Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am gasit mizerie pe supapa aia, am gasit pe MAP destula, acolo tinde sa se faca, in admisie sunt depuneri dar n-am mai stat sa le curat. Imi luasem Spray pt frane am dat putin la gurile alea. Nu e depunere asa mare cum ma asteptam. Duzele injectoarelor sunt curate, niciun fel de negreala. In motor unde vine admisia la supape e nitica negreala cat sa acopere suprafetele metalice, insa nu e groasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, detin un golf 4 motor 1.4 16v, AXP, de o perioadat de timp ma confrunt cu o problema legata de pornire la rece, dupa 4-5 ore de nefunctionare masina nu porneste la prima cheie, porneste abia la a treia cheie. Precizez ca pompa de combustibil se aude ca lucreaza cand deschid portiera si bag cheia in contact. Am pus testerul si nu imi apare nici un fel de eroare, Am zis sa o iau prin eliminare si Am schimbat prim data regulatorul de presiune si tot asa se menifesta. Poate s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

Modificat de florin_golf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, de ceva vreme motorul imi consuma cam mult, in oras consumul imi arata si 16, si scade foarte greu, iar cand e liber ramane la vreo 9.8. Mi se pare cam anormal. Ce ar trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu EGR-ul sau sonda lambda?

Ca deocamdata si mie imi consuma ceva mai mult dar eu am probleme cu astea doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm..

Ce distanta ai parcurs de ti-a dat consumul ala ? Si ce turatii ale motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers ieri destul, nu stiu sa zic exact, eu de regula schimb vitezele intre 2500-3000 rpm asa, mai sar si de 3000, cam 3200. Era ceva trafic ieri cand imi arata 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca si eu am aceasi problema , mi-a zis mecanicu ca EGR e pe duca , poate si lambda  , dar nu da eroare pe tester  - consumu scade foarte greu , inca nu am mers pe distante lungi ca sa vad unde ajunge , dar e aiurea , la un drum de 3- km dimineata , ajung la destintatie cu consum de 12,5 , trafic nu foarte aglomerat ( consumul instant pe loc imi arata normal ) nu miroase a gaze nearse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

e normal la 3km sa ai asa consum mai ales ca motorul e rece

nici nu apuca sa se incaleazca cum trebuie

incearca sa parcurgi o distanta de minim 15 km si vezi atunci media :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am cumparat masina scoteam si 5  la drum lung maxim 5,5 daca conduceam batraneste , o sa fac din nou drumul respectiv de 60 de km si daca nu scot macar 5,5 le schimb pe rand 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

e un consum corect daca conduci turat la 2000 sau sub, pe o distanta de 60km

dar la distante mici e normal, zic eu, sa ai 12l 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam 12,5 si inainte , mers 1 km la facultate , stat 4 ore motoru  si iar venit inapoi 1 km , mers bara la bara dimineata ! dar nu 3 km intr`un oras mic unde bagi si a 3 a , nu mergi doar cu a 1 a si a 2 a si nu se pune problema de mers bara la bara , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

o mica problema am si eu, in imaginea atasata in chenarul rosu se afla piesa pe unde imi curge ulei (defapt picura destul de abundent), dca ma poate ajuta cineva cu numele piesei si daca schimbarea piesei rezolva problema, sau mai trebuie remediat ceva pe langa schimbarea ei.

multumesc 

problema motor.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor presiune ulei. Curge ulei prin el. Trebuie inlocuit si gata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul masoara presiunea la ulei nu curge ulei prin el...cu tot respectul poate nu ai formulat bine intrebarea...mare grija la strangerea lui ori la desfiletare ca se rupe foarte rapid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are garnitura de plumb,daca curge ulei pe langa el trebuie strans sau schimbat,e 25 lei unul nou, nu e mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat, schimbat cu unul nou, hella parca era firma, dar am vazut ca cel vechi dupa ce l-am mai strans nu mai curgea, totusi l-am schimbat; cel nou posibil sa aiba acea garniture de plumb, dar cea originala de pe masina este de culoare galbena, alama sau ceva de genul in nici un caz plumb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema, cand masina se incalzeste, uneori, nu tot timpul, se aude un fasait din zona curelei de accesorii. credeti ca e vreo rola? Nu am schimbat deloc rola intinzatoare de la accesorii, o fi ea de vina? Nici cureaua nu e schimbata. Cu distributia am avut probleme, era montata gresit cu un dinte, apareau niste erori, insa am fost si mi-a pus-o la punct.

 

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal rolele fac zgomot la pornirea la rece(daca zornaie si in mers deja sunt terminate)...daca mai auzi si la virarea rotilor fasaiala atunci cureaua trebuie schimbata...sfatul meu este sa dai jos cureaua si sa le rotesti  manual(elimini rolele daca este cazul apoi ramane cureaua...).Ai o rola la intinzator si una de ghidaj langa alternator deci nu este doar una...zornaiala rolelor si fasaitul curelei sunt 2 sunete total diferite...ia prin eliminare si o sa fie totul foarte usor de aflat vinovatul.

 

Later edit: duce destul de mult o curea dar daca fasaie...nu trebuie sa fie uzata fizic ca sa o schimbi...mai este si uzura morala(adica timpul trecut peste ea si poate neexploatata deloc dar scoapta...)ca si distributia care dupa 4 ani se inlocuieste(asta daca nu depasesti limita aia de 50-60 k)poti face si 30 de km in 4 ani ca tot trebuie schimbata.Fa ce am enumerat mai sus iar daca toate 3 sunt ok(adica cele 2 role si cureaua)treci mai departe...desi sigur acolo ai sa gasesti un vinovat.Este o treaba de 2 minute(poate chiar mai putin...) sa dai cureaua jos si sa vezi.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, am sa le verific cum zici.. Cat rezista o curea din asta? Nu e supusa la asa mare efort cum e cea de distributie, cand a scos-o mecanicul nu era crapata sau ceva, arata bine.

Poate fi de la distributie?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu intrebare am un golf 4 1.4 16v cod APE are 310.250km cam imi cam mananca ulei.nu stiu care e problema am curatit epuratoru de gaze imi baga ulei in filtru de aer .ma gandesc sai schimb segmenti.cat ar costa.?

Din cauza epuratorului mia aruncat de2 ori uleiul din motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este consumul bogat de ulei...adica gaze de carter uleioase...il cureti degeaba atata timp motorul se indoapa cu ulei...pretul difera de la service la service...iti faci un necesar de materiale singur apoi faci socoteala...la final cauti in zona ta preturi si alegi care crezi ca este mai bun calitate pret(cu recomandari logic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca imi place masina si de vandut nu se pune problema ca e veche.pana acuma iam schimbat ambreiaju distributia completa plus bucse ulei etc in interval de 70.000km

Sare de 500€ oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 700 ca sa fi pregatit...dar poate fi si mai putin...cel mai bine iti faci un calcul cu piesele apoi te interesezi de manopera in zona ta.

Later edit: Daca motorul nu scoate sunete ciudate si merge rotund sa te astepti  la piesele specifice segmentarii(simeringuri supape,segmenti,garnituri chiulasa plus evacuare,prezoane noi chiulasa,ulei plus filtru ulei si antigel).De mancat nu o sa mai manance(decat in limitele normale)atata timp cat lucrarea va fi una reusita.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.oricum sper ca daca ii schimb seg sa nu mai consume ulei.motoru trage bine si nu scoate fum

 

Pai si cat e limita normala de consumat ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!