Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

946..exact ce scoate pe seria ta de caroserie.Pune mecanicul sa desfaca distributia si iei codul dupa curea sa stai linistit(daca se mai cunoaste).Apoi iei cu echivalenta dupa codul curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cea de pe masina am 1485 854869 15 m am uitat ce sa mai cred?,cand o desfac vreau sa si am care mi trebuie ce marca sa fie ? sa comand una OEM sau nusi merita diferenta doar pt sigla VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai luat codula ala?Nu e bun..trebuie sa te uiti pe cureaua de distributie dupa ce dai capacul distributiei jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe curea, am dat capacul jos ! de la distributie..Da mi te rog si un un echivalent de la Gates ca cred ca sunt made in Germany pt 038198119E MS!

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa te mai uiti odata...ai unul din codurile postate de mine in schema din etka.Codul ala specifica altceva.Codul e scris..dupa sigla vag,audi,skoda,seat de pe curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 5543XS sau 5559XS e ech..ivalent la 038198119E te mai uiti odata ? si promit sa nu te mai stresez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GATES K015559XS Set curea de distributie PowerGrip® gasit dupa numarul OE: 038198119E

GATES 5559XS Curea de distributie PowerGrip® SKODA 038109119M

GATES 5543XS Curea de distributie PowerGrip® SKODA 038109119D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit curea GATES la 120 ron 5559xs dar e fabricata in EU asa ca am dat comanda de contitech CT1044 care 140 ron sper sa fie made in Germany sa nu fie RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mia venit cureaua CT1044 e made in Germany .Am facut comparatie cu CT946 le am pus una langa alta nici o diferenta doar de pret CT1044 e mai scumpa..sa fie alt material?? deci la cele 2 tipuri de distributie ALH difera doar la role. Rolele nu le am comandat deoarece am doar 60km .,oare merita sa le gresez putin?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, in nici un caz. Rolele de pe a mea erau cele de fabrica pe la 170k km(reali sau nu), si nu aveau absolut nici o treaba, le-am schimbat pt ca le cumparasem pe cele noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit si eu ieri sa schimb doar cureaua de distributie deoarece am doar 60k dar 6 ani, iar dupa schimb am abservat un suierat ce nu l aveam inainte sa fie de curea noua ? O sa dispara? sau e intinsa prea tare? dar intinzatorul e la semn , am incercat sa l mai slabesc dar parca huruitul tot nu dispare.. asa ca l am pus din nou pe semn {intinzatorul} odata strans n ar mai trebui sa se miste de la semn nu?

mentionez ca nu se aude tare, doar ca nu l am auzit inainte..Marius1982 sau Masina poporului au intampinat aceasi problema O rezolvare?MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva drumuri am observat ca nu mai suiera asa tare deabia daca se aude ,d ar intinzatorul e decalat putin de la semn ,sa l aduc la semn .E normal sa se deplaseze semnul pe intinzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

motorul trebuie sa fie rece cand verifici daca mai e la semn sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua ,

Trebuie sa schimb distributia la motorul golfului meu 1.9 tdi ALH , ce producator imi recomandati pentru distributie curele role etc, sa cumpar kit sau separate , si pompa de apa se schimba cu totul sau se poate pune doar capacul care are elemente in miscare cum ar fi rulment ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental pt setul de distributie si Hepu sau Airtex pt pompa de apa.Asa iti arata pompa de apa...

post-64586-0-06368400-1339671657_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar fi mai ok sa cumpar kit de distibutie contitech (continental) daca il cumpar asa la kit are role tot continental?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Role INA si LITENS si curea CONTINENTAL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ,

cu riscul de a fii "injurat" :

am ei su un ALH din 2005 pus pe un VW BORA cu 85000km , nu am umblat deloc la distributie , cureaua si rolele "par" OK ,

care este limita de ani pentru distributia masinii ? nu a fost schimbata deloc distributia ,

am schimbat doar cureaua de transmisie si aia s-a dus din cauza rolei de la alternator (asta s-a intamplat acum 2 luni de zile).

in rest alte probleme la motor nu am avut pana acum , masina se comporta ca la inceput , pe vag-com tdi timing este in parametri , era in aceeasi parametri si acum 2 ani de zile .

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ai citit si tu (cred) nu se specifica nimic de ani la schimbul distributiei. Unii producatori NU recomanda miontarea curelelor pe masina daca sunt mai vechi de 4 ani, altii dau un schimb la maxim 8 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo e problema mea , ca am citit , si tot citesc . dar nu ajung la nici o concluzie , probabil ca ar trebui sa fiu "fericit" ca masina are 7 ani si 85000 de km si nu a "picat" distributia , sau sa ma gandesc ca e normal sa nu pice dupa 7 ani si mai am de stat cu ea ca nu am facut km? acolo e dilema mea si nu stiu daca sunt singurul , cred ca cel mai bine ajung la 90000km si o schimb aruncand niste bani pe seama "imbatranirii" componentelor distributiei .

pe forumuri externe citeste despre kevlar si alte chestii care ma fac sa ma gandesc ca e normal sa nu pice ( cel putin deocamdata)

Multumesc.

PS: in cartea masinii nu scrie nimic despre "ani" scrie doar despre km , singurul loc unde am gasit ceva despre un interval de timp este in autodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o verificare vizuala la un mecanic sa vezi cum se prezinta si dupa aceea te hotarasti daca o schimbi.Daca nu are zgomot si prezinta bine mai poti merge pana la km respectivi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am avut chit conti(ina,litens,hepu).fix la 90mii km l-am schimbat cu aceleasi componente si am ramas mirat cat de bine aratau dupa cei 90 de mii.dupa schimb nu mi s-a modificat unghiul de distributie(pe vag).recomand conti+ina +hepu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, acum nici nu trebuie sa te astepti sa vezi piese facute praf, ca doar nu le-ai schimbat la dublul vetii lor normale....ca mine, si tot erau po piesele, aproape ;) (vezi topicul schimbare distributie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut,

Masina- Skoda Octavia 1 Combi 1.9Tdi ALH

KM 248700

Problema: pompa apa blocata in mers la aprox 80kmh treapta 4 ~1800rpm

Daune: Curea praf, avans pompa motorina modificat, tacheti hidraulici complet blocati.

Am cumparat kit distributie Dayco/ pompa apa Ruville am mers la un atelier unde a fost planata chiulasa si deblocati tachetii.

Problema este ca dupa ce a montat mecanicul toate cele se aude un tacanit usor repetitiv, mecanicul spune ca este de la un injector care a ramas semi-blocat si ca s-ar putea debloca sau nu. ce-i drept a cam durat ceva pana a nimerit avansul si a pornit ok (initial nu pornea deloc si apoi era prea turat ~950rpm si sa auzit un zomot mai puternic (explicatia mecanicului a fost ca este avansul prea mare si implicit prea mare presiunea)).

Maine o sa merg la un tester ceva mai profi sa vad daca apare ceva.

intrebarea mea este: daca tacane asa poate dauna ceva?

Ca idee mi-a spus sa pun mana pe conductele ce merg la injectoare si sa observ diferenta de vibratie care intr-adevar exista.

dar daca nu ar lucra un injector asa cum trebuie nu ar trebui sa traga mai prost? si sa scoata fum?

Va multmumesc.

PS: Ca sa fiu on-topic pompa de apa avea numai 48k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!