Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Cred ca e timpul sa discutam si problemele aparute la acest model.

 

Am ~7000 Km, 150CP TDI DSG; ce am observat:

 - consum mare in oras 9-10%

 - la viteze/trepte mici - 1->2->3 si invers, se aude un cloncanit la schimbarea automata in DSG; nu e sesizabil tot timpul si se aude parca undeva inspre puntea spate

 - stergatoarele au un oarecare suierat cand ajung in partea de sus al parbrizului

 - uneori cand inchid capacul portbagajului din buton, ramane deschis la jumatatea traseului

 - puntea spate mi se pare mai zgomotoasa in ultima mie de km, trecerea peste denivelari este imediat sesizabila

 

Cel mai tare ma ingrijoreaza cloncanitul ala in DSG, ati mai patit asta?

Modificat de rtbvro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

B8 CL - ornamente cromate de pe exteriorul usilor spate desprinse. Din ce am inteles, ar fi o buba a modelului. Se prind de rama de plastic de interior a usii cu niste cleme. Masina are aprox 7 luni si 8000 Km.

Farurile care sunt mult mai slabe decat la B7, sau a mea a venit din fabrica cu ele reglate foarte prost. Pe setarea 0, noaptea daca nu e luminat parca nu se vede. Cealalta masina a familiei, un Fiat Sedici face lumina de 2 ori mai multa. De faza lunga nu mai zic nimic, e jenanta.

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti LED-uri sau farurile normale cu halogen? Eu am condus cam 1000 km si B7 si B8 in variantele Highline cu xenon (B7) si LED High (B8). Pur si simplu nu exista comparatie, LED-ul este superior din toate punctele de vedere farurilor de pe B7.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am led, se vede noaptea foarte bine. Sunt încântat de leduri, cea mai buna opțiune pe care am luat-o!

As vrea sa știu de la posesorii de b8 câți km aveți cu mașinile? Eu am 4500km, am fosit-o doar 2 saptamâni, conduc încă b7. Altcineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, așteptam sa vedem la mai mulți km. Sper sa nu aibă probleme modelul, sunt curios. B7 a fost foarte reușit, sa speram ca b8 sa fie si mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mie in 1500 km mi-a pornit de vreo 4 ori aeroterma dupa ce opream masina.Este normal?Din cate stiu eu cand porneste isi face filtrul de particule regenerarea.Totusi cam prea des.Socrul meu are un b7 (30k) si nu am auzit-o niciodata.La voi a pornit vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si mie mi-a pornit de mai multe ori dar din ce am inteles de la baietii din service, este perfect normal. Nu cred ca e de le filtru de particule, ci e ceva de la motor. O sa ma interesez si am sa revin cu detalii. Eu am ajuns la 14000 km fara nici un fel de problema, am avut o chemare in service pentru update la soft si navigatie. In rest, nu sunt probleme, nici de soft, nici de noxe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, am mai vorbit cu cineva care o jetta tot euro6 cumparata recent si mi-a zis ca si lui ii porneste destul de des.O alta problema ar fi ca pe piatra cubica e cam zgomotoasa suspensia(face un zgomot ca si cum ar fi dusi capetii de bara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie in 1500 km mi-a pornit de vreo 4 ori aeroterma dupa ce opream masina.Este normal?Din cate stiu eu cand porneste isi face filtrul de particule regenerarea.Totusi cam prea des.Socrul meu are un b7 (30k) si nu am auzit-o niciodata.La voi a pornit vreodata?

Salut! In cazul meu, aeroterma porneste frecvent, nu am nimic anormal in bord. La un moment dat mi s-a aprins becul pentru filtru de particule, dar s-a reglat repede prin turatie mai mare. Numai bine!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,inseamna ca regenerare isi face atunci cand se aprinde becul in bord. La cati km s-a aprins becul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,inseamna ca regenerare isi face atunci cand se aprinde becul in bord. La cati km s-a aprins becul?

Pe la 7500 km. Acum am 12000 km. De asemenea, am remarcat ca suspensia este mai zgomotoasa la B8 (variant) fata de de B7 (limuzina). Diferenta de caroserie poate fi o explicatie reala? La B7 nu am avut nicio problema pana la 65000 km nici cu filtrele, suspensia foarte buna, iar aeroterma pornea rar, din cate mi-aduc aminte vara, in special. Sunt motoare diferite, e clar, pornind de la noxe, putere etc Numai bine!

Modificat de Edrox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 7500 km. Acum am 12000 km. De asemenea, am remarcat ca suspensia este mai zgomotoasa la B8 (variant) fata de de B7 (limuzina). Diferenta de caroserie poate fi o explicatie reala? La B7 nu am avut nicio problema pana la 65000 km nici cu filtrele, suspensia foarte buna, iar aeroterma pornea rar, din cate mi-aduc aminte vara, in special. Sunt motoare diferite, e clar, pornind de la noxe, putere etc Numai bine!

 

Si la limuzina e zgomotoasa, pe piatra cubica nu-i place deloc.O fi din cauza platformei MQB.Alta chestie enervanta este la climatronic care la orice temperatura este afara cand ii dau pe AUTO merge AC incontinu.La majoritatea cand e frig afara merge caldura fara a porni Ac.Trebuie tot timpul sa-l opresc de la buton dupa ce dau auto.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

 

Am masina de serviciu un b8 cl manuala, sunt toatal nemultumit de el si enumar cateva probleme:

1 cutie f prost etajata cu zgomote in ea la accelerare si reducere in treptele 1-2( masina nu poate fi condusa lin)

2 suspensie fff zgomotasa

3 greierasi la usile de pe spate si in bord 

4 display ul se stinge  din senin dar ia comenzi pe touchscreen

5 am completat cu antigel de 4 ori s la service au zis ca nu au identificat cauza , acum nu mai pierde  

6 zgomot la vant ff mare 

mentionez ca am condus anterior o skoda o2 1,9 . 240k si de care am f f multumit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dorin- masina este una din primele loturi livrate in Romania sau vorbim de o masina de 1-2 luni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

este o masina din luna iulie 2015 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Mie mi-a cazut un senzor de presiune de la o roata dupa prima mie de km, s-a aprins becul pe bord si nu mai indica nimic. Acum am 3000, fara alte probleme.

 

Merci,

Mircea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43897km

Am completat personal de 3 ori antigel,m-i s-a spus la service ca totul e ok,dar...sa vedem pe parcurs

La revizie s-a facut update de soft,navigatie si ..conform VW m-i s-au schimbat toate broastele la usi(desi nu am intampinat nici o problema)fara costuri din partea mea!

In rest sunt multumit!Totul OK!

Modificat de ATERKI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

4500 km

La rece daca nu o pornesc 24 h apoi merg cu ea 2 - 3 km si incepe sa se incalzeasca aporoximativ intre 55 si 65 grade la ulei la relanti (semafor ) are un mers urat ( harait ) dar daca tin piciorul pe ambreiaj nu face , merge normal.

Cand incepe sa se apropie de 65 de grade acel harait incepe usor , usor sa dispara ( nu dispare brusc ) pana nu mai face deloc .

Dupa 65 de grade merge normal.

Am sunat la reprezentanta si au zis ca pana nu ajunge temperatura la 90 grade ei oricum nu pun tester-ul pe ea . cica este normal.

Voi ce parere aveti ?

Multumesc !

Modificat de Carabel13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere sa schimbi "reprezentanta".

Daca ei zic ca e normal, sa iti arate unde in documentatia tehnica (manual, informare producator, etc) scrie ca e normal ca intre 55 si 65 grade sa faca asa cum spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recall B8 ?

http://jurnalul.ro/auto/vw-rateu-dupa-rateu-709429.html

„La unele autoturisme există posibilitatea să nu fi fost blocat corect conectorul cablajului central pe blocul electric central. O posibilă desprindere a conectorului şi, astfel, o întrerupere a alimentării cu curent a blocului electric central duce la întreruperea funcţionării motorului, precum şi a câtorva componente electronice, cum ar fi, de exemplu, instrumentele de bord. În plus, se întrerupe funcţionarea servodirecţiei şi a servofrânei, în condiţiile în care se menţin forţele de manevrare a volanului şi de frânare prevăzute prin lege. Nu este exclus faptul ca această defecţiune să apară şi în timpul deplasării. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.03.2016 at 17:48, Hayate a scris:

Eu sunt de parere sa schimbi "reprezentanta".

Daca ei zic ca e normal, sa iti arate unde in documentatia tehnica (manual, informare producator, etc) scrie ca e normal ca intre 55 si 65 grade sa faca asa cum spui tu.

Am dus masina la reprezentanta - am pornit masina impreuna cu ei si a inceput sa faca din nou acel zgomot 

Cica ar fi o problema la cutia de viteze sau la ambreiaj - am sa revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carabel13 sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Probleme tehnice Specifice Passat B8
  • 75NOR a închis acest topic
  • 75NOR a deschis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!