Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

   Unde scrie ca regenerarea se face doar la drum intins? 110 Km este foarte des, dar conteaza si viteza medie, ca nu-i totuna sa mergi 10 h sau 5h in astia 110Km. Sunt aproape 200 pag. despre regenerare pe topicul dedicat acestei probleme care nu este specifica doar la passat B8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maser, probabil filtrul a ajuns la un grad de incarcare ce necesita regenerarea. Acum nu am gasit  informatii daca e acelasi lucru ca regenerarea sa se faca mergand cu o viteza constanta pe la 2500 de turatii in afara orașului,  sau in oras bara la bara, sau chiar pe loc.

Am citit mai multe articole,dar mi a ramas in minte unul in care scria ca daca mergi doar pe distanțe scurte  (sa punem in medie 3km/drum x 2/dus intors=6 km/zi x 20zile = 120km) în mediul urban, e recomandat sa iesi săptămânal la un drum in care sa mergi încontinuu 30 40 minute. Daca nu, macar la 2 săptămâni, iar în cel mai rau caz la o lună. Tot in acelasi articol scria ca daca mașina este nouă, dar este condusă doar in oraș,  nu este lăsată să se termine regenerarea cand incepe procesul pentru ca este oprit motorul, filtrul se poate înfunda si in 6 luni..

Informațiile mele sunt generale, mi-ar plăcea sa ma informez mai mult despre subiect mai ales că am achiziționat un B8 1.6 cu care voi merge aproape zilnic pe distanțe scurte, si la aproape 3 saptamani la un drum mai lung. 

Totusi, am mai citit ca masinile mai noi, după 2015,nu ar mai avea asa multe probleme cu dpf ul ca cele din generația 2009 2014.

Modificat de Clubbizz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ii cred pe cei de la Midocar, ar fi 18 grame de funingine din 80g maxim, cel putin asta mi-au spus ei (neoficial),  Cat despre viteza, am citit tot pe un forum undeva ca trebuie depasita viteza de 64 km ca regenerarea sa se faca cu succes. Ce am observat este ca in regim de mers prin aglomeratie sub viteza mentionata, nu se finalizeaza si reincearca dupa cativa km. Distanta zinica facuta de mine nu ar fi tocmai scurta, fac in minim 20 km dus-intors. Interesant este daca este un comportament normal sau trebuie ceva schimbat, fie in modul de condus fie piesa. Din punctul meu de vedere informatiile despre regenerarea la alte modele nu sunt concludente, se schimba setarile motorului de la model la model banuiesc si mai ales dupa cum spuneai si tu, la masinile mai noi ar fi de asteptat sa nu mai intalnim problema asta asa des..dar cine stie.. PS: un  test incercat de mine vis a vis de cei care spun ca trebuie mers mai turat, am mers in sport cu ea 110 km si tot la acest numar si-a facut regenerarea.

 

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca e problema specifica la B8 dar;

A mea isi termina regenerarea inceputa pe drum si nefinalizata la oprire, stand cu ea pornita pe loc cateva minute.

Ca sa vezi daca si a terminat regenerarea la ralanti, dai un "spritz" la acceleratie din cand in cand.

Cand e finaluzata operatiunea, revine turometrul la normal - dupa " spritz".

In mers nu prea ai cum sa ti dai tu seama cand face sau nu madina regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/20/2018 at 8:48 PM, AdrianBV85 said:

Revin cu update:

a pornit iara greu dupa vreo 7 zile in care a pornit la sfert. Fuguta la diagnoza, acelasi senzor de ax cu came. Inca vreo 1500 de km si fac distributia si atunci voi schimba si senzorul. Doamne ajuta !

Eu am schimbat senzorul luni, momentat all good.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ReddyBo, poti sa imi zici pretul operațiunii, material/manoperă, service /reprezentanță?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti zic eu ... senzorul parca e vreo 200 .. 300 de ron ... din cate am inteles problema e manopera care se ridica cam tot pe acolo +/- ... 

@reddyBo, de cand am facut schimbul de ulei din 10 septembrie, mi-a facut o singura data ( pe 20 septembrie ), cand am si dat fuga sa mai puna testeru si a confirmat ca e acelasi senzor  ... nu stiu ... naiba sa o ia ... are momentele ei ... acuma deja are 9 zile de pornit la sfert ...  fara senzor schimbat ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maser, mi am cumparat ieri o mufa obd 2 elm, după un drum de 50 de km extraurban si 2 urbane, împreună 12km, rezultă dintr un calcul  de regulă de 3 simplu ca, la extern se regenerează la 350km iar în oras la 230km. Sunt niste calcule estimative,  o sa urmăresc in timp sa vad daca se mențin distanțele astea. Oricum mi se par dese regenerarile. ..Momentan la 180k km am oil ash 53%..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am intampinat o problemuta si as dori sa va intreb daca ati trecut prin ea si cum ati rezolvat-o. Am deblocat usile din cheie si am deschs usa din dreapta sa pun ceva bagaje. am lasat cheia pe scaun, am pus bagajele si am inchis usa pt a ocoli masina si a intra prin stanga (la volan). In momentul in care am inchis usa din dreapta masina s-a inchis. e o problema cu sistemul de inchidere sau computerul a blocat usile deoarece nu s-a deschis usa la sofer?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2018 at 7:54 PM, AdrianBV85 said:

Iti zic eu ... senzorul parca e vreo 200 .. 300 de ron ... din cate am inteles problema e manopera care se ridica cam tot pe acolo +/- ... 

@reddyBo, de cand am facut schimbul de ulei din 10 septembrie, mi-a facut o singura data ( pe 20 septembrie ), cand am si dat fuga sa mai puna testeru si a confirmat ca e acelasi senzor  ... nu stiu ... naiba sa o ia ... are momentele ei ... acuma deja are 9 zile de pornit la sfert ...  fara senzor schimbat ...

Eu l-am schimbat cu un OEM insa la service mi s-a transmis ca desi era OEM are stanta de piesa originala.. acum nu stiu.. vedem ce se intampla... Dupa schimbare mi-a pornit o data ceva mai greu, insa din prima... Senzorul vechi se pare ca a fost schimbat deoarece l-am primit inapoi.. manopera 60 lei.

 

Modificat de reddyBo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ce service te-ai dus tu si ce ti-a schimbat ... dar ca sa lamurim: OEM inseamna Original equipment manufacturer, adica piesa originala. 

Daca atunci cand masina a fost livrata avea senzorul facut de Bosch, atunci Bosch este OEM-ul pentru acel senzor.

Aftermarket inseamna piesa care nu e originala cu cea cu care a fost livrata, e produsa de o firma diferita.

In service-ul in care am fost, mecanicul de acolo ( la care am ajuns prin recomandare ) mi-a spus ca la acest model trebuie data distributia jos ca sa ajungi la senzor. Vad ca ai aceeasi motorizare ... nu stiu ce sa zic ... unde ai fost de ti-ai schimbat ?

Modificat de Manuel N.
NU mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, AdrianBV85 a scris:

Nu stiu la ce service te-ai dus tu si ce ti-a schimbat ... dar ca sa lamurim: OEM inseamna Original equipment manufacturer, adica piesa originala

Daca atunci cand masina a fost livrata avea senzorul facut de Bosch, atunci Bosch este OEM-ul pentru acel senzor.

De fapt, producatorul piesei originale. OE inseamna piesa originala, nu OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles, s-a sters postarea anterioara. Atunci voi detalia problema.

Masina a intrat aseara in service pentru un defect de fabricatie la cutia de viteze. Defectul s-a manifestat aproape de la bun inceput. Imi vine greu sa cred ca cei de la fabrica nu au simtit problema. In fine, masina are acum 3000 de km asa ca aviz celor care aveti sunete ciudate la relanti si batai in ambreiaj in treptele 1 si 2. Reparatia presupune, evident, dat jos cutie si schimbat sincronul buclucas. Evident ca in Romania importatorul nu iti raspunde nici la mail nici la telefon ca sa obtii o masina de schimb,  desi masina ramane in service de duminica seara pana vineri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Ce scriu nu este gluma sau bataie de joc.  Nu stiu cum este la importator sau la alte reprezentante, dar la Procar Timisoara au 2 biciclete oficiale, inscriptionate,  pe care le poti primi gratuit cat timp masina este in service. 

   Cred ca defectul este altul, nu sincronul. Sincronul ajuta la bagarea in viteza, sincronizeaza turatia arborilor din cutie, fara el sau cu el uzat, caraie atunci cand schimbi viteza. In rest nu da alte simptome.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, nu mai deschid un topic nou, intreb aici: blocarea usilor apasand "butonul", miscarea scaunului pentru easy access si deschiderea portbagajului cu piciorul va functioneaza la fiecare incercare? De cand am luat masina imi dadea alerta de battery key low (a tacut o perioada) iar aseara am schimbat cheia. Dimineata cand am ajuns la birou a trebuit sa insist sa se inchida, mai mult cand am vrut sa deschid usa din spate parca nu a vrut din prima... Imi propun sa merg la service pentru update-uri de soft, poate, poate scap de situatiile astea, penibile cateodata cand arat prietenilor ce chestii "misto" am pe masina...

Modificat de alexmitzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua domnilor/doamnelor ,

Sunt nou pe aici , sper ca postez unde trebuie .

Am o intrabre la domniile voastre .

Am un Passat Variant B8 

An 2017 , km 134mii

2.0 tdi 150 hp 

Imi apre pe consola centrala din cand in cand " functionarea motorului este necesata  " iar pe sistemul star-stop din bort apare taiat 

In momentul ce imi apare 'functionarea motorului este necesare " motorul sta turat la 1000 ture la relantiv  si imd cupleaza ventilatorul  iar dupa un timp isi revine si motorul se opreste cand stau pe loc . 

Ce inseamna asta , va rog un raspuns care stiti . 

Multumesc mult ! :) 

Modificat de avllad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

A schimbat cineva pe aici bateria? Am vazut ca trebuie facute niste codari cu VCDS-ul, m-am uitat la niste tutoriale pe youtube dar nu la mine nu seamana deloc denumirile la longcoding. Imi poate explica cineva mai pe-ndelete?

(ps: patesc si eu aceaisi problema cu pornirea , se opreste dupa 2 secunde iar la a doua "cheie" porneste. imi facea aproape zilnic daca o lasam mai mult de 12-14 ore nepornita iar in VCDS zicea de camshaft sensor error ceva iar la tensiunea bateriei arata 10.4V in eroare (12V la masurare) dar dupa ce am schimbat ulei+filtre vreo 9000km nu a mai facut. a inceput iar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva "zornaitul" asta de monede? (ultimele 3-4 secunde sunt mai relevante)

Se aude parca din din dreapta motorului, la rece doar.

zornait.m4a

Modificat de sln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimbi bateria, cauta un redresor, incarc - o si vezi daca si cu ea oncar ata ai aceasta problema.

Ce re lami tu, pare ca nu are treaba cu bateria ci, cu alimentarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, sln said:

desi nu am biturbo.....vroiam sa vad despre ce i vorba numai ca, nu ti pot deschide fisieul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!