Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Verifica si epuratorul. Este principalul vinovat pt un consum excesiv. Daca nu e ala, am auzit si eu de la un mecanic despre faptul ca e normal sa consume 1l intre schimburi, gen 10.000-15.000 km. Ce ulei ii pui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

10w40 Castrol

In ce zona se gaseste acel epurator ?

Modificat de ionut.vidrighin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se afla in partea din spate a motorului,in zona incercuita (sub galerie-la baza joajei,etc) si ai poza mai jos cum arata el in sine:

2wmgyns.jpg

Epurator:

2000000673608-250x250.jpg

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mereu ulei pe la epurator plus ca daca e vechi ajunge lei in filtru de aer si til baga in admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Se recomanda curatarea epuratorului inainte de intrarea in iarna si daca il dati jos schimbati si cele 2 garnituri.Mie mi-a borat uleiul din motor si cand l-am dat jos m-am speriat ce era in el.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Va rog o parere, motor 1.4 AXP schimbat egr pus unul nou si am eroarea insufficient flow, stie careva ce anume determina aceasta eroare ? Egr functioneaza si a fost adaptat corespunzator<verif ulterior tacane inchide /deschide>, sa fie vorba de un senzor sau? Nu pot scapa de eroarea asta , dupa un nr de km se aprinde chek si pe test 401 insuf flow masina in schimb se comporta normal ,merge bine nu consuma ulei  dar am consum maricel 9-10 in oras ! Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alonso_first_one

Asa cum am promis am postat un scurt filmulet cu motorul meu,de data asta la cald.Pe langa fum si zgomot a inceput sa oboseasca putin,astazi la 3000 rpm,in treapta a cincea aveam cam 100km/h.Mentionez ca am si check engine aprins in bord,data trecuta imi dadea eroare la sonda lambda/catalizator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, LiviuMihai a scris:

salut,

Va rog o parere, motor 1.4 AXP schimbat egr pus unul nou si am eroarea insufficient flow, stie careva ce anume determina aceasta eroare ? Egr functioneaza si a fost adaptat corespunzator<verif ulterior tacane inchide /deschide>, sa fie vorba de un senzor sau? Nu pot scapa de eroarea asta , dupa un nr de km se aprinde chek si pe test 401 insuf flow masina in schimb se comporta normal ,merge bine nu consuma ulei  dar am consum maricel 9-10 in oras ! Multumesc anticipat

Te pot ajuta cu schimb pt proba,nu am tester.Pm mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alonso_first_one suna foarte bine, asa suna si la mine, tu cum ai vrea sa sune? Mi se pare ca exagerezi, masina are 200.000 km. Ai grija sa nu devina o obsesie. E prima masina? 

Daca iti da eroare la Sonda Lambda de aia iti apare si check engine. Pune pe tester. Si verifica epuratorul. Il poti da jos chiar daca e ulei in baie, nu are ce sa curga, din cate am inteles ai schimbat uleiul... Curata-l si schimba-i garniturile pt ca si din cauza asta iti consuma ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alonso_first_one

Nu e prima masina,am mai avut si Opel vectra B,1.6 si am mai condus si alte masini,ca asta mi-a fost meseria,dar e prima cu motor 1.4 si totul mi se pare ciudat,zgomotul din masina,zgomotul motorului la 3000 rpm,e un pic cam ciudat pt mine si o sa imi i-a timp sa ma obisnuiesc.Acum nu am pus-o pe tester pt ca nu am gasit o persoana serioasa care sa imi dea niste raspunsuri in legatura cu masina,numai profitori peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e 1.4 16V acel sunet de "diesel" e normal daca are intre 170k-200.000km+ in bord

Sunetul e de la fabricarea proasta a motorului,pe vremea aceea nu a fost gandit sa duca sute de mii de km,de aceea nu e nici un motor de performanta,desi sunt cazuri cand vedeti motoare de 1.4 pe polo/golf,etc care suna diferit e doar chestie de timp.Se poate face sa sune a benzina dar costul de investitie e maricel.

Daca nu mananca ulei si compresia e buna nu prea ai motiv sa umbli la blocul motor/pistoane,etc.

Ma repet,asa suna si al meu si majoritatea golfurilor cu motor de 1.4 pe care le-am intalnit/condus.

Pt cine vrea sa stie exact din ce cauza suna asa,video-ul de mai jos prezinta demontarea partiala a motorului de 1.4 16V BCA de pe Golf 4:

 

Minutul 11:52 gata demontat pt cine nu vrea sa astepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare,   motoarele 1.4 16v  au din fabrica volant cu masa dubla sau masa simpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica din cate stiu e cu masa simpla si daca ma uit pe anunturi cu dezmembrari de VW 1.4 16V se pare ca in descriere tot cu masa simpla e specificat la majoritatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e sa schimb, tot cu masa simpla sa pun, sau cu masa dubla? Problema e ca ambreiajul e cam sus, deci e uzat, si cand plec de pe loc, daca nu dau drumul cum trebuie la ambreiaj (pt ca e ff sus si nu reusesc de fiecare data sa dau drumul unde trebuie, la fix ca sa zic asa) si accelerez, imi vibreaza, imi da niste suturi pana ii dau drumul pana la capat, si suspectez volantul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce faceti mai oameni buni,delirati ?

Ce masa simpla ce masa dubla la 1.4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut pe un grup pe FB ca oamenii schimba si cu masa dubla, ca ar amortiza din socuri, ar reduce vibratiile la ralanti. Si da , vorbeau de 1.4. Nepricepandu-ma asa mult la ambreiaje, am zis sa intreb aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca tu nu ai vazut bine sau grupul ala de pe fb erau un grup umoristic.

Ce socuri si ce vibratii la relanty la un motor de 55 kw ?

 

13300344.jpg

027105271P-M352.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, csm_1 said:

Eu am vazut pe un grup pe FB ca oamenii schimba si cu masa dubla, ca ar amortiza din socuri, ar reduce vibratiile la ralanti. Si da , vorbeau de 1.4. Nepricepandu-ma asa mult la ambreiaje, am zis sa intreb aici.

Ideea e ca la Euro 2 ai acceleratia pe cablu,nu electronica,eu am avut mers sacadat la pornire de la clapeta si cablu care a mancat pe interior acea "camasa" si ramanea agatat.Am schimbat tot racordul clapeta+cablu+camasa si am intins arcul de la cablu.

Cat despre masa dubla,daca sunt care si-au modificat,sigur nu au schimbat doar volant,acolo vor fi schimbari majore,cu bani orice e posibil...

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor 1.4 16 v cod APE euro 2 accelerator electronică nu pe cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an e masina?

Normal 1998-2000 benzina are pe cablu,exceptie anul 2000 unde sunt unele cazuri,in functie de cod motor, sa fie electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar AHW si AKQ comanda pe cablu si egr-ul pe capsula vacumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-am lamurit atunci!

La mine e comanda electronica, nu cablu, masina fiind din 2001!

Totusi simptomele spuse mai sus pot fi din cauza unul volant uzat? Trebuie sa mai zic ca uneori cand masina e in neutru se aude un tacanit metalic, iar cand apas ambreiajul, tacanitul dispare. Stiu ca de volant nu-mi pot da seama decat la desfacere daca e uzat sau nu, insa vreau sa stiu la ce sa ma astept..

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ajungi la stadiu in care sa uzezi volant (sa o albastresti...cum se spune in termeni populari) la modelul asta de ambreiaj intors,trebuie sa fi retard mintal sau sa incerci sa tragi un tir cu masina sau sa urci transfagarasanul pe scurtatura sau sa incerci sa ari cu masina.

Tacanitul posibil sa fie de la arcurile discului de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: Tare explicatia lui @GABIVVX, insa are dreptate. La tine problema e de la rulmentul de presiune/arcurile de pe discul de ambreiaj uzate/suporti motor uzati sau motor cu diverse probleme care determina un mers neregulat de la care provin acele vibratii. Iar tacanitul metalic l-am intalnit si eu la un amic cu 1.6 16v si la fel credea si el ca e volant. Nu are cum, volant e o bucata solida de metal care fizic nu poate sa scoata zgomote. Acestea pot proveni doar de la arcuri disc sau rulment presiune.

Eu zic sa te sui intr-un diesel de aceeasi varsta cu motorul tau (gen AGR, ALH) cu volant praf si dupa aceasta experienta masina ta o sa ti se para ca pluteste :P

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!