Jump to content

Inventar piese schimbate in perioada garantiei


mariusd4
 Share

Postare recomandată

Cel mai probabil da, a plesnit din cauza unor factori externi-parearea mea-apa care a inghetat si l-a fortat fiind poate si un pic casant in lipsa unui tratament corespunzator in sezonul rece. Nu iti poate insa imputa tie resp dauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 9/27/2017 at 11:44 PM, vj_lau said:

Salutare,

hai sa le luam pe rand, insa sunt curios unde in Timisoara ai facut toate aceste operatiuni? Porsche, Procar, sau Autoclub?

1. Vad ca ai motor de 2.0 deci banuiesc ca ai si tu ca si mine un motor cu cod CKFC. Daca da atunci iti pot confirma ca pentru acest motor sunt mai multe informari (TPI-uri) care confirma urmatoarele probleme:

- zgomot dimineata la rece , pe urma dupa 10-15 min dispare. Daca se aude aici si un scartait atunci se schimba rola intinzatoare si curea de la distributie. S-au schimbat si la mine. Pentru 20k a fost liniste cu zgomotele la motor. :)

- zgomot de la pompa de apa nu am si nici nu am auzit pana acum

- zgomot infundat la prima pornire cand motorul este rece: dupa zeci de vizite in service si multe mail-uri la Skoda in Cehia si la importator cu inregistrari video si audio (si probabil dupa alte plangeri de la clienti) cei de la Skoda / VW au emis un TPI (informare) pe aceasta tema. Problema provine de la pompa de ulei/vacum care este o pompa 2in1. Rotorul pompei nu este in "tolerante" si din acest motiv face zgomot cand motorul este rece. Cand temperatura uleiului urca cam peste 60 grade nu se mai aude nimic. Incearca cand pornesti si motorul este rece sa calci pedala de frana de 3-4 ori si urmareste daca zgomotul se intensifica. Conform lor face zgomot insa cica pompa functioneaza "perfect" normal si nu se schimba nimic!

-am ramas socat ca cei din service ti-au schimbat cu o asa lejeritate pompa de apa, distributia, si mai ales... motorul.... eu a trebuit sa ma lupt cu ei si sa le arat informari pentru ca nu stiau mai nimic anul trecut! in alta ordine de idei, esti sigur ca ti-au schimbat motorul sau numai chiulasa? Ai zis ca l-ai vazut tu, insa ai vazut cand ti l-au montat pe masina? Si daca da, totusi care a fost cauza schimbarii lui?

- treaba cu EST si VEST sunt povesti. Am fost saptamana trecuta 3 zile in Germania cu lucrul. La firma unde am fost cand am plecat intr-o seara pleaca si un coleg neamt din parcare. Avea un Seat Leon din 2015. Acelasi zgomot ca si la mine. L-am intrebat ce motor are? A zis ca nu stie, insa i-am facut o poza la seria de sasiu si am cautat pe internet. Este acelasi motor ca si la mine, adica CKFC. Masina lui avea vreo 80k insa a zis ca pe el nu il deranjeaza zgomotul atat cat masina merge. Si da, masina a fost luat de noua din Germania => concluzia: est sau vest nu mai conteaza. Motoare / masini proaste peste tot. Din pacate asta a ajuns astazi grupul VAG. Insa din pacate si ceilalti OEM au cam tot aceleasi probleme. Pentru mine a 3 masina insa si ultima din VAG. Sa nu mai aud de ei din pacate.

-greierii din bord, stalpi, portbagaj ii am si eu. Unii i-am rezolvat insa apar cu timpul altii noi. Acum am unul de vreo 2 luni in stalp pe partea dreapta...

 

Numai bine,

Laurentiu

 

As putea spune ca acceasi problema o am si eu(motor de 2 litri ckfc. La rece, dupa ce pornesc se aude un zgomot la roata dreapta, un zbarnait care se pierde dupa ce motorul se incalzeste. Am crezut prima data ca este fulia ambreiaj de la alternator(daca se blocheaza zgomotul este asemanator). Am dat cureau de la alternator jos si am pornit motorul fara ea, nici un rezultat. Masina are in prezent 175.000km, la 167.000 s-a inlocuit kit de distributie complet + pompa apa(06.2017). Voi incerca maine dimineata si varianta cu frana sa vad daca se modifica sunetul. Pompa de apa a mai fost schimbata o data pe la 110.000km cand motorul s-a incalzit peste limita normala. Este deschisa vreao postare separata pe tema asta? Se pare ca este o problema cu aceste zgomote la motorizarea de 2 litri CKFC.

Ca un rezumat,in garantie au fost schimbate:  o pompa de apa si o curea de distributie(odata cu pompa de apa) 

Zgomote prin bord si stalpi am si eu la rece si zornaieli in portiere cand dai muzica un pic mai tare.

Modificat de dorutudj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut !
Sunt un " fericit " posesor al unei Skoda Octavia 3, 2.0 TDI 150 cp, cutie automata DSG 6 trepte, cod motor CKFC .  Am masina din luna 05.2013 , si  am avut  garantie pana in 05.2017 , fiindca am luat-o cu garantie 4 ani. Tin sa precizez ca nu sunt neaparat dezamagit de motorul masinii sau de cutie, nu am avut probleme cu ele, DAR doresc sa va enumar CATEVA interventii facute pe garantie la service-ul autorizat Brady :


1. Pompa de apa schimbata la 30.000 km - garantie
2. Contact schimbat ( invarteam de cheie sa opresc motorul, si el era tot pornit )
3. Ambele calculatoare ale geamurilor electrice au fost inlocuite ( si pe usa stanga si pe cea dreapta )
4. Manerele interioare de plastic de pe interiorul usilor au fost inlocuite de doua ori...pur si simplu se desprind din suportul lor.
5. Maneta de la schimbatorul de viteze DSG a fost inlocuita fiindca a sarit crom-ul de pe ea foarte rapid.
6. Mecanismul de la bancheta din spate de care tragi pentru a rabata bancheta a fost inlocuit pe garantie pentru ca dupa 10-20 rabatari, s-a stricat )
7. Bolero schimbat, fiindca aparusera pixeli morti .
8. Plafonul textil a fost inlocuit, fiindca incepea sa se desprinda spre fata, in zona unde se imbina parbrizul cu plafonul de tabla al masinii
9. Am simtit miros urat de la roata dreapta spate, de cateva ori...nu tot timpul. S-a reparat frana de mana, era o problema cu cablul si uneori infrana roata.

10. Probleme pornire cam 2-3 ori o data la 1 luna....dau la cheie si masina moare instantaneu. Am filmat ca de fiecare data cand mergeam la service nu aparea nicio eroare in calculator, si nici nu facea figura. Am aratat filmuletul la service, si au gasit solutia sa CURETE electromotorul. Dupa cateva verificari in service, si vreo 4-5 reveniri fiindca or fi zis ca daca mai am 1-2 luni si iese din garantie o sa scape de mine, s-au gandit ca trebuie schimbata volant, si au schimbat-o. Acum e ok :)

11. Mergeam corespunzator prin Bucuresti si a pocnit furtunul de la rezervorul de antigel.....S-a rezolvat cu platforma si reparatie pe banii Brady ( GARANTIE )



Probleme care momentan nu sunt rezolvate


1. Ornament bricheta decolorat total, nu fumez, nu se fumeaza in masina, nu spal masina in interior cu nicio solutie chimica ( nu se poate inlocui pe garantie ) " O SCHIMBI PE BANII TAI "
2. Ornamentele nichelate de la geamuri pe exterior sunt decolorate foarte tare, cel putin la usile din spate ( am intrebat la service si mi s-a spus ca e de la solutiile chimice cu care spal masina, dar eu nu folosesc solutii care contin soda, folosesc doar sampon Meguiar's si culmea.,...doar ornamentele de la usile spate sunt decolorate, cele de pe fata NU ...probabil ca pe fata folosesc o solutie si pe spate alta ) NU EXISTA REZOLVARE
3. Torpedoul troncane mai ales in sezonul rece, cred ca din cauza mizeriei de plastic din care este facut amortizorul lui. Am avut aceasta problema si la Octavia 2 din 2005, 1.9 TDi 105 cp DSG.  NU EXISTA REZOLVARE
4. Geamurile fata stanga si dreapta....daca inchizi usa in timp ce geamul este intre-deschis, sau deschis la jumatate, zici ca se sparge instantaneu, parca nu are niciun fel de burete sau ceva pe interior. Simti cum se tranteste geamul de tabla . Se aude groaznic. ---- NU EXISTA REZOLVARE, se pare ca asa face la toate masinile dupa spusele celor de la service.



Concluzii : Masina nu ma dezamageste in totalitate, se comporta exceptional in trafic, dar mai ales la drum lung. Ruleaza foarte lin, este o masina ok pentru familie.

                   - Recomandarea este sa nu cumparati niciodata masina noua exact cum apare, ci sa mai asteptati 1-2 ani si sa luati facelift-ul sau ceva de genul, fiindca o sa fiti pe post de cobai, iar masinile scoase ulterior vor fi mult mai reusite, mai optimizate, si toate micile defecte aparute sigur vor fi remediate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Revin cu o problema mai veche: imi pierde antigel - cam 500ml la 2500km. Am fost de 6 ori la service cu ea, au facut diferite teste...nu au gasit nimic. Voi cum ati rezolvat problema asta? Se manifesta la fel si la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderea e mare, primul suspect e pompa de apa, a fost si rechemare pe subiect, al doilea EGR ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/03/2018 at 8:55 AM, barqqsanu said:

Salut,

Revin cu o problema mai veche: imi pierde antigel - cam 500ml la 2500km. Am fost de 6 ori la service cu ea, au facut diferite teste...nu au gasit nimic. Voi cum ati rezolvat problema asta? Se manifesta la fel si la voi?

Se pare ca de vina era termostatul. Era fisurat. L-au schimbat pe garantie.

Modificat de barqqsanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi am descris problema in alt topic, pun aici o intrebare strict legata de garantie:

verficiat geometria rotilor la reprezentanta, constatat ca roata stanga fata e mai in spate foarte putin, (unghi de fuga), reglat pe garantie, toate bune si frumoase, schimbat anvelopele cu cele de vara (proasta miscare avand in vedere vremea) si masina se comporta ciudat. volanul sta stramb, fff usor trage spre dreapta, in fine, ceva nu e ok.

Nu mai are sens sa ma duc la aceeasi reprezentanta unde am vazut "priceperea". Facut programare pentru RE-verificare la alta reprezentanta. E normal sa se regleze tot pe garantie sau in regie proprie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria nu intra pe garantie. Cel putin eu nu am reusit sa o fac pe garantie niciodata....si o cam fac anual. Referitor la problema ta...daca geometria a iesit ok si masina mergea ok cu anvelopele de iarna, cel mai probabil de vina sunt anvelopele de vara. Mergi si echilibreaza-le si apoi vezi cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca intra in garantie geometria neconforma.

Daca tu vrei sa o verifici de doua ori pe an si e in parametri se plateste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Vin si eu cu o intrebare.

Astazi cand am schimbat anvelopele de iarna cu cele de vara am vazut un amortizor (fata stanga curs).

Cine a mai schimbat amortizoare pe garantie si daca le schimba pe ambele sau doar cel cu probleme?

Stiu ca sunt repere care se schimba la set nu doar 1 bucata.

Multumesc.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe garantie se schimba doar cel defect. Insa au o limita de km la piese de suspensie. Trebuie vazut ce scrie in caietul de service. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atras si eu atentia la reprezentanta Skoda Avia Motors asupra faptului că am amortizoare umezite / scurse, mașina fiind în garanție. A venit un angajat al Avia cu o hârtie în limba cehă, hârtie care reprezenta o "informare dată de fabricant" cum că umezeala respectivă reprezintă un fenomen normal. Nu am mai insistat deoarece mi s-a făcut brusc silă având în vedere explicațiile penibile oferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIhai, amortizorul o sa il schimbe doar daca nu functioneaza in parametri, in rest...au hartii cu informari in care toate defectele sunt normale!

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garanția la suspensie era 10.000km ultima dată când am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nici o mentiune de genul acesta in conditiile de garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie citit si certificatul de garantie printat si semnat de tine la dealer cand ai ridicat masina. acolo se face mentiune.

Intr-adevar, daca amortizorul este doar usor umezit in partea superioara, este fenomen normal, este uleiul care unge tija. In rest amortizorul nu are alt ulei, fiind pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost astazi de dimineata la service pentru constatare: uzura volan si nuca schimbator, galma pe fata usa pasager si bolero care se blocheaza/restarteaza uneori.

Mi-au spus ca este un TPI pe VINul meu (nu mi-a zis numar) pentru instalarea unui "plastic" de drenaj pentru haion, sub stergator (s-a constatat ca se poate bloca broasca din cauza umiditatii). Nu este pe stoc, dar se da comanda si voi fi reprogramat ulterior, cand se vor schimba si celelalte elemente.

Modificat de razvan.ac
foame de litere :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de 1 an de zile cu uzura volan si schimbator? si alte probleme? ok.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: nu exista update de software pentru Bolero, iar reperele se vor schimba pe garantie.

Avem un coleg pe forum cu Kodiaq care a avut aceeasi problema cu uzura volan (cu comenzi, fara incalzire) la 9.000km, deci se poate.

LE: Exista update, doar ca a fost o problema de comunicare cu serverul si sistemul a raportat ca nu ar fi.

Se rezolva cand vin volan, nuca si fata de usa la schimbat.

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o "problema" cunoscuta.

Cromul de pe geamul lateral spate. (Decorul cromat de la cheder) - s-a patat foarte urat. Stiu, spuma activa, doar ca eu mereu ori am mascat zona cu banda de detailing ori am spalat-o cu sampon (sonax, ph neutru)

Pbv mi-au zis ca nu se schimba pe garantie, ca nu sunt notificari in privinta asta de la fabrica, etc. Stiu ca s-a mai schimbat pe garantie de catre unii din voi. Cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni n-a avut problema asta cu cromul de la chedere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba pe garantie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce ziceti, face obiectul garantiei? Incerc sa fac programare, sper sa nu pierd timpul degeaba! Condensul a aparut ieri, din senin, fara sa fie spalata, plouata etc. Toate bune

resize1.jpg

resize2.jpg

resize3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o programare stopuri aburite nu am mai vazut . Dar sunt sceptic ca se vor inghesui sa le schimbe pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut dar trebuie sa existe TPI si masina nu trebuie sa fi fost lovita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!