Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Power steering 0,80 litres

Power steering oil specification G 002 000

Coolant 5,00 litres

Cooling fluid specification G12 Plus

Brake fluid when changing 1,25 litres

Brake fluid specification DOT 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari la toata lumea..

Tocmai am schimbat pistoanele si cuzinetii la un Golf 4 de 1.4 16 V.din cate am inteles trebuie facut acum rodajul...

Stie cineva cum se face rodajul masini? e vreo problema daca se incarca masina des (4 oameni)?Nu trebuie turat motorul peste o anumita turatie?dar nici nu trebuie mers in regim subturat?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea..

Tocmai am schimbat pistoanele si cuzinetii la un Golf 4 de 1.4 16 V.din cate am inteles trebuie facut acum rodajul...

Stie cineva cum se face rodajul masini? e vreo problema daca se incarca masina des (4 oameni)?Nu trebuie turat motorul peste o anumita turatie?dar nici nu trebuie mers in regim subturat?

multumesc

scuze ca nu iti pot raspunde la intrebare, insa am o curiozitate. De ce ai schimbat pistoanele/cuzinetii ? Adica e cam retorica intrebarea, inteleg ca a fost necesara schimbarea acestora. Dar care a fost motivul de care ai fost determinat sa le schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca nu iti pot raspunde la intrebare, insa am o curiozitate. De ce ai schimbat pistoanele/cuzinetii ? Adica e cam retorica intrebarea, inteleg ca a fost necesara schimbarea acestora. Dar care a fost motivul de care ai fost determinat sa le schimbi?

Ciao

Am schimbat pistoanele pt ca motorul avea o bataie ,mai ales la rece,la cald nu era asa accentuata.In jur de peste 2000 rot/min pot sa spun ca bataia se pierdea.Era destul de enervant,in ultima perioada se accentuase ,problema e ca imi era frica sa nu fie ceva mai complex si sa fiu nevoit sa schimb jumate de motor.Din cate am inteles de la mecanic e un defect destul de des intalnit in cazul motoarelor de 1,4(pistoanele sunt facute din ceva aliaj de Al),nu sunt motoare foarte fiabile..As fi putut sa continui sa merg cu el asa ,dar riscam ca mai tarziu sa trebuiasca sa inlocuiesc si blocul motor...

Intr-adevar,cand am desfacut motorul unul dintre pistoane se freca de cilindru,era uzat pe o parte,celelalte erau uzate mai putin

Cuzinetii,erau uzati intr-o masura mai mica,dar am hotarat sa-i schimb daca tot am desfacut motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la cati km s-a intamplat asta?

Nu de alta dar eu am unul cu 130k.... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]

Bataie evidenta sau un tzacanit metalic la rece? (ca si cum ar fi diesel) :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...gata ,ne-ai speriat pe toti :biggrin:

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataie evidenta sau un tzacanit metalic la rece? (ca si cum ar fi diesel) :mellow:

Ciao

Da intr-adevar o bataie metalica ceva asemanator...cum ti-am mai spus dupa ce se incalzea motorul nu era asa de accentuata..

Tacanitul de care zici tu ,din cate am inteles eu de la mecanic, vine de la tacheti..

Eu am avut un prieten care facut praf un motor de 1,4 de pe Polo(masina era de firma,in Germania ,kilometri in jur de 6000)asta ca sa-ti faci o idee de cat de fiabile sunt motoarele de 1.4 si cat de bine rezista la conditii de "stres"

Ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao

Da intr-adevar o bataie metalica ceva asemanator...cum ti-am mai spus dupa ce se incalzea motorul nu era asa de accentuata..

Tacanitul de care zici tu ,din cate am inteles eu de la mecanic, vine de la tacheti..

Eu am avut un prieten care facut praf un motor de 1,4 de pe Polo(masina era de firma,in Germania ,kilometri in jur de 6000)asta ca sa-ti faci o idee de cat de fiabile sunt motoarele de 1.4 si cat de bine rezista la conditii de "stres"

Ciao

In cat timp "s-a facut praf" totul? Ca sa imi dau seama daca e vorba de acel tacanit normal care se zice ca e specific motoarelor 1.4 16V, sau... chiar e o defectiune.

Nu de alta, dar am 10.000km de cand am cumparat-o (cu tot cu tacanit, la 89.000km) si inca motorul merge in conditii perfecte si fara nici o eroare in VAG, desi acel tacanit "specific", exista.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cat timp "s-a facut praf" totul? Ca sa imi dau seama daca e vorba de acel tacanit normal care se zice ca e specific motoarelor 1.4 16V, sau... chiar e o defectiune.

Nu de alta, dar am 10.000km de cand am cumparat-o (cu tot cu tacanit, la 89.000km) si inca motorul merge in conditii perfecte si fara nici o eroare in VAG, desi acel tacanit "specific", exista.

A......nu te astepta sa-ti dea eroare la scanare cu VAG,pt ca d.p.d.v electronic totul e in regula..

Pot sa spun ca am mers approx 20000 km dupa ce am cumparat-o..

Ca sa-i raspun si colegului de forum totul m-a costat 2600 RON din care 700 manopera,vreo 1350 Pistoanele complet echipate,restul fiind garnitura de chiulasa,uleiul,filtru de ulei..etc..

Morala ar cam fi :aveti grija la masininile second cumparate din piata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios acum cam care e realitatea; acel tzacanit metalic a fost sesizat de sute de utilizatori de pe forum care au motoare de 1.4 16V... refuz sa cred ca la cele care au acel tacanit aparent 'specific' pana acum, ar putea fi o problema ca cea care ai avut-o si tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu acelasi motor de care se discuta si pot sa va spun ca exista posibilitatea ca la 80.000 km sa se rupa o rola de la distributie, lucru patit de mine. Noroc cu garantia pe 2 ani(motor, partea electrica si electronica) acordata de dealer-ul din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta depinde si de "bafta"... noroc ca am schimbat distributia. :D

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel tacanit il am si eu am crezut ca e vreo curea dar m-am inselat ... totusi kiar sa fie de la pistoane am unele mici mari indoiele despre chestia asta ... cam greu sa fie de la pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta depinde si de "bafta"... noroc ca am schimbat distributia. ;)

Parerea mea e ca nu e de la pistoane in cazul tau,cred ca sunt tachetii...vezi daca ai un mecanic bun poate pot fi reglati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-i raspun si colegului de forum totul m-a costat 2600 RON din care 700 manopera,vreo 1350 Pistoanele complet echipate,restul fiind garnitura de chiulasa,uleiul,filtru de ulei..etc..

Morala ar cam fi :aveti grija la masininile second cumparate din piata..

deci daca schimbi pistoanele, trebuie sa schimbi pe urma si garnitura , ulei, etc ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tacanitul nu cumva venea de la un recipient negru din partea dreapta a masinii ? Daca venea de acolo e ceva normal . Cat despre 1.4 16v de la vw e mai galagios decat majoritatea motoarelor 1.4 de la alte marci , ma refer la cele noi . Eu n-am avut probleme cu masina inca nu am bagat bani in ea , decat 2 cauciucuri , placute spate , ulei+filtre si cam atat distributia a fost schimbata in germania . Asta e fix povestea cu drobu de sare ca sa vezi ca nu stiu ce nu's fiabile , asa si un TDI poate sa crape la 3000 km si un mercedes sunt masini , depinde si de norocu si de modul de folosire al fiecaruia :icon_thumright: Da daca ai noroc si-ti iei din piata o masina care tocmai a fost reparata dupa ce s-a rasturnat ... te poti astepta la orice :P

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am uitat... si tot n-am aflat de unde vine. :vwrullz:

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao

Am schimbat pistoanele pt ca motorul avea o bataie ,mai ales la rece,la cald nu era asa accentuata.In jur de peste 2000 rot/min pot sa spun ca bataia se pierdea.Era destul de enervant,in ultima perioada se accentuase ,problema e ca imi era frica sa nu fie ceva mai complex si sa fiu nevoit sa schimb jumate de motor.Din cate am inteles de la mecanic e un defect destul de des intalnit in cazul motoarelor de 1,4(pistoanele sunt facute din ceva aliaj de Al),nu sunt motoare foarte fiabile..As fi putut sa continui sa merg cu el asa ,dar riscam ca mai tarziu sa trebuiasca sa inlocuiesc si blocul motor...

Intr-adevar,cand am desfacut motorul unul dintre pistoane se freca de cilindru,era uzat pe o parte,celelalte erau uzate mai putin cum obsevi uzura unui piston?

Cuzinetii,erau uzati intr-o masura mai mica,dar am hotarat sa-i schimb daca tot am desfacut motorul..

Pistonul se freca de cilindru si celelalte erau uzate mai putin? aha, deci frecau toate in camasi? Segmentii erau cumva cazuti la intrarea in catalizator? :vwrullz: Daca freaca pistonul in camera nu cumva sunt si niste segmenti dusi? Schimbi doar pistoanele fara segmenti? fara sa corectezi/alezezi camasile/blocul? Bielele, bolturile erau bune? Compresia era buna? s.a.m.d.

mai bine o vinzi si iti iei alta, parerea mea :(

Mai bine vinde-o si ia-ti alta, si daca ai acelasi noroc o sa te apuci de reparatii si la aia ... o sa ajungi la concluzia ca nu merita ...o vinzi si iei alta? De cate ori poti repeta asta?

Sportiv nu e nici 1.4, nici 1.6, ci incepand de la 1.8T in sus (de fapt cred ca ar fi 1.8T si v5-ul + v6-le, excluzand 2.0 pt ca are 115 cai)

Dar ce te faci ca alea consuma? Cand tu vrei o masina sport cu motor mic (taxe, intretinere bla bla) putere mare si consum miiiiiic!

Nu poti sa faci compromisul cu motorul mic, 1.4 sa zicem, si sa bagi in el cip, filtre si benzina 98+, 100 cand pentru acest motor este recomandat a i se stinge setea cu benzina cu CO 95, doar pentru ca tu vrei sa faci din tantar armasar.

B.R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonul se freca de cilindru si celelalte erau uzate mai putin? aha, deci frecau toate in camasi? Segmentii erau cumva cazuti la intrarea in catalizator? ;) Daca freaca pistonul in camera nu cumva sunt si niste segmenti dusi? Schimbi doar pistoanele fara segmenti? fara sa corectezi/alezezi camasile/blocul? Bielele, bolturile erau bune? Compresia era buna? s.a.m.d.

B.R.

Ciao

Cand se schimba pistoanele cele noi vin direct echipate cu segmenti,bolturi,biele.Uzura ,intr-adevar era pe "generatoarea" pistonului ca sa zic asa,cred ca s-a ovalizat gaura in piston in care intra boltul(nu stiu daca m-am exprimat corect in termeni mecanici),ca urmare apare frecare piston-cilindru...In cazul meu nu a fost cazul sa se alezeze camasile cilindrilor pt ca lucrurile sunt gandite in asa fel incat in prima faza se uzeaza pistoanele(aliaj Al) iar mai apoi se uzeaza camasile de cilindru(fonta).

Nu stiu ce sa-ti zic de compresie pt ca sincer nu am verificat-o inainte....nu m-a deranjat cum tragea motorul inainte,m-a deranjat doar acea bataie nenorocita...

Intrebarea pe care mi-o pun acuma e daca sa o vand sau nu....In mod sigur daca ma hoatarasc sa o vand pierd o groza de bani..iar pe de alta parte acum cel putin stiu ca motorul e pus la punct,nu am folosit piese originale VW,(o alta firma nemteasca),dar sper sa fie o lucrare care sa am tina ceva timp....

ne mai auzim...

Ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda se pare ca nici eu nu am putut identifica de unde se aude acel scartait k nu e bataie ... oricum de undeva din dreapta ... o sa merg la cineva care se pricepe mai bine. oricum tachetii sincer nu cred sa se auda de la ei ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana Mea! Pana la urma asta e, sunt sute de oameni care au acest zgomot metalic si le merg masinutzele fara nici o problema. Incep sa ma scap de idee, probabil asa e regimul normal de functionare. :D Sunt 16 Valve, un pic mai "tzacanit". :D

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se auda acel tacanit in dreapta , e sistemul de racire a motorului , asa face la 1.4 16v :rolleyes: voi va da-ti seama ca e aproape imposibil sa ne bata la toti de pe forum tachetzii , cand bat tachetzii poti lasa casetofonul deschis si tot ii auzi , bat urat ! :P

Am atasat o poza cu recipientul de unde se aude ticaitul la motor ( cel cu sageata rosie ) , cateodata mai tare , cateodata mai putin ! Si mai zic inca odata aceste motoare 1.4 16v de pe golf sunt mai galagioase ca multe alte benzinare !

post-14990-1223643448_thumb.jpg

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!