Jump to content

Inventar piese schimbate in perioada garantiei


mariusd4
 Share

Recommended Posts

Schimbat astazi maciulia de la schimbatorul de viteze . Pielea era roasa .

Edited by Teodoreanu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

m-am programat la revizia de 15000km si mi-au spus ca trebuie schimbata fulia de la distributie si cateva semeringuri ca fiind defecte din fabrica,cam la tot lotul din 2014,motorizare 1.2. . A mai intalnit cineva aceasta situatie?

Link to comment
Share on other sites

La mine aștept răspuns pentru vopsea exfoliate bara fata plus caseta direcție la 36 de mii! Bara vopsita din fabrica!!!

Link to comment
Share on other sites

@bkl36---ce manifestari aveai de au sch. caseta de dir?

Link to comment
Share on other sites

Încă nu sa schimbat urmează mâine sa se stabilească ce si cum bătăi in volan troncanituri metalice stânga dreapta la orice denivelare si mai nou si in drum drept, la statul pe loc tras stânga dreapta de volan se auzea in caseta urat de tot! In prima faza credeam ca sunt rulmenți si flansele de la telescoape, dar am fost înainte la 2 mecanici diferiți care același lucru au spus amândoi!

Link to comment
Share on other sites

Schimbat astazi maciulia de la schimbatorul de viteze . Pielea era roasa .

Cam cati km are masina si o poza cu maciulia roasa se poate?Si a mea e putin cam inestetica la 56.000 km si ma gandesc ca n-ar fi rau sa o schimb daca tot se poate.Pare cam urata in conditiile in care a fost hidratata(maciulia) odata la 2-3 luni.

Link to comment
Share on other sites

Masina avea 27000 de km . Poze cu maciulia veche nu am si a ramas la service pt a fi trimisa la fabrica .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

La 41k inlocuit pompa de apa....

Referitor la problema cu zdranganitul la trecerea cu denivelari rezolvarea a fost simpla.... ungerea bucselor mari de pe bascula cu vaselina... asta ca sa stiti daca pe fata auziti la denivelari niste zgomote ... sa nu credeti ca e bara stabilizatoare pentru ca eu am schimbat - o pe banii mei si in final erau bucsele care nu sau inlocuit ci sau uns cu vaselina...:))))

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

La 77.000 schimbat compresor AC pt ca scotea un marait . Din pacate compresorul nou a inceput sa faca la fel dupa o saptamana si cirrasade pe tort nici nu raceste ca cel din fabrica. Inlocuit calc usa dr pt ca o lua geamul inapoi cand ajungea sus

Link to comment
Share on other sites

Sa ma trec si aicia cu performantele masinii mele . Schimbat rulment roata stanga si caseta de directie masina are  39.000 de km .

Link to comment
Share on other sites

Completare la postul de mai sus.

am fost sa verific cat freon aveam in instalatie....250grame din 525. Am bagat cantitatea corecta si a disparut zgomotul , raceste si bine. Deocamdata sunt in dubii:au pus mai putin sau am o pierdere?

 

Link to comment
Share on other sites

Posibil pus mai putin ca doar se face economie freon , antigel  , ulei  , piese  , service la limita . Pretul este si el la limita dar la limita superioara !

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am venit sa fac revizia de 2 ani (24000 Km) la o Skoda Octavia 1.2 TSI 105 CP achizitionata in septembrie 2014 si mi-au spus, uitandu-se in softul lor, ca ar trebui sa verific la Brady Iuliu Maniu daca trebuie schimbat/verificat "variator faze axe cu came". Aici nu au putut sa imi spuna daca trebuie schimbat.

Treaba cu variatorul poate fi nasoala pe termen lung? Nu am sesizat vreun zgomot suplimentar fata de cand am luat masina

Pentru revizie cu piesele mele nu m-au primit la Brady pe Iuliu Maniu asa ca am venit la Brady pe Valea Oltului

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Despre problema cu variatorul - cauta cu search in Topicul de mai jos:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

saptamana viitoare  (am 62kkm) sunt programat pentru inlocuirea pe garantie a curelei de distributie+rola intinzator. Simptomul esate un scartait sacadat la ralanti.

Link to comment
Share on other sites

Si tu Brutus?:biggrin:Problema stiuta de Avia de mult timp. 

Link to comment
Share on other sites

On 14.09.2016 at 8:21 AM, Alexandru P said:

Completare la postul de mai sus.

am fost sa verific cat freon aveam in instalatie....250grame din 525. Am bagat cantitatea corecta si a disparut zgomotul , raceste si bine. Deocamdata sunt in dubii:au pus mai putin sau am o pierdere?

 

 

On 09.09.2016 at 7:57 AM, Alexandru P said:

La 77.000 schimbat compresor AC pt ca scotea un marait . Din pacate compresorul nou a inceput sa faca la fel dupa o saptamana si cirrasade pe tort nici nu raceste ca cel din fabrica. Inlocuit calc usa dr pt ca o lua geamul inapoi cand ajungea sus

Când schimbi compresorul vezi ca se schimba si tub denumit silicagel , altfel o să-ți facă zgomot la infinit , crede-ma am schimbat 4 compresoare pana sa aflu de prostia asta !!!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Silicagel este filtrul uscator din condenser?

Link to comment
Share on other sites

Schimbat chedere cromate de la geamurile fixe (spate, dr-stg) care erau decolorate (aproape albe) + maciuca schimbator viteze. Totul la Brady Militari. Vechime 2 ani, aprox 33.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Maciuliile de la schimbator se schimba standard pana in 30.000 de km . Skoda ar trebuii sa le treaca in planul de service schimbare obligatorie la 30.000 de km .

Link to comment
Share on other sites

Eu am 37.000 km si inca nu prezinta semne de uzura. 

Link to comment
Share on other sites

Nu zi hop pana nu ai sarit gardul ! Pielea care imbraca maciulia este de proasta calitate 

Link to comment
Share on other sites

Schimbat motoras clapeta la rezervor .

Link to comment
Share on other sites

@Teodoreanu: Vazand la cate ai schimbat si tu, incep sa cred ca nu sunt chiar asa de ghinionist (sau cel putin nu numai eu)! :P

Hai sa ma trec si eu in lista, desi schimbarea a fost acum cateva luni:

-schimbat amortizoare spate pt ca faceau zgomot (la 47k). Acum la 61k incep si cele noi sa faca zgomot. Incerc sa nu ma inervez :)  Ca si prima masura, am decis sa antifonez tot portbagajul (inclusiv compartiment roata rezerva). Inca nu stiu  ce materiale voi folosi, insa am sa apelez la ceva firma / baieti care se ocupa cu antifonari / sonorizari. Orice idee este binevenita!

Sper ca asa sa inbunatatesc sunetul asta de "gol" care imi vine din portbagaj la drumuri cu denivelari. Daca nici asa nu merge am sa schimb (in viitor) amortizoarele cu unele "serioase".

P.S. nici VW Bora lui taica miu care are 13 ani si vreo 200k nu face asa zgomote si inca are amortizoarele din fabrica!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!