Jump to content

Inventar piese schimbate in perioada garantiei


mariusd4
 Share

Postare recomandată

Prima interventie pe garantie la 36.000 : va fi schimbata maneta schimbatorului de viteza ( maciulia + burduf ). S-a cojit pielea si fiindca mai am 1 luna de garantie era pacat sa n-o schimb.Nu au fost probleme la dealer, a facut poze, le-a trimis la Porsche si in 10 minute am avut confirmarea ca se schimba pe garantie. Daca n-o schimbau raminea varianta Aliexpress in jur de 30USD...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O luna de garantie? Ai deja 4 ani cu ea, sau le trateaza diferentiat la echipamentele interioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu bandourile cromate pe garantie: 6 din 5 (bandoul dr. fata era fara probleme).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O luna de garantie? Ai deja 4 ani cu ea, sau le trateaza diferentiat la echipamentele interioare?

Adica ? Masina e din septembrie 2013, garantia expira la sfirsitul lunii, s-a constatat ca se exfoliaza schimbatorul si se schimba pe garantie. Care e tratamentul diferentiat ca nu inteleg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ? Masina e din septembrie 2013, garantia expira la sfirsitul lunii, s-a constatat ca se exfoliaza schimbatorul si se schimba pe garantie. Care e tratamentul diferentiat ca nu inteleg ?

Mașina ta AR TREBUI să aibă 4 ani de garanție, asta vroia să zică. Are sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

 

Poate ne explici si noua procedura de schimbara a chederelor cromate. Multi colegi de pe aici, spuneau ca nu se pot schimba pe garantie? 

 

Numai bine,

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca primii doi ani sunt oferiti de fabrica si urm doi de reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 ani garanție. Primii 2 fără limita km, anii 3 și 4 în limita a 120.000 km de la data achiziției.

Și toți 4 ani sunt de la producător din cate știu.

Modificat de kidmanis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primii 2 ani sunt oferiti de producator si e garantie internationala, urmatorii 2 sunt oferiti de importator si sunt valabili in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti cei 4 ani sunt oferiti de producator iar garantia este internationala.

Informatia a fost confirmata de o reprezentanta skoda din Luxembourg. Asta a fost saptamana trecuta cand am facut revizia la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu e asa. Masina este cumparata de noua in Belgia si are 2 ani garantie.Am incercat sa fac extindere de garantie inca 2 ani dar nu o pot obtine decit de la dealer-ul din Belgia care a vindut masina. Si acesta nu o prelungeste intrucit masina este reinmatriculata in Romania...

 

Pe site-ul Skoda se specifica 4 ani dar incepind cu 2014 :

Garantie Producator

Toate autoturismele ŠKODA comercializate începând cu anul 2014 beneficiază de 4 ani de garanție în limita a 120.000 km (sau 2 ani fără limită de km).

  Modificat de Ruiz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat masina din Romania in urma cu 2 ani cu garantie 4 ani. Anul trecut m-am mutat in Luxembourg unde am si reinmatriculat masina. Reprezentanta skoda de aici m-a informat ca cei 4 ani de garantie sunt oferiti de producator si ca sunt valabili oriunde in europa. Asta le apare in sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Proprietarul masinii mi-a spus cind mi-a vindut-o ca are 2 ani garantie. Dealer-ul mi-a confirmat apoi ca asa apare in sistem. Asa ca n-am ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimii 2 ani sunt garantie comerciala oferita de importator, tip asigurare Casco tehnica ( cu firme specializate - broker ). Orice interventie in ultimii 2 ani, in alta parte decat in Romania se factureaza la client, iar acesta deconteaza de la Porsche.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221, nu stiu de unde ai tu informatiile de mai sus, dar eu pe langa certificatul de garantie primit am gasit urmatoarele lucruri:

Pe site SKODA - http://www.skoda-auto.com/en/experience/service/warranty/

 

We provide the following warranties for ŠKODA vehicles, Genuine Parts and Genuine Accessories (under the warranty terms):

  • 2-year warranty for new ŠKODA vehicles
  • 2-year warranty for ŠKODA Genuine Parts and ŠKODA Genuine Accessories
  • 3-year warranty for paint defects
  • 10-year warranty for non-rusting through the car body
    for models:
    ŠKODA Fabia I (12/1999 - 02/2008)
    ŠKODA Octavia Tour I (07/1996 - 11/2010) 
    ŠKODA Superb I (10/2001 - 02/2008
  • 12-year warranty for non-rusting through the car body
    for models:
    ŠKODA Citigo (from 11/2011)
    ŠKODA Fabia II (from 12/2006)
    ŠKODA Octavia II (from 02/2004)
    ŠKODA Octavia Tour II (from 09/2010)
    ŠKODA Roomster (from 03/2006)
    ŠKODA Superb II (from 03/2008)
    ŠKODA Yeti (from 07/2009)

 

... unde se mai specifica:

In cooperation with selected importers, ŠKODA AUTO offers the Extended Warranty, which when certain conditions are fulfilled covers the same extent of defects as a standard two-year warranty.

 

In continuare pe site-ul Skoda Romania (http://www.skoda.ro/service/garan_ie/garan_ie_produc_tor), la garantie scrie asa:

Garanție producător

Toate autoturismele ŠKODA comercializate începând cu anul 2014 beneficiază de 4 ani de garanție în limita a 120.000 km (sau 2 ani fără limită de km). În cazul caroseriei, aceasta beneficiază de 12 ani garanție la perforare prin rugină.

 

Eu nu am inca 2 ani de cand am luat masina, deci inca nicio experienta cu garantie la aceasta varsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca au schimbat politica. Din 2011 si pana in 2014 era cum am mentionat mai sus

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva a fost schimbat la mine pana acum :

 

-caseta directie * 2;

-amortizoare spate;

-chiulasa +bujii;

-variator axa came admisie (actiunea 15F2); ei spun actiune , eu spun recall;

-un furtun;

-capitonaj usa dreapta fata;

 

Pe langa tot ce s-a schimbat mi s-a mai aprobat si vopsirea capotei, plafonului, pragului dreapta pentru defecte la vopsire.

 

Acum am un zgomot de la compresorul de AC, ambreiajul simt ca parca ar agata dupa ce se incinge si parca ( si aici sper sa ma insel) aud cum iar bate amortizorul dreapta spate.

 

Pe langa asta ma trezesc cu erori de bec ars la farul din stanga cand de fapt toate becurile merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super pentru o masina noua.

dar fata de portiera pe ce motiv ai schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaie cand te sprijini pe cotiera ei si trozneste la denivelari sau gropi oricat de mici ar fi. Daca o scoti din clemele de jos si o torsionezi putin nu mai face nici un zgomot.

 

La fel si cand impingi in ea cu degetul, scartaie si trozneste. Este singura de pe masina care face asa si singura de pe 4 masini unde am verificat personal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

ce probleme ai avut cu amortizoarele spate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateau, pe denivelari - cum sunt valurile de la semafoare - luate cu viteza pana in 20km/h faceau un zgomot infundat . In clipul de mai jos este zgomotul asemanator cu al meu. Clipul este de la un golf 7 deci aceeasi platforma MQB.

 

Si la suspensia cu bara de torsiune si la cea multi-link sunt probleme. Este o informare pentru bara de torsiune unde sunt date serii de sasiu si coduri de piese .

Pentru multi-link trebuie sa apara o informare in luna aceasta daca nu a aparut deja.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie nu-mi seamana deloc inregistrarea cu ce am auzit eu; eu am auzit niste bufnituri infundate, scurte, la trecerea peste limitatoarele de viteza, pe spate. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de clipul postat de mine, respectiva persoana am inteles ca a pus aparatul de filmat in exteriorul masinii. Se poate auzi diferit si din cauza asta, in plus sunetul este editat.

 

Eu nu vorbesc de acele acele limitatoare de viteza, acolo nu am zgomote sau nu le consider eu anormale ( se aud bufnituri pe care le asociez cu generarea unei presiuni in amortizoare), le iau cu maxim 10km/h. Eu vorbesc de denivelari mici si dese unde nu conteaza daca merg cu 10 ,20,30 km/h , in acea situatie parca nu mai fac fata si incep sa bata . La mine se aud exact ca in intervalul 24-26s , 28-32 , 44-50 , 1.34-1.40din clipul acela, dar in mod continuu pana se termina denivelarile. O spun din nou, in interiorul masinii se aud mai gros decat in clipul acela editat sa scoata in evidenta zgomotul.

 

Zgomotul de care ai spus tu poate fi explicat la "Bump Stroke" daca este cum cred eu :

 

http://webx.ubi.pt/~hgil/utils/Pneus/Koni/K_2.html

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!