Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

19 hours ago, dragos1985 said:

Salutare!

Pana la urma problemele comune legate de pornirea greoaie la 2.0 150cp, au fost rezolvate prin update de soft la reprezentanta sau prin schimbarea senzorului de pe axul cu came? (intreb pentru ca am vazut doar o rezolvare si destul de multe intrebari in acest sens).

PS: Intentionez sa achizitionez un b8, 2.0 150cp, si incep de pe acum sa ma documentez despre problemele specifice, sa nu am acceasi surpriza ca la b6, 2.0 bkp..........

Va multumesc!

 

Mai spunea un coleg cu ceva pagini in urma ca un prieten/cunostinta a primit recomandarea sa schimbe calculatorul de la pompa de motorina si nu a mai avut probleme dupa 1 luna de mers.La mine problema se manifesta aleator.Intr-o luna s-a manifestat de 2 ori la distanta de 3-4 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei20132014

 Cand stau pe loc si rotesc volanul stanga - dreapta nu se aude nimic,, cand rulez cu masina nebagata in viteza(deci necuplata cutia) se aude acel huruit dar mai incet

atunci ma gandesc ca ar putea fi rulmentul, dar de ce nu huruie rulmentul si la mers inainte(bagata sau nebagata in viteza)?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,La un passat b8 poate cineva sa mi spuna daca a avut probleme cu navigatia gen.porneste sta 10,20 de secunde si se opreste si nu imi mai functioneaza nimic gen.radio,meniu sau altceva?Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la service si se poate verifica daca este vreun rulment! Eu am verificat si nu este rulmentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎1‎/‎8‎/‎2019 at 10:09 PM, Adrian0209 said:

Salut,  

În legătură cu pornirea grea eu am schimbat senzorul de la axul cu came. După schimbare (acum 3 - 4 luni) am mai avut de 2 ori problema cu pornirea grea (inclusiv eroarea start stop afișată). În afara de schimbarea senzorului am început sa pun motorina mai aditivata de la OMV (în special când circul mai mult în oraș). 

 

 

23 hours ago, TheOne06 said:

Mai spunea un coleg cu ceva pagini in urma ca un prieten/cunostinta a primit recomandarea sa schimbe calculatorul de la pompa de motorina si nu a mai avut probleme dupa 1 luna de mers.La mine problema se manifesta aleator.Intr-o luna s-a manifestat de 2 ori la distanta de 3-4 zile.

Va multumesc pentru raspunsuri. Din cate vad, cu un update si un sezor schimbat s-ar rezolva problema, care oricum pare a fi un fleac pe langa ce  minuni am avut la celebrul b6.....:)

Modificat de dragos1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei: nu cred ca este de la rulment. Daca ar fi o problema la rulment, ar hurui in orice situatie in care se invarte roata (adica indiferent daca masina e sau nu bagata in viteza). 

Se poate verifica relativ usor: mergi la o vulcanizare cu masina, da-le ceva la baieti sa iti ridice masina pe platforma. Dar nu schimbi anvelopele, doar  rotesti cu mainile de roata  cat de tare poti. Apoi lasa roata sa se invarta si asculta zgomotul: daca rulmentul are vreo problema, vei auzi imediat huruitul. Daca nu are, roata se invarteste silentios si problema e din alta parte.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator: asta am spus si eu se aude zgomotul in ambele cazuri (bagata in viteza-se aude mai tare si nebagata in viteza se aude mai incet), de asta am tras am tras concluzia rulment,  

m-am programat la service luni si o sa va anunt diagnosticul.

PS. Am 'sapat'  atat pe simptome deoarece experienta colegilor(mai sus mentionata) la service ma sperie si vreau sa iau decizia corecta. 

multumesc anticipat.

_

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa iei decizia corecta, stai langa ei cand invart de roata. Ei o vor invarti tare, apoi o lasa sa se invarta libera, apoi iar o invart cu mana, apoi iar o lasa pe liber. Urechile ciulite in timpul operatiei, daca rotirea este silentioasa si fara huruituri, e clar ca nu e de la rulment. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cu ce vesti te intorci luni si ce rezolvare gasesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii care aveti varianta break/combi, auziti zgomote "ciudate" venite din partea barelor longitudinale de pe plafon (mai ales cand este foarte frig afara)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Salut , colegule la mine nu este zgomotul de care spui tu , dar sunt altele :))) , gen pe denivelari mai mari pe strada la mers incet auzi scartaind caroseria usurel ca si cum se indoaie :)) , si mai nou la drum zdranganeala mica mica la bord dar o aud , ca la B7 ce l-am avut , dar recunosc ca nu avea zgomotul asta cand am luat-o , aici pe drumurile noastre "bune" l-a capatat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact de zici tu aud si eu! dar banuiam ca ar fi de la barele alea. Nu ma asteptam la astfel de zgomote! Am si un BMW din 2007 (10 ani mai vechi decat passatul) si nu are astfel de zgomote (si cu km mai multi rulati in tara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/10/2018 at 5:45 PM, Teodoreanu said:

Nu am Passat dar am motorizarea 2.0 Tdi 150 cp  am si eu probleme cu pornirea la rece porneste dupa ce invarte mult . Apoi daca opresc si apas  imediat butonul start porneste fara probleme . Nu am primit mesaje in bord si CB indica ca bateria are 70 % putere . Cei care ati avut asemenea problema ati rezolvat-o cumva ? O sa merg sa fac o scanare sa vad daca apre ceva desi ma indoiesc daca nu apare nici o eroare in bord 

Vedeti problema mea descrisa la Probleme Seat leon 5F. Motorizare identica. Astazi sau maine o sa scot masina de la service cu problema identica care se manifesta tot mai des. Ei au zis ca exista un TPI de fabrica la aceasta motorizare care cica implica schimbatul senzor modu axa cu came.  La mine se va schimba acest modul. O sa mai revin sa va relatez. Numai acum am dat de acest topic, eu am crezut ca este o problema unicat la motorul meu si acum observ ca este una tot mai des intalnita la aceasta motorizare. 2,0TDI CRLB din 2015, euro 6, 75 500 km. 

Am rectificat cele scrise mai sus si am facut schimbarile, este vorba de senzor modul axa cu came. Se schimba la motorizarea mea. Maine pot sa iau masina. Scuze celor care au citit inainte, asa am fost instintat saptamana trecuta de catre angajatul reprezentantei, iar acum mi-a explicat mai clar. Deci la mine se schimba senzorul axe cu came. Mai revin cu observati 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Huruitul' dupa cei de la service este de la cauciucurile de iarna marca maxxis winter maxx DOT 2006, o sa pot confirma asta abia dupa ce o sa le schimb, sper in doua saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei20132014, esti sigur cu DOT-ul ? 2006??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu pornirea lunga greoaie pe 2.0TDI CRLB. 

S-a schimbat in garantie pe masina mea Variator ax cu came, tot mecanismul, dupa spusele mecanicului acesta ramamea in pozitie de sarcina mare  la oprire ( haotic bineinteles) si la pornire la rece neaparat trebuie sa stea in alta pozitie variatorul, astfel pornirea greoaie efectiv vine de la timpul de autoreglaj al variatorului ramas blocat inainte de oprire in alta pozitie decat cea corecta. Acum parca si motorul este mai vioi, desi sincer nu ma plangeam nici inainte. Lucrarea a fost efectuat in garantie, dar pretul fara TVA al variatorului este de 1800 si ceva lei. Asta din deviz.  Am scris pretul ca sa stie cei care nu mai sunt in garantie cu aceasta motorizare. Revin daca mai sunt ceva observatii legat de aceasta lucrare. Reprezentantele au TPI pentru aceasta problema la aceasta motorizare, dar nu am putut sa aflu ce numar are TPI-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei1980 bun de stiut. Multumim!

Astazi am avut revizia si mi s-a recomandat sa schimb capac tacheti pentru ca am pierderi de ulei + distributie (de unde vine si un sunet de "greiere") .

Pe langa asta, am o eroare la filtru particule pe noxe. Mi-au recomandat sa merg cu a 3-a la peste 3000 ture in jur de 10 km cu rezervorul peste jumatate plin.

Aveti idee ce treaba are cantitatea de combustibil in toata treaba asta? (de curiozitate)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zezn Mersul turat cu a 3-a probabil declanseaza procesul de regenerare(nu stiu exact cum e la 1.6 tdi) si mai curata din depunerile din DPF care ti-au dat eroarea dar daca nu ai rezervorul peste jumatate, e posibil sa nu se initieze regenerarea si atunci ai "forjat-o" degeaba.

In manual ce scrie la DPF? La mine la 2.0 tdi crlb , manualul spune ca pentru regenerare trebuie mers in treapta a 4-a cu minim 70km/h timp de 15 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea porneste si cand ai un sfert de rezervor. Legat de filtru colmatat cu funingine in manual scrie ca mersul cu viteza intre 50-120 km/h sprijina regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Azi a nins abundent in Buc. Am curatat complet masina de zapada dimineata, cu atentie la toti senzorii, am plecat la drum, FA functiona perfect. Dupa 40 min, fac prima oprire, ocazie cu care curat din nou bara fata de zapada. Plec la drum, iar ninsoare abundenta si imi da eroare in bord: Front Assist unavailable. Zic de la zapada. Ajung la birou, curat din nou zapada si incui. Seara, constat ca desi nu mai era zapada pe senzor, eroarea a ramas. Am facut un drum spre casa cu mai multe opriri intermediare, am verificat vizual senzor radar si toata zona din jur. Nu mai era zapada sau gheata, dar am ramas cu eroarea si cu senzorul oprit normal. Ce-i fac? Mai am vreun restart ceva sa ii dau? Am cautat in carte, dar fara succes. Astept sa se mai incalzeasca? Ma duc direct la service? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Probabil cand a dat eroarea la inceput, te-a anuntat ca este indisponibil si te-a pus sa-l opresti. De atunci a ramas oprit. Nu in eroare, ci doar oprit. Porneste-l de pe butoanele de pe volan sau din multimedia de la sectiunea "Sisteme de Asistenta". La mine am observat ca FA este tot timpul caldut si nu se prinde nimic pe el.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa il opresc si sa-l pornesc din comenzile de pe volan si sa baleiez intre moduri. La fel si din infotainment check/uncheck. Mai am si warningul galben permanent ramas in bord (triunghi cu semn de exclamare). Deduc ca este in eroare :(

De pe volan, cand dau pe ACC, care are nevoie de radar pt functionare, are semn de exclamare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca masina este in garantie, m-as duce la service pe gratis, daca nu ar mai fi in garantie, as incerca sa scot bornele bateriei pentru un minut, poate se reseteaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in garantie, dar azi am plecat cu eroarea in bord si dupa aprox 20-30 min de mers a disparut. Senzorul a reinceput sa functioneze. Deduc de aici ca odata ce intra in eroare, reverifica starea dupa un timp / distanta si il reactiveaza daca e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!