Jump to content

Ce bujii (cu scanteie) folositi?


s_c
 Share

Ce bujii (cu scanteie) folositi?  

895 voturi

  1. 1. Ce bujii (cu scanteie) folositi?

    • OEM
      145
    • Bosch aftermarket
      150
    • NGK aftermarket
      466
    • Beru
      125
    • Altele (va rog precizati)
      45


Postare recomandată

nu am gasit ce bujii foloseste 1.4 16v 2001 axp. un mic ajutor, va rog. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce recomandati intre beru cu 3 electrozi di beru cu 4 electrozi?Multumesc!

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din semnatura adica AXP 1,4 Ngk recomanda :BKUR6ET-10 si BKR6EIX-11 acestea din urma fiind cu iridiu si mai scumpe.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am folosit bujie NGK Made in Japan, si in 2 zile s-a sudat electrodul. 

 

Deci eu aleg Bosch

Modificat de MazyMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de bujii MOTORCRAFT a-ti auzit....se pare ca nu, ca folositi numai bujii de moment, de motorcraft nu mai tine minte nimeni ca erau cele mai bune dar acum nu se mai fabrica si ce se mai gasesc sunt foarte rare si unde se gasesc acela sunt eu dar am numai pt moare de pana in 1.4 . Va doresc un paste fericit! :D


Eu folosesc numai bujii Motorcraft la ford ka-ul meu si sunt foarte multumit, bujiile sunt made in UK si se pot pune la orice masina care are filetul la bujiie de 14 si cel de cheie la 16, va salut.

post-135701-0-63529900-1398090617_thumb.

post-135701-0-05846300-1398090622_thumb.

post-135701-0-89299400-1398090628_thumb.

post-135701-0-53136400-1398090633_thumb.

post-135701-0-08339600-1398090637_thumb.

Modificat de jonyboy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

deci cu cati electrozi sunt modele NGK BKUR6ET-10?? E cu platina, simpla, dubla?? ca pe site nu scrie nimic.

Pt BKY am vazut ca in Elsa e recomandat BERU 14F-7 HUR 2, dar nici o specificatie despre cati electrozi sau daca cu platina sau nu.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Motor 1.8 TSi CDAA - DENSO Iridium VK 20 Long Life cu inlocuire la 90k km.

post-75870-0-58322700-1402173421_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cu cati electrozi sunt modele NGK BKUR6ET-10?? E cu platina, simpla, dubla?? ca pe site nu scrie nimic.

Pt BKY am vazut ca in Elsa e recomandat BERU 14F-7 HUR 2, dar nici o specificatie despre cati electrozi sau daca cu platina sau nu.

 

Multumesc

 

Cele beru ( le poti gasi pe site-ul lor in configurator) sunt cu un singur electrod de nikel.

 

Cele NGK, au 3 electrozi tot de nickel, 2 dintre ei fiind pt scanteie si al treile-a pt curatarea bujiei.

Eu unul recomand NGK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patania mea cu NGK (PFR6Q la fel ca OE): s-a rupt electrodul de masa, s-a infipt in piston si batea in chiulasa.

Bujiile aveau 30-40k (schimbare la 60k) si am mai facut 2-3 schimburi cu aceleasi bujii fara astfel de probleme. Defect de fabricatie, ghinion... nu stiu. Am pus acelasi bujii in continuare.

 

spark_plug_fault_10.jpg

 

spark_plug_fault_05.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai depistat cand ai schimbat bujia sau ai desfacut motorul inainte de asta, din cauza zgomotului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut motorul pentru ca facea un zgomot infernal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma ajuta si pe mine cu o informatie...ce bujii imi recomandati pe un Golf 5 1.6 FSI BAG, mi s-au recomandat NGK Iriudium dar nu gasesc pt modelul acesta de masina?Chiar nu exista sau nu m-am documentat eu destul?Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit bujiile de fabrica cu unele iridiu. Motorul nu merge la fel de bine. La relantiu consuma ceva mai mult iar puterea maxima pare mai mica. Plus ca atunci când pornește turat pentru preîncălzit catalizator are rateuri multiple, mai multe decât înainte. Le am deja de 5000 km și ma gândesc sa le schimb cu PZFR6.

 

post-54742-0-02828200-1410412189_thumb.jpost-54742-0-02828200-1410412189_thumb.jpost-54742-0-02828200-1410412189_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul are rateuri si ai consumul ridicat inseamna ca nu sunt potrivite motorului tau. Ai incercat sa masori distanta intre electrozi sa vezi daca nu cumva trebuie reglate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi prin rateuri? amestec neaprins (adica tremurat)?? nu ai si scaderi temporare de relanti?? (800 - 500 - 800 rpm de exemplu sa zicem)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preîncălzirea catalizator ului  la anumite porniri are loc cu o funcționare anormală a motorului și cu bujiile originale. Distanta nu am masurato, ce se vede din poze sau când le demontez iar. De pzfr6 are cineva ceva impresii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc tot NGK  BKUR6ET-10 ,au raport bun calitate/pret.

 

 Am aruncat un ochi pe un dpf NGK si am vazut ca a doua optiune este recomandat modelul PFR6Q,

 vad ca au pret dublu, e vreo inbunatatire fata de primele?

Modificat de RaulTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Raul, nu ai niciodata trepidatii (din cand in cand) cu bujiile astea? sau scaderi de turatie la relanti (de ex. cand o lasi la relanti, dupa cateva minute, scade pe la 500 rpm si urca la loc)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut niciodata trepidatii cu bujiile astea,in schimb am avut pt o perioada scurta denso k20tt(am incercat ceva mai ieftin :tuktuk: )  si la rece apareau mici trepidatii ,o data s-a intamplat sa porneasca in 3 cilindri din cauza depunerilori.  Scadere de turatii la relanti nu am avut , cu alte bujii merge bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cele cu care am cumparat-o (SH), Bosch, trepidatile erau, dar nu scaderea de turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Salut, as vrea sa imi schimb bujiile la urmatoarea revizie fapt pentru care m-am orientat catre NGK iridium. Voi ce parere aveti merita aceste bujii? Se va simti vreo diferenta intre bujiile clasice NGK si cele cu iridum?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta in performanta nu prea se poate sesiza.

dar le poti tine 120.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regim de autostrada, deci mers distante lungi relativ constant tin 120.000. Altfel se schimba la 90.000. Diferenta de performanta nu exista, doar de longevitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!