Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am un Golf 4 2001, 1.4 16v motor AXP. 

Tocmai am luat masina, cu eroare de EGR (defective), mergea greu de tot masina (or fi doar 75CP, dar si Dacia 1310 avea 56 si mergea mai bine), l-am schimbat. Acum, cu EGR-ul nou, masina "trage" mult mai bine, dar tot are fluctuatii in sarcina pana pe la 3000rpm, porneste greu la rece (la a doua cheie sistematic) si are o ezitare asa la apasarea acceleratiei. Si consuma cam mult pentru un motor 1.4 (am avut si un Audi 1.8 care tot cam atat consuma)... La noul EGR cei de la service n-au reusit sa faca adaptarea si in vreo 30km au mai aparut inca doua erori, acum fiind asa:

17812 - EGR System 
            P1404 - 35-00 - Basic Setting not Performed
16785 - EGR System 
            P0401 - 35-00 - Insufficient Flow
17987 - Throttle Actuator (J338) 
            P1579 - 35-00 - Adaptation Not Started

Aveti idee de la ce-ar putea fi?

Am incercat si eu sa fac adaptarea EGR-ului dupa cum scrie aici pe forum si pe site-ul VAG-COM, dar fara succes - voltajul baleiaza cateva valori random (nu in vreo ordine crescatoare-descrescatoare) si dupa 3-4 secunde da ERROR. Adaptarea clapetei de acceleratiei pare sa mearga si da ADP OK.

Am citit destul de mult pe forum, am incercat sa fac testele de-aici:

Dar nu-mi merg decat cele de la 036, testul pe 034 nu-mi porneste (desi turatia creste la 1400rpm ramane TEST OFF) si n-am reusit sa gasesc informatii despre de ce s-ar putea intampla asta, de ce n-ar porni aceste teste.

Mentionez ca am luat masina cu ledul de la MIL acoperit cu izolier-band de la samsarul care a adus-o, asta asa pentru a pune un pic in context treaba... Iar in diagnoza mie nu-mi aparea eroarea de EGR de la care se aprindea si MIL, dar la service au vazut-o la pornirea motorului. E vreo modalitate de a "aranja" calculatorul ca sa nu tina minte anumite erori sau sa impiedice efectuarea unor teste?

Multumesc!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, MaddMaxx said:

Clapeta curata , e ca noua 

La EGR nu am ajuns , nu il gasesc 

Poate din poze ma ajuta careva 

Si nu pot da jos rampa injectoare sa merg  cu ele la testat , am stricat 2 chei .

http://www.2shared.com/photo/M2wt8de-/IMAG0025.html

http://www.2shared.com/photo/M2wt8de-/IMAG0025.html

 

 

Am reusit sa dau jos rampa de injectoare , primul si ultimul ude leoarca cele doua din mijloc curate , uscate ca noi din magazin .

Acum merg cu ele la curătat sa vedem ce-o iesi.

Daca nu batea asa tare "soarele" l-ai fi vazut mai clar,din el pleaca pe sub bobina de inductie o teava in clapeta de acceleratie

IMAG00k25.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, tesh14 said:

Salut!

Am un Golf 4 2001, 1.4 16v motor AXP. 

Tocmai am luat masina, cu eroare de EGR (defective), mergea greu de tot masina (or fi doar 75CP, dar si Dacia 1310 avea 56 si mergea mai bine), l-am schimbat. Acum, cu EGR-ul nou, masina "trage" mult mai bine, dar tot are fluctuatii in sarcina pana pe la 3000rpm, porneste greu la rece (la a doua cheie sistematic) si are o ezitare asa la apasarea acceleratiei. Si consuma cam mult pentru un motor 1.4 (am avut si un Audi 1.8 care tot cam atat consuma)... La noul EGR cei de la service n-au reusit sa faca adaptarea si in vreo 30km au mai aparut inca doua erori, acum fiind asa:

17812 - EGR System 
            P1404 - 35-00 - Basic Setting not Performed
16785 - EGR System 
            P0401 - 35-00 - Insufficient Flow
17987 - Throttle Actuator (J338) 
            P1579 - 35-00 - Adaptation Not Started

Aveti idee de la ce-ar putea fi?

Am incercat si eu sa fac adaptarea EGR-ului dupa cum scrie aici pe forum si pe site-ul VAG-COM, dar fara succes - voltajul baleiaza cateva valori random (nu in vreo ordine crescatoare-descrescatoare) si dupa 3-4 secunde da ERROR. Adaptarea clapetei de acceleratiei pare sa mearga si da ADP OK.

Am citit destul de mult pe forum, am incercat sa fac testele de-aici:

Dar nu-mi merg decat cele de la 036, testul pe 034 nu-mi porneste (desi turatia creste la 1400rpm ramane TEST OFF) si n-am reusit sa gasesc informatii despre de ce s-ar putea intampla asta, de ce n-ar porni aceste teste.

Mentionez ca am luat masina cu ledul de la MIL acoperit cu izolier-band de la samsarul care a adus-o, asta asa pentru a pune un pic in context treaba... Iar in diagnoza mie nu-mi aparea eroarea de EGR de la care se aprindea si MIL, dar la service au vazut-o la pornirea motorului. E vreo modalitate de a "aranja" calculatorul ca sa nu tina minte anumite erori sau sa impiedice efectuarea unor teste?

Multumesc!

 

 

 

Cu pornitul greu la a doua cheie nu am reusit nici eu sa-i dau de capat. Am schimbat si senzorul lichidului de racire dar tot degeaba. Am schimbat si Senzorul Impulsuri Arbore Cotit G28 ca dadea eroare, dar tot degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma las pagubas , am incercat sa -l desfac dar nici-o sansa .

Acele suruburi de care povesteai mai sus , sînt de neclintit 

Am dat ieri cu wd40 pe ele mai incerc si astazi ....ai dracu nemti astia , sau batut degeaba cu germani .

Puteau pune si eu niste suruburi de 10 , nu imbusuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grija mare,daca nu ies usor nu iese deloc,se va rupe in blocul motor si apoi trebuie sa il gauresti,faci filet/canal.Nu e sf.lumii dar e inca o munca in plus de care te poti scuti.Da e nasol acel imbus la EGR,eu am pus surub normal de 10 dupa toata povestea asta si cu ocazia asta i-am pus si garnitura intre el si bloc motor (din motive necunoscute, nu are nimic pt etansare EGR-ul,e fier pe fier sa zic asa sau poate sa fi avut ceva silicon cand a iesit din fabrica,dar s-a dus...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca zici ca este atat de important curatarea acelei conducte si bineteles egr-ul am sa ma risc ...dau 3-4. zile la rând cu spray si pana la urma le scot eu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sculele necesare : gen un burghiu metal si ceva cu care sa faci filet + masina electrica poti sa rectifici,doar ca e de lucru,asta in cazul in care nu cedeaza si se rupe.

MyKe,eu nu am avut,era doar EGR-ul prin pe bloc si cam atat,ciudat.Poate Euro 4 cum e al tau are,Euro 2 nush...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si pe AKQ: cod 036131550H.

Sau, daca ai modelul mai vechi de EGR, e 036131547.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate , tu ai gasit mizerie pe conducta si la egr , nu intreb la modul sa nu il mai desfac ca sunt sigur ca voi găsi ceva dupa ce am curătat clapeta , toata cutia unde sta filtru mare si mai ales ce am gasit in epurator .

Am vazut pe yuotube ca mai exista un filtru in dreapta parbrizului cum te uiti la masina din fata . Pe acela l-ai schimbat ?

Modificat de MaddMaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MyKe,da modelul meu e 036131547 EGR pe vacuum precum si la MaddMaxx dar eu nu am avut-o,tind sa cred acum ca germanul a mai lucrat pe acolo pand am intrat eu in posesia masinii :/

Madd,da am avut depuneri pe conducta la intrare in clapeta de acceleratie si la intrare in EGR,sa zic asa daca teava aceea are aprox. diametrul de 0.5cm,depunerile la intrare/iesire aveau lejer 01-0.2cm si respira mai greu,am curatat cu wd40 si ceva solutie,nu mai tine minte,dar am astupat gaurile si am bagat solutie si am lasat peste noapte,a iesit negru tot a doua zi,zici ca era ulei ars acolo.EGR-ul il poti testa usor daca e bun sau nu,are un mic furtun de sub capacul motor,poti sa ii faci un dop sau sa il strangi cu un colier mic sa il "sufoci" sa zic asa,incerci sa dai o cheie/pornesti motorul,daca tinde sa moara sau oscileaza tare inseamna ca e OK,daca nu atunci e dusa valva sau supapa de la el.

Filtru la parbriz ai in stanga,la pasager care e filtru de compartiment,in dreapta e CB (computer bord) parca.Da-mi un link de la video,ca sunt curios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca depinde de model de la caz la caz ....uite aici    vezi la minutul 8 si 26 sec

 

Modificat de MaddMaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vezi ca tipul e din UK masina e cu volan pe dreapta,deci automat filtru de compartiment la el e in dreapta nu stanga ca la cele normale,deci nu este nimic acolo in afara de ce am specificat ma sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin:trebuia sa-mi dau seama ....inseamna ca la mine e pe partea cealalta ...si CB-ul este la mijloc ca l-am dat jos in prima zi de cand am luat masina cu problema la imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ala e,pare in regula nu e mancat doar ruginit.furtunul ce ziceam eu e acela cu snur pe el.La cum se prezinta suruburile nu cred ca o sa reusesti fara sa se rupa ceva,eventual incearca inainte cu o cheie reglabila sau ceva pe exterior sa nu se strice imbusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

Am o problema cu masina in sensul ca de vreun an trepideaza la relanti si am dus-o la cel putin 8 mecanici, inca nimeni nu i-a dat de cap. La fiecare da aproape alta eroare la tester. Si nu stiu daca are vreo legatura, de vreo luna motorul sacadeaza cand apas pedala de acceleratie, martorul check engine incepe sa palpaie. Daca aveti vreun sfat e binevenit sau pe cineva serios cu tester din Cluj. Va multumesc. 

PS. Masina are 225000 km, distributia am schimbat-o la 185000, impreuna cu fisele si bujiile, am schimbat si tamponul la motor crezand ca poate fi de acolo problema, am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat releul la pompa de benzina si in rest filtre si ulei toate la timpul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa il desfac foarte usor , l-am dat jos dar conducta e infundata am suflat in ea si e infundata sau asa trebuie sa fie ?

https://www.wetransfer.com/downloads/630e35cd5cbab97c3cb7e49be3e0d36920160911135347/9f2888f880b1319e65082f1de443c9f620160911135347/cb39f1

 

Am gasit si eu aceea garnitura metalică .

Am desfăcut conducta de egr si e ok ....dar propabil in functiune se deschide supapă.

Modificat de MaddMaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzor pozitie ax cu came si senzor turatie motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa conducta din EGR (ciuperca) ca ai filet si dincolo si apoi curata,cum e in poza nu o sa ai cum sa cureti ca e o supapa acolo ce o blocheaza,conducta in sine dupa ce o desprinzi de tot de EGR nu trebuie sa fie infundata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa desfac conducta de egr, am gasit ceva depuneri ....este ok conducta ....acum sa-mi vine epuratorul de gaze si sa o pornesc .

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/11/2016 at 7:51 PM, adyasu said:

Verifica senzor pozitie ax cu came si senzor turatie motor

Nu ma pricep deloc. De asta am intrebat aici. La un moment dat imi dadea eroare de amestec prea puternic benzina + aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat azi senzorul MAP. Am desfacut si piesa misterioasa de mai sus, era imbacsita cu mizerie. Se pare ca este un fel de supapa.

supapa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gasit mizerie in ea multa ?Am ajuns si eu pe acolo cu revizia anuala(pe sub clapeta)si nimic grav.Am pus filtre purflux si regret,scz de off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!