Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Depinde cat de turat mergi...normal nu ar trebui sa consume mai nimic...100-200 de grame ca sa complectezi doar ca sa fie la max de la schimb la schimb este un moft...se poate si fara...si depinde si la cat faci schimbul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

700 roni sau euro? Daca sunt euro mi se pare enorm!

 

Ce inseamna turat pentru motorul asta mic? Pe la ce turatie e normal sa se schimbe vitezele? Din cate am inteles cuplul maxim la el este pe la 3200 RPM. Eu schimb vitezele pe la 2700. E prea mult?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

intre 2000 si 3000 rpm mi se pare normal sa fie schimbate vitezele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000rpm e putin la 1.4,e prielnic pt oras sau pt consum mic,in general dupa 2500 simti ceva putere de tragere,acum parerile sunt impartite,fiecare conduce cum stie/cum doreste

In cartea masinii la acest motor se pare ca producatorul sugereaza schimbarea vitezelor la 2000,dar nu tot timpul e cazul in lumea reala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca la  schimbarea la 2000 se reduce consumul, iar mai sus consuma cu pana la 2 litri mai mult! Cel putin asa imi apare in bord! Credeam eu ca am probleme cu vreun senzor sau sonda, dar o calcam cam tare de fapt, schimbam si la 3000 cand imi aparea consum de 14-16!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu oricum sper sa nu ma ajunga 700 e.prima data o sai fac un test de compresie sa vad cum stau cu segmenti 

Daca segmenti sunt ok ii schimb doar semeringuri supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mananca ulei si nu pierde pe nicaieri tot acolo ajungi...(nu are rost sa ti furi caciula singur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand scot capacul de la ulei pe unde se completeaza iese fum nu mult da iese.nui o problema de la supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal nu trebuie sa iasa fum pe acolo(pierzi compresie pe evacuare si nu numai...)doar pe la furtunul epuratorului trebuie sa vezi ceva fum(adica gaze de carter).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa iasa ''putin'' pe furtunul ala dar pe la busonul de ulei nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.10.2016 at 4:59 PM, sdR+ said:

Este normal sa iasa ''putin'' pe furtunul ala dar pe la busonul de ulei nu.

Nu-i iasa nici un fum pe la busonul de ulei in mod normal. Ii iasa daca-l desface cu motorul pornit.  Atunci este normal. Ceva gaze de carter scapa si la un motor cu 0 Km. Carterul motorului desigur ca comunica si cu partea de sus al lui unde este busonul de ulei. Nu poti zice ca este normal sa iasa gaze pe furtunul de aerisire gaze carter si sa nu iasa pe la buson daca-l scoti, de vreme ce comunica intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/29/2016 at 0:22 PM, mihaitagolf4 said:

Cand scot capacul de la ulei pe unde se completeaza iese fum nu mult da iese.nui o problema de la supape?

Pai daca omul a spus ca iese fum...deci iese fum nu gaze...acele gaze la fel ca la furtunul epurator le observi foarte greu(trebuie sa te uiti atent...)deci m am exprimat destul de corect cand am spun ca pe la busonul de ulei nu trebuie sa iasa fum...ai dreptate sunt gaze care comunica intre ele dar nu fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut si la alte masini cand desface busonul de la ulei sa iasa un fum da fffff putin zici ca e abur asa da la mine iese adic am mirosit si miroase a benzina arsa.mentionez ca motoru trage ff bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa testul de compresie si revino cu valorile de pe fiecare piston...sa nu mai poluam topicul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
richiteanuflorin12

Nu îmi baga căldură la relanti ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o rugaminte. Am un golf 4 1.4 16 v din 99.problema este astfel: imi merge intrerupt in 3 pistoane,am pus.o pe tester si mi.a dat eroare la aprindere la pistonu 1 si 4 una era continua si cealalta era interminenta parca... Am schimbat bujiile , fisele, si bobina de inductie.la mine e pe partea cu bateria.nu pe fiecare fisa... Dupa toate astea imi merge la fel... Are momente cand isi revine dar nu pentru mult timp :( am fost la aproape toate service din Braila si nici un mecanic nu a stiut sa ii dea de cap

Va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa ii fac. 

Va multumesc cu respect Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de compresie si verifica injectoarele la masina.Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un electrician da' nu prea avea chef de munca ... Mi.a scos pe rand cate o fisa direct din bobina si la fisele de la pistonul 1 si 4 dadea o scanteie slaba, se auzea ca un "piuit". La fisele de la pistonul 2 si 3 se vedea scanteia puternica si avea un "tacanit", cum se aude normal. El a zis ca e de la calculator, nu stiu ce componenta care trimite impulsuri catre bobina si da in scurt. Nu stiu ce cod are motorul. Cum il pot afla?, Apreciez orice raspuns. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,de cateva zile se aude un zgomot, ca un zornait,in catalizator, concluzia catalizatorul desprins din carcasă poate chiar spart, vă intreb ,daca il elimin si pun o țeavă in loc ,afecteaza functionarea motorului  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de cel de sub schimbator sunt info,poze pe forum.Nu stiu acum pe unde..daca nu gasesti poti da un pm,tel. miine si se rezolva.Sau gogu-emulator,simulator catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sesizat probleme la motor,respira mai ok doar pe drum sau itp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!