaust gas warning lamp no no no

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 4 4 / 4 4 / 2

Capacity I 1.4 1.4 1.6

Output kW at rpm 55/5000 55/5000 74/5600

Torque Nm at rpm 131/3200 126/3800 145/3800

Bore Ø mm 76.5 76.5 81.0

Stroke mm 75.6 75.6 77.4

Compression ratio 10.5 10.5 10.3

Injection/ignition Magneti Marelli 4 AV Motronic ME 7.5.10 Simos 3.3

RON min. 95 Super unleaded → Note 95 Super unleaded → Note 95 Super unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation yes yes yes

Turbocharged no no no

Engine code APK AQA AQN

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured From 11.98 From 09.98 From 10.00

Exhaust emissions fulfil EU2 D3 standard EU 4

Exhaust gas warning lamp no no yes

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 2 4 / 5 5 / 4

Capacity I 2.0 1.8 2.3

Output kW at rpm 85/5200 110/5700 125/6200

Torque Nm at rpm 170/2400 210/1750 ... 4600 220/3300

Bore Ø mm 82.5 81.0 81.0

Stroke mm 92.8 86.4 90.3

Compression ratio 10.5 9.5 10.5

Injection/ignition Motronic M 5.9.2 Motronic ME 7.5 Motronic ME 7.1

RON min. 95 Super unleaded → Note 95 Super unleaded → Note 98 Super unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation no no no

Turbocharged no yes no

Engine code AQP AQY ARZ

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured From 09.99 from 10.98 From 09.99

Exhaust emissions fulfil D3 standard D4 standard D4 standard

Exhaust gas warning lamp no no no

No. of cylinders / valves per cylinder 6 / 2 4 / 2 4 / 5

Capacity I 2.8 2.0 1.8

Output kW at rpm 150/6200 85/5200 110/5700

Torque Nm at rpm 270/3200 170/240 210/3750 ... 4600

Bore Ø mm 81.0 82.5 81.0

Stroke mm 90.3 92.8 86.4

Compression ratio 10.5 10.5 9.5

Injection/ignition Motronic ME 7.1 Motronic M 5.9.2 Motronic ME 7.5

RON min. 98 Super unleaded → Note 95 unleaded → Note 95 unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation no no no

Turbocharged no no yes

Engine code ATN AUE AUM

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured from 02.00 from 02.00 from 10.00

Exhaust emissions fulfil D 4 standard EU 4 standard EU 4 standard

Exhaust gas warning lamp no yes → Note yes

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 4 6 / 4 4 / 5

Capacity I 1.6 2.8 1.8

Output kW at rpm 77/5700 150/6200 110/5700

Torque Nm at rpm 148/4500 270/3200 210/1750 ... 4600

Bore Ø mm 76.5 81.076.5 81.0

Stroke mm 86.9 90.3 86.4

Compression ratio 11.5 10.5 9.5

Injection/ignition Magneti Marelli 4LV Motronic Me 7.1 Motronic ME 7.5

RON min. 98 unleaded → Note 98 unleaded → Note 95 unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation yes no no

Turbocharged no no yes

Engine code AUQ AUS AVU

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured from 06.01 from 05.00 from 07.00

Exhaust emissions fulfil EU 4 EU 4 EU 4

Exhaust emissions lamp yes yes yes

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 5 4 / 4 4 / 2

Capacity I 1.8 1.6 1.6

Output kW at rpm 132/5500 77/5700 75/3800

Torque Nm at rpm 235/1950 ... 5000 148/4500 148/3800

Bore Ø mm 81.0 76.5 81.0

Stroke mm 86.4 86.9 77.4

Compression ratio 9.5 11.5 10.2

Injection/ignition Motronic ME 7.5 Magneti Marelli 4 LV Simos 3.3

RON min. 95 unleaded → Note 98 unleaded → Note 95 unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation no yes yes

Turbocharged yes no no

Engine code AXP AZD AZH

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured from 05.00 from 09.00 from 09.00

Exhaust emissions fulfil EU 4 EU 4 EU 4

Exhaust emissions lamp yes yes yes

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 4 4 / 4 4 / 2

Capacity I 1.4 1.6 2.0

Output kW at rpm 55/5000 77/5700 85/5400

Torque Nm at rpm 128/3300 148/4500 170/2400

Bore Ø mm 76.5 76.5 82.5

Stroke mm 75.6 86.9 92.8

Compression ratio 10.5 11.5 10.5

Injection/ignition Motronic ME 7.5 Magneti Marelli 4 MV Motronic ME 7.5

RON min. 95 unleaded → Note 98 unleaded → Note 95 unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation ja yes yes

Exhaust gas recirculation yes yes no

Turbocharged no no no

Engine code AZJ BAD BCA

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured from 05.01 from 10.01 from 01.02

Exhaust emissions fulfil EU 4 EU 4 EU 4

Exhaust emissions lamp yes yes yes

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 2 4 / 4 4 / 4

Capacity I 2.0 1.6 1.4

Output kW at rpm 85/5400 81/5800 55/5000

Torque Nm at rpm 172/3200 155/4400 126/3300

Bore Ø mm 82.5 76.5 76.5

Stroke mm 92.8 86.9 75.6

Compression ratio 10.5 11.5 10.5

Injection/ignition Motronic ME 7.5 Motronic MED 7 Motronic ME 7.5

RON min. 95 unleaded → Note 98 unleaded → Note 95 unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation no yes yes

Turbocharged no no no

Engine code BCB BDE BEH

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine Petrol engine

Manufactured from 11.01 from 05.01 from 09.01

Exhaust emissions fulfil EU 4 EU 4 EU 4

Exhaust emissions lamp yes yes yes

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 4 6 / 4 4 / 2

Capacity I 1.6 2.8 2.0

Output kW at rpm 77/5700 150/6200 85/5400

Torque Nm at rpm 148/4500 270/3200 172/3200

Bore Ø mm 76.5 81.0 82.5

Stroke mm 86.9 90.3 92.8

Compression ratio 11.5 10.5 10.5

Injection/ignition Magneti Marelli 4 MV Motronic ME 7.1.1 Motronic ME 7.1.1

RON min. 98 unleaded → Note 98 unleaded → Note 98 unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation yes yes yes

Exhaust gas recirculation yes no yes

Turbocharged no no no

Engine code BFH BFQ

Engines ⇒ Petrol engine Petrol engine

Manufactured from 06.02 from 05.01

Exhaust emissions fulfil EU 4 EU 4

Exhaust emissions lamp yes yes

No. of cylinders / valves per cylinder 6 / 4 4 / 2

Capacity I 3.2 1.6

Output kW at rpm 177/6200 75/5600

Torque Nm at rpm 320/3200 148/3800

Bore Ø mm 84.0 81.0

Stroke mm 95.9 77.4

Compression ratio 11.25 10.5

Injection/ignition Motronic ME 7.1.1 Simos 3.3

RON min. 98 unleaded → Note 95 unleaded → Note

Self-diagnosis yes yes

Catalytic converter yes yes

Lambda regulation yes yes

Exhaust gas recirculation no yes

Turbocharged no no

Engine code AGP AGR AHF

Engines ⇒ Diesel engine Diesel engine Diesel engine

Manufactured from 10.97 from 10.97 from 10.97

Exhaust emissions fulfil EU 2 EU 2 EU 2

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 2 4 / 2 4 / 2

Capacity I 1.9 1.9 1.9

Output kW at rpm 50/4200 66/4000 81/41500

Torque Nm at rpm 133/2200 ... 2600 210/1900 235/1900

Bore Ø mm 79.5 79.5 79.5

Stroke mm 95.5 95.5 95.5

Compression ratio 19.5 19.5 19.5

Injection/ignition SDI TDI TDI

CN min. 49 49 49

EPC system yes yes yes

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation no no no

Exhaust gas recirculation yes yes yes

Turbocharged no yes yes

Charge air cooling no yes yes

Engine code AJM ALH AQM

Engines ⇒ Diesel engine Diesel engine Diesel engine

Manufactured From 05.99 from 10.97 from 11.98

Exhaust emissions fulfil D3 standard D3 standard D3 standard

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 2 4 / 2 4 / 2

Capacity I 1.9 1.9 1.9

Output kW at rpm 85/4000 66/3750 50/4200

Torque Nm at rpm 285/1900 210/1900 133/2200 ... 2600

Bore Ø mm 79.5 79.5 79.5

Stroke mm 95.5 95.5 95.5

Compression ratio 18.0 19.5 19.5

Injection/ignition TDI (unit injector) TDI SDI

CN min. 49 49 49

EPC system yes yes yes

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation no no no

Exhaust gas recirculation yes yes yes

Turbocharged yes yes no

Charge air cooling yes yes no

Engine code ARL ASV ASZ

Engines ⇒ Diesel engine Diesel engine Diesel engine

Manufactured from 09.00 From 09.99 from 11.00

Exhaust emissions fulfil EU 3 D3 standard EU 3

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 2 4 / 2 4 / 2

Capacity I 1.9 1.9 1.9

Output kW at rpm 110/4000 81/4000 96/4000

Torque Nm at rpm 320/1900 235/1900 310/1900

Bore Ø mm 79.5 79.5 79.5

Stroke mm 95.5 95.5 95.5

Compression ratio 19.5 19.5 19.00

Injection/ignition TDI (unit injector) TDI TDI (unit injector)

CN min. 49 49 49

EPC system yes yes yes

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation no no no

Exhaust gas recirculation yes yes yes

Turbocharged yes yes yes

Charge air cooling yes yes yes

Engine code ATD AUY AXR

Engines ⇒ Diesel engine Diesel engine Diesel engine

Manufactured from 02.00 from 05.00 from 05.01

Exhaust emissions fulfil EU 3 EU 3 EU 3 + D4 standard

No. of cylinders / valves per cylinder 4 / 2 4 / 2 4 / 2

Capacity I 1.9 1.9 1.9

Output kW at rpm 74/4000 85/4000 74/4000

Torque Nm at rpm 240/1800 ... 2400 310/1900 240/1800 ... 2400

Bore Ø mm 79.5 79.5 79.5

Stroke mm 95.5 95.5 95.5

Compression ratio 19.0 18.0 19.00

Injection/ignition TDI (unit injector) TDI (unit injector) TDI (unit injector)

CN min. 49 49 49

EPC system yes yes yes

Self-diagnosis yes yes yes

Catalytic converter yes yes yes

Lambda regulation no no no

Exhaust gas recirculation yes yes yes

Turbocharged yes yes yes

Charge air cooling yes yes yes

1) From 05.98

2) Also possible to use unleaded RON 91 but with reduced output

3) Exhaust gas warning lamp fitted but not operational

4) Super unleaded RON 95 also permitted, but with reduced output

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de 1.4 pe Golf, Polo sau Fabia au inceput sa prinda de cand euro4 este un avantaj fiscal la inmatriculare.

Zgomotul pe care il face este de la rolele de la distributie.. nu asteptati 60k km sa le schimbati... ca sunt proaste rau si daca se sparg e jale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la AXP-ul meu se aude acel "zgomot" metalic. Distributia am schimbat-o acum 15k, si zgomotul nu a disparut, deci nu e neaparat sa provina de la distributie. Oricum daca sunteti la limita cu Km distributiei, e bine de luat in considerare si acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la zgomot, ba eu chiar am chinuit-o nitel din cauza asta, dat jos capacul si curatat tachetii. Zgomotul a ramas, mai ales cand e rece, cand e cald nu se aude mai deloc.

In ceea ce priveste distributia e foarte adevarat ca rolele sunt proaste.Eu am fost pentru a vedea ce e cu zgomotul, si cand s-au uitat la role una dintre ele avea camasa crapata. Am schimabat distributia, zgomotul a ramas.

E un motoras ok pentru cei care merg domol, pentru sportivi e lenes.Eu sunt multumit de el, ceea ce ma nemultumeste e consumul.Cand merg in oras, aglomeratie, semafoare, cozi, sare pana in 10-11%. Daca nu e foarte aglomerat 8-9%. In afara am mers si cu 5,7% dar si cu 6,8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la zgomot, ba eu chiar am chinuit-o nitel din cauza asta, dat jos capacul si curatat tachetii. Zgomotul a ramas, mai ales cand e rece, cand e cald nu se aude mai deloc.

In ceea ce priveste distributia e foarte adevarat ca rolele sunt proaste.Eu am fost pentru a vedea ce e cu zgomotul, si cand s-au uitat la role una dintre ele avea camasa crapata. Am schimabat distributia, zgomotul a ramas.

E un motoras ok pentru cei care merg domol, pentru sportivi e lenes.Eu sunt multumit de el, ceea ce ma nemultumeste e consumul.Cand merg in oras, aglomeratie, semafoare, cozi, sare pana in 10-11%. Daca nu e foarte aglomerat 8-9%. In afara am mers si cu 5,7% dar si cu 6,8%.

Subscriu si eu la ce a zis Claudiu si la mine se aude un zgomot sub forma de tacanit cind e frig tare afara acum iarna , parca ai zice ca e disel cind sta la relanti (bine unu mai calm), schimb turatiile de la 2300 in sus in fct de viteza, in principiu 1 2 le schimb la 3000 si ceva, consum in oras de cind am schimbat bujiile , filtre, ulei- 7-9 %, in afara am mers si cu 5 % la mare astavara noapte cu 4.5 %.Viteza maxima atinsa de mine 170KM/H. Sugerez din experienta verificati tobele(eventual schimb), bujiile schimbatile, filtre ulei, aer, benzina. Se observa o inbunatatire la consum si mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... am si eu zgomotul acela... ce-i drept sunt la limita cu distributia, urmeaza zilele astea sa o schimb! Ca tot a venit vorba, 11 mil e un pret corect pentru kit distributie + accesorii + mana de lucru? Mi se ofera garantie de 70.000 km :P Cat despre consum, in afara nu imi scade sub 6, chiar si la un mers linistit iar in oras... 9 este cifra magica! :Driver: Poate cineva care are computer de bord ne poate lamuri exact cu consumul afisat la anumite viteze ( 90, 120, etc).

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

destul de mare consumul la un 1.4 . Ce-i drept cam mic motorasul pt caroserie.Eu am 1.6 16v si consuma ca si al vostru...chiar mai mic.Oricum motorasele sun bune si destul de ieftine la intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Aceeasi problema cu consumul o am si eu:

6.2 - afara consum linistit (Bucuresti Slatina)

10-11 - in oras mers foarte linistit

14 - in mers bara la bara 8 km

19 - in mers foarte sportiv pe distanta scurta 8 km

stiu ca este necesar cel putin 100 de km pt a evalua corect aceste cifre ... dar eu sunt sigur ca daca as merge zilnic ... semi- sportiv as scoate si pe distanta asta in bucuresti consum de 14-15 fara nici o problema.

Care ar putea fi defectiunea la masina mea? Eu consider ca este foarte mare consumul asta ... cel putin acel 19 din acea dimineata m-a speriat enorm.

O alta intrebare ar fi de ce mie cand o las la punctul mort ... (50-100 m pana in semafor) consumul pe BC imi creste indirect cu distanta pana in semafor; adica la inceput este pe undeva pe la 1-2, pe la 50 m 3-4, in ultimii 10 m imi sare pe la 7-9 cu un varf de 15 chiar in momentul franarii finale de la semafor mentionez ca e scoasa la punctul mort.

Singura modalitate de a evita acest lucru este sa o las in frana de motor si sa o scot din viteza in ultimii 2-3 metrii .... si atunci consumul instantaneu imi sare pe undeva pe la 5-8 in functie de cat de brusc franez.

Ce legatura are franatul .... cu consumul ... cand masina este scoasa la liber?

Mentionez ca in ultimul paragraf am vorbit doar de consumul instantaneu afisat pe comp de bord.

Care ar putea fi defectiunea ... a mai patit cineva asa ceva.

Mie mi se intampla intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

legat de acel zgomot de la motor, si eu ma " bucur" de el de cand am luat o... cateodata se aude la fel ca la un moto diesel.. pacane ceva pe acolo ca si cum ar fi un ciocanel mic.. Aveti idee de la ce ar putea fi ? piston ? role ? ... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine la fel, ori e un motor extrem de prost incat sa strica si dupa un nr de km toti intampinam aceeasi problema, ori pur si simplu asa e facut motorul. tind sa cred ultima ipoteza, atata timp cat nu mananca exagerat de mult, cat are putere si merge bine nu ma deranjeaza :))

Bafta all si sa va bucurati de masinile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de zgomotor pot spune ca e un pic specific din cate am vazut eu, adica are un racord flexibil pt gaze si ala cand se fisureaza face acel zgomot. mai erau topic-uri despre acel zgomot cum ar fi "zgomot metalic" sau ceva de genul asta. eu sunt mutumit de acest motor, racordul e intreg, zgomotul nu il aud sin comsumul mediu e destul de bun cam 8-8.5, dar nu stau in bucuresti ce-i drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acelasi zgomot il am si eu.am incercat sa rezolv aceasta "problema" si am schimbat tacheti,culbutori,compensatori,dar zgomotul tot a ramas.probabil ca are o prb cu racordul de gaze.apropo a facut cineva chip tuning pe 1.4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As avea si eu o intrebare si pentru ca alt topic nu am gasit, legat de intrebarea mea, o sa postez aici. Doresc sa-mi cumpar un golf IV. Am gasit unul pe internet, 1.4, benzinar. ce n-am inteles, este ca in anunt sunt trecuti 90 CP. Exista acest model? Eu am cautat pe lista cu motorizari, dar nu este trecut. Nu stiu daca e voie, dar o sa postez linkul cu masina. Si as dori si o parere daca merita banii care ii cere. Link Golf IV 1.4 90 CP

Am primit si seria de la sasiu wvwzzz1jz2w564609 si codul motorului, BCA 081741. Intrebarile, inca o data: daca exista acest model cu 90 CP, daca merita banii ceruti, si daca este in regula cu seria sasiului. Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde.

Modificat de nitrogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 90 de cai eu nu am auzit, poate a calculat rau proprietarul, cine stie, 1.4 16v la golf are 75 de cai, mai este o varianta de 101 dar nu pe golf. masina asa are optiuni bune si pretul e bun, acum trebuie sa vezi km si starea masinii, cum merge, sa-i faci niste teste, sa o pui pe tester. cu seria la sasiu nu poti afla asa, te duci cu ea la dealerul vw din oras si o baga in calculator si iti spune date despre masina, revizii, km.

Modificat de Fane_05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!