Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Creste consumul si nu o sa iti mai iasa la noxe clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, Cosbur a scris:

Dar la ITP nu vor fi probleme ?

Ai pm.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sooby,trebuie verificat.ti-am zis,poate ai injector(e) cu problema.Cand intorci volanul maxim stanga-dreapta iti scad turatiile?

@Daniel,tu ai impresia ca la masina euro2 dupa aprox 16 ani,respectiv 18 ani noxele iti vor iesi tot euro 2?

La masinile euro2 daca ai catalizator dus,poti sa il schimbi cu unul universal (nu se mai fabrica catalizatoare euro2) iar cel universal in maxim 1-2 ani o sa il ai infundat iar asa ca indiferent ca alegi cat-off sau universal nu o sa fi departe de acelasi rezultat,iar chestia de itp difera de la judet la judet,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,revin cu problema catalizatorului care zornaie,am fost la mecanic ,se apuca de tăiat îl dă in doua si surpriză ,in el o bucata din catalizator cam cât pumnul ,in prealabil a desfăcut țeava de evacuare de la racordul flexibil de sub galerie acolo unde este prima sonda lambda  ,unde din spusele mecanicului ar mai trebui sa fie un catalizator,surpriza ,nu mai era nici ăla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e masina din semnatura (2002) posibil sa ai un catalizator mic la galerie unde ai o sonda lambda si altul sub masina unde ai a 2 a sonda lambda.

Galerie:

105755454_1_644x461_catalizator-fata-vw-

Sub masina:

catalizator-vw-golf-iv-bora-golf-5-1-4-1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,exact așa sunt,decat ca acum sunt goale ,ma gândesc sa le cumpăr din dezmembrari dar momentan mai aman ,masina functioneaza momentan bine si fara ele ,poate ca la ITP nu va trece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alonso_first_one

Am o noua nelamurire cu privire la zgomotul care se aude,ca si cand ar trage aer fals pe undeva.O fi vorba de un furtun sau e ceva normal?Am atasat un  link cu zgomotul ciudat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi zgomot iti face si daca deconectezi tot racordul de aer pana la clapeta,trage mult aer dintr-o data si e normal sa auzi acel sunet de "tras" credeam initial te referi la zgomotul de diesel ce se aude la motorul de 1.4 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alonso_first_one

Zgomotul de diesel se pare la prima vedere ca e de la tacheti,cu toate ca nu mi se pare ca asta ar fi problema,dar asa zice mecanicul si oricum trebuie sa verific mai amanuntit motorul deoarece am si ceva fum care se pare ca ar fi de la segmenti.Una peste alta o sa fac cam tot ce pot pentru a nu desface motorul.Odata desfacut nu mai ai cale de intoarcere si cheltui bani la greu.Am si un zgomot la toba de esapament,se aude ca i cand ar borborosi,ma gandeam ca poate e de la condens,dar niciodata nu se stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul la toba poate fi si de la aparatoarea de la catalizator,dar daca e sunet de "rateu" atunci iti verifici bobina de inductie si fisele sau injectoarele.

Sunet de diesel intradevar e de la tacheti,daca ii schimbi scap de zgomot altceva nu ai ce sa ii faci,poti diminua din sunet cu ceva aditiv,ulei dar e solutie temporara.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.4 NU are tacheti.

Are culbutori si zgomotul produs de acestia cand nu se mai amorseaza e unul metalic ascutit.

Zgomotul de diesel vine de la uzura fusta piston care bate in bloc.

Rezolvare in cazul de mai jos a fost inlocuirea celor patru pistoane,trei din ele fiind foarte afectate.

Cauza a fost segmentii de  ungere blocati,problema de proiectare,material....

IMG_8530.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alonso_first_one

Cat te-a costat totul?Acum merge bine motorul,sau tot mai are zgomot?Nu stiu daca merita sa investesc atatia bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatia a fost facuta cu piesele clientului,la mine in garaj a intrat diesel si a iesit benzinar.Motorul se aude ca unul pe benzina acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vibreaza masina in mers.

Cand masina e cuplata in viteza a3-a se simte un vibrat in toata masina, cam vreo 2 secunde in mers cand urca in RPM, mai exact pe la 1700 rpm, pana in 2000. Daca se intampla sa fiu in viteza a 3-a si sa micsorez viteza, daca RPM se afla la 1700, iarasi vibreaza toata masina. De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie tamponu de la motor sau cutie .la 1700 rpm intra in rezonanta cu caroseria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihaitagolf4 tamponele dogbone si cel de cutie  sunt uzate intr-adevar, sunt slabite.  Unii mai spuneau ca masina vibreaza si de la o volant uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca iti rezoneaza la 2700? Ai fost la vreun mecanic? In ce viteza se intampla?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/7/2016 at 6:00 PM, EEXCALADE said:

Motorul de 1.4 NU are tacheti.

Are culbutori si zgomotul produs de acestia cand nu se mai amorseaza e unul metalic ascutit.

Hai bre, cum sa n-aiba tacheti?Culbutorii pe ce sunt asezati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza viteza la turatia 2700 face un zgomot.se aude toata masina nu fff tare da eu il aud

Dupa ce trec de aceasta turatie se aude doar motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alonso_first_one

Pe zi ce trece parca parca se inrautateste zgomotul de la motor,si pe evacuare se aude o bolboroseala enervanta si la relanti parca merge neregulat.Nu pot sa imi dau seama nici de culoarea fumului pentru ca este frig afara si este normal sa scoata aburi,dar miroase a fum.Nu as vrea o eventuala segmentare pentru ca ma gandesc sa vand  masina su sa o dau la schimb si asta ar insemna sa pierd o groaza de bani.Am atasat un video si astept eventuale sfaturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, MyKe said:

Hai bre, cum sa n-aiba tacheti?Culbutorii pe ce sunt asezati?

roller rocker arm

roller rocker arm.jpg

asta e tachet

tachet.jpg

Culbutorii sunt asezati pe supape si actionati de roller rocker arm,care sunt actionati de axa cu came.Difera denumirea,principiul e acelasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!